Vriendin heeft mij gebruikt?

26-04-2016 19:43 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een vreemd probleempje waar ik niet uitkom, vandaar dat ik hier een account heb aangemaakt.



Ik (man, 23) heb inmiddels ruim een jaar een relatie met mijn vriendin (27).

Wij wonen niet samen en zien elkaar alleen in de weekenden, vandaar dat we het dus ook alleen in het weekend doen.



Probleempuntje in onze relatie is dat mijn vriendin van anale sex houdt en ik hier absoluut niet aan wil beginnen. Voor mij is dat exit-only, einde verhaal. Als gulden middenweg vind ik het geen probleem een vibrator (bij haar) te gebruiken maar ik wil zelf absoluut niet aan anale sex doen.

Probleem is dat ze zich hier moeilijk bij neer kan leggen. Ik ben wat fors geschapen en het gaat soms wat stroef om in eerste instantie ‘binnen te komen’ (vaginaal) waar ze mij dan wel eens bij helpt. Nu heeft ze al meerdere keren geprobeerd mijn penis dan anaal bij haar in te brengen.



Waar ik nu dus mee zit is dat we samen afgelopen zaterdag naar een feestje en daarna nog de stad in zijn geweest. Ik ben geen zware drinker maar ditkeer had ik echt een slok teveel op. Bij thuiskomst al snel de kleren van elkaars lijf getrokken, zij wilde graag doggy style en je raadt ’t al... ze ‘leidde’ mijn penis dus anaal bij haar binnen. Ik had 100% door wat er gebeurde maar ben volledig meegegaan en we hebben toen dus anale sex gehad.

De volgende ochtend had ik een kater, we hebben alleen even snel ontbeten en toen moest mijn vriendin naar een verjaardag dus heb ik ’t er niet meer over gehad.



Ik vind dit zowiezo iets om niet per app/telefoon te bespreken en ik zie haar pas op vrijdag weer maar loop nu wel met een vreemd gevoel rond.

Heb echt het gevoel dat ze gebruik van me heeft gemaakt, ze weet dat ik beslist niet aan anale sex wil beginnen maar op het moment dat ik dronken ben en blijkbaar geen grenzen heb of aangeef maakt ze er direct dankbaar gebruik van.



Omdat ik haar vrijdag pas weer zie heb ik dit eerst met een vriend besproken maar hij vond dat het meer aan mij lag... ‘had ik maar niet zoveel moeten drinken’.

Op zich wel een punt, ik heb op het moment zelf ook niet geprotesteerd en ben zelf verdergegegaan met de sex maar zij wist maar al te goed dat ik dit beslist niet wilde normaal gesproken.

Wat vinden jullie hiervan?
Alle reacties Link kopieren
Leg nog even uit waar jouw aversie tegen anale seks vandaan komt.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:watdachtjehiervan schreef op 26 april 2016 @ 20:15:

[...]





Echt??? Dat is toch gewoon verkrachting!Men vond het haar eigen schuld omdat ze zelf ervoor had gekozen om xtc te gebruiken behalve nee mompelen had ze ook niet echt tegengestribbeld. De jongens waren zelf ook onder invloed en hun leven verzieken door aangifte hiervan te de doen kon echt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 26 april 2016 @ 20:24:

Leg nog even uit waar jouw aversie tegen anale seks vandaan komt. waarom? Hij wil niet, punt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 26 april 2016 @ 20:30:

[...]



waarom? Hij wil niet, punt



'Ik had 100% door wat er gebeurde maar ben volledig meegegaan en we hebben toen dus anale sex gehad.'



Dat valt dus wel mee. Met dat niet willen.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 26 april 2016 @ 20:37:

[...]





'Ik had 100% door wat er gebeurde maar ben volledig meegegaan en we hebben toen dus anale sex gehad.'



Dat valt dus wel mee. Met dat niet willen. hij had te veel gedronken, dan doet men wel vaker dingen die men nuchter niet doet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oke dat drinken was dus blijkbaar de katalysator in t hele gebeuren maar ik vind het eigenlijk van jullie allebei een uiterst ongewenste move. Van haar omdat ze wist hoe jij erover dacht en van jou omdat je geen aanleiding zag om te stoppen terwijl je het wel wist.

Als dit de manier is waarop jullie met elkaar om willen gaan.....zo niet dan conclusies trekken.
Alle reacties Link kopieren
Ach, wat is gebeurd is gebeurd, praten we niet meer over maar we geven het geen gevolg, zou mijn standpunt zijn. Succes.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 26 april 2016 @ 20:38:

[...]



hij had te veel gedronken, dan doet men wel vaker dingen die men nuchter niet doet Hoe dronken ben je als je 100% doorhebt wat er gebeurt?
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 26 april 2016 @ 20:44:

[...]





Hoe dronken ben je als je 100% doorhebt wat er gebeurt? geen idee, dat moet je aan TO vragen. Niettemin heeft hij altijd nee gezegd en nu spijt, dus dat lijkt me duidelijk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is dit een prachtige gelegenheid om het voortaan te weigeren: geprobeerd maar het beviel me niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Van drugs en alcohol verdwijnen remmingen dus niet (te veel) doen en zeker niet met mensen die je niet kunt vertrouwen. Je vriendin respecteerde sowieso je grenzen niet, niet in woorden en nu ook niet in daden.



Wat ga je er aan doen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Zij moet haar anus en jij je penis vantevoren behoorlijk van glijmiddel hebben voorzien want dat zit daar niet van nature.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 26 april 2016 @ 20:44:

[...]





Hoe dronken ben je als je 100% doorhebt wat er gebeurt?

En als je gewoon een kanjer van een stijve pik hebt die anaaldoordringbaar is?

Ook met glijmiddel gaat het niet zomaar en als ie ook maar even wat zachter wordt lukt het niet meer.



Ik hou het op een kulverhaal.
...
Nouja, je kunt nu onderbouwd zeggen dat je het echt niet leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Het ongeloofwaardige voor mij? Ik wil ook geen anaal. En hoe dronken ik ook ooit geweest ben, nog nooit heb ik seksuele handelingen verricht die ik niet wilde. Om te kunnen presteren als man was je ook niet ladderzat, dus je had het kunnen stoppen. Dat zij je steeds pusht om dit toch te doen is een ander verhaal. Daar zou mij de lust wel door vergaan. Maar erin geluisd? Nee...
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie hiervan?



Is er nog een fantasie die jij hebt, maar je vriendin niet? Dan zou je die nu kunnen laten inwilligen ...



Win-win!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 26 april 2016 @ 19:55:

Als je het niet wilde had je het niet moeten doen.

En als iemand zo over je grenzen heen blijft gaan en niet wil luisteren moet je het uitmaken.



Dat geldt voor mannen én vrouwen.



Eens met deze reactie. Ik had het niet moeten doen.

Maar ik schrijf deze post omdat ik het tóch gedaan heb.

Uitmaken vind ik vrij extreem, de relatie zelf gaat vrij goed alhoewel dit nog wel een pittige discussie gaat opleveren gaat met dat net iets te ver. Ik hoop dat een goed gesprek verbetering (en excuses) oplevert.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 26 april 2016 @ 20:03:

Tja, kut, of nou ja eigenlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 26 april 2016 @ 20:37:

[...]





'Ik had 100% door wat er gebeurde maar ben volledig meegegaan en we hebben toen dus anale sex gehad.'



Dat valt dus wel mee. Met dat niet willen.



Ik denk dat je mijn post niet goed gelezen hebt. Dit gaat niet zozeer om dit éénmalige incident waarin ik zelf volledig ben meegegaan.

Het gaat erom dat zij donders goed weet dat ik geen anale sex wil, omdat dit al wel min. 10x ter sprake is gekomen.

Dus op het moment dat ik dronken ben merkt ze dat ik mijn grenzen niet aangeef (of dat die er op dat moment niet zijn) en maakt hier dankbaar gebruik van. Dat doe je toch niet met iemand waar je een relatie mee hebt? (uberhaupt niet....)

Toch een deukje in mijn vertrouwen in haar.....
quote:zwitsal_nijntje schreef op 26 april 2016 @ 20:22:

[...]





Nou dan is het gebeurd en dan moet je als je nooit meer anale seks wil hebben er voor zorgen dat je niet te veel meer drinkt dan gebeurd het dus ook niet



Als je je partner al niet kunt vertrouwen...

Geen korte rokjes dragen, he, dan vraag je erom.



Verder eens met alle reacties van Rosanna08.
Alle reacties Link kopieren
Maar het was dus niet lekker?
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 april 2016 @ 21:48:

[...]



En als je gewoon een kanjer van een stijve pik hebt die anaaldoordringbaar is?

Ook met glijmiddel gaat het niet zomaar en als ie ook maar even wat zachter wordt lukt het niet meer.



Ik hou het op een kulverhaal.



Het kulverhaal moet je zelf weten.... om er toch inhoudelijk op in te gaan en voor anderen die denken dat ik hier een 'kick' van krijg...



Op de avond zelf werkte ik 100% mee, zij heeft niet stiekem mijn penis binnengebracht (waar haal je dat vandaan?) en ook had ik geen last van een half slappe/stijve zoals je suggereert.

Het gaat mij er meer om dat m'n vertrouwen in haar niet is wat het zou moeten zijn. Ze weet heel goed dat ik geen anale sex wilde, dit is namelijk vanaf het begin van onze relatie al een issue geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 27 april 2016 @ 00:37:

Maar het was dus niet lekker?FYI: Ik kies ervoor om jouw posts te negeren.
Alle reacties Link kopieren
Ja, tuurlijk. Zou ik ook doen.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:hawkeye1 schreef op 27 april 2016 @ 00:18:

[...]





Eens met deze reactie. Ik had het niet moeten doen.

Maar ik schrijf deze post omdat ik het tóch gedaan heb.

Uitmaken vind ik vrij extreem, de relatie zelf gaat vrij goed alhoewel dit nog wel een pittige discussie gaat opleveren gaat met dat net iets te ver. Ik hoop dat een goed gesprek verbetering (en excuses) oplevert.



Het uitmaken is natuurlijk helemaal niet extreem als ze je half blijft dwingen iets te doen wat je niet wil, wat je ook al vaker aangegeven hebt.



Ik vind het nogal dwingelanderig om de boel tijdens de seks zo te manoeuvreren dat er bijna anale seks plaatsvindt tegen jouw zin.

Dat is op z'n minst ongewenst gedrag, lijkt me.



Zo beschrijf je het zelf, hoewel ik het bijzonder blijf vinden dat dat überhaupt geprobeerd wordt, terwijl vaginale seks (waarvoor waarschijnlijk geen glijmiddel nodig is) de opzet is.

Hoe dat dan toch richting anaal gemanipuleerd wordt vind ik bijzonder, zeker als je jouw (zoals je zelf zegt) groot geschapen jongeheer meerekent.

Dat zou zonder glijmiddel fysiek namelijk een hele klus worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven