Vriend vindt beffen niet lekker

19-03-2016 23:45 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Sinds een paar maanden heb ik een relatie met de allerliefste man die er bestaat

Ik mag natuurlijk niet vergelijken, maar mijn vorige relatie ging stuk omdat mijn ex vreemd ging. Dus na zo een domme stomme idioot eikel ben ik extra blij met mijn huidige vriend. En ik ben tot over mijn oren verliefd op hem!



Nu mijn 'probleem'...

Op seks gebied is gebeft worden voor mij het lekkerste en eigenlijk enige waar ik heerlijk van klaar kom. Maar mijn vriend vindt het niet zo leuk om te doen. Hij heeft het wel twee keer gedaan, maar beide keren zag ik overduidelijk aan zijn gezicht dat ie het niet leuk vond om te doen, dus na paar likjes was hij er weer mee gestopt. Tuurlijk respecteer ik dat en daarom heb ik er ook niet meer om gevraagd, maar ik mis dat beffen zo erg! Met penetratie ben ik bij hem maar 1 keer klaargekomen. Hij weet dat ik het heerlijk vind om gebeft te worden en dat ik het nu mis, daarom probeert hij ook veel om het een beetje te vervangen maar niks neemt het plaats van beffen in.



Iedereen geniet natuurlijk op zijn/haar eigen manier van seks dus ik kan natuurlijk niet om 'tips' vragen maar als dit een beetje herkenbaar is voor iemand en of er toch nog een manier is om dit probleem op te lossen...?



Alle tips zijn welkom!!
Wat is er mis met niet beffen, niet pijpen? Als hij niet geeft, waarom wel nemen? Dacht het niet. Ik lees hier een aantal keer, dat het nergens op slaat om dan ook maar te stoppen met pijpen, maar ik zou serieus dan ook geen moeite meer doen.
quote:valentinamaria schreef op 20 maart 2016 @ 00:16:

[...]





dan krijg je zo,n net-niet likker , lekker opwindend.
quote:Starshine schreef op 25 maart 2016 @ 14:06:

[...]



zeker. hoe kom je klaar door alleen penetratie? Is me echt nog nooit gelukt hoor, ondanks mega-geilheid, ontspanning en allerlei standjes.+1
Een man die afkerig is van een natte kut, dat is voor mij geen echte vent. Sorry, ik heb daar ervaring mee, maar dat kan nooit echt lekker geil worden op die manier.
quote:monalisalove schreef op 04 april 2016 @ 03:14:

Wat is er mis met niet beffen, niet pijpen? Als hij niet geeft, waarom wel nemen? Dacht het niet. Ik lees hier een aantal keer, dat het nergens op slaat om dan ook maar te stoppen met pijpen, maar ik zou serieus dan ook geen moeite meer doen.

De verhouding ligt iets anders hoor; bij het neuken doen de mannen meestal toch echt (bijna al) het werk. Dus dat die vrouw pijpt is toch echt het minimum voor wat betreft eerlijk geven en nemen.



Alle reacties Link kopieren
quote:Deadpool schreef op 20 maart 2016 @ 00:50:

Van die over-de-nek-gangers vraag ik mij dan af of ze hun eigen kwakje weleens voorgeproefd hebben.

Want dat is nou ook niet bepaald aardbeien bavarois met slagroom smaak he!



Hahaha hier moest ik erg om lachen.

Hmm zoals hierboven ook al beschreven vind ik pijpen zelf ook niet zo heel fijn. Ik doe het voor de ander omdat die er van geniet en daar geniet ik dan weer van. Bovendien pijp ik ook zodat ik sneller gebeft wordt! Het is niet zo dat dit mijn relatie zou bepalen, sommige mensen vinden het gewoon niet fijn, dan vind ik dat je dat ook moet respecteren. Als je het gevoel hebt dat ie zich aanstelt, dan is er ruimte voor een gesprek zou ik zeggen.
Daarna kan er onderhandeld worden of er (al of niet) gebeven gaat worden. Wat heb je in de aanbieding?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 13 april 2016 @ 22:34:

[...]



De verhouding ligt iets anders hoor; bij het neuken doen de mannen meestal toch echt (bijna al) het werk. Dus dat die vrouw pijpt is toch echt het minimum voor wat betreft eerlijk geven en nemen.







Wat moet jij een saaie sekspartners hebben. Ocharm.



En monalisa, dat ligt er natuurlijk aan of je het zelf fijn vindt om te doen, of het echt enkel als 'gunst' beschouwt (en er dus zelf niets voor terugkrijgt), toch?
quote:Amand schreef op 13 april 2016 @ 22:34:

[...]



De verhouding ligt iets anders hoor; bij het neuken doen de mannen meestal toch echt (bijna al) het werk. Dus dat die vrouw pijpt is toch echt het minimum voor wat betreft eerlijk geven en nemen.







ja dat ben ik als vrouw toch wel met je eens. niet dat het altijd zo is, ik hou zelf veel van standje cowgirl waarbij de kerel gewoon ligt en het enige wat hij eigenlijk moet doen is zorgen dat zijn pik stijf blijft. ik doe dan al het werk.



maar ik snap dus wel wat je bedoelt, dat als je als vrouw je vooral doggy of missionaris laat nemen, dat de man dan heel actief is. en waarom is pijpen standaard inruil voor beffen wat ik hier lees. beetje zielige reactie ik denk eigenlijk dat de prinsesjes het gewoon niet aan kunnen, het idee dat hun natte pruimpje niet goed genoeg is voor die man.

ik snap het probleem wel, want ik wil ook graag dat een man mij beft, maar je kunt toch niet bij voorbaat de boel op slot gooien. stel dat jij normaal wel van pijpen houdt en hij gewoon echt niet van beffen, is er dan niet genoeg anders te doen. je kunt hem laten masseren, vingeren en hem flink aan het werk zetten door hem te zeggen op welke manier hij je moet neuken, hard of langdurig.

als hij dat allemaal braaf en goed doet, nou dan mag er toch wel even aan zijn pikkie gezogen worden.
Alle reacties Link kopieren
Het is dus toch waar. Alles draait om seks, behalve seks. Seks draait om macht. (dat was oscar wilde geloof ik die dat zei).





Wat een absurde onderhandelingen hier allemaal. 'Je bent een braaf vriendje geweest, nu krijg je een kusje op je pik.'
quote:coralie76 schreef op 14 april 2016 @ 10:37:

waarom is pijpen standaard inruil voor beffen





Dit dus.

Snappen ook het hele “voor wat hoort wat” of “als hij dit niet doet, dan doe ik dat niet”-denken hier niet zo. Het reduceert het hele sex-gebeuren binnen een relatie ietwat tot een speelplaats-niveau.

Seks hoort sowieso erop gericht te zijn elkaar te plezieren, geven en nemen met respect voor elkaars grenzen, en al helemaal wanneer het over seks binnen een relatie gaat. Grenzen kunnen uiteraard verschoven worden, ook dat maakt deel uit van seks, maar dat is dan wel steeds met de volle “ja” van diegene wiens grenzen verschoven worden.



Als de man in kwestie absoluut geen fan is van beffen maar er valt verder niets op aan te merken, dan is het nogal kinderachtig om daar een “make or break” van te maken. Idem wanneer vrouwlief niet graag pijpt of slikt, maar verder een zaligheid tussen de lakens is. Denken dat als je binnen het seksspel dingen doet enkel omdat de andere ook dingen doet, dat je dan verkeerd bezig bent. Je doet dingen omdat de andere daarvan geniet en omdat je die zelf ook wil doen.
Ik ben trouwens gek op beffen hoor, daar niet van. Ik hoef er niks voor terug; het is geen ruilhandel. Maar aan de andere kant hoef ik geen vrouw die niet pijpt of het wel doet maar er 'eigenlijk niet van houdt', want dat is effectief feitelijk hetzelfde als niet pijpen.



Ik begrijp de weerzin van TO's vriend niet, maar goed, hij is hij en ik ben ik.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



als ik topic lees denk ik "oh neen hoe kan dat"....



Echter, ergens zie ik wel wat gelijkenissen met hier thuis; ikzelf geef heel (héél) graag orale sex aan m'n vrouw maar... zij heeft dat niet zo graag dus dat gebeurt nooit (of zelden). Jammer want ik word daar zo opgewonden van. Het is geen struikelblok voor verder goed sex.



Zij doet wel niets liever dan mij pijpen, dus geven en nemen lijkt vanuit vrouwelijke kant hier niet op te gaan...
Alle reacties Link kopieren
Het wordt hier weer zo zwart-wit afgeschilderd.

Voor wat hoort wat...

Nou zo werkt het dus idd niet. Maar als ik alleen maar geef en NOOIT terug krijg... sorry, dan stopt het.

Ook al is hij voor de rest heel lief. Ik zou het missen. En to geeft ook aan dat ze het eigenlijk nodig heeft.

Denk niet dat ze kan accepteren dat ze de rest van haar leven (jongens: DE REST VAN HAAR LEVEN) nooit meer gebeft zal worden.



Nooit
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:thanx schreef op 16 april 2016 @ 09:12:

Het wordt hier weer zo zwart-wit afgeschilderd.



Niet geheel onlogisch eh; 't is niet dat de stellingname "als ie niet beft, dan moet het maar stoppen" zo grijs is



quote:

Voor wat hoort wat...

Nou zo werkt het dus idd niet. Maar als ik alleen maar geef en NOOIT terug krijg... sorry, dan stopt het.

Ook al is hij voor de rest heel lief. Ik zou het missen. En to geeft ook aan dat ze het eigenlijk nodig heeft.

Denk niet dat ze kan accepteren dat ze de rest van haar leven (jongens: DE REST VAN HAAR LEVEN) nooit meer gebeft zal worden.



Nooit



If anything lijkt dat vooral een gebrek aan open minded zijn en zichzelf zo hard focussen op dat beffen, dat je de rest niet meer ziet.

'k Kan moeilijk geloven dat er, naast het obvious swingen waar je sito presto gebeft kan worden, absoluut geen enkel alternatief is waarbij dat "nodig hebben" op een andere manier ingevuld kan worden. Als daar zelfs niet eens naar gekeken kan worden, dan reduceer je het hele sex-gebeuren inderdaad tot speelplaats-niveau.

Beetje cru ook om het welslagen van een relatie te laten afhangen van de befkunsten van manlief, zoals sommigen hier doen. Mogen mannen een prima vrouw ook aan de kant zetten wanneer ze niet graag pijpt eigenlijk? (die zijn er immers ook)
Alle reacties Link kopieren
Ligt wel iets genuanceerder toch Sinjoren? Ik heb niet het hele topic meer gelezen, maar 'niet graag pijpen' is iets anders als het helemaal nooit doen.



Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vrouw nooit zo willen pijpen en zou daar ook een flink probleem mee hebben.



Maar de meeste vrouwen komen van neuken niet klaar, de meeste mannen wel . Dat maakt het beffen voor veel vrouwen een bijzonder belangrijk onderdeel van de seks. Ik zou het zelfs al een dealbreaker vinden als mijn vrouw niet graag gebeft zou willen worden :-) !



En alles in het leven is geven en nemen, en daarmee denk ik dit ook.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Daar sluit ik me bij aan.

Ik bedoel: het beffen en pijpen hoeft niet standaard... maar zo af en toe toch wel.

Ik zelf zou het vernederend vinden als mijn vriend me zo vies zou vinden.

Daar zou ik niet mee kunnen leven. Denk dat dat idee nog erger zou zijn dan het niet gebeft worden.
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:Prins_Joe schreef op 18 april 2016 @ 09:00:

Ligt wel iets genuanceerder toch Sinjoren? Ik heb niet het hele topic meer gelezen, maar 'niet graag pijpen' is iets anders als het helemaal nooit doen.



Mwoah, ik heb me de moeite getroost om het hele topic door te banjeren, maar de dingen die ik links en rechts zag waar toch niet zo genuanceerd .

En zo nodig kan je er uiteraard “nooit pijpen” van maken; in de TS lees ik immers ook dat hij het wel eens doet, maar dan al snel over zijn nek gaat. Zo heb je eveneens vrouwen die misschien wel eens proberen om te pijpen, maar die het zo onplezierig vinden dat ze het eigenlijk niet willen doen of dat ze het nooit meer doen.

’t Is dan ook vooral een open vraag naar het topic hier toe. Ik lees hier reacties waarbij het ok is om manlief die niet beft opzij te schuiven, omdat zulks een te groot gemis zou zijn in de relatie, maar dan is het eveneens de vraag of het ok is om vrouwlief opzij te schuiven wanneer zij niet pijpt.



quote:Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vrouw nooit zo willen pijpen en zou daar ook een flink probleem mee hebben.



Goh, ik zou het niet leuk vinden, zelfs heel spijtig, maar ik zie wel meer in miss Sinjoren dan enkel “pijpen”. Dat zou in ieder geval geen breekpunt zijn voor een relatie. Lijkt me vooral dat een relatie wel meer waard is of hoort te zijn dan dat, niet?



quote:Maar de meeste vrouwen komen van neuken niet klaar, de meeste mannen wel . Dat maakt het beffen voor veel vrouwen een bijzonder belangrijk onderdeel van de seks. Ik zou het zelfs al een dealbreaker vinden als mijn vrouw niet graag gebeft zou willen worden :-) !



Dat is an sich geen excuus eh



quote:En alles in het leven is geven en nemen, en daarmee denk ik dit ook.True, maar dat gaat in beide richtingen op. Daarmee ook dat ik redeneringen à la “als hij niet beft dan is hij geen relatiemateriaal” zo speelplaats-niveau vind.
quote:thanx schreef op 18 april 2016 @ 09:04:

Daar sluit ik me bij aan.

Ik bedoel: het beffen en pijpen hoeft niet standaard... maar zo af en toe toch wel.

Ik zelf zou het vernederend vinden als mijn vriend me zo vies zou vinden.

Daar zou ik niet mee kunnen leven. Denk dat dat idee nog erger zou zijn dan het niet gebeft worden.



Ook daar is dan de vraag of een man hetzelfde mag vinden over een vrouw, als zij hem niet wil pijpen/niet wil slikken eh

Moet hij zich dan vernederd voelen omdat de vrouw in kwestie hem vies vindt?



(*zet zich schrap voor de vrouwelijke banbliksems die er nu aan staan te komen* :-D)
ik snap ook werkelijk niet wat er vies is aan een lekkere pik in je mond, mits schoon gewassen.

kan zijn dat je die daad niet echt opwindend vind, maar dat is toch onderdeel van het lijf van de man die je leuk vind. als dat schoon is dan is het toch niet vies.
Alle reacties Link kopieren
Seks is zeker niet het allerbelangrijkste in een relatie, maar het is wel een enorm belangrijk onderdeel, een bindmiddel en vaak ook een goede graadmeter.



En ik vind een relatie wel degelijk heel erg geven en nemen. Zij gaat met mij mee naar zakendiners, ik ga met haar mee naar een zoetsappige chickflick. Maandag even we andijvie omdat ik dat zo lekker vind, dinsdag boontjes omdat zij dat veel lekkerder vindt dan ik.



En zo gaat het met seks toch ook? Als zij pijpen zo vies vindt, koop je condooms met een smaakje, als hij beffen vies vind, koop je een beflapje. De ene keer doe je het onder de douche omdat zij dat lekker vindt, de andere keer op de keukentafel omdat hij dat heerlijk vindt.



Waar een wil is, is een weg. En als het voor de een belangrijk is, is het dus geven en nemen.



Daarnaast zou mijn idee zijn dat als hij beffen al zo vies vindt, de rest van hun seksleven niet veel bijzonders kan zijn. Want buiten wat verschillende standjes waarin je kan neuken is de rest toch veel 'viezer' :-) :-) ??
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
quote:Prins_Joe schreef op 18 april 2016 @ 10:23:

Seks is zeker niet het allerbelangrijkste in een relatie, maar het is wel een enorm belangrijk onderdeel, een bindmiddel en vaak ook een goede graadmeter.



En ik vind een relatie wel degelijk heel erg geven en nemen. Zij gaat met mij mee naar zakendiners, ik ga met haar mee naar een zoetsappige chickflick. Maandag even we andijvie omdat ik dat zo lekker vind, dinsdag boontjes omdat zij dat veel lekkerder vindt dan ik.



En zo gaat het met seks toch ook? Als zij pijpen zo vies vindt, koop je condooms met een smaakje, als hij beffen vies vind, koop je een beflapje. De ene keer doe je het onder de douche omdat zij dat lekker vindt, de andere keer op de keukentafel omdat hij dat heerlijk vindt.



Waar een wil is, is een weg. En als het voor de een belangrijk is, is het dus geven en nemen.



Voila, waar een wil is, is een weg. Geven en nemen... Als de relatie goed zit, en buiten het beffen is er weinig verkeerds aan de seks, dan is “niet beffen” wat mij betreft geen reden om de relatie te stoppen.

En ook daar is “geven en nemen” iets dat in beide richtingen werkt eh. Het is geen excuus om manlief te “dwingen” om toch maar te gaan beffen, als dat helemaal zijn ding niet is. Het is uiteraard wel een excuus om hem te “dwingen” uitmuntend te zijn op andere vlakken als ie dat niet doet .



Of, anders gezegd, geven en nemen is een gezond principe in een relatie, maar hoort niet het principe te zijn om partners te forceren dingen te doen die ze echt niet willen. Om de analogie met je voorbeelden te maken: een zoetsappige chickflick lukt me heus wel, en als het echt moet ga ik wel met haar de wekelijkse boodschappen doen, maar asperges en schorseneren krijgt ze me echt nooit ofte nimmer binnen, hoe graag ze dat zelf ook eet . Geven en nemen is net zozeer grenzen accepteren als het grenzen verleggen is.



quote:Daarnaast zou mijn idee zijn dat als hij beffen al zo vies vindt, de rest van hun seksleven niet veel bijzonders kan zijn. Want buiten wat verschillende standjes waarin je kan neuken is de rest toch veel 'viezer' :-) :-) ??Misschien wel, maar niet per se lijkt me. Psychologie doet veel in dat plaatje; voorgeschiedenis evenzeer. For all we know is die kerel verder een Tarzan in bed die vrouwlief alle kanten en hoeken van de kamer laat zien, maar heeft ie iets tegen beffen .
Alle reacties Link kopieren
Haha, schorseneren moest ik even opzoeken, daar had ik nog nooit van gehoord :-) ! Maar die lijken me net zo vies als asperges ! En voor die boodschappen hebben we hier gelukkig albert.nl :-) !



Maar ik weet het niet, ik ben blij dat mijn vrouw dol is op alle vormen van orale seks. Want anders zouden we denk ik toch echt een probleem hebben.



Daarmee zeg ik zeker niet dat ze er alleen is voor de seks (dat zou ik niet eens durven want ze is hier op het forum een fervente lezeres ) , maar als ze mij zo vies zou vinden dat ze dat nooit zou willen doen, denk ik dat er echt wel problemen zouden ontstaan in ons seksleven.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sinjoren schreef op 18 april 2016 @ 09:57:

[...]





Ook daar is dan de vraag of een man hetzelfde mag vinden over een vrouw, als zij hem niet wil pijpen/niet wil slikken eh

Moet hij zich dan vernederd voelen omdat de vrouw in kwestie hem vies vindt?



(*zet zich schrap voor de vrouwelijke banbliksems die er nu aan staan te komen* :-D)



Nee hoor je hoeft je niet schrap te zetten.

Ook hierin ben ik het met je eens.



En als dat voor iemand echt belangrijk is ben ik bang dat de relatie het niet gaat redden. Ookal heeft hij zo'n mooie ogen.

Maar goed, dit is natuurlijk een welles nietes spel. Wij kunnen alleen onze eigen mening geven.

In hoeverre dit voor een ander belangrijk is weten we niet. Daar kun je je niet in verplaatsen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:Prins_Joe schreef op 18 april 2016 @ 11:05:

Haha, schorseneren moest ik even opzoeken, daar had ik nog nooit van gehoord :-) ! Maar die lijken me net zo vies als asperges !



Echt eh! :-)

Zij eet dat enorm graag, maar de regel is wel degelijk enkel en alleen als ikzelf niet thuis ben en voor het werk enkele nachten elders vertoef. Alleen al van de geur wordt ik mottig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven