Vriend vindt beffen niet lekker

19-03-2016 23:45 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Sinds een paar maanden heb ik een relatie met de allerliefste man die er bestaat

Ik mag natuurlijk niet vergelijken, maar mijn vorige relatie ging stuk omdat mijn ex vreemd ging. Dus na zo een domme stomme idioot eikel ben ik extra blij met mijn huidige vriend. En ik ben tot over mijn oren verliefd op hem!



Nu mijn 'probleem'...

Op seks gebied is gebeft worden voor mij het lekkerste en eigenlijk enige waar ik heerlijk van klaar kom. Maar mijn vriend vindt het niet zo leuk om te doen. Hij heeft het wel twee keer gedaan, maar beide keren zag ik overduidelijk aan zijn gezicht dat ie het niet leuk vond om te doen, dus na paar likjes was hij er weer mee gestopt. Tuurlijk respecteer ik dat en daarom heb ik er ook niet meer om gevraagd, maar ik mis dat beffen zo erg! Met penetratie ben ik bij hem maar 1 keer klaargekomen. Hij weet dat ik het heerlijk vind om gebeft te worden en dat ik het nu mis, daarom probeert hij ook veel om het een beetje te vervangen maar niks neemt het plaats van beffen in.



Iedereen geniet natuurlijk op zijn/haar eigen manier van seks dus ik kan natuurlijk niet om 'tips' vragen maar als dit een beetje herkenbaar is voor iemand en of er toch nog een manier is om dit probleem op te lossen...?



Alle tips zijn welkom!!
Beflapje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 19 maart 2016 @ 23:46:

Beflapje?Dat vindt hij te onpersoonlijk. Ik eigenlijk ook.
Dan houdt het wel op denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Vragen of er iets is waar je iets aan kan doen zodat het fijner voor hem is?

Qua hygiëne / geur/ haargroei ?

Je weet maar nooit :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Malafidemoppie schreef op 19 maart 2016 @ 23:49:

Vragen of er iets is waar je iets aan kan doen zodat het fijner voor hem is?

Qua hygiëne / geur/ haargroei ?

Je weet maar nooit :-)Ja daar let ik altijd heel erg op en heb ik ook gevraagd aan hem, het is sowieso altijd kaal bij mij, en volgens hem is het ook schoon en ruikt het neutraal maar hij wordt misselijk van de afscheiding die dan vrijkomt.
Alle reacties Link kopieren
Bestaat er een bef apparaat? Ik ga het niet googelen, geen zin in.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 19 maart 2016 @ 23:55:

Bestaat er een bef apparaat? Ik ga het niet googelen, geen zin in.Ja die bestaat haha! Maar seksspeeltjes zijn sowieso onzin.
Ja balen. Ik vind pijpen ook niet zo leuk, maar doe het wel, omdat het voor de ander fijn is. En dat is voor mij weer fijn, ook al vind ik de handeling opzich niet prettig.



Kan hij dat ook niet opbrengen zelfs?
quote:SatinHair schreef op 19 maart 2016 @ 23:58:

[...]



Maar seksspeeltjes zijn sowieso onzin.Huh? Waarom vind je dat?
Alle reacties Link kopieren
Neem eens een halve kiwi mee in bed. Of als hij kiwi niet lekker vindt, een ander stuk fruit.
Alle reacties Link kopieren
Het zou voor mij een dealbreaker zijn.
...
Alle reacties Link kopieren
Ja als hij misselijk wordt van joue vochtigheid

Van dat idee zou ik al opdrogen



Maar misschien is hij ook veel beter met zijn vingers en kom je op een andere manier nog veel fijner

Alleen samen nog uitvinden
Alle reacties Link kopieren
quote:SatinHair schreef op 19 maart 2016 @ 23:54:

[...]





Ja daar let ik altijd heel erg op en heb ik ook gevraagd aan hem, het is sowieso altijd kaal bij mij, en volgens hem is het ook schoon en ruikt het neutraal maar hij wordt misselijk van de afscheiding die dan vrijkomt.Dat is dan gewoon zo.
Alle reacties Link kopieren
Sja... Ik vind pijpen ook niet top en zal dat ool niet altijd initieren. Maar ik weet dat vriend dat wel fijn vind dus doe ik dat voor hem omdat ik weet dat hij er van geniet. En het is leuk om hem dat te geven.

Misselijk van afscheiding? Nog nooit gehoord. Er komt toch geen afscheiding uit of iig geen liters. Misschien wat vocht maar dat smaakt toch naar niks? Ik kan me daar niks bij voorstellen.

Sperma ja, dat vind ik echt goor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 20 maart 2016 @ 00:03[/message]:

Het zou voor mij een dealbreaker zijn.voor mij ook, absoluut!
wij slapen nooit.
quote:Rooss4.0 schreef op 20 maart 2016 @ 00:03:

Het zou voor mij een dealbreaker zijn.



+1



Kun je voordat je je vriend ziet niet onder de douche even met je vingers de binnenkant schoonmaken? Gewoon met water welteverstaan. Als het goed is komt er dan geen afscheiding vrij, als jij ook echt afscheiding bedoelt. Je bedoelt het witte spul wat in je onderbroek zit na een halve dag oid toch? Gewoon vaginaal vocht wat vrijkomt bij opwinding is niet hetzelfde, en meestal smaakt dit ook mog naar niks. Hooguit heel licht zurig misschien, maar of je daar misselijk van wordt? Tsja..



Lukt het niet als hij het met vingers doet? Gebruik daar glijmiddel bij, door de gladheid die je dan krijgt voelt het een beetje hetzelfde als een tong.
Hij moet ook niet aan het gat likken maar aan je clit. Dan heeft ie als t goed is ook geen afscheiding in zijn mond.
Alle reacties Link kopieren
quote:[Deadpool schreef op 20 maart 2016 @ 00:11[/message]:

Hij moet ook niet aan het gat likken maar aan je clit. Dan heeft ie als t goed is ook geen afscheiding in zijn mond.dan krijg je zo,n net-niet likker , lekker opwindend.
wij slapen nooit.
quote:Glinstering schreef op 20 maart 2016 @ 00:09:

Sja... Ik vind pijpen ook niet top en zal dat ool niet altijd initieren. Maar ik weet dat vriend dat wel fijn vind dus doe ik dat voor hem omdat ik weet dat hij er van geniet. En het is leuk om hem dat te geven.

Misselijk van afscheiding? Nog nooit gehoord. Er komt toch geen afscheiding uit of iig geen liters. Misschien wat vocht maar dat smaakt toch naar niks? Ik kan me daar niks bij voorstellen.

Sperma ja, dat vind ik echt goor.Ik heb helemaal geen problemen met sperma, dus dat hangt ook maar weer van de persoon af. En dat zal met vaginale vochten dan ook wel zo zijn denk je ook niet?
Nou, ik vind zijn tong in 'het gat' anders wel lekker. En inderdaad dat voorzichtige gelik is echt een afknapper hoor.
quote:Rooss4.0 schreef op 20 maart 2016 @ 00:03:

Het zou voor mij een dealbreaker zijn.

Hier nog een!

Al zou ik nog zo verliefd zijn.

Op den duur zou dit een grote spelbreker zijn.
quote:Dubbs schreef op 20 maart 2016 @ 00:20:

Nou, ik vind zijn tong in 'het gat' anders wel lekker. En inderdaad dat voorzichtige gelik is echt een afknapper hoor.



Ik zeg ook niet dat het likken aan gat niet lekker is. Maar dat heb je in principe toch niet nodig om klaar te komen? Of wel.

Als het m puur om dat vocht te doen is dan kan je prima beffen op een manier waarop je daar geen last van hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een ex die gek op beffen was, die was er helemaal wild van. Jongen na hem die ging bijna over z'n nek. Zo zie je maar weer.
Van die over-de-nek-gangers vraag ik mij dan af of ze hun eigen kwakje weleens voorgeproefd hebben.

Want dat is nou ook niet bepaald aardbeien bavarois met slagroom smaak he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven