Vriend vindt beffen niet lekker

19-03-2016 23:45 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Sinds een paar maanden heb ik een relatie met de allerliefste man die er bestaat

Ik mag natuurlijk niet vergelijken, maar mijn vorige relatie ging stuk omdat mijn ex vreemd ging. Dus na zo een domme stomme idioot eikel ben ik extra blij met mijn huidige vriend. En ik ben tot over mijn oren verliefd op hem!



Nu mijn 'probleem'...

Op seks gebied is gebeft worden voor mij het lekkerste en eigenlijk enige waar ik heerlijk van klaar kom. Maar mijn vriend vindt het niet zo leuk om te doen. Hij heeft het wel twee keer gedaan, maar beide keren zag ik overduidelijk aan zijn gezicht dat ie het niet leuk vond om te doen, dus na paar likjes was hij er weer mee gestopt. Tuurlijk respecteer ik dat en daarom heb ik er ook niet meer om gevraagd, maar ik mis dat beffen zo erg! Met penetratie ben ik bij hem maar 1 keer klaargekomen. Hij weet dat ik het heerlijk vind om gebeft te worden en dat ik het nu mis, daarom probeert hij ook veel om het een beetje te vervangen maar niks neemt het plaats van beffen in.



Iedereen geniet natuurlijk op zijn/haar eigen manier van seks dus ik kan natuurlijk niet om 'tips' vragen maar als dit een beetje herkenbaar is voor iemand en of er toch nog een manier is om dit probleem op te lossen...?



Alle tips zijn welkom!!
ik snap nooit dat vrouwen alleen maar kunnen klaarkomen door te beffen. Volgens mij zit dat tussen je oren en ligt het bovendien aan je techniek. Vrouwen die klaarkomen van neuken komen over het algemeen namelijk ook clitoraal klaar. Kan je gewoon leren (heb je zelf heel veel invloed op namelijk)



Als je vriend beffen niet lekker vind, waarom zou je het dan afdwingen. Jij gaat hem toch ook niet tegen je zin pijpen? Of jezelf anaal laten nemen als je daar geen zin hebt? Dat laatste vinden we allemaal doodnormaal, maar die kerels moeten maar likken als Lassie en net doen of ze het leuk vinden.



Ik zou het eens van een andere kant bekijken en in plaats van je vriend te gaan dwingen om je te beffen samen met hem uit te gaan vinden hoe jij meer plezier aan sex kunt beleven.
quote:pommiaan schreef op 23 maart 2016 @ 12:34:

[...]





Dat is niet erg voor de eerste paar keer, maar om dit nou iedere keer te moeten doen.. dan is het gewoon onmogelijk om te ontspannen en kom je dus heel moeilijk klaar. Sommige mensen zijn nu eenmaal beter met hun mond dan met hun handen wat seks betreft.Dat snap ik niet. Hij weet nu eindelijk een beetje hoe het werkt en dan stop je er weer mee. Als je het nou vaker doet hoef jij steeds minder te helpen en ga je toch veel betere sex krijgen?
Vrouwen moeten eens af van dat romantische idee dat sex helemaal vanzelf gaat en zij er als een halfdode zeester een beetje bij kunnen blijven liggen. Als je echt smoor en smoorverliefd bent maakt je lijf zoveel hormonen aan dat je inderdaad gillend klaar komt als ie maar naar je grote teen wijst, maar zodra die hormonen een beetje zijn uitgewerkt (of bij voorbaat al niet in het spel waren) is het gewoon een kwestie van techniek. Oefenen dus. Zoveel mogelijk :D
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 25 maart 2016 @ 12:55:

ik snap nooit dat vrouwen alleen maar kunnen klaarkomen door te beffen. Volgens mij zit dat tussen je oren en ligt het bovendien aan je techniek. Vrouwen die klaarkomen van neuken komen over het algemeen namelijk ook clitoraal klaar. Kan je gewoon leren (heb je zelf heel veel invloed op namelijk)vertel daar eens wat meer over... ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Prins_Joe schreef op 25 maart 2016 @ 12:07:

Wil jouw vriendin niet rimmen dan?? Inruilen die meid!!! Het was wel nummer 1 op mijn verlanglijstje
-
Alle reacties Link kopieren
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 25 maart 2016 @ 12:55:

ik snap nooit dat vrouwen alleen maar kunnen klaarkomen door te beffen. Volgens mij zit dat tussen je oren en ligt het bovendien aan je techniek. Vrouwen die klaarkomen van neuken komen over het algemeen namelijk ook clitoraal klaar. Kan je gewoon leren (heb je zelf heel veel invloed op namelijk)



Als je vriend beffen niet lekker vind, waarom zou je het dan afdwingen. Jij gaat hem toch ook niet tegen je zin pijpen? Of jezelf anaal laten nemen als je daar geen zin hebt? Dat laatste vinden we allemaal doodnormaal, maar die kerels moeten maar likken als Lassie en net doen of ze het leuk vinden.



Ik zou het eens van een andere kant bekijken en in plaats van je vriend te gaan dwingen om je te beffen samen met hem uit te gaan vinden hoe jij meer plezier aan sex kunt beleven.Je mag toch zelf weten waar je mee kan leven of niet? Ik zou nooit een relatie aangaan met een vrouw die niet pijpt. En ik bef haar dan natuurlijk ook, zelfs als ik er niet zo'n zin in heb. Het is toch leuk om haar te laten genieten?
-
quote:pitaaya schreef op 25 maart 2016 @ 13:18:

[...]





vertel daar eens wat meer over... ben benieuwd!zeker. hoe kom je klaar door alleen penetratie? Is me echt nog nooit gelukt hoor, ondanks mega-geilheid, ontspanning en allerlei standjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 25 maart 2016 @ 12:55:

ik snap nooit dat vrouwen alleen maar kunnen klaarkomen door te beffen. Volgens mij zit dat tussen je oren Wat een nare afwijking, dat gebrek aan inleving. Kijk, daar is dus niks aan te doen, daar valt dit topic bij in het niet.
...
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 25 maart 2016 @ 13:02:

[...]





Dat snap ik niet. Hij weet nu eindelijk een beetje hoe het werkt en dan stop je er weer mee. Als je het nou vaker doet hoef jij steeds minder te helpen en ga je toch veel betere sex krijgen?Huh waar lees je dat ik ermee stop? Hij weet nu ongeveer hoe het werkt en ik zal dat heus nog wel vaker met hem proberen zodat hij weet wat hij moet doen. Maar ik bedoelde meer dat als je vriend het gewoon niet onder de knie krijgt. Zoals ik al zei, de 1 is beter met zijn handen en de ander met zijn mond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 maart 2016 @ 18:24:

Wat een nare afwijking, dat gebrek aan inleving. Kijk, daar is dus niks aan te doen, daar valt dit topic bij in het niet.Haha, idd! En die afwijking zit gegarandeerd wel tussen de oren. :-)
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 25 maart 2016 @ 12:55:

ik snap nooit dat vrouwen alleen maar kunnen klaarkomen door te beffen. Volgens mij zit dat tussen je oren en ligt het bovendien aan je techniek. Vrouwen die klaarkomen van neuken komen over het algemeen namelijk ook clitoraal klaar. Kan je gewoon leren (heb je zelf heel veel invloed op namelijk)



Als je vriend beffen niet lekker vind, waarom zou je het dan afdwingen. Jij gaat hem toch ook niet tegen je zin pijpen? Of jezelf anaal laten nemen als je daar geen zin hebt? Dat laatste vinden we allemaal doodnormaal, maar die kerels moeten maar likken als Lassie en net doen of ze het leuk vinden.



Ik zou het eens van een andere kant bekijken en in plaats van je vriend te gaan dwingen om je te beffen samen met hem uit te gaan vinden hoe jij meer plezier aan sex kunt beleven.Inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Een beetje kerel likt toch een lekker kaal geil kutje,en likt meteen even haar kont.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 maart 2016 @ 18:24:

[...]



Wat een nare afwijking, dat gebrek aan inleving. Kijk, daar is dus niks aan te doen, daar valt dit topic bij in het niet.





Ja he, want alle vrouwen zijn toch hetzelfde!

Dus hup, gewoon wat beter je best doen, en blijven oefenen maar.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:pitaaya schreef op 25 maart 2016 @ 13:18:

[...]





vertel daar eens wat meer over... ben benieuwd!



Je hebt een houding nodig waarbij hij met zijn schaambeen jouw clit stimuleert tijdens het neuken. Ik vond het in het begin het makkelijkst als ik bovenop ging en mijn bekken voorover kantelde, dat geeft hetzelfde effect. Daarnaast kan je het wat sturen door je bekkenbodem meer of minder aan te spannen. Als je eenmaal weet waar je naar op zoek bent lukt dat (bij de juiste mindset, als ik met m'n hoofd bij de afwas zit kom ik ook niet) bijna altijd.



Bij hele diepe penetratie kom ik op een andere manier klaar. Ik denk dat dat is wat ze met een g-spot orgasme bedoelen? Maar ook dat werkt alleen als je wat wrijving hebt. Je kunt ook dat zelf weer beïnvloeden door te spelen met meer en minder aanspannen van je bekkenbodem. Als je daar meer controle over krijgt heeft het hele prettige effecten.



Ik heb juist een hoop bijgeleerd in een periode dat ik veel one night stands had. Dat is lang niet altijd de meest geweldige sex omdat je niet erg op elkaar ingespeeld bent. Maar je kunt je wel ongegeneerd op jezelf richten tijdens de sex en gaan ontdekken.



Weet je, als beffen voor jou echt super super belangrijk is en hij vind er gewoon geen ruk aan, dan pas je seksueel misschien gewoon niet bij elkaar. Maar als dat echt het enige probleem in je relatie is zou ik de focus eens van dat gelik afhalen en gaan ontdekken wat er allemaal nog meer is.



Voor mij geldt dan ook nog dat wanneer ik binnen een relatie/in verliefde staat sex heb, klaarkomen niet het allerbelangrijkst is. Je kunt fantastische sex hebben zonder dat je klaarkomt.
Zeeuwsmeisje, bedankt voor je heldere uitleg. Hopelijk heeft TO daar wat aan en ik ga het zelf ook eens proberen .
Alle reacties Link kopieren
quote:ravyna schreef op 23 maart 2016 @ 11:19:

Ik heb geen betere bijdrage aan dit topic dan dit Dank je wel voor je bijdrage !!! Hier loopt het hele al dagen te blerren 'hij wil niet beffen' :-) :-) ! Die liedjes van dat mens blijven heel irritant in je kop zitten :-)!!
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 25 maart 2016 @ 12:55:

Ik zou het eens van een andere kant bekijken en in plaats van je vriend te gaan dwingen om je te beffen samen met hem uit te gaan vinden hoe jij meer plezier aan sex kunt beleven.Ik ben het met je eens dat dwingen natuurlijk nooit goed is, maar als TO liever een vriend heeft die houdt van beffen dan is dat haar goed recht. Ik kan prima klaarkomen (g-spot, a-spot, u-spot, multiple, double... you name it), maar ook ik zou een leven zonder beffen toch wel een enorm gemis vinden! Dus de vriend van TO zou denk ik niet mijn vriend zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 20 maart 2016 @ 13:10:

,,Schat, er wordt vandaag niet gebeft, want de kiwi,s zijn niet rijp,,



nu begrijp ik waarom mensen bij de appie zo in de kiwi,s knijpen, ze willen geen befklare.Ik kan na dit gelezen te hebben niet meer zonder big smile naar deze mensen kijken. Hihi Hi
Alle reacties Link kopieren
niet beffen ook niet pijpen. Zelfs in bed moet je onderhandelen.

Het is een beetje geven en een beetje nemen. Je maakt het elkaar naar de zin, dat heet ook houden van.

????
quote:kim1 schreef op 29 maart 2016 @ 16:19:

niet beffen ook niet pijpen. Zelfs in bed moet je onderhandelen.

Het is een beetje geven en een beetje nemen. Je maakt het elkaar naar de zin, dat heet ook houden van.

????overleg oke, maar onderhandelen.. tot op welke hoogte. mijn kut gaat niet in de aanbieding of in de uitruil voor andere dingen. ik doe alleen iets als ik het wel wil
Haha inderdaad Coralie, anders kan je net zo goed achter een raam gaan staan, levert meer op. :D
Alle reacties Link kopieren
de balans is aan jou, als de liefde sterker is als de lust blijf je bij hem.



Persoonlijk vind ik orale sex heerlijk ....(vooropgesteld dat ik haar écht leuk en lekker vind) ik zou er niet aan moeten denken dat dat niet zou kunnen. Voor beide kanten.....

Voor mij zou dat een no-go zijn ...helaas...Tig andere standjes/dingen NIET doen vind ik niet erg. Oraal hoort gewoon bij t repertoire vrees ik....zeker als jij t ook zo belangrijk vind !! Hij houd toch van je ? Pijp je hem wel dan ? Daar zou ik dan ook maar eens mee ophouden....."lullige" is dat als iemand oraal (beffen/pijpen) écht niet uit zichzelf doet er eigenlijk óók geen "zak" aan is ...dat merk je. ..



T is aan jou
Alle reacties Link kopieren
zoet fruit eten smaakt ook lekkerder voor hem
Alle reacties Link kopieren
quote:Sammyv schreef op 03 april 2016 @ 21:15:

zoet fruit eten smaakt ook lekkerder voor hemAls hij niet wil, wil hij niet, ook niet met alle fruitsmaken vrees ik.... ik vind t eigenlijk een zak, ik vind mijn vriendinnen altijd zo lekker dat ik daar niet eens over nadenk ....(wel wassen natuurlijk )
Alle reacties Link kopieren
Er is een erotsch sexspeeltje dat het beffen heel redelijk kan vervangem. Het zijn een soort rotende tongetjes. Moet je wel met een glijmiddel gebruiken. Probeer het gewoon. Te bestellen via het internet. Het kan je relatie redden en zorgen voor een fijn sexleven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven