Vriendin wil dat ik plezier heb in orale seks

01-02-2016 18:03 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik bevredigen elkaar regelmatig oraal maar laatst vond ze dat ik het niet genoeg meer uit mijzelf deed en dat ze het moest vragen, wat ze niet leuk vond.



Ik vind het geen probleem om haar oraal te bevredigen, maar ik ga niet doen alsof het heerlijk smaakt ofzo. Ik vind het fijn om te doen omdat ik haar daar erg blij en tevreden mee maak en daardoor mezelf ook. Maar zij wil dat ik het ook lekker vind. Ik zei dat ze er genoegen mee moet nemen dat ik het fijn vind om haar oraal te bevredigen omdat zij dat fijn vindt. Ik vind het ook niet smerig om te doen ofzo alleen ik ga ook niet overdrijven en zeggen dat het de beste smaak ooit is. Als zij mij oraal bevredigt ga ik toch ook niet eisen dat ze het ook nog eens superlekker moet vinden ook. Ik vind het fijn dat zij mij wilt bevredigen, klaar. We moeten er toch genoegen in nemen dat we het fijn vinden om elkaar te bevredigen? We doen het toch voor elkaar? Sowieso heb ik een beetje het idee dat ze mij dingen niet wil vragen of niet uit wil leggen wat ze fijn vindt, maar als ik daar niet aan voldoe dat ze dan wel boos wordt. Ik kan haar gedachten toch niet lezen.



Wat denken jullie hierover
quote:JollyJ schreef op 01 februari 2016 @ 23:09:

Tsja, ook weer typische vrouwenreacties.



Gelukkig ben jij er! Kun jij het een beetje duiden Jolly!
quote:pommiaan schreef op 01 februari 2016 @ 22:12:

[...]





Ik ook ik douche altijd voordat ik naar mijn vriend ga, maar als ik er niet wat water doorheen heb gehaald na een aantal keren plassen voel ik me best ongemakkelijk als hij down under gaat. Maar schijnbaar ruikt/proeft hij zelfs dan nog niks geks, dus het zal wel goed zitten



Ja, inderdaad

Maar ik heb precies hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 01 februari 2016 @ 23:09:

Tsja, ook weer typische vrouwenreacties.Ik zeg niksssss
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het dodelijk als je hierom moet vragen in plaats van dat man zo opgewonden is dat hij het gewoon doet. En dan vraag ik helemaal niet dat hij mij fantastisch vindt smaken. Goede seks is toch een beetje vies? Doen wat niet hoort? Weg passie, hallo functionele seks. Vreselijk.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Jolly, ik moet wel lachen om je opmerking en ik -vrouw- vind het ook typische vrouwenreacties
Alle reacties Link kopieren
Uit de op:

Ik zei dat ze er genoegen mee moet nemen dat ik het fijn vind om haar oraal te bevredigen omdat zij dat fijn vindt.





Ik zie voor me:

" nee marieke, je moet er maar genoegen mee nemen dat ik het doe voor jou maar natuurlijk vind ik het niet lekker. Nou, wil je dat ik het nu doe of kan het een andere keer?"
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je vriendin....

Misschien omdat ik zelf oraal ook echt lekker vindt.....



Maargoed dingen veranderen..miss ga je het op termijn meer apprecieren?
--
Alle reacties Link kopieren
Sommige dingen uit mijn post worden wel een beetje overdreven. Ik heb nooit gezegd dat ik het niet lekker vond bijvoorbeeld. En dit was tijdens een telefoongesprek, ook niet in bed. Dat zou ik nooit doen. Maar goed, de nuance is niet voor iedereen. Ik doe het niet met tegenzin en ik doe het ook niet alleen als zij het vraagt. Ik vind het fijn om te doen. Maar ik vind het raar dat er van mij wordt verwacht dat ik het heerlijk vind smaken.
Dat is ook raar.

Maar ik kan me wél voorstellen dat ze wil dat je het uit jezelf doet. En niet dat zij er eerst om moet vragen...
Zij wil dat je haar vaker beft zonder dat ze erom hoeft te vragen

Als je dat gewoon doet zal ze echt geen gesprek meer gaan voeren over dat je het ook lekker moet vinden, hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertje30 schreef op 02 februari 2016 @ 00:28:

Sommige dingen uit mijn post worden wel een beetje overdreven. Ik heb nooit gezegd dat ik het niet lekker vond bijvoorbeeld. En dit was tijdens een telefoongesprek, ook niet in bed. Dat zou ik nooit doen. Maar goed, de nuance is niet voor iedereen. Ik doe het niet met tegenzin en ik doe het ook niet alleen als zij het vraagt. Ik vind het fijn om te doen. Maar ik vind het raar dat er van mij wordt verwacht dat ik het heerlijk vind smaken.

je hoeft het niet lekker te vinden hoor, je hoeft alleen niet uit te spreken, dat je de smaak maar zo-zo (oid) vindt

En af&toe een keertje harder kreunen, of verzuchten dat je iets lekker vindt, is echt niet erg. Je verloochend jezelf niet. Beetje overdrijven in de slaapkamer is alleen maar lekker.
Alle reacties Link kopieren
De waarheid in het midden laten, een leugentje om bestwil, allemaal zaken die een relatie goed doen
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 01 februari 2016 @ 18:19:

Ik vind pijpen heel leuk om te doen maar ik hoef idd geen lolly in piemelsmaak met sperma vulling.





Oef, ik was nog aan het ontbijten
Soort nieuwe variant op de lolly met Salmiak vulling.

Of we sturen 'm in voor de 'bedenk de smaak actie' van Lays chips
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-02-2016 10:44
Reden: ongepast
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
To als je het niet lekker vindt, doe je het gewoon niet, punt. Went ze wel aan. Als een vrouw gedwongen wordt te pijpen is het huis te klein hier.
quote:beetjegek schreef op 02 februari 2016 @ 11:03:

To als je het niet lekker vindt, doe je het gewoon niet, punt. Went ze wel aan. Als een vrouw gedwongen wordt te pijpen is het huis te klein hier.Mwah sinds ik kennis heb gemaakt met goede befbeurten zou ik niet meer zonder kunnen. En ik vind ook dat een man een relatie mag verbreken als de vrouw hem niet pijpt. En vice versa. Je hoeft iemand niet te dwingen, maar bepaalde voorkeuren zorgen voor bepaalde matches of breuken. Dat is qua karakter zo, maar ook zeker qua seksuele behoeftes.
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 02 februari 2016 @ 11:03:

To als je het niet lekker vindt, doe je het gewoon niet, punt. Went ze wel aan. Als een vrouw gedwongen wordt te pijpen is het huis te klein hier.Hij heeft er geen problemen mee, vindt het niet vies. Maar is te eerlijk naar zijn vriendin, door te zeggen, dat hij de smaak maar zo-zo vindt
quote:lilalinda schreef op 02 februari 2016 @ 11:08:

[...]



Hij heeft er geen problemen mee, vindt het niet vies. Maar is te eerlijk naar zijn vriendin, door te zeggen, dat hij de smaak maar zo-zo vindtJa en dit
Alle reacties Link kopieren
quote:pommiaan schreef op 02 februari 2016 @ 11:07:

[...]





Mwah sinds ik kennis heb gemaakt met goede befbeurten zou ik niet meer zonder kunnen. En ik vind ook dat een man een relatie mag verbreken als de vrouw hem niet pijpt. En vice versa. Je hoeft iemand niet te dwingen, maar bepaalde voorkeuren zorgen voor bepaalde matches of breuken. Dat is qua karakter zo, maar ook zeker qua seksuele behoeftes.Relatie verbreken? Nou dat is wel heel rigoureus, ben ook goed gebeft vroeger maar ik mis het niet hoor, al 10 jaar niet gehad. Als mijn man het doet terwijl hij het niet zo vindt kan ik er ook niet van genieten, toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je redenering, alleen zijn dat bepaalde dingen die je niet moet zeggen. Vooral als iemand onzeker is... Op dat gebied kan je beter gewoon liegen. Dus ze smaakt geweldig en zeg ook nooit dat haar vagina er raar uitziet of wat dan ook! Zo zal ze bij jouw ook nooit zeggen hoe jij smaakt of hoe ze vind dat je piemel eruit ziet. Zijn gewoon dingen die je een beetje ego strelend moet doen. Vooral als iemand onzeker is. Ik heb namelijk wel eens een kokhals reflex van de smaak van mijn vriend zijn piemel. Ga dus letterlijk in het begin over mijn nek. Zijn reactie is vaak gelijk vragen wat is. Ik reageer er dan niet op of zeg gewoon dat ik hem te diep in mijn keel stak. Ik zal ook niet elke keer even lekker smaken ;) En anders wordt het samen douchen :P
Alle reacties Link kopieren
quote:couplegooi schreef op 01 februari 2016 @ 19:26:

Als je de volgende keer nou niet gelijk je mond gaat gorgelen met Listerine dan wordt ze misschien niet zo chagrijnigHaha even als grapje: doe dit eens voordat je haar beft :P of poets je tanden met een sterke tandpasta voordat je haar beft. Heeft eens iemand per ongeluk bij me gedaan, wist niet wat me overkwam :P
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor altijd van mijn vriend dat je het MET LIEFDE moet doen of helemaal niet. Niet omdat de ander het wil maar omdat jij zin hebt om dat te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook snipper Giel als we met ze twéé neusje voor al als ze mijn mij pijpt en ik haar in de mond mag spuitje en dan stammen de spaan op likken upper als ik er aan denk word ik nu al weer geil
Alle reacties Link kopieren
Whut?????
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven