Vriendin fantaseerd over trio

05-12-2013 12:16 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allen,



Ik heb sinds enkele maanden een nieuwe vriendin. We hebben bijna dagelijks fantastische sex, en hebben beiden niets te klagen.. we hebben het weleens over sexgrenzen enzo, en qua dat betreft zitten we wel op een lijn. Maar ze heeft me al een aantal keer gezegd dat ze vaak fantaseerd over een trio mmv.., Ik heb helemaal niet preuts, integendeel zelfs ik ben best voor veel in. Maar het idee dat ik mijn vriendin met een ander moet gaan delen bevalt me helemaal niet. Sex is toch wel het intiemste wat je in een relatie hebt, en om iemand dan mee te laten genieten, en mijn vriendin de dingen die ze bij mij doet bij een andere doet, vind ik maar niks. Ze zegt dat ze qua sex absoluut niet te klagen heeft en niks tekort komt bij mij. Het is voor haar de ultieme fantasie. Het is ook niet haar bedoeling om dat meteen te gaan doen ofzo.., het is maar een fantasie. Maar omdat het geregeld ter sprake komt, vroeg ik me af wat ik hiermee moet. Ik zie het enigzinds als vreemdgaan. Kan ik er anders over gaan denken? Graag jullie tips of ervaringen hiermee? Alvast dank voor jullie reactie
Alle reacties Link kopieren
Niet elke fantasie hoeft te worden beleefd. Jij droomt waarschijnlijk ook wel van een Porsche, vakantie op de Bahama's en bent gewoon blij met de auto waar je nu in rijdt en met een minder dure vakantie bestemming.

Waarom zou het anders zijn voor fantasieën over seks?



Mocht je seksuele fantasieën waar willen maken is dat alleen maar leuk als alle partijen dat rete-geil vinden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als jij het niet wilt dan doe je het niet.
.
Alle reacties Link kopieren
Jullie kunnen natuurlijk wel tijdens de seks samen iets met haar fantasie doen, door er over te praten, of er een dildo bij te pakken.

Of je zet er voor of tijdens een trio-filmpje op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
En jij fantaseert nooit over een Vvm?



Als jij daar niet achter staat moet je het niet doen.

Zo lang zijn jullie nog niet samen dus vind sowieso niet verstandig om nu al zulke grote sprongen te maken op sex gebied.

Je bent nu nog in een andere fase en jalousie kan kan verschrikkelijk de kop opsteken.



Maar is het iets wat je nu niet wilt, omdat je onzeker over voelt?

Of is het Iets wat je nooit wilt gaan doen?

Ik denk dat het verstandig is on daar een goed gesprek over te hebben.

Want fantasieën zijn leuk maar hoe de werkelijkheid is weet je nooit van te voren.

En wij hebben de regel als 1 van de 2 iets niet wil, dan houd het op.

Ik zou nooit willen dat mijn partner zich rot gaat voelen om een fantasietje
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, als ik een vriend zou hebben die dit meerdere keren ter sprake brengt terwijl hij weet dat ik er niet voor in ben dan zou ik hem vertellen dat ik ernstig vaak begin te fantaseren over solo-sex. En hem verder veel sucsex wensen....
Lorem Ipsum
Als jij een vrouw was, wilde je ook wel eens twee pikken, hoor. Eentje in je kut terwijl je de ander pijpt.

Is voor hun wat voor ons een kutje op je lul is terwijl een andere meid op je gezicht zit. Geen slechte fantasie lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik neem het haar niet kwalijk dat ze fantaseerd hoor.. en ze zalme zeker niet gaan pushen. Ik heb zelf ook wel gefantaseerd over vvm, maar in een relatie vind ik dat anders. Ik maak me meer zorgen over de gevolgen. Ik vroeg me af of hier iemand was die voordat hij, of zij, dat ervaren heeft, er ongeveer dezelfde kijk op had als ik. Bedankt voor de reacties
Je vraagt je vriendin haar fantasie met je te delen, ze voelt zich veilig genoeg bij je om dat ook te doen. Wees daar blij mee!



Maar: fantasie is 1 ding, real life is iets anders.

Wat voor fantasie iemand ook heeft, er zijn in een relatie altijd 2 mensen die zich daar prettig bij moeten voelen om het ook echt te beleven.



En ik kan me best voorstellen dat jij het niets vindt, de gedachte je vriendin te delen met een ander. Dat is op zich ook het fijne van een fantasie, er MOET niets!



Als je vriendin het over een trio heeft, vraag je dan ook weleens wat het precies is dat haar daar zo leuk aan lijkt? Is het de aandacht van een andere man/2 mannen tegelijk? Is het het idee van een DP? Is het omdat het eigenlijk toch misschien best wel not done is, seks met een ander dan je partner?



Maar: ik kan me ook best voorstellen dat jouw vriendin die gedachte ubergeil vindt. Ik heb meerdere keren een MMV gedaan, en het IS ook ubergeil. De macht die je hebt om 2 mannen bezig te houden.... Alle aandacht die op jou is gericht...



Dat is weer heel anders dan in een VVM, daarin verwachten mannen toch vaak wel dat de vrouwen ook met elkaar bezig zijn.



Dat is dus nog een aspect dat je mee moet nemen in je overweging als je ooit denkt om een MMV te doen: wat vindt je ervan als een mannenhand jou aanraakt? Niet zozeer erotisch gericht op jou, maar het is bijna onvermijdelijk dat er ergens een soort van contact is. Zeker in een DP, ballen die tegen elkaar aankomen.... Of een vrouw die 2 mannen tegelijk pijpt, dat is zo mogelijk nog intiemer contact. Denk je dat eens in, met een vrouw te doen waar je geen gevoel voor hebt, wat voor gevoel heb je daarbij?



Overigens, hoe geil ik een MMV ook vind, niets gaat boven seks met de man waar ik van hou.
Alle reacties Link kopieren
Als ik jou reactie lees is dit niks voor jou.

Mijn man vind dit soort dingen ook niet iets wat hij in een relatie zou doen of het nou Vvm is of mmv.



De fantasieën zijn er wel, en we hebben er ook serieus over nagedacht maar uit eindelijk willen we onze relatie niet op het Spel zetten voor een fantasie.

En een vreemde in onze relatie te zetten.



En dat is ook prima zo..
Alle reacties Link kopieren
Naara., dank voor je reactie.



Ik besef dat get slechts een fantasie is, maar aangezien het al een aantal keer ter sprake is gekomen, is het volgens mij iets wat ze echt eens zou willen doen. Ik wil niet zeggen dat ik het dan maar moet doen, want als ik iets echt niet wil dan doe ik ook niet. Het ging me meer om de gedachte.. hoe was de eerste mmv ervaring voor jou? Was dat ook samen met je partner?
Alle reacties Link kopieren
Becinna, bedankt voor je reactie.. zo denk ik er op dit moment ook over.
quote:jeffrey87 schreef op 05 december 2013 @ 13:15:

Naara., dank voor je reactie.



Ik besef dat get slechts een fantasie is, maar aangezien het al een aantal keer ter sprake is gekomen, is het volgens mij iets wat ze echt eens zou willen doen. Ik wil niet zeggen dat ik het dan maar moet doen, want als ik iets echt niet wil dan doe ik ook niet. Het ging me meer om de gedachte.. hoe was de eerste mmv ervaring voor jou? Was dat ook samen met je partner?

Nee ik was destijds single. Iets wat in mijn gedachten kwam naar aanleiding van een bepaalde ervaring tijdens een vakantie (Een waanzinnige massage, wat ietsje meer werd dan de massage alleen. De gedachte aan 4 handen die mij op een dergelijke wijze zouden verwennen leidde naar een MMV).



Via internet heb ik uiteindelijk diverse dates gehad/MMV. Niet alles voldeed in real life aan mijn fantasie/verwachting, wat niet betekend dat het niets was. Maar gewoon anders dan verwacht. Er was 1 ervaring die dat wel was, dat is nog steeds iets waar ik met heel plezier aan terug denk.



Op dit moment ben ik single, en hoewel ik de seks mis niet eens op zoek naar een SV laat staan een MMV. Maar als het zo uitkomt, dan zal ik er zeker weer van genieten.



Neemt niet weg dat het niet iets is dat moet, en zeker niet in een mogelijk volgende relatie.
quote:turquasi schreef op 05 december 2013 @ 12:23:

Tjonge, als ik een vriend zou hebben die dit meerdere keren ter sprake brengt terwijl hij weet dat ik er niet voor in ben dan zou ik hem vertellen dat ik ernstig vaak begin te fantaseren over solo-sex. En hem verder veel sucsex wensen....You go girl
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zou ik dan doen dus... haha... 'Gaan!'



Kijk als je nou al jaren bij elkaar bent ofzo he.... en het blijft bij een gesprekje of twee over het onderwerp... dat is wat anders. Maar na een paar maanden steeds beginnen over er eentje extra bij willen, dan voel je je toch niet 'genoeg'....
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Als je het niet ziet zitten, moet je het niet doen. Ga je grenzen niet oprekken omwille van je vriendin, want je gaat er niet blij van worden.



Laatst was er hier nog een topic van een vrouw die haar fantasie in het echt wilde beleven, vriend stemde ermee in en uiteindelijk bleek vriend er toch wel heel veel moeite mee te hebben en is de relatie er niet leuker op geworden.
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij heeft wel eens een trio gedaan terwijl ze er zelf niet over fantaseerde. Haar vriend wilde het graag en zij gunde hem dat ook wel, ze stond er niet per se negatief tegenover. Maar toen ze bezig waren kwam ze tot het besef dat ze dit toch helemaal niet leuk vond, een andere vrouw aan haar vriend, maar toch maar doorgegaan voor zijn plezier.



Needless to say, niet echt best voor je relatie.
quote:boerderijgeit028 schreef op 05 december 2013 @ 14:20:

Als je het niet ziet zitten, moet je het niet doen. Ga je grenzen niet oprekken omwille van je vriendin, want je gaat er niet blij van worden.



Laatst was er hier nog een topic van een vrouw die haar fantasie in het echt wilde beleven, vriend stemde ermee in en uiteindelijk bleek vriend er toch wel heel veel moeite mee te hebben en is de relatie er niet leuker op geworden.

Ondanks mijn eigen positieve ervaringen, kan ik dit alleen maar maar onderstrepen.



Als het voor jou (TO) niet goed voelt dan niet doen, hoe graag je je vriendin misschien ook een plezier doet.



Als vrouw kan ik je zeggen dat geen enkele fantasie het mij waard is om real te worden, als dat mij mijn relatie zou kosten/mijn vriend ongelukkig zou maken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner en ik vinden het supergeil een MVM. Ik vind het heerlijk om te zien hoe zij een andere man opgeilt en hoe zij tegelijkertijd met ons bezig is. En weet je wat het leukste is... na vertrek van de derde napraten en dan zijn we nog steeds enorm opgewonden.... Maar ik ben het eens met de voorgaande reacties...je moet het allebei echt willen!
.
Alle reacties Link kopieren
Je kan nog 20 jaar fantaseren en pas dan besluiten het eens in uitvoering te brengen, je kan over 20 jaar ook al uit elkaar zijn.



In ieder geval hoeft zo iets niet overhaast. Deel fantasieën maar zolang er nog een gevoel is dat je niet wil delen of er geen ander bij wil dan hou je het ;lekker bij fantasie ook al is die fantasie er elke keer dat jullie vrijen.



dat je iets vaak fantaseerd en het er vaak over hebt hoeft niet te betekenen dat je het dus morgen in uitvoering wil zien. Het betekend hooguit dat de gedachten er aan je erg geil maakt.



En ik kan je vertellen dat de fantasie vaak ook nog leuker is dan de werkelijkheid al is het ook leuk om het eens in real te beleven. Doe die uitvoering dus pas als jullie daar beide voor in zijn en het beide een goed idee vinden het nu ook eens in real te ervaren. Voor die tijd lekker nog jaren met elkaar fantaseren.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er zelf ook eens over begonnen (mvv) (ik met 2 vrouwen dus) waarop ze antwoorde: Dan ook mmv. Ik ben gelijk van het idee afgestapt met diezelfde reden. Ik kan het gewoon niet aan om te zien/denken dat iemand anders dat intieme met mijn vriendin gaat mee maken..



Gaat dus ook gewoon niet gebeuren! Ik niet, en zei ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat is een Beetje egoistisch joey.., waarom jij wel je plezier en zij niet :p,



Maar is er hier niemand die er achteraf gemengde gevoelens aan heeft overgehouden? Of misschien zelfs problemen in de relatie?





Gr
Alle reacties Link kopieren
haha, wilde ook wel trio met een extra man. Mijn vriend wilde wel. Ik ook, maar ja. Die man moest wel mij vinden, want ik ga niet op zoek...

Effect gebeurde nooit iets.
Alle reacties Link kopieren
mijn man gaf toen we in het begin van onze relatie het over fantasieen hadden aan dat hij graag een trio wou, vmv, hij had zonder relatie ooit mmv gedaan,

hebben het er vaker over gehad maar ik wist vanaf het begin al heel zeker dat ik het niet kan, zo wel geen mmv als vvm , ik kan mijn partner niet delen en voel zelf niet de interesse in iemand er bij, zo wel geen man als geen vrouw, ik vind seks iets intiems wat in je relatie hoort. met iemand van wie je houd..

en nee ik was geen maagd toen ik met mijn man ging sterker ik heb in een heel krap jaar 13 verschillende seks partners gehad, ik zocht liefde, aandacht en dacht dat als ik seks had met een jonge/man die ik wel leuk/interesant vond ik sexueel misbruik misschien los kon laten.. ik ben ook niet preuts en wil met mijn partner best dingen proberen, maar een trio zou ik echt niet kunnen. ik ben in die tijd ook er achter gekomen wat seks voor mij betekend en na ik mijn partner leerde kennen heb ik het gevoel wat er bij hoort *liefde en vertrouwen en dergelijken* leren kennen.



het is iets van ons samen en ik ben dan ook vanaf het begin heel duidelijk geweest omdat hij het ook best vaak ter bespreking bracht, sterker nog ook een x tijdens de seks waardoor ik me wel even niet genoeg voelde.. ik heb hem gezegd als die fantasie voor jou zo belangrijk is dan moet je mij laten gaan, met mij zal je nooit een trio hebben, want ik sta daar niet voor open en zie mezelf die stap ook in de toekomst niet zetten. dus als jij die fantasie uit wil voeren moet je dat gaan doen en misschien dat het ooit nog eens iets word tussen ons, maar als je nu voor mij kiest blijft het een fantasie.



en daar is hij akkoord mee en ik hoor hem er sinds dien ook niet meer over, ja als ik echt over zijn fantasieen met hem praat dan geeft hij wel aan dat ik weet wat zijn fantasie is maar hebben het er verder niet meer over. en hij heeft ook duidelijk aan gegeven dat hij genoeg heeft aan mij, dat het ook meer is dat hij daar wel nieuwschierig naar is na zijn mmv, maar voor al dat hij mij met een andere vrouw ergens gewoon heel opwindend vind en zelf kijken ook genoeg zou vinden maar ook dat weet hij dat ik dus gewoon niet wil.





opzich denk ik dat het goed is dat ze er eerlijk over is ze vertrouwd je wel anders zou ze dat echt niet zomaar zeggen denk ik, en zo lang jullie beide open en eerlijk zijn is het ook niet erg het te bespreken.

maar als jij het vervelend vind zij het zo vaak zegt geef dat dan ook aan en zeg der ook duidelijk dat je snapt dat het een fantasie is maar dat ze die met jou niet uit kan voeren, of als jij denkt misschien in een verder deel in de relatie wel dan zeg je duidelijk voorlopig of tot ... zoizo niet of iets
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 05 december 2013 @ 14:20:

Als je het niet ziet zitten, moet je het niet doen. Ga je grenzen niet oprekken omwille van je vriendin, want je gaat er niet blij van worden.



Laatst was er hier nog een topic van een vrouw die haar fantasie in het echt wilde beleven, vriend stemde ermee in en uiteindelijk bleek vriend er toch wel heel veel moeite mee te hebben en is de relatie er niet leuker op geworden.en dat is nog zachtjes uitgedrukt... Deze vrouw heeft tot op heden nog een relatie met die andere knul

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven