vriendin moeite met klaarkomen

18-02-2017 23:14 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb sinds kort leuk contact met een dame. En vandaag hebben we seks gehad wat vrij vlot ging gezien van de periode we elkaar kennen. Nou na de seks ben ik wel iemand die er van houd om nog even in bed te blijven liggen. En een beetje ouwehoeren hoe de seks was of het lekker was of niet niet dat ik onzeker ben over me prestaties. Maar wat iemand lekker vind is namelijk niet bij iedereen hetzelfde. Nou vertelde ze me het volgende dat ze gewoon niet echt snel klaar komt en zelfs soms niet? Dat lag niet aan de prestatie maar hoe kan zoiets gebeuren? Ook zegt ze dat nooit echt met zichzelf speelt heeft dat wellicht er iets mee te maken
Alle reacties Link kopieren
quote:gerarg schreef op 18 februari 2017 @ 23:28:

[...]





We hadden goeie voorspelmaar dit is ook geen taal
Alle reacties Link kopieren
Je denkt toch niet dat vrouwen snel klaarkomen door de daad opzich? Dat gebeurd namelijk zelden. Met de hand is ook niet easy. Met de tong is het makkelijkste ( denk ik dan ) maar focus je niet teveel op het moeten klaarkomen en dit is niet perse een must als de seks zelf goed en fijn was. Als je meisje ook gaat denken van ''ik moet klaarkomen'' word het voor haar nog lastiger. Moet iets dan lukt het vaak juist niet.
Alle reacties Link kopieren
Voor vriend ben ik nooit bij iemand anders klaargekomen. Je moet haar en haar lichaamstaal leren kennen en daarop anticiperen.



Handig is wel dat ze zelf ontdekt hoe ze het zelf het lekkerst vindt.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je allemaal precies met haar gedaan? Even tot in detail aub, dan kunnen wij je vertellen wat je wellicht anders had kunnen doen.
...
Alle reacties Link kopieren
focus je maar op haar heet laten worden



hoe heter hoe beter en dan wordt klaarkomen al makkelijker

ik vind dat klaarkomen er wel nij hoort btw
--
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 18 februari 2017 @ 23:54:

Wat heb je allemaal precies met haar gedaan? Even tot in detail aub, dan kunnen wij je vertellen wat je wellicht anders had kunnen doen.Oja, goede vraag. Heb jij de handleiding voor het orgasme der vrouwen nog?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 februari 2017 @ 23:38:

Had je tijdens de seks gemerkt dat ze niet kwam ?



Niet om jou een rot gevoel aan te praten, hoor, maar heel veel vrouwen faken. Misschien dat er bij je vorige veroveringen ook wel een fakertt tussen zat, waarvan jij nu denkt dat ze allemaal kwamen als de brandweer.Mee eens, Maar dus eigenlijk is er weinig aan te doen? gewoon iets meer aandacht geven aan beffen dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:gerarg schreef op 18 februari 2017 @ 23:58:

[...]





Mee eens, Maar dus eigenlijk is er weinig aan te doen? gewoon iets meer aandacht geven aan beffen dus.

Kan je doen.

Al zijn er zat vrouwen die niet van beffen komen.

Er is geen universele aanpak.
Alle reacties Link kopieren
Yep, het witte boek ligt hier. Hoofdstuk 4 "details der vrouwelijk orgasme". Precies gelegen tussen 3 "het draaien der knoppen" en 5 "squirten is ook een vak".

Goed boek.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 18 februari 2017 @ 23:59:

Yep, het witte boek ligt hier. Hoofdstuk 4 "details der vrouwelijk orgasme". Precies gelegen tussen 3 "het draaien der knoppen" en 5 "squirten is ook een vak".

Goed boek.

Ah goed dat jij hem nog hebt.

Ik ben hem kwijt.
Alle reacties Link kopieren
sarcasm is op hoog niveau
Alle reacties Link kopieren
En vooral niet op zoek gaan en wroeten om de Gspot te vinden, die is er namelijk niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:gerarg schreef op 18 februari 2017 @ 23:58:

[...]





Mee eens, Maar dus eigenlijk is er weinig aan te doen? gewoon iets meer aandacht geven aan beffen dus.

Een echte oplettende man , met een beetje ervaring, merkt het verschil wel, tussen echt en fake.

Er is in zoverre wat aan te doen als het aan jouw kunsten, of het gebrek er aan , zou liggen.

Geen idee of likken als Lassie bij deze mevrouw helpt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Salseraa84 schreef op 19 februari 2017 @ 00:04:

En vooral niet op zoek gaan en wroeten om de Gspot te vinden, die is er namelijk niet.Nee?
Alle reacties Link kopieren
quote:Salseraa84 schreef op 19 februari 2017 @ 00:04:

En vooral niet op zoek gaan en wroeten om de Gspot te vinden, die is er namelijk niet.

Moesten we ze allemaal weer inleveren ? Ik heb zeker weer een briefing gemist.

Wie heeft ze nu ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat een taal hier haha.



''Hoe heter hoe beter''



''likken als Lassie''





Lol.



ik heb het ook wel eens gefaked, vooral als ze met zn fikken aan het prutsen was, ten eerste bakten ze er niks van en ten 2e deed het vaak pijn. Dus dan maar ff faken om er van af te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 februari 2017 @ 00:08:

[...]



Moesten we ze allemaal weer inleveren ? Ik heb zeker weer een briefing gemist.

Wie heeft ze nu ?Ik heb die van mij gehouden. Wist niet dat dat niet meer mocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 19 februari 2017 @ 00:06:

[...]



Nee?haha wel dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Salseraa84 schreef op 19 februari 2017 @ 00:09:

[...]





haha wel dan?Ik heb er wel een.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 19 februari 2017 @ 00:09:

[...]



Ik heb die van mij gehouden. Wist niet dat dat niet meer mocht.Een illegale spot, hoe geil is dat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 19 februari 2017 @ 00:09:

[...]



Ik heb er wel een.



Lucky you.



bij mij ontbreekt ie en is zoeken naar een speld in een hooiberg.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 februari 2017 @ 00:10:

[...]



Een illegale spot, hoe geil is dat.Dat klinkt wel weer spannend, een Ispot.
Alle reacties Link kopieren
quote:Salseraa84 schreef op 19 februari 2017 @ 00:11:

[...]





Lucky you.



bij mij ontbreekt ie en is zoeken naar een speld in een hooiberg.

Misschien handig om dan voortaan te vermelden dat jij er geen hebt, maar andere vrouwen wel.

In plaats van die bestaat niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Salseraa84 schreef op 19 februari 2017 @ 00:11:

[...]





Lucky you.



bij mij ontbreekt ie en is zoeken naar een speld in een hooiberg.Je hebt hem niet of je kan hem niet vinden. Dat zijn twee verschillende dingen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:gerarg schreef op 19 februari 2017 @ 00:03:

sarcasm is op hoog niveauMaar door het sarcasme heen, wat heb je tot nu toe geprobeerd om haar aan haar gerief te laten geraken?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven