Vriend vindt beffen niet lekker

19-03-2016 23:45 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Sinds een paar maanden heb ik een relatie met de allerliefste man die er bestaat

Ik mag natuurlijk niet vergelijken, maar mijn vorige relatie ging stuk omdat mijn ex vreemd ging. Dus na zo een domme stomme idioot eikel ben ik extra blij met mijn huidige vriend. En ik ben tot over mijn oren verliefd op hem!



Nu mijn 'probleem'...

Op seks gebied is gebeft worden voor mij het lekkerste en eigenlijk enige waar ik heerlijk van klaar kom. Maar mijn vriend vindt het niet zo leuk om te doen. Hij heeft het wel twee keer gedaan, maar beide keren zag ik overduidelijk aan zijn gezicht dat ie het niet leuk vond om te doen, dus na paar likjes was hij er weer mee gestopt. Tuurlijk respecteer ik dat en daarom heb ik er ook niet meer om gevraagd, maar ik mis dat beffen zo erg! Met penetratie ben ik bij hem maar 1 keer klaargekomen. Hij weet dat ik het heerlijk vind om gebeft te worden en dat ik het nu mis, daarom probeert hij ook veel om het een beetje te vervangen maar niks neemt het plaats van beffen in.



Iedereen geniet natuurlijk op zijn/haar eigen manier van seks dus ik kan natuurlijk niet om 'tips' vragen maar als dit een beetje herkenbaar is voor iemand en of er toch nog een manier is om dit probleem op te lossen...?



Alle tips zijn welkom!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Deadpool schreef op 20 maart 2016 @ 00:50:

Van die over-de-nek-gangers vraag ik mij dan af of ze hun eigen kwakje weleens voorgeproefd hebben.

Want dat is nou ook niet bepaald aardbeien bavarois met slagroom smaak he!



Klopt!

Die over-de-nek-ganger was trouwens maagd toen ik hem leerde kennen, wellicht scheelt dat.
Koop een fles 'gilde'.

Ruim gebruiken bij het vingeren.

Ongeveer net zo lekker.

Als hij dát tenminste wel leuk vindt om te doen en het kan. Ik heb wat dat betreft een sekspartner met platina vingers maar dat verschilt ook per persoon.

En dan kun je er nog gezellig bij zoenen ook!
quote:minnimouse schreef op 20 maart 2016 @ 00:48:

Ik had een ex die gek op beffen was, die was er helemaal wild van. Jongen na hem die ging bijna over z'n nek. Zo zie je maar weer.Nou ja dat bedoel ik. Zo zijn er ook vrouwen die niks lekkerder vinden dan sperma slikken, en vrouwen die al over hun nek gaan bij het idee. En zo gek: de tweede categorie krijgt hier altijd te horen dat ze het vooral niet moeten doen, maar als een man het vies vindt om allerlei vaginale afscheidingen op te slurpen is hij een zeikert en een dealbraker (sic). Nou gooi het maar in mijn pet hoor.
quote:Eleonora-1 schreef op 20 maart 2016 @ 01:05:

Koop een fles 'gilde'.

Ruim gebruiken bij het vingeren.

Ongeveer net zo lekker.

Als hij dát tenminste wel leuk vindt om te doen en het kan. Ik heb wat dat betreft een sekspartner met platina vingers maar dat verschilt ook per persoon.

En dan kun je er nog gezellig bij zoenen ook!Ja, want dat zoenen is dan wel weer lastig tijdens het beffen. Of je moet er meteen een tweede man bij nemen
Ja maar je kan toch pijpen zonder te slikken?
Ik vind oraal zwaar overgewaardeerd en zou niet willen dat iemand iets tegen zijn zin doet. Dat wil ik zelf ook niet.
quote:Deadpool schreef op 20 maart 2016 @ 01:26:

Ja maar je kan toch pijpen zonder te slikken?



Dat doet toch helemaal niet terzake? Als iemand niet wil pijpen moet hij/zij niet pijpen, en als iemand niet wil beffen moet hij/zij dat vooral ook laten. Dat geverplicht altijd.



Ik snap best dat het jammer is hoor, als je bij je eerste vriendje altijd zo lekker klaarkwam van beffen en je tweede vriendje vindt het te goor. Maar je kunt zo'n jongen moeilijk dwingen he, en roepen dat vaginale pruttel nergens naar smaakt is gewoon onzin want het smaakt wel ergens naar. Dus feitelijk kun je dan nog maar drie dingen doen: een ander vriendje zoeken die wel graag beft, een bijvriendje zoeken die wel graag beft of samen een manier vinden om ook lekker klaar te kunnen komen maar dan zonder beffen.
quote:Smirnoff schreef op 20 maart 2016 @ 00:00:

Neem eens een halve kiwi mee in bed. Of als hij kiwi niet lekker vindt, een ander stuk fruit.Kiwi....das toch met die pitjes die zo tussen je tanden gaan zitten? Als afleidingsmanouvre?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 20 maart 2016 @ 01:43[/message]:

[...]



Kiwi....das toch met die pitjes die zo tussen je tanden gaan zitten? Als afleidingsmanouvre?





een hele toestand, want het moeten ook zachte kiwi,s zijn.

heb je net van die harde, zure , groene krengen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Vervelende is dat veel vrouwen bij samen seksen alleen máár zo kunnen klaarkomen.

Dus de vergelijking met pijpen niet helemaal op gaat imo, als hij door neuken wel klaarkomt en de vrouw ( 9 van de 10 x) niet.



Vraagje aan TO: ik neem aan dat je bij zelfbevrediging wel klaarkomt?

En zonder dat daar beffen aan te pas komt dus wel kúnt klaarkomen?

Kun je hem jouw manier dan niet bijbrengen, met vingers dus?

Natuurlijk is het niet hetzelfde, als je zo kunt genieten van een tong,

maar het lijkt me de enige oplossing, als je hem zo geweldig vindt verder.

Als het hem zó tegenstaat dat hij er misselijk van wordt, lijkt me ook niet dat je dan nog ontspannen genieten kunt.



Of het op den duur voor jou genoeg is, of een dealbreaker zal zijn, is de vraag.

Als het nu al zo opspeelt, denk ik dat je er niet aan wil denken dat je dit voor altijd moet missen als deze man degene is met wie je oud wilt worden?



Het zal lastig zijn om zijn idee wat zo tegenstaat te veranderen, en of je daar enige invloed op hebt.

Het zit vaak dan wel tussen de oren, ipv iets fysieks, maar ja, dat is juist zo hardnekkig vaak!

Kwestie van smaak misschien, en dat laat zich lastig veranderen.

Is hij niet gewoon onzeker over zijn ervaring op dat gebied?

Misschien kleven er voor hem negatieve associaties met eerdere ervaringen?

Heeft ie ook een afkeer/schaamte van zijn eigen "lichaamssappen" die vrijkomen bij het vrijen?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:valentinamaria schreef op 20 maart 2016 @ 01:51:

[...]





een hele toestand, want het moeten ook zachte kiwi,s zijn.

heb je net van die harde, zure , groene krengen.
Alle reacties Link kopieren
LadyVoldemort: verplicht werkt idd niet.

Je kunt ergens wel overheen "groeien" (als ik uit eigen ervaring spreek iig: ik ben zelf ook niet meer dezelfde als pakweg 30 jaar terug, en er zijn dingen heel normaal geworden waar ik vroeger nog niet aan moest dénken of maar raar vond en mezelf niet zag doen (of toe in staat achtte).

Sommige dingen zijn te overwinnen, maar alleen als iemand dat uiteraard zélf wil (leren, kunnen, proberen).

Ik ben niet zo'n voorstander van iets doen tegen heug en meug om de ander maar te pleasen.

Alleen bij dingen die je misschien neutraal of gewoon zelf niet geweldig of niet opwindend vindt kun je het doen vanuit "voor de ander overhebben" (en indirect genieten omdat je partner geniet), maar zeker geen dingen doen die écht tegenstaan en ook het genieten van de ander daar niets aan verandert.

Dat werkt imo alleen maar averechts.



Tja, wanneer is het (niet) "goed genoeg' en wanneer "genoegen nemen met"?

Waar wil en kun je zelf mee leven, ook op den duur, aan seksuele wensen of die van de ander, als het echt erg uiteen ligt?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Heel erg vervelend als dat iets is wat jij echt ontzettend mist bij de seks, persoonlijk vind ik gebeft worden helemaal niet fijn (nee dat ligt niet aan mijn man, vond dat bij eerdere partners ook niet fijn) , ik vind pijpen ook niet echt fijn maar doe het wel af en toe omdat ik weet dat mijn man daar gewoon van geniet en geniet ik er dan ook weer van.

Niet iedereen is dol op orale seks, zelf mis ik het dus totaal niet maar als jij het wel heel erg mist dan moeten jullie toch een oplossing zoeken.
Ik zou het te veel gaan missen. Hij moet natuurlijk niets tegen zijn zin doen, want iemand die met een vies gezicht tussen je benen zit gaat je ook niet de sterren van de hemel laten zien... Ik vind goede sex wel echt heel belangrijk nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2016 @ 01:15:

...maar als een man het vies vindt om allerlei vaginale afscheidingen op te slurpen is hij een zeikert en een dealbraker (sic). Nou gooi het maar in mijn pet hoor.

Ik geloof dat ik de leukste woorden van het forum leer!



Verder is het mij niet geheel duidelijk waarom hij misselijk wordt van de afscheiding. De hoeveelheid afscheiding (in normale situaties kies ik de term "vaginaal vocht" anders "witte vloed") neemt toe naarmate de vrouw meer seksueel opgewonden is.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Je wilt graag gebeft worden. Hij vindt het niet fijn, een beflapje is te onpersoonlijk en een automatische beffer onzin... Dit zijn volgens mij de enige reeële oplossingen. Anders wordt het leven zonder gebeft te worden. Ik zou gewoon eens lekker gaan experimenteren in bed. Hoe heet die zuigende clit "vibrator" ook al weer? Nou ja die aanschaffen. Plezier maken
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook tijdens het neuken jezelf vingeren of hij bij jouw,is dat iets?
Alle reacties Link kopieren
Samen zoeken naar een andere manier van vingeren? Of, wat al gezegd is, bepaalde speeltjes gebruiken?

Je kunt hem niet dwingen te beffen of hem verplichten het lekker te gaan vinden. Als iemand misselijk en met een vies gezicht aan het likken is, lijkt me dat ook weinig lustopwekkend.

Accepteren of het als dealbreaker zien, meer smaken ( ) zijn er naar mijn idee niet.
quote:Suzy65 schreef op 20 maart 2016 @ 01:54:

Vervelende is dat veel vrouwen alleen máár zo kunnen klaarkomen.





Vraagje aan TO: ik neem aan dat je bij zelfbevrediging wel klaarkomt? laat eens rustig tot je doordringen wat je hier schrijft.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2016 @ 01:36:

[...]





Dat doet toch helemaal niet terzake? Als iemand niet wil pijpen moet hij/zij niet pijpen, en als iemand niet wil beffen moet hij/zij dat vooral ook laten. Dat geverplicht altijd.



Ik snap best dat het jammer is hoor, als je bij je eerste vriendje altijd zo lekker klaarkwam van beffen en je tweede vriendje vindt het te goor. Maar je kunt zo'n jongen moeilijk dwingen he, en roepen dat vaginale pruttel nergens naar smaakt is gewoon onzin want het smaakt wel ergens naar. Dus feitelijk kun je dan nog maar drie dingen doen: een ander vriendje zoeken die wel graag beft, een bijvriendje zoeken die wel graag beft of samen een manier vinden om ook lekker klaar te kunnen komen maar dan zonder beffen.Again: er zijn bef technieken waarbij je het bocht niet oplikt net zoals je kan pijpen zonder slikken mocht puur het slikken het probleem zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je mag mijn ex hebben...
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 19 maart 2016 @ 23:55:

Bestaat er een bef apparaat? Ik ga het niet googelen, geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 19 maart 2016 @ 23:55:

Bestaat er een bef apparaat? Ik ga het niet googelen, geen zin in.Dit moet er voor doorgaan, maar een matige recensie:

http://www.ohjoysextoy.com/sqweel2/
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
The womanizer.

moet echt helemaal "the bomb" zijn.

Maar prijzig.

Als mijn lief niet zou beffen zou t voor mij zeker een cadeautje voor mijzelf zijn..
quote:YoYobje schreef op 20 maart 2016 @ 08:14:

Je wilt graag gebeft worden. Hij vindt het niet fijn, een beflapje is te onpersoonlijk en een automatische beffer onzin... Dit zijn volgens mij de enige reeële oplossingen. Anders wordt het leven zonder gebeft te worden. Ik zou gewoon eens lekker gaan experimenteren in bed. Hoe heet die zuigende clit "vibrator" ook al weer? Nou ja die aanschaffen. Plezier maken De Womanizer. Kan geen man tegenop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven