Vriendin wil dat ik plezier heb in orale seks

01-02-2016 18:03 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik bevredigen elkaar regelmatig oraal maar laatst vond ze dat ik het niet genoeg meer uit mijzelf deed en dat ze het moest vragen, wat ze niet leuk vond.



Ik vind het geen probleem om haar oraal te bevredigen, maar ik ga niet doen alsof het heerlijk smaakt ofzo. Ik vind het fijn om te doen omdat ik haar daar erg blij en tevreden mee maak en daardoor mezelf ook. Maar zij wil dat ik het ook lekker vind. Ik zei dat ze er genoegen mee moet nemen dat ik het fijn vind om haar oraal te bevredigen omdat zij dat fijn vindt. Ik vind het ook niet smerig om te doen ofzo alleen ik ga ook niet overdrijven en zeggen dat het de beste smaak ooit is. Als zij mij oraal bevredigt ga ik toch ook niet eisen dat ze het ook nog eens superlekker moet vinden ook. Ik vind het fijn dat zij mij wilt bevredigen, klaar. We moeten er toch genoegen in nemen dat we het fijn vinden om elkaar te bevredigen? We doen het toch voor elkaar? Sowieso heb ik een beetje het idee dat ze mij dingen niet wil vragen of niet uit wil leggen wat ze fijn vindt, maar als ik daar niet aan voldoe dat ze dan wel boos wordt. Ik kan haar gedachten toch niet lezen.



Wat denken jullie hierover
Ze is een vrouw
Ik vind dat je gelijk hebt. Ik denk echter dat veel vrouwen het fijn vinden om te horen dat ze wel heerlijk smaken, dat je het geweldig vind om te doen etc.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig vindt mijn man 'mijn smaak' helemaal geweldig dus dit probleem heb ik niet. Ik zou spontaan opdrogen van een man als jij met je 'ik doe het voor jou maar voor mij hoeft het niet zo';(
Alle reacties Link kopieren
Gaap je tijdens de orale sex? Of gruw je, dat ze smerig smaakt?
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je inderdaad een man die jouw smaak geweldig vindt. Ik vind mijn vriendin ook niet vies smaken ofzo. Ik heb alleen het idee dat veel mannen en misschien vrouwen ook wel hier niet helemaal eerlijk in zijn. En waarom moeten we het geweldig vinden smaken?
Van mij krijg je ook gelijk. Beetje raar dat ze zo snel boos word om dit soort dingen. Je bent eerlijk, je vind het fijn, maar echt lekker vind je het niet, dat is duidelijk. Ze doet dus moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Het is meer een 'voor elkaar' ding toch? Ik bedoel zouden jullie een drankje met dezelfde smaak drinken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertje30 schreef op 01 februari 2016 @ 18:10:

Het is meer een 'voor elkaar' ding toch? Ik bedoel zouden jullie een drankje met dezelfde smaak drinken?😅😅😅
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Eerlijk zwaar overgewaardeerd in de slaapkamer.

Beetje overdrijven mag best. Keertje zeggen dat ze lekker smaakt, word jij niet slechter van toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het in de slaapkamer niet zeggen, we hadden het er toevallig over. Maar misschien heb je gelijk, ik vind het zelf gewoon fijner om heel eerlijk in dingen te zijn, maar het is niet altijd nodig inderdaad. Ik voel alleen niet altijd aan wanneer wel en niet. En ik vind het moeilijk om geloofwaardig te zeggen dat ik het geweldig vind smaken hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind pijpen heel leuk om te doen maar ik hoef idd geen lolly in piemelsmaak met sperma vulling.
quote:khemam schreef op 01 februari 2016 @ 18:19:

Ik vind pijpen heel leuk om te doen maar ik hoef idd geen lolly in piemelsmaak met sperma vulling.
De focus ligt toch niet op hoe het smaakt of ter vergelijk met een hapje of een drankje?

Beetje beperkt idee van sex.



Qua smaak eet ik ook liever een chocospek van martinez ja. Maar die kronkelt er minder leuk bij en kijkt na het eten niet zo gelukkig naar me.

Dus als ik mag kiezen of ook zonder keuze trouwens dan kies ik toch voor oraal.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het teveel gevraagd om het lekker te moeten vinden. Dat kan namelijk niet. Jij doet het, je doet het met plezier omdat zij het plezierig vindt. Meer hoeft toch niet.

En nee, niet iedereen is wild enthousiast van de smaakjes die je tegenkomt.
Alle reacties Link kopieren
Dat bedoel ik, het gaat er toch om dat ik het fijn vind om haar te zien kronkelen en plezier te hebben. Dan hoef ik het toch niet per se de lekkerste smaak in de wereld te vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:parbleumondieu schreef op 01 februari 2016 @ 18:22:

Ik vind het teveel gevraagd om het lekker te moeten vinden. Dat kan namelijk niet. Jij doet het, je doet het met plezier omdat zij het plezierig vindt. Meer hoeft toch niet.

En nee, niet iedereen is wild enthousiast van de smaakjes die je tegenkomt.Hij hoeft het niet lekker te vinden hoor, maar je kunt in het midden laten wat je van de smaak vindt.
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt het toch ook niet vies?
Alle reacties Link kopieren
Tja zowel jij als je vriendin kunnen niet afdwingen dat jij daar plezier in hebt. Het is nog wat anders als jij dat nooit wil doen (hoewel het dan nog steeds jouw keuze is die gerespecteerd moet worden)



Nee hoor ik ben het met jou eens. Overigens zou ik het vervelender vinden als mijn partner niet aan wil geven wat hij/zij wil maar ondertussen wel verwachten dat ik alles doe wat ze op dat moment willen in bed.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:parbleumondieu schreef op 01 februari 2016 @ 18:25:

Hij vindt het toch ook niet vies?Dat zeg ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
nee, gehuichel hoort er niet bij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ook dat je eerlijk moet kunnen zijn, maar blijkbaar is dit een gevoelig puntje van haar. Kennelijk vind je het niet geweldig nog vies, dus ik zou het gemakshalve maar op neutraal houden qua smaak. Voelt ze zich misschien minder 'aangetast' in haar vrouwelijkheid. En verder zou ik proberen discussies over dit soort onderwerpen te vermijden. Ze kan er blijkbaar niet goed mee omgaan
Alle reacties Link kopieren
Het is als vrouw nu eenmaal een iets prettiger gevoel als je man/vriend je met overgave beft, er zelf ook zichtbaar en hoorbaar genot van ondervindt dan wanneer je gewoon weet of voelt dat het een soort plichtmatig gebeuren is.



Je hoeft er niet over te liegen maar ik snap haar gemis wel.

En verder, ja, wij vrouwen willen graag dat je van ons voorhoofd aflepelt wat we wel en niet leuk vinden in bed. Jammer dus dat veel mannen het juiste lepeltje niet weten te vinden...
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 01 februari 2016 @ 18:41:

Het is als vrouw nu eenmaal een iets prettiger gevoel als je man/vriend je met overgave beft, er zelf ook zichtbaar en hoorbaar genot van ondervindt dan wanneer je gewoon weet of voelt dat het een soort plichtmatig gebeuren is.



Je hoeft er niet over te liegen maar ik snap haar gemis wel.

En verder, ja, wij vrouwen willen graag dat je van ons voorhoofd aflepelt wat we wel en niet leuk vinden in bed. Jammer dus dat veel mannen het juiste lepeltje niet weten te vinden... Het is niet echt uit plicht maar uit liefde. Maar ik snap wel wat je bedoelt ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 01 februari 2016 @ 18:41:



En verder, ja, wij vrouwen willen graag dat je van ons voorhoofd aflepelt wat we wel en niet leuk vinden in bed. Jammer dus dat veel mannen het juiste lepeltje niet weten te vinden...



Ja? Ow ik heb er dus echt geen moeite mee om te vragen wat ik wil of aangeven wat ik wel en niet prettig vind. Bovendien kan ik de ene keer iets heerlijk vinden en de andere keer niet.

Kan toch niet verwachten van mijn partner dat hij dat aanvoelt.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven