vriendin moeite met klaarkomen

18-02-2017 23:14 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb sinds kort leuk contact met een dame. En vandaag hebben we seks gehad wat vrij vlot ging gezien van de periode we elkaar kennen. Nou na de seks ben ik wel iemand die er van houd om nog even in bed te blijven liggen. En een beetje ouwehoeren hoe de seks was of het lekker was of niet niet dat ik onzeker ben over me prestaties. Maar wat iemand lekker vind is namelijk niet bij iedereen hetzelfde. Nou vertelde ze me het volgende dat ze gewoon niet echt snel klaar komt en zelfs soms niet? Dat lag niet aan de prestatie maar hoe kan zoiets gebeuren? Ook zegt ze dat nooit echt met zichzelf speelt heeft dat wellicht er iets mee te maken
Alle reacties Link kopieren
Veel vrouwen hebben moeite met klaarkomen. Zo raar is dat dus niet.
quote:Phaedra__ schreef op 18 februari 2017 @ 23:17:

Veel vrouwen hebben moeite met klaarkomen. Zo raar is dat dus niet.Precies wat Phaedra zegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 18 februari 2017 @ 23:17:

Veel vrouwen hebben moeite met klaarkomen. Zo raar is dat dus niet.Heb je eventueele tips? hoe je een vrouw die al moeite heet met klaarkomen het toch lukkend maken
Alle reacties Link kopieren
quote:gerarg schreef op 18 februari 2017 @ 23:18:

[...]





Heb je eventueele tips? hoe je een vrouw die al moeite heet met klaarkomen het toch lukkend makenik zou me daar pas op richten als je een serieuze relatie hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:gerarg schreef op 18 februari 2017 @ 23:18:

[...]





Heb je eventueele tips? hoe je een vrouw die al moeite heet met klaarkomen het toch lukkend maken

Nee.

Ik heb wel begrepen dat het schijtvervelend is als een man per se een vrouw wil laten klaarkomen.
quote:chillzone schreef op 18 februari 2017 @ 23:21:

[...]





ik zou me daar pas op richten als je een serieuze relatie hebt.Want als je nog maar net iets hebt, mag je de vrouw niet verwennen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 18 februari 2017 @ 23:21:

[...]



Nee.

Ik heb wel begrepen dat het schijtvervelend is als een man per se een vrouw wil laten klaarkomen.





Het gaat er niet om dat ik het perse wil. Maar het zou toch wel prettig zijn als het zou lukken? Zeg eerlijk wie zou dat niet lekker vinden.

Dus zonder daar uberhaupt over te gaan drammen bij haar vraag ik hier om advies wat in deze situatie zou kunnen doen. Beter presteren lijkt me een te makkelijk antwoord maar dan iets specifieker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 18 februari 2017 @ 23:22:

[...]



Want als je nog maar net iets hebt, mag je de vrouw niet verwennen? Mee eens dat zou andersom ook raar zijn. Daarom vraag ik ook om advies morgen komt ze weer,
Alle reacties Link kopieren
quote:gerarg schreef op 18 februari 2017 @ 23:23:

[...]





Het gaat er niet om dat ik het perse wil. Maar het zou toch wel prettig zijn als het zou lukken? Zeg eerlijk wie zou dat niet lekker vinden.

Dus zonder daar uberhaupt over te gaan drammen bij haar vraag ik hier om advies wat in deze situatie zou kunnen doen. Beter presteren lijkt me een te makkelijk antwoord maar dan iets specifieker.

Vraag het haar.

De een komt klaar van snoeihard fisten.

De ander komt klaar van een uur aan haar clit sabbelen.
quote:gerarg schreef op 18 februari 2017 @ 23:23:

[...]





Het gaat er niet om dat ik het perse wil. Maar het zou toch wel prettig zijn als het zou lukken? Zeg eerlijk wie zou dat niet lekker vinden.

Dus zonder daar uberhaupt over te gaan drammen bij haar vraag ik hier om advies wat in deze situatie zou kunnen doen. Beter presteren lijkt me een te makkelijk antwoord maar dan iets specifieker.En toch is het irritant als mannen daarop focussen. Een vrouw kan ook genieten zonder klaar te komen. Dus laat het gewoon zoals het is en als zij iets anders wil proberen, komt dat met de tijd wel.
Een keer is genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:chillzone schreef op 18 februari 2017 @ 23:21:

[...]





ik zou me daar pas op richten als je een serieuze relatie hebt.Mwa niet helemaal mee eens. Seks is voor ons al een teken dat het de goeie kant opgaat. En ik weet ook dat seks belangrijk is in een relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 18 februari 2017 @ 23:25:

[...]



En toch is het irritant als mannen daarop focussen. Een vrouw kan ook genieten zonder klaar te komen. Dus laat het gewoon zoals het is en als zij iets anders wil proberen, komt datet de tijd wel.Een man ook.
Alle reacties Link kopieren
Google eens op voorspel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 18 februari 2017 @ 23:25:

[...]



En toch is het irritant als mannen daarop focussen. Een vrouw kan ook genieten zonder klaar te komen. Dus laat het gewoon zoals het is en als zij iets anders wil proberen, komt datet de tijd wel.thanks
Alle reacties Link kopieren
quote:parbleumondieu schreef op 18 februari 2017 @ 23:26:

Google eens op voorspel.We hadden goeie voorspel
Alle reacties Link kopieren
" een beetje ouwehoeren of het lekker was of niet " . Alsof je ooit eerlijk gaat zeggen " ik vind je heel lief, hoor, maar je kan er echt geen klote van en je mag je plafond ook wel eens stucen " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:gerarg schreef op 18 februari 2017 @ 23:24:

[...]





Mee eens dat zou andersom ook raar zijn. Daarom vraag ik ook om advies morgen komt ze weer,Als ze morgen weer komt, dan is het goed toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 februari 2017 @ 23:29:

" een beetje ouwehoeren of het lekker was of niet " . Alsof je ooit eerlijk gaat zeggen " ik vind je heel lief, hoor, maar je kan er echt geen klote van en je mag je plafond ook wel eens stucen " .

Dan was ze vast niet nog een keer langs gekomen.

Of mss wel omdat ze nog niet gekomen was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 18 februari 2017 @ 23:30:

[...]



Dan was ze vast niet nog een keer langs gekomen.

Of mss wel omdat ze nog niet gekomen was.Of ze was nog niet klaar met scheuren tellen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:slensor schreef op 18 februari 2017 @ 23:29:

[...]





Als ze morgen weer komt, dan is het goed toch?Ja tuurlijk zou het wel goed zitten, Maar normaal had ik er niet echt problemen mee om een vrouw te laten klaarkomen. Dus begon eigenlijk lichtelijk te twijfelen aan mezelf. Maar het komt inderdaad vaker voor dat vrouwen daar meer moeite mee hebben. Vandaag dat ik hier kwam om te kijken of mensen misschien specifieke tips hebben waardoor het misschien wel iets gemakkelijker maakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 februari 2017 @ 23:33:

[...]



Of ze was nog niet klaar met scheuren tellen.Of ze oefent onderhand met de naamvallen en bleek ze nog niet goed genoeg te kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Had je tijdens de seks gemerkt dat ze niet kwam ?



Niet om jou een rot gevoel aan te praten, hoor, maar heel veel vrouwen faken. Misschien dat er bij je vorige veroveringen ook wel een fakertt tussen zat, waarvan jij nu denkt dat ze allemaal kwamen als de brandweer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:gerarg schreef op 18 februari 2017 @ 23:35:

[...]





Ja tuurlijk zou het wel goed zitten, Maar normaal had ik er niet echt problemen mee om een vrouw te laten klaarkomen. Dus begon eigenlijk lichtelijk te twijfelen aan mezelf. Maar het komt inderdaad vaker voor dat vrouwen daar meer moeite mee hebben. Vandaag dat ik hier kwam om te kijken of mensen misschien specifieke tips hebben waardoor het misschien wel iets gemakkelijker maakt.Probeer je dat glijmiddeltje van Durex toch.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven