vriendin moeite met klaarkomen

18-02-2017 23:14 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb sinds kort leuk contact met een dame. En vandaag hebben we seks gehad wat vrij vlot ging gezien van de periode we elkaar kennen. Nou na de seks ben ik wel iemand die er van houd om nog even in bed te blijven liggen. En een beetje ouwehoeren hoe de seks was of het lekker was of niet niet dat ik onzeker ben over me prestaties. Maar wat iemand lekker vind is namelijk niet bij iedereen hetzelfde. Nou vertelde ze me het volgende dat ze gewoon niet echt snel klaar komt en zelfs soms niet? Dat lag niet aan de prestatie maar hoe kan zoiets gebeuren? Ook zegt ze dat nooit echt met zichzelf speelt heeft dat wellicht er iets mee te maken
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 19 februari 2017 @ 00:12:

[...]



Misschien handig om dan voortaan te vermelden dat jij er geen hebt, maar andere vrouwen wel.

In plaats van die bestaat niet.



ok ok.



Correctione : Mensen, die Gspot bestaat wel alleen ik, en met mij veel andere zielige dames hebben er geen 1.
Alle reacties Link kopieren
quote:Salseraa84 schreef op 19 februari 2017 @ 00:14:

[...]





ok ok.



Correctione : Mensen, die Gspot bestaat wel alleen ik, en met mij veel andere zielige dames hebben er geen 1.O, ben je zielig als je hem niet kan vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 februari 2017 @ 00:13:

[...]



Je hebt hem niet of je kan hem niet vinden. Dat zijn twee verschillende dingen.ik denk, of nee, ik weet 99% zeker dat ik hem niet heb en voel mij momenteel ook niet in de verleiding om op zoek te gaan naar het kreng.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 19 februari 2017 @ 00:15:

[...]



O, ben je zielig als je hem niet kan vinden?als je de verhalen over de G(een)spot moet geloven wel ja. niet zo raar reageren svp. niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Salseraa84 schreef op 19 februari 2017 @ 00:17:

[...]





als je de verhalen over de G(een)spot moet geloven wel ja. niet zo raar reageren svp. niet nodig.

Ik stel gewoon vragen nav wat jij schrijft.

Niets raars aan.
Alle reacties Link kopieren
ik heb wel een plek waar het beter voelt dan elders!, maar waarom heet het een g spot eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 19 februari 2017 @ 00:18:

[...]



Ik stel gewoon vragen nav wat jij schrijft.

Niets raars aan.er worden hier allerlei vreemde reacties geplaatst, maar je voelde de noodzaak om mij te quoten omdat ik voor de gein zeg dat vrouwen zielig zijn die er geen 1 hebben. oke, duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:chillzone schreef op 19 februari 2017 @ 00:21:

ik heb wel een plek waar het beter voelt dan elders!, maar waarom heet het een g spot eigenlijk?Naar degene die het ontdekte. Graffenberg, oid. Google anders even.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Salseraa84 schreef op 19 februari 2017 @ 00:22:

[...]





er worden hier allerlei vreemde reacties geplaatst, maar je voelde de noodzaak om mij te quoten omdat ik voor de gein zeg dat vrouwen zielig zijn die er geen 1 hebben. oke, duidelijk.haha het word later en de reacties worden steeds minder gecontroleerd zal dat het zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 februari 2017 @ 00:23:

[...]



Naar degene die het ontdekte. Graffenberg, oid. Google anders even.wat leuk nog nooit van gehoord! dankje!
Alle reacties Link kopieren
quote:chillzone schreef op 19 februari 2017 @ 00:24:

[...]





haha het word later en de reacties worden steeds minder gecontroleerd zal dat het zijn?geen idee, maar likken als lassie en hoe heter hoe beter zijn ook niet bepaald sexy & serieuze opmerkingen :P
Alle reacties Link kopieren
quote:Salseraa84 schreef op 19 februari 2017 @ 00:22:

[...]





er worden hier allerlei vreemde reacties geplaatst, maar je voelde de noodzaak om mij te quoten omdat ik voor de gein zeg dat vrouwen zielig zijn die er geen 1 hebben. oke, duidelijk.Ik kan toch niet weten dat het voor de gein is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 19 februari 2017 @ 00:30:

[...]



Ik kan toch niet weten dat het voor de gein is?het was niet serieus, wat verwacht je na zoveel sarcasme en andere ''rare'' opmerkingen. niet zo serieus doen heb geen gspot, althans niet dat ik weet en ben niet zielig of ongelukkig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Salseraa84 schreef op 19 februari 2017 @ 00:25:

[...]





geen idee, maar likken als lassie en hoe heter hoe beter zijn ook niet bepaald sexy & serieuze opmerkingen :Pdus dat, de vermoeidheid slaat toe en de geest staat half uit half aan, whatever het is gewoon laat
Alle reacties Link kopieren
quote:Salseraa84 schreef op 19 februari 2017 @ 00:31:

[...]





het was niet serieus, wat verwacht je na zoveel sarcasme en andere ''rare'' opmerkingen. niet zo serieus doen heb geen gspot, althans niet dat ik weet en ben niet zielig of ongelukkig.Je beweert eerst ook serieus dat vrouwen geen Gspot hebben. Dan kan ik toch niet weten dat dit ineens een grapje is?
Alle reacties Link kopieren
quote:chillzone schreef op 19 februari 2017 @ 00:31:

[...]





dus dat, de vermoeidheid slaat toe en de geest staat half uit half aan, whatever het is gewoon laat

Mijn vragen hebben niets met laat te maken.



Maar ga nu wel naar bed
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 19 februari 2017 @ 00:34:

[...]



Mijn vragen hebben niets met laat te maken.



Maar ga nu wel naar bed klopt, die reactie had ik al gecorrigeerd. laten we het erop houden dat sommigen wel een trotse eigenaar zijn van een gspot en sommigen niet. met of zonder, zielig zijn die dames niet. welterusten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 19 februari 2017 @ 00:34:

[...]



Mijn vragen hebben niets met laat te maken.



Maar ga nu wel naar bed ik had het over reacties, niet over vragen
Alle reacties Link kopieren
quote:Salseraa84 schreef op 19 februari 2017 @ 00:04:

En vooral niet op zoek gaan en wroeten om de Gspot te vinden, die is er namelijk niet.



Gut. Bij mij wel hoor.

En wat je eerder schreef over klaarkomen door likken en niet door vingeren klopt wat mij betreft ook niet.
quote:gerarg schreef op 18 februari 2017 @ 23:23:

[...]





Het gaat er niet om dat ik het perse wil. Maar het zou toch wel prettig zijn als het zou lukken? Zeg eerlijk wie zou dat niet lekker vinden.

Dus zonder daar uberhaupt over te gaan drammen bij haar vraag ik hier om advies wat in deze situatie zou kunnen doen. Beter presteren lijkt me een te makkelijk antwoord maar dan iets specifieker.Er is geen specifieker antwoord. Veel vrouwen komen gewoon moeilijk, zelden tot nooit klaar hoe hard je je best ook doet.
Alle reacties Link kopieren
Ik speel nooit met mezelf enkele keren gedaan toen ik 16 was maar vind het vreselijk ik kan niet tegen het gevoel van mijn vingers in mijn vagina vind dat echt niet lekker. Als een man het doet geen problemen mee en kom zowel door vingeren als neuken tig x klaar. Dus het heeft echt niets te maken met of je met jezelf speelt ja of nee want ik doe dat dus nooit
Er mist nog een R.
Alle reacties Link kopieren
Puur door neuken kom ik ook zelden klaar. Je moet gewoon uittesten wat jou als vrouw het best ligt. De een komt al klaar bij het aanzicht van een stijve piemel, de ander heeft (veel) clitoris-stimulatie nodig en bij de ander kan het zelfs uren duren voor ze klaar komt, hoeveel moeite er ook voor gedaan wordt.



G-spot blijft een vaag begrip. Ik denk dat iedere vrouw een G-spot heeft, maar dat deze voor iedere vrouw verschillend is
Je leeft maar 1 keer
TO, voor vrouwen gaat het vaak om de weg, en niet om zo snel mogelijk over de finish te racen. Relax. En het is niet zo dat jij een prestatie hebt geleverd als zij klaarkomt. Misschien vindt zij het helemaal niet zo belangrijk. Anders zou ze ook wel aan zelfbevrediging doen. Laat haar genieten van seks op de manier die zij wil.
Alle reacties Link kopieren
TO, ik ben intussen 8 jaar samen met mijn man en nog nooit klaargekomen tijdens de seks (penetratie), maar wel ervoor of erna ;) dus ik geniet er ook echt van, en zelfs al zou ik niet klaarkomen, daar draait het meestal ook niet echt om bij een vrouw denk ik! Al is het wel mooi meegenomen, laat haar dus tijdens voor- of naspel klaarkomen, dan zal ze zeker ook tevreden zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
Google eens op de squirt techniek... twee middelste vingers erin, met je handpalm clit stimuleren en dan niet te lief en zacht penetreren.. je krijgt wel een lamme arm, maar meestal wel succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven