Vriendin heeft mij gebruikt?

26-04-2016 19:43 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een vreemd probleempje waar ik niet uitkom, vandaar dat ik hier een account heb aangemaakt.



Ik (man, 23) heb inmiddels ruim een jaar een relatie met mijn vriendin (27).

Wij wonen niet samen en zien elkaar alleen in de weekenden, vandaar dat we het dus ook alleen in het weekend doen.



Probleempuntje in onze relatie is dat mijn vriendin van anale sex houdt en ik hier absoluut niet aan wil beginnen. Voor mij is dat exit-only, einde verhaal. Als gulden middenweg vind ik het geen probleem een vibrator (bij haar) te gebruiken maar ik wil zelf absoluut niet aan anale sex doen.

Probleem is dat ze zich hier moeilijk bij neer kan leggen. Ik ben wat fors geschapen en het gaat soms wat stroef om in eerste instantie ‘binnen te komen’ (vaginaal) waar ze mij dan wel eens bij helpt. Nu heeft ze al meerdere keren geprobeerd mijn penis dan anaal bij haar in te brengen.



Waar ik nu dus mee zit is dat we samen afgelopen zaterdag naar een feestje en daarna nog de stad in zijn geweest. Ik ben geen zware drinker maar ditkeer had ik echt een slok teveel op. Bij thuiskomst al snel de kleren van elkaars lijf getrokken, zij wilde graag doggy style en je raadt ’t al... ze ‘leidde’ mijn penis dus anaal bij haar binnen. Ik had 100% door wat er gebeurde maar ben volledig meegegaan en we hebben toen dus anale sex gehad.

De volgende ochtend had ik een kater, we hebben alleen even snel ontbeten en toen moest mijn vriendin naar een verjaardag dus heb ik ’t er niet meer over gehad.



Ik vind dit zowiezo iets om niet per app/telefoon te bespreken en ik zie haar pas op vrijdag weer maar loop nu wel met een vreemd gevoel rond.

Heb echt het gevoel dat ze gebruik van me heeft gemaakt, ze weet dat ik beslist niet aan anale sex wil beginnen maar op het moment dat ik dronken ben en blijkbaar geen grenzen heb of aangeef maakt ze er direct dankbaar gebruik van.



Omdat ik haar vrijdag pas weer zie heb ik dit eerst met een vriend besproken maar hij vond dat het meer aan mij lag... ‘had ik maar niet zoveel moeten drinken’.

Op zich wel een punt, ik heb op het moment zelf ook niet geprotesteerd en ben zelf verdergegegaan met de sex maar zij wist maar al te goed dat ik dit beslist niet wilde normaal gesproken.

Wat vinden jullie hiervan?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind wel dat je vriendin een grens over is gegaan. En dan niet dat ze je verkracht heeft, maar meer dat ze je dronken dingen laat doen waarvan ze weet dat jij ze niet wil doen. Ik snap wel dat dit een deukje in het vetrouwen kan geven.



Weet je vriendin ook waarom je geen anale seks wil hebben? Want vaak helpt het als iemand de reden weet ipv alleen te horen krijgt 'dat wil ik niet'.
quote:hawkeye1 schreef op 27 april 2016 @ 00:18:

Maar ik schrijf deze post omdat ik het tóch gedaan heb.



En om je openingspost te quoten: "Ik had 100% door wat er gebeurde maar ben volledig meegegaan".



Er valt haar dus niets te verwijten, noch heeft ze je gebruikt laat staan misbruikt. Als jij naar eigen zeggen voor 100% door had wat er gebeurde, dan heb je er zelf voor gekozen om er volledig in mee te gaan. Lijkt vooral dat je jezelf nu beklaagt dat je er in meegegaan bent, en dat je dat op haar wil afschuiven. 't Is aan jou om je te leren beheersen, zelfs al heb je wat teveel op.



Grow a pair and get over it. Of maak er ruzie over dit weekend, maar wees dan niet verbaasd als je eigenhandig je relatie gaat opblazen. Een doorsnee vrouw appreciëert het zelden dat je haar de verantwoordelijkheid van je eigen daden in de schoenen schuift, enkel en alleen omdat je dronken was.
quote:retrostar schreef op 26 april 2016 @ 20:53:

Zij moet haar anus en jij je penis vantevoren behoorlijk van glijmiddel hebben voorzien want dat zit daar niet van nature.

De vriendin van To is het denk ik gewent om anaal genomen te worden en dan gaat het allemaal wat makkelijker.

Voor to: ik denk dat dit toch een punt blijft in jullie relatie want jullie willen duidelijk niet hetzelfde op seksueel gebied. Ik zou dus echt geen man willen die er telkens over zou beginnen mij anaal te willen nemen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom komt het nog zo vaak ter sprake wanneer jij het niet wil?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed iemand die jouw grenzen niet respecteert daar blijf je natuurlijk gewoon mee in een relatie. Jouw grenzen zijn namelijk niet zo belangrijk en blijkbaar liggen ze ook niet vast.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 27 april 2016 @ 08:45:

Maar goed iemand die jouw grenzen niet respecteert daar blijf je natuurlijk gewoon mee in een relatie. Jouw grenzen zijn namelijk niet zo belangrijk en blijkbaar liggen ze ook niet vast.





Bedoel ik.



Bij een vrouw wordt, bij het (meermaals) overschrijden van grenzen, geadviseerd uit zo'n relatie te stappen.

Zeker als het om seksuele grenzen gaat. Die zijn nogal belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:hawkeye1 schreef op 27 april 2016 @ 00:24:

Het gaat erom dat zij donders goed weet dat ik geen anale sex wil, omdat dit al wel min. 10x ter sprake is gekomen.

Dus op het moment dat ik dronken ben merkt ze dat ik mijn grenzen niet aangeef (of dat die er op dat moment niet zijn) en maakt hier dankbaar gebruik van. Dat doe je toch niet met iemand waar je een relatie mee hebt? (uberhaupt niet....)

Toch een deukje in mijn vertrouwen in haar.....



Je hebt een beetje een punt, maar je stelt je toch slachtofferig op, hoor. Jullie waren die avond allebei enthousiast (rukten de kleren van het lijf), zij ging voor anale seks en jij zegt geen nee. Zo vervelend vond je de wip niet, anders lukte het ook niet om haar vervolgens te neuken. Ben je klaargekomen?



Waarom maak je het zo groot? Je vertrouwen in haar is gedeukt, maar je zelfvertrouwen verdient ook wel een deuk. Je was tenslotte zelf dronken, je had gewoon nee kunnen zeggen. Waarom zeg je niet gewoon tegen haar: "sorry lieverd, maar ik weet nu zeker dat anaal niks voor mij is. Ook niet als ik dronken ben. Afspreken dat we dat gewoon nooit meer doen?" En dan er niet meer over zeuren.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 27 april 2016 @ 09:05:

Bij een vrouw wordt, bij het (meermaals) overschrijden van grenzen, geadviseerd uit zo'n relatie te stappen.

Zeker als het om seksuele grenzen gaat. Die zijn nogal belangrijk.Dat is waar, maar hier is het (nog) maar eenmalig, en hij was geil en er er helemaal met z'n hoofd bij. Dus zo ver zijn de grenzen niet overschreden. Lijkt mij dat ze in de toekomst gewoon wat beter moeten praten met elkaar.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
quote:Blondie456 schreef op 27 april 2016 @ 08:41:

[...]



De vriendin van To is het denk ik gewent om anaal genomen te worden en dan gaat het allemaal wat makkelijker.





Niet zó makkelijk natuurlijk.

Een flink geschapen heer schuif je er alleen zonder glijmiddel in als je overdag incontinentiemateriaal nodig hebt.
quote:bugs schreef op 27 april 2016 @ 09:09:

[...]





Dat is waar, maar hier is het (nog) maar eenmalig, en hij was geil en er er helemaal met z'n hoofd bij. Dus zo ver zijn de grenzen niet overschreden. Lijkt mij dat ze in de toekomst gewoon wat beter moeten praten met elkaar.



Nee, ze probeert het steeds maar dan laat hij het niet toe. Hij geeft juist aan dat vervelend te vinden.



Die ene keer was gewoon in overeenstemming. Hij was er voor 100% ok mee, op dat moment.

Het gaat er om dat hij het niet meer wil en ook niet steeds wil hoeven voorkomen.



En van mij hoeven ze niet uit elkaar. Het gaat me er om dat als seksuele grenzen niet gerespecteerd worden in de toekomst, dat geen extreem advies is.

Het is een logisch advies, wat vrouwen met zo'n probleem ook krijgen.
quote:rosanna08 schreef op 26 april 2016 @ 20:46:

geen idee, dat moet je aan TO vragen. Niettemin heeft hij altijd nee gezegd en nu spijt, dus dat lijkt me duidelijk

Spijt van de seks, zelfs a posteriori, is voor veel vrouwen voldoende om het woord 'verkrachting' te laten vallen, toch?

Zij wist dat hij dit niet wou, ze heeft toch haar zin doorgedreven... Die dubbele moraal is er wel degelijk hoor, ondanks dat het addertje al snel gedetecteerd werd. Wat mij betreft is het zowel voor een vrouw als een man in een dergelijke situatie: "Niet zeuren, je hebt het laten gebeuren" maar als je uitgaat van het standpunt dat het voor de ene verkrachting is, dan ook voor de andere.
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar kiest TO ervoor om in een relatie te blijven met de verkrachter omdat het verder wel allemaal goed zit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Verkrachting kan nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren na de feiten worden aangegeven, het gesprek komt pas volgend weekend, dus hou het wishfull thinking nog even achterwege, ja?
Je bent als man 100% zelf verantwoordelijk voor waar je 'm inhangt.



Afgezien van je 'principiële' bezwaren tegen anale seks: hoe vond je het?





Ik vind je een beetje huillie, eerlijk gezegd.
quote:ThunderassMan schreef op 27 april 2016 @ 09:53:

Je bent als man 100% zelf verantwoordelijk voor waar je 'm inhangt.

O, da's handig zeg! Dus dan kan een man niet verkracht worden, want die is 100% verantwoordelijk voor waar die 'm in hangt.

Achterlijker hebben we het nog niet gehad, toch niet in dit topic. Je doet je nick alle eer aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 27 april 2016 @ 09:11:

[...]





Niet zó makkelijk natuurlijk.

Een flink geschapen heer schuif je er alleen zonder glijmiddel in als je overdag incontinentiemateriaal nodig hebt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:HuLang schreef op 27 april 2016 @ 10:08:

[...]



O, da's handig zeg! Dus dan kan een man niet verkracht worden, want die is 100% verantwoordelijk voor waar die 'm in hangt.

Achterlijker hebben we het nog niet gehad, toch niet in dit topic. Je doet je nick alle eer aan.









99% zelf verantwoordelijk dan.

Tjezus, moet ik dan overal een disclaimer achter zetten?
Alle reacties Link kopieren
In doggystyle. Verkracht worden? Als man zijnde? Ja dan hang je hem er als man zijnde toch echt zelf in.



Mss dacht vriendin wel dat hij het nu wel geil vond? Alsof je nooit van gedachten kunt veranderen. Huilie inderdaad. Of kulverhaal.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Kulverhaal
Alle reacties Link kopieren
wat mij eigenlijk het meeste tegen de borst stuit is dat de vriendin van TO, tóch probeert om haar zin te krijgen, ondanks dat TO duidelijk aangeeft dat hij de anus als "exit only" beschouwt

Daarnaast geeft TO ook aan dat "Nu heeft ze al meerdere keren geprobeerd mijn penis dan anaal bij haar in te brengen.", zijn vriendin dus vaker probeert om heel bewust zijn grenzen te overschrijden. En daar zou ik een probleem van maken TO.

Niet eens zozeer dat er alcohol in het spel is, of dat het haar dit keer wél is gelukt. Maar meer dat zij heel erg bewust jouw grenzen opzoekt, en hierover heen gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ach, heb je je vriendin ook eens een plezier gedaan, da's toch ook wat waard.

Wel jammer dat je daar dronken voor moet zijn.

In een relatie is het toch geven en nemen, en hoe vaak krijg je de kans dat in 1 handeling te doen.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
quote:HuLang schreef op 27 april 2016 @ 10:08:

O, da's handig zeg! Dus dan kan een man niet verkracht worden, want die is 100% verantwoordelijk voor waar die 'm in hangt.

Achterlijker hebben we het nog niet gehad, toch niet in dit topic. Je doet je nick alle eer aan.Je mag uiteraard altijd eens uitleggen hoe een vrouw in doggystyle positie haar niet vastgebonden vent kan dwingen om haar tegen zijn zin te neuken in welk van beide gaten dan ook...
Wat is er overigens mis met een vrouw die haar seksuele wensen kenbaar maakt?

Open communicatie over behoeftes enzo.....
quote:speechlessone schreef op 27 april 2016 @ 10:56:

wat mij eigenlijk het meeste tegen de borst stuit is dat de vriendin van TO, tóch probeert om haar zin te krijgen, ondanks dat TO duidelijk aangeeft dat hij de anus als "exit only" beschouwt

Daarnaast geeft TO ook aan dat "Nu heeft ze al meerdere keren geprobeerd mijn penis dan anaal bij haar in te brengen.", zijn vriendin dus vaker probeert om heel bewust zijn grenzen te overschrijden. En daar zou ik een probleem van maken TO.

Niet eens zozeer dat er alcohol in het spel is, of dat het haar dit keer wél is gelukt. Maar meer dat zij heel erg bewust jouw grenzen opzoekt, en hierover heen gaat.

Yep.



Als ik me voorstel dat ik in TO 's schoenen zou staan zou mijn vertrouwen in de ander inelk geval wel een enorme deuk hebben opgelopen.
Detail: verkrachting vereist penetratie. TO is niet verkracht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven