vriendin delen

17-10-2016 12:42 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje.

Ik heb als jongen van 24 al een tijdje de fantasie om een meid te leren kennen die wel een relatie wil, maar zich dan ook gewoon laat neuken door anderen. Dit gewoon terwijl ik er van afweet dan en er miss zelf soms bij ven. Mijn vraag is of dit iets raars is? Of wat jullie ervan vinden
Alle reacties Link kopieren
Waar ga je die vinden?
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
quote:Diddie_Boho schreef op 17 oktober 2016 @ 12:44:

Waar ga je die vinden?Ik heb geen idee. Tot nu toe ook nog niet gevonden helaas. Miss als ik een "normale" meid leer kennen om t dan gewoon voor te stellen aan haar als je een relatie hebt. Maar weet niet of ik dat zou durven dan
Alle reacties Link kopieren
Sja ik zou er niet warm van worden maar je vindt vast wel iemand die hier in mee wil.

Gewoon bespreekbaar maken lijkt me.

Hoe belangrijk is dit aspect in een toekomstige relatie? Dealbreker of eerder een leuk extraatje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulpenbol_boterbloempje schreef op 17 oktober 2016 @ 12:48:

Sja ik zou er niet warm van worden maar je vindt vast wel iemand die hier in mee wil.

Gewoon bespreekbaar maken lijkt me.

Hoe belangrijk is dit aspect in een toekomstige relatie? Dealbreker of eerder een leuk extraatje?Als het gewoon een leuke meid is dan zou ik gewoon voor haar gaan ook als ze het niet wil. Het is zeker geen dealbreaker dat ik haar niet meer zou zien zitten dan. Maar als ik eerlijk ben gaat mijn voorkeur wel uit naar een meid die het wel zou doen
Alle reacties Link kopieren
Lollig dit en je gaat er lekker naar zitten kijken geil hoor.
you go girl
Alle reacties Link kopieren
* Neem een vriendin, wie maakt niet uit, maar een beschadigde is makkelijkst (daar zijn er veel van, zie forum).

* Maak haar de liefde wijs (luister en doe wat ze vraagt en niet alleen op seksuele vlak), maar breng niet je fetisj op. Dit mag niet van jou komen! Als ze begint te kakelen over toekomstplannen is ze bijna rijp.

* Pak een willekeurige topic in relatie of seks en lees wat wij allemaal wel niet (of verkeerd) doen. Pas het gedrag toe in je eigen omgeving. Zo honger je haar seksueel uit.

* Eenmaal uitgehongerd maakt ze vast een account aan op VIVA.

* Geef mij haar userid en +/- twee weken en voor je het weet pomp ik haar kippenkut vol met mijn lelijke vleestoeter en laat haar gat branden terwijl ik denk hoe goed ik er uitzie in de spiegel.



En uiteraard mag je erbij zijn.

Ik ga nu lunchen.
Ik zou dit wel even meteen bij de 2e date of zo duidelijk maken. Misschien een gek onderwerp voor een 2e date, maar het lijkt me wel zo eerlijk. Zoals ik het lees ga jij die relatie namelijk niet aan om met haar samen te settelen, maar om je seksfantasie met haar uit te voeren. Wie weet staat ze daar helemaal niet voor open, en loopt het alsnog fout. Maar ja, als je dat pas na een jaar aangeeft is ze wel al verliefd en wordt het een lelijke breakup. Beide teleurgesteld, zij omdat jouw intenties waren om haar te delen, en jij omdat zij er niet voor openstaat.





Snap je een beetje wat ik bedoel? Sorry maar ik vind dat geen goede indicatie om een relatie aan te gaan. Tenzij je dus vantevoren al weet dat zij instemt met jouw verwachtingen. Zoek dan liever een seksmaatje waarmee je trio's kunt doen.
Alle reacties Link kopieren
Goh, hij heeft een vraagje..
Alle reacties Link kopieren
Heb je loverboy aspiraties?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Alsin een open relatie? Of meer als cuckold ofzo?
Ik zeg: de herfstvakantie is begonnen!
Maak op badoo of Tinder een account aan waarop je dit aangeeft.

Wie weet zijn er vrouwen die het leuk lijkt.

Er zijn heus vrouwen die een open relatie zien zitten. Niet veel waarschijnlijk maar vast wel een aantal.



Wil je zelf ook de vrijheid hebben om in het rond te rolbezemen?

Of ben je zelf monogaam?
TO. Ken je de term cuckold? Is dat wat je wil?
Alle reacties Link kopieren
Laat je ook iedereen in je auto rondrijden? Mag iedereen gewoon bij je thuis zitten terwijl je er niet bent? Of ben je wel zuinig op je spullen?



Mij lijkt het dat je die fantasie alleen kan uitvoeren als je geen moer om je vriendin geeft. Waarom zou een vrouw een relatie willen met ie and die niet om haar geeft.



Maar er zulen best vrouwen zijn die het leuk vinden om vreemd te kunnen gaan en toch iemand hun vriend te kunnen noemen. Ik denk alleen iet dat zo'n vrouw dan om jou geeft.



Lekkere relatie wordt dat waarbij beide partners eigenlijk niets om elkaar geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 17 oktober 2016 @ 13:54:

Laat je ook iedereen in je auto rondrijden? Mag iedereen gewoon bij je thuis zitten terwijl je er niet bent? Of ben je wel zuinig op je spullen?



Mij lijkt het dat je die fantasie alleen kan uitvoeren als je geen moer om je vriendin geeft. Waarom zou een vrouw een relatie willen met ie and die niet om haar geeft.



Maar er zulen best vrouwen zijn die het leuk vinden om vreemd te kunnen gaan en toch iemand hun vriend te kunnen noemen. Ik denk alleen iet dat zo'n vrouw dan om jou geeft.



Lekkere relatie wordt dat waarbij beide partners eigenlijk niets om elkaar geven.

Lekker kortzichtig. Ik ben het met je eens dat er uit de OP niet zoveel respect spreekt.



Maar als je een open relatie hebt of samen swingt of weet ik het wat voor'n afspraak is dat echt niet hetzelfde als niet zuinig op je partner zijn of er niet om geven.
Alle reacties Link kopieren
Hmm.. Ja. Het is wel raar. Dat is sex voor gevorderden. Daar ben je nog te jong voor, jongetje.
Whether you do or whether you don't, it often depends on the weather
@ koettie



Eens.

Ieder mag zijn/haar relatie zelf invullen, dat gaat niemand een moer aan en als TO het leuk vindt zijn vriendin met andere mannen te zien, en soms mee te doen, is dat zijn zaak.



Een gelijkgestemde dame vinden is wel belangrijk en het lijkt me niet iets wat je pas bespreekt als je al een relatie hebt.

Zoek naar vrouwen die deze lifestyle ook zien zitten.



Ze zullen niet zo talrijk zijn als vrouwen die dat niet willen maar kom op, cuckold is een hele scène hoor. Zó bijzonder is het nou ook weer niet en liefdeloos hoeft het ook niet te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 17 oktober 2016 @ 13:02:

Lollig dit en je gaat er lekker naar zitten kijken geil hoor.Ja lijkt mij wel erg geil ja
Alle reacties Link kopieren
quote:pommiaan schreef op 17 oktober 2016 @ 13:07:

Ik zou dit wel even meteen bij de 2e date of zo duidelijk maken. Misschien een gek onderwerp voor een 2e date, maar het lijkt me wel zo eerlijk. Zoals ik het lees ga jij die relatie namelijk niet aan om met haar samen te settelen, maar om je seksfantasie met haar uit te voeren. Wie weet staat ze daar helemaal niet voor open, en loopt het alsnog fout. Maar ja, als je dat pas na een jaar aangeeft is ze wel al verliefd en wordt het een lelijke breakup. Beide teleurgesteld, zij omdat jouw intenties waren om haar te delen, en jij omdat zij er niet voor openstaat.





Snap je een beetje wat ik bedoel? Sorry maar ik vind dat geen goede indicatie om een relatie aan te gaan. Tenzij je dus vantevoren al weet dat zij instemt met jouw verwachtingen. Zoek dan liever een seksmaatje waarmee je trio's kunt doen.Ja ik snap je antwoordt. En zou er ook zeker eerlijk over zijn. Maar wil gewoon een normale relatie met haar verder. En zoals ik aangaf, als ze niet zou willen en we kennen elkaar al langer dan zou t voor mij geen reden zijn om de relatie te beeindigen.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 17 oktober 2016 @ 13:26:

Heb je loverboy aspiraties?Nee. Heeft ook verder niks met loverboys te maken toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 17 oktober 2016 @ 13:32:

Alsin een open relatie? Of meer als cuckold ofzo?Ja wifesharing eigenlijk. Kan wel als cuckold. Maar dan alleen toekijken. Wil zelf ook wel gewoon sex met haar natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 17 oktober 2016 @ 13:39:

Maak op badoo of Tinder een account aan waarop je dit aangeeft.

Wie weet zijn er vrouwen die het leuk lijkt.

Er zijn heus vrouwen die een open relatie zien zitten. Niet veel waarschijnlijk maar vast wel een aantal.



Wil je zelf ook de vrijheid hebben om in het rond te rolbezemen?

Of ben je zelf monogaam?Nee ik ben zelf wel monogaam eigenlijk. En ja zou daar eens kunnen kijken opzich
Alle reacties Link kopieren
quote:Yakatani schreef op 17 oktober 2016 @ 13:46:

TO. Ken je de term cuckold? Is dat wat je wil?Ja de term cuckold ken ik zeker. Toekijken lijkt me ook wel geil maar wil zelf ook gewoon sex met haar blijven houden
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 17 oktober 2016 @ 14:23:

@ koettie



Eens.

Ieder mag zijn/haar relatie zelf invullen, dat gaat niemand een moer aan en als TO het leuk vindt zijn vriendin met andere mannen te zien, en soms mee te doen, is dat zijn zaak.



Een gelijkgestemde dame vinden is wel belangrijk en het lijkt me niet iets wat je pas bespreekt als je al een relatie hebt.

Zoek naar vrouwen die deze lifestyle ook zien zitten.



Ze zullen niet zo talrijk zijn als vrouwen die dat niet willen maar kom op, cuckhold is een hele scène hoor. Zó bijzonder is het nou ook weer niet en liefdeloos hoeft het ook niet te zijn.Bedankt voor t begrip. Niet iedereen denkt er hetzelfde over inderdaad. Dat is wel duidelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven