Vriendin wil dat ik plezier heb in orale seks

01-02-2016 18:03 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik bevredigen elkaar regelmatig oraal maar laatst vond ze dat ik het niet genoeg meer uit mijzelf deed en dat ze het moest vragen, wat ze niet leuk vond.



Ik vind het geen probleem om haar oraal te bevredigen, maar ik ga niet doen alsof het heerlijk smaakt ofzo. Ik vind het fijn om te doen omdat ik haar daar erg blij en tevreden mee maak en daardoor mezelf ook. Maar zij wil dat ik het ook lekker vind. Ik zei dat ze er genoegen mee moet nemen dat ik het fijn vind om haar oraal te bevredigen omdat zij dat fijn vindt. Ik vind het ook niet smerig om te doen ofzo alleen ik ga ook niet overdrijven en zeggen dat het de beste smaak ooit is. Als zij mij oraal bevredigt ga ik toch ook niet eisen dat ze het ook nog eens superlekker moet vinden ook. Ik vind het fijn dat zij mij wilt bevredigen, klaar. We moeten er toch genoegen in nemen dat we het fijn vinden om elkaar te bevredigen? We doen het toch voor elkaar? Sowieso heb ik een beetje het idee dat ze mij dingen niet wil vragen of niet uit wil leggen wat ze fijn vindt, maar als ik daar niet aan voldoe dat ze dan wel boos wordt. Ik kan haar gedachten toch niet lezen.



Wat denken jullie hierover
quote:lilalinda schreef op 01 februari 2016 @ 18:16:

Ik vind Eerlijk zwaar overgewaardeerd in de slaapkamer.

Beetje overdrijven mag best. Keertje zeggen dat ze lekker smaakt, word jij niet slechter van toch?Dito, al denk ik dat je niet perse hoeft te liegen, je kan t ook in t midden laten. Botte eerlijkheid brengt volgens mij geen van tweeen uiteindelijk wat.
Alle reacties Link kopieren
Mwoah, ik vind het niet zo geweldig als ik elke keer moet vragen of hij aub even dit en dat en of hij zusenzo iets zachter wil doen. Ik wil graag gelezen worden al snap ik best dat de gemiddelde man geen routekaart op mijn buik kan vinden.

Met een man die me leest vind ik seks veel leuker.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen probleem om haar oraal te bevredigen, maar ik ga niet doen alsof het heerlijk smaakt ofzo.



Helpt vooraf douchen?
Alle reacties Link kopieren
Eens met de meeste reacties. Je hoeft niet altijd eerlijk te zijn. Gewoon zeggen dat het lekker is. Klaar.
quote:Nicotientje schreef op 01 februari 2016 @ 18:46:

[...]





Dito, al denk ik dat je niet perse hoeft te liegen, je kan t ook in t midden laten. Botte eerlijkheid brengt volgens mij geen van tweeen uiteindelijk wat.

Eerlijk duurt het langst !

(Voordat de volgende sexbeurt volgt dan he )
Alle reacties Link kopieren
Als je de volgende keer nou niet gelijk je mond gaat gorgelen met Listerine dan wordt ze misschien niet zo chagrijnig
Ik snap wél dat ze wil dat je het uit jezelf doet en niet dat ze er om moet vragen. Was dat niet haar uitleg?

Dat je het heel lekker moet vinden... Nee. Dat kun je niet afdwingen.

Ik snap wel dat je het niet heerlijk vindt. Het lijkt me bij een vrouw echt vies. Als ik soms per ongeluk mezelf proef (pijpen na seks bijvoorbeeld), jak.

Sperma is ook weinig aan, maar dat proef je gelukkig maar eventjes.
Gewoon een biertje ernaast, TO.



Opgelost.



Slotje.
Maar serieus: gewoon veel meer spuug gebruiken, TO. Veel meer. Opgelost.
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 01 februari 2016 @ 18:04:

Ze is een vrouw

Dit!

En sommige dingen moet je niet willen begrijpen...
Alle reacties Link kopieren
Mijn man vindt het ook niet lekker, hij wil het wel voor me doen, maar ik wil het niet, mijn vorige bedpartners vonden het wel fijn, mijn man vond het bij niemand fijn. Je moet niets doen wat je niet wil.
quote:jo12345 schreef op 01 februari 2016 @ 20:24:

[...]



Dit!

En sommige dingen moet je niet willen begrijpen...Dat bedoelt Jolly. Vrouwen zijn van die "dingen" die je nooit begrijpt
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft niet te liegen maar ook niet bot te doen



Stel jij wordt kaal en ze vind dat gruwelijk lelijk, wil je dat dan echt horen?





Ik zou ook opdrogen als jij tijdens de seks dingen als plicht ziet
quote:Corona67 schreef op 01 februari 2016 @ 20:33:

[...]



Dat bedoelt Jolly. Vrouwen zijn van die "dingen" die je nooit begrijpt Gelukkig! Ik was al even bang dat niemand het ging uitleggen
quote:Nicotientje schreef op 01 februari 2016 @ 20:43:

[...]



Gelukkig! Ik was al even bang dat niemand het ging uitleggen Jij wilde het al bijna doen?
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 01 februari 2016 @ 18:06:

Gelukkig vindt mijn man 'mijn smaak' helemaal geweldig dus dit probleem heb ik niet. Ik zou spontaan opdrogen van een man als jij met je 'ik doe het voor jou maar voor mij hoeft het niet zo';(



Hier hetzelfde (vriend dan)



Wast ze zich wel goed, of zit er gewoon een smaakje aan wat je niet echt lekker vindt? Wat dus niks te maken heeft met hygiëne? Ik denk dat ze niet echt kan genieten als ze weet dat jij het doet voor háár, in plaats van dat je het doet omdat je het zélf wil.
quote:Corona67 schreef op 01 februari 2016 @ 20:47:

[...]



Jij wilde het al bijna doen? Wat denk je zelluf hell no!
quote:Miss-Pippilotta schreef op 01 februari 2016 @ 19:34:

Ik snap wél dat ze wil dat je het uit jezelf doet en niet dat ze er om moet vragen. Was dat niet haar uitleg?

Dat je het heel lekker moet vinden... Nee. Dat kun je niet afdwingen.

Ik snap wel dat je het niet heerlijk vindt. Het lijkt me bij een vrouw echt vies. Als ik soms per ongeluk mezelf proef (pijpen na seks bijvoorbeeld), jak.

Sperma is ook weinig aan, maar dat proef je gelukkig maar eventjes.Ja maar dan proef je jezelf dus van binnen en dat is idd niet lekker, beetje zurig. Maar ik heb echt al 10 keer gevraagd of mijn vriend dat ook proeft, maar hij zegt dat het een beetje zoet smaakt. Dus schijnbaar proeven bedpartners niet hetzelfde als dat wij doen tijdens pijpen na seks..
quote:pommiaan schreef op 01 februari 2016 @ 20:49:

[...]





Ja maar dan proef je jezelf dus van binnen en dat is idd niet lekker, beetje zurig. Maar ik heb echt al 10 keer gevraagd of mijn vriend dat ook proeft, maar hij zegt dat het een beetje zoet smaakt. Dus schijnbaar proeven bedpartners niet hetzelfde als dat wij doen tijdens pijpen na seks..



O, gelukkig.. Dat wist ik niet.

Want dan kan ik me inderdaad niet voorstellen dat het lekker is. Stom dat ik dat eigenlijk nooit gevraagd heb.



Ik ben ook altijd wel een beetje panisch met wassen; ik kan er anders gewoon echt niet van genieten. Dan ben ik alleen maar continu bang dat het niet lekker is.

Qua mannen wel grote verschillen; mannen die het helemaal geweldig vinden en mannen die het NIET doen omdat ze er niet van houden.
Ik snap het probleem hier niet zo qua jouw ding.



Ik zou er zelf ook spontaan droog van worden als iemand er zo lauw over doet.



Natuurlijk snap ik dat mijn vriend mij als eerst beft voor zijn genot maar ik word er nog opgewondener van als ik zie hoe veel hij er van geniet! En andersom ook.



Als ik het idee zou krijgen dat hij het enkel en echt enkel voor mijn genot zou doen zou ik het moeilijker vinden om er van te genieten.
quote:Miss-Pippilotta schreef op 01 februari 2016 @ 21:14:

[...]





O, gelukkig.. Dat wist ik niet.

Want dan kan ik me inderdaad niet voorstellen dat het lekker is. Stom dat ik dat eigenlijk nooit gevraagd heb.



Ik ben ook altijd wel een beetje panisch met wassen; ik kan er anders gewoon echt niet van genieten. Dan ben ik alleen maar continu bang dat het niet lekker is.

Qua mannen wel grote verschillen; mannen die het helemaal geweldig vinden en mannen die het NIET doen omdat ze er niet van houden.Ik ook ik douche altijd voordat ik naar mijn vriend ga, maar als ik er niet wat water doorheen heb gehaald na een aantal keren plassen voel ik me best ongemakkelijk als hij down under gaat. Maar schijnbaar ruikt/proeft hij zelfs dan nog niks geks, dus het zal wel goed zitten
quote:Corona67 schreef op 01 februari 2016 @ 20:33:

[...]



Dat bedoelt Jolly. Vrouwen zijn van die "dingen" die je nooit begrijpt

Neuh. Die vrouwen-mystificatie is een beetje sneu. Zo moeilijk zijn vrouwen echt niet, niet moeilijker dan mannen. Wat ik bedoel is dat TO tegen een paar typische vrouwendingetjes aan loopt:

- de eis dat je telepatisch begaafd bent

- de onzekerheid waardoor wat je ook zegt het toch nooit goed is
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 01 februari 2016 @ 23:02:

[...]



- de eis dat je telepatisch begaafd bent

- de onzekerheid waardoor wat je ook zegt het toch nooit goed isOch toch.
...
quote:JollyJ schreef op 01 februari 2016 @ 23:02:

[...]



Neuh. Die vrouwen-mystificatie is een beetje sneu. Zo moeilijk zijn vrouwen echt niet, niet moeilijker dan mannen. Wat ik bedoel is dat TO tegen een paar typische vrouwendingetjes aan loopt:

- de eis dat je telepatisch begaafd bent

- de onzekerheid waardoor wat je ook zegt het toch nooit goed isJajaja, typisch weer die vrouwen tssssss. Maar verder in elk geval niet moeilijker als mannen! Dat scheelt dan weer!
Tsja, ook weer typische vrouwenreacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven