Vriendin vind t geil als ik een andere meid neuk?

28-01-2016 01:02 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Ik ben ben 25 en me vriendin is 19. We zijn nu iets meer dan een jaar samen. Ik ben heel open en hou geen blad voor me mond. Daarom begon ik over een trio, en ze reageerde daar niet boos op, wel verbaast natuurlijk. Dus na veel daarover gepraat is en gefantaseerd is, is het uiteindelijk toch gebeurt, een andere jongen erbij (mmv). En ik vond t wel geil. Nu hebben we t over een meid erbij, wat ik natuurlijk oom geil vind. Maar waar mij het nu vooral om gaat is, ik heb sterk t vermoeden dat mijn vriendin t heel geil zou vinden als ik een andere meid goed neuk in haar bijzijn, ik weet t niet 100% zeker maar heb wel een sterk vermoeden. Wat denken jullie ervan? Zijn er vrouwen die dat geil vinden?

Gr Ray
Tuurlijk wil ze dat.



Fapfapfap
Alle reacties Link kopieren
Joh, doe eens echt gek en vraag het haar. Hoe moeten wij nou weten wat zij leuk vindt?



(Oh wacht, het is een fap topic)
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je beter kan leren hoe je fatsoenlijk Nederlands kan leren schrijven i.p.v. het posten van dit idiote onzin bericht. Wat een afknapper als een vent niet normaal Nederlands kan schrijven bah!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 28 januari 2016 @ 01:12:

Ik denk dat je beter kan leren hoe je fatsoenlijk Nederlands kan leren schrijven i.p.v. het posten van dit idiote onzin bericht. Wat een afknapper als een vent niet normaal Nederlands kan schrijven bah!Misschien kunnen jullie samen op cursus?
Antwoord op je vraag in de OP: Er zullen ongetwijfeld vrouwen zijn die dat geil vinden.

Of jouw vriendin dat ook vindt, zul je aan haar moeten vragen. Zoveel vrouwen, zoveel meningen.



Dat gezegd hebbende, vind ik jouw vriendin nog erg jong en jullie relatie nog erg pril om al met dit soort dingen te experimenteren. Maar ik zal wel ouderwets zijn vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:KyloRen schreef op 28 januari 2016 @ 01:30:

'Me' vriendin?



Is dat de enige fout die je ziet?

Er staan er nog veel meer hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat een meid van 19 het vooral fijn vindt als haar vriendje helemaal voor haar gaat en dat ze dat trio voor jou heeft gedaan en weer zal doen voor jou. Dat denk ik. Maar hey.... misschien is het handiger om het haar te vragen en dan ook op haar gezichtsuitdrukkingen let. Wil ze dit echt wel?
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties, ik ga het haar gewoon vragen. En voor de mensen die zich irriteren aan me spelfouten, je begrijp toch wat ik bedoel? Waarom zo moeilijk doen om een spelfout? Jullie lijken wel agenten, stelletje wereldverbeteraars haha😂. Word gewoon agent joh, dan ken je mensen op de vingers tikken als ze wat fout doen wat jullie zo leuk vinden. Anders moet je gewoon je zwijgen👍.

Gr Ray
Alle reacties Link kopieren
quote:Raym schreef op 28 januari 2016 @ 06:02:

En voor de mensen die zich irriteren ergeren aan me mijn spelfouten, je begrijpt toch wat ik bedoel?Je komt gewoon nogal dom over als je zo typt. Maar als dat je niet uitmaakt zegt dat waarschijnlijk echt iets over je intelligentieniveau.
Gr. terug.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, elk mens is anders. Dus accepteer dat, geef antwoord op t onderwerp of zwijg👍
Leuk zeg, Ray. Veel plezier met je trio. Ik zou ook geen blad in me mond nemen.
Of wij zwijgen, of waar we over praten, dat maken wij hier zelf wel uit. We luisteren niet naar de instructies van oversexte twintigers die hier de dienst uit willen maken.



En in antwoord op jouw vraag: jouw vriendin is pas 19 jaar!!! Als volwassen vent zou jij je moeten realiseren dat zij nog veel te jong is voor dit soort dingen. Zij is op een leeftijd waarin vertrouwen en geborgenheid in een relatie heel belangrijk is. En in plaats van daar rekening mee te houden en haar daarin te beschermen, wat hoort bij jouw verantwoordelijkheid als volwassen vent in een relatie met een veel jonger meisje, ben jij gewoon heel egoïstisch en vind je het uitleven van jouw eigen sexfantasieën veel belangrijker dan haar welzijn. Ik hoop dat zij daar ook snel achter komt, voor zichzelf kiest, en door jou niet al te veel schade oploopt in haar verdere ontwikkeling tot volwassen vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Raym schreef op 28 januari 2016 @ 06:23:

Klopt, elk mens is anders. Dus accepteer dat, geef antwoord op t onderwerp of zwijg👍

Zwijg? Misschien dat je hond of je vriendin kunt commanderen, maar gelukkig maken wij hier zelf wel uit waar we wel of niet over praten.



Antwoord op het onderwerp? Bedoel je misschien 'antwoord op de vraag' of 'een reactie op het onderwerp'? Snap je nu dat je niet heel erg duidelijk overkomt, ook al denk je zelf van wel?



Nou ja, antwoord op de vraag in je OP dan maar: "Zijn er vrouwen die dat geil vinden?" Antwoord: ja, die zijn er vast. Maar dat zegt totaal niets over of je vriendin het wel of niet geil vindt, die vraag kan zij alleen beantwoorden. Kortom: nutteloos topic. Je kunt beter met je vriendin praten. En als je dat niet wilt/kunt/durft ben je nog lang niet toe aan een volwassen relatie.
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 januari 2016 @ 06:41:

Leuk zeg, Ray. Veel plezier met je trio. Ik zou ook geen blad in me mond nemen.



Ik net nog, bijna.

Met de hond uitlaten struikelde ik lelijk. Kwam bijna met mijn gezicht in een hoop bladeren terecht.



Ook toevallig dat het daar nou net over gaat hier.
Alle reacties Link kopieren
Nou, da's zeker toevallig! Maar Ray loopt dat risico niet; die houdt geen blad voor zijn mond.

Moet 'ie natuurlijk wel oppassen dat hij niet struikelt...
Alle reacties Link kopieren
Wat ik bedoel met zwijg is dat ik gewoon wil weten hoe andere mensen er over denken en of er andere vrouwen zijn die hier ervaring mee hebben, en dus niet opletten op mijn spelfouten. Als je je zo goed voelt om mensen te verbeteren moet je als leraar gaan werken, en ik ben niet opzoek naar een leraar👍. Dat is ook niet het onderwerp van deze topic😉
Alle reacties Link kopieren
quote:Raym schreef op 28 januari 2016 @ 08:11:

Wat ik bedoel met zwijg is dat ik gewoon wil weten hoe andere mensen er over denken en of er andere vrouwen zijn die hier ervaring mee hebben, en dus niet opletten op mijn spelfouten. Als je je zo goed voelt om mensen te verbeteren moet je als leraar gaan werken, en ik ben niet opzoek naar een leraar👍. Dat is ook niet het onderwerp van deze topic😉vrouwen drogen nou eenmaal helemaal op van spelfouten.
Alle reacties Link kopieren
Het gebruik (twee keer) van een komma gevolgd door 'en' is onjuist.👍

Het moet zijn 'dit topic' niet 'deze topic'.👍

Het voelt heel goed om mensen als jij te verbeteren, dank je. 👍

Maar terug naar het onderwerp van dit topic. Volgens mij heb je je antwoord: ja, er zijn vrouwen die dat geil vinden en ja, er zijn vrouwen die daar ervaring mee hebben. 👍

Wat ga je nu doen met deze nieuw verworven kennis? 👍

Trahit sua quemque voluptas
quote:prik schreef op 28 januari 2016 @ 07:38:

Nou, da's zeker toevallig! Maar Ray loopt dat risico niet; die houdt geen blad voor zijn mond.

Moet 'ie natuurlijk wel oppassen dat hij niet struikelt...



En dat kan zomaar gebeuren.

I tell ya.
Alle reacties Link kopieren
Wil ze niet gewoon van je af op die manier?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk.👍 I stand corrected. 👍



De rest van mijn verhaal blijft, wat mij betreft, onverminderd van kracht.👍
Trahit sua quemque voluptas
quote:Eleonora-1 schreef op 28 januari 2016 @ 06:16:

Gr. terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:KyloRen schreef op 28 januari 2016 @ 09:13:

Het is wel 'deze topic'. Het mag allebei, maar 'het topic' is gebruikelijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven