Vriend zegt dingen tijdens de seks

19-03-2015 12:29 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewijzigd ivm privacy!
Alle reacties Link kopieren
Met hem praten??
Alle reacties Link kopieren
Waarom awkward? Ik heb het zovaak met mijn vriend over ons seksleven.... Niks raars aan, vinden wij dan.



Ik zou gewoon even met 'm praten : )
Alle reacties Link kopieren
Was hij wel echt wakker?
Waarom awkward? Gewoon vragen inderdaad: Wat was dan nou vannacht? Snap er niks van.



Overigens vind ik wakker maken voor seks niet tof.
Wij weten net zo min het antwoord als jij, hoor... Misschien was ie nog aan het dromen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbus schreef op 19 maart 2015 @ 12:36:

Waarom awkward? Gewoon vragen inderdaad: Wat was dan nou vannacht? Snap er niks van.



Overigens vind ik wakker maken voor seks niet tof.Dat inderdaad.. Hoeft ie bij mij niet mee aan te komen, haha!
Was hij wel goed wakker? Waren jullie/hij onder invloed? Ik roep in een dronken bui ook wel eens dingen waarvan ik de volgende dag denk; uhh... of misschien was hij nog een beetje aan het dromen?



Vreemd is het wel; vanavond toch maar eens peilen bij hem of hij er ook zo van genoten had
Alle reacties Link kopieren
Gewijzigd ivm privacy!
quote:muppetmuts schreef op 19 maart 2015 @ 12:37:

[...]





Ik vind het awkward, omdat ik hem ken en als ik het vanavond zal zeggen van is goed we proberen anaal,

slaat hij waarschijnlijk het hele onderwerp uit de wind. Hem aankijken vind ik nu al awkward.Dat vind ik niet zo`n goed teken eigenlijk, hoe komt dit dan?
Alle reacties Link kopieren
Moet blijkbaar een opwindende film geweest zijn na je slapengaan.

Check eens de brouwsergeschiedenis.
Eh, en direct na de seks vragen 'goh, waar kwam dat vandaan, vind je dat leuk?' Is geen optie?
Alle reacties Link kopieren
Wat is er zo goed aan jullie sexleven dan?
Raar topic.
Alle reacties Link kopieren
Gewijzigd ivm privacy!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbus schreef op 19 maart 2015 @ 12:36:

Waarom awkward? Gewoon vragen inderdaad: Wat was dan nou vannacht? Snap er niks van.



Overigens vind ik wakker maken voor seks niet tof.

Dat maakt mij dan weer niet zoveel uit.

Heeft wel wat vind ik. Alleen is het dan niet de meest wilde seks, daar ben ik dan nog te slaperig voor
Jekyll & Hide
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis007 schreef op 19 maart 2015 @ 12:40:

Eh, en direct na de seks vragen 'goh, waar kwam dat vandaan, vind je dat leuk?' Is geen optie?Dit dacht ik ook, stukken beter om het dan te vragen dan dat je het tijdens het eten gaat vragen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien was hij slaapdronken en stijf dus durfde hij toen meer. Ik zou het echt niet weten



Alleen ik vind het toch raar dat jullie pas experimenteren op zijn voorwaarden. Alleen wanneer hij supergeil is. Of jij je bevredigd voelt, is blijkbaar van ondergeschikt belang ofzo?



Niet dat je hem van alles kan verplichten en dat hoeft ook niet maar toch..
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
Gewijzigd ivm privacy!
quote:OldWood schreef op 19 maart 2015 @ 12:46:

[...]



Dit dacht ik ook, stukken beter om het dan te vragen dan dat je het tijdens het eten gaat vragen.

Hoe moeilijk is 'hé, jij hield toch niet van anaal?'





Overigens vind ik het al bizar dat zo'n gozer roept 'dat is voor homo's' als hij een tik op zijn kont krijgt.



Waarom is het awkward om je partner aan te kijken na zo'n nacht?
Alle reacties Link kopieren
Gewijzigd ivm privacy!
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis007 schreef op 19 maart 2015 @ 12:51:

[...]



Hoe moeilijk is 'hé, jij hield toch niet van anaal?'





Overigens vind ik het al bizar dat zo'n gozer roept 'dat is voor homo's' als hij een tik op zijn kont krijgt.



Waarom is het awkward om je partner aan te kijken na zo'n nacht?

Zou voor mij niks geks zijn iig, word hij eindelijk iets spannender, dan moet je er juist gebruik van maken.



Dus TO vanavond aan de gang.
Alle reacties Link kopieren
Gewijzigd ivm privacy!
Alle reacties Link kopieren
ik heb toevallig onlangs een "docu"gezien op rtl5 over mannen die in hun slaap seks hebben met hun vrouw. Ogen open, alles. En die weten daar de volgende dag he-le-maal niks van. Heel bizar, maar dat is dus een echt bestaande aandoening. Een extreme vorm van slaapwandelen, zal maar zeggen. Nou zeg ik niet dat dit bij hem het geval is hoor, maar ik moest er onbedoeld gelijk aan denken, vond het zo apart



Maar kom op, het is je vriend, jullie zijn samen. Dan kan je toch wel zonder schaamte over dit soort dingen praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven