Vriend weekend weg met vrienden, ik had nog sex verwacht?!

16-10-2015 11:51 78 berichten
-mooske-
Alle reacties Link kopieren
Kind wat een probleem ....
Geladen pistool!

Alle reacties Link kopieren
Oh my..
Alle reacties Link kopieren
Lieverd, vraag het hem? Daar heb je toch een mond voor?!
Sjongejongejongejonge........
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hiervoor mijn schouders ophalen en precies 0 seconde over nadenken.



Of is het zo dat als een vent 2 dagen geen seks heeft gehad hij met zijn geladen pistool niet eens behoorlijk de kroeg meer in kan, zonder dat hij daar iedere griet bespringt om zijn pistool te legen?



Dan moet ik me ernstig zorgen gaan maken....
Alle reacties Link kopieren
Omg.. Seriously?
Duidelijk! Hij heeft opgespaard voor het weekend. Het zal wel ergens knallen maar niet thuis.




Te zielig dit... Je vriend is toch geen dier dat zijn eigen driften niet kan beteugelen? En je vertrouwt hem kennelijk toch niet, als je er geruster op geweest was als.



Hoe ik er mee om zou gaan: hoofdschuddend een kop koffie voor mezelf maken, drankvoorraad inventariseren en aan de hand daarvan beslissen of ik met vriendinnen op stap zou gaan die avond of de vriendinnen bij me thuis uit zou nodigen voor een meidenavond. En verder niks. qua gedachten/gevoel.
Volgens mij maak ik me te druk om iets erg onbelangrijks..?
Alle reacties Link kopieren
Ja die is straks niet meer te houden die arme jongen.....
Alle reacties Link kopieren
Mocht hij vreemd willen gaan dit weekend dan houdt een extra keer sex met jou dat niet tegen.

Sterker nog ik had ooit een kennis hij was een notoire vreemdganger en hij ging juist altijd voor hij alleen weg ging met zijn vriendin naar bed zodat zij geen argwaan had.

Zegt allemaal niets in combinatie met een weekend weg.



Minder sex en niet kunnen klaarkomen zegt misschien wel wat.
Alle reacties Link kopieren
Draai het eens om?



Ga JIJ het volhouden dit weekend (mocht je op stap gaan)? Je hebt deze week nog maar 1x seks gehad.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Je kan hem natuurlijk voor de zekerheid ook gewoon vragen of hij er nog snel even een rukkie aan geeft...
Alle reacties Link kopieren
quote:-mooske- schreef op 16 oktober 2015 @ 11:58:

Volgens mij maak ik me te druk om iets erg onbelangrijks..? Dat deze gedachte überhaupt in je op komt ja
Alle reacties Link kopieren
quote:-mooske- schreef op 16 oktober 2015 @ 11:58:

Volgens mij maak ik me te druk om iets erg onbelangrijks..?



Klein beetje

Mannen zijn ook maar mensen, dus hij hoeft echt niet het hele weekend te denken aan zijn 'geladen pistool'. En wie weet wordt je de volgende week wel extra genomen! ;)
Sjongejongejongejonge........
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 16 oktober 2015 @ 12:00:

Draai het eens om?



Ga JIJ het volhouden dit weekend (mocht je op stap gaan)? Je hebt deze week nog maar 1x seks gehad.
Tering...zeur niet zo.
quote:noa783 schreef op 16 oktober 2015 @ 12:00:

Mocht hij vreemd willen gaan dit weekend dan houdt een extra keer sex met jou dat niet tegen.

Sterker nog ik had ooit een kennis hij was een notoire vreemdganger en hij ging juist altijd voor hij alleen weg ging met zijn vriendin naar bed zodat zij geen argwaan had.

Zegt allemaal niets in combinatie met een weekend weg.



Minder sex en niet kunnen klaarkomen zegt misschien wel wat.



Klopt.. daar heb je gelijk in!



Minder sex en niet klaarkomen kan iets zeggen in een relatie ja. Hoewel dat alleen deze week dus het geval is.

En hij niet eens de kans heeft gehad om vreemd te gaan, zou niet weten wanneer.. ;)
Alle reacties Link kopieren
Ohhh nee meid. Dit komt niet goed met je vriend hoor. Hij is natuurlijk gewend om 3 x in de week seks te hebben. En is deze week maar 1x gebeurt. Dat betekend dat hij DIT weekend dat in moet halen!! Anders klopt z'n schema niet meer. Wat rot zeg voor je dat hij nu 2 anderen even een goede beurt gaat geven.



Hahah nee ik loop maar te geinen. Maak je niet zo druk! Nergens voor nodig. Je blijft niet heel je leven 3x in de week seks hebben met je vriend. En da is toch ook niet t belangrijkste? Gewoon niet druk maken hier om en zelf ook iets leuks doen van t weekend! En je kunt er altijd iets van zeggen tegen m als je wilt en na t weekend krijg je dan vast wel een goedmakertje!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik vertrouw mijn vriend, maarDus eigenlijk vertrouw je hem niet?
Alle reacties Link kopieren
Denk je echt dat het uitmaakt of hij je vanmorgen nog even flink had genomen.



Als hij vreemd wil gaan dan doet hij het toch wel.

En als hij lekker gaat feesten en bier drinken met zijn maten kan dat ook zonder sex.



En voor het zelfde geld komen er een paar dames naar hun huisje en hebben ze gewoon heel de dag door sex.

Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft zich vanmorgen in douche laten gaan en gisteren, en eergisteren en de dag ervoor.

Niks geladen pistool...
Elk einde is een nieuw begin
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk is hij allang onder de douche klaargekomen. Maak je niet druk joh!
Ik ga voor kwantiteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven