Vriendin wil geen seks meer

27-07-2016 00:23 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een jongen van 19 en mijn vriendin is ook19 we zijn nu al 3 maanden samen dus in de fleur van onze relatie , in het begin hadden we tot soms 5 keer seks in een dag en nu geeft ze geen zin meer ik mag niet aan haar komen of ze wordt boos... we komen wakker en er wordt niet veel gezegd iedereen doet nu zijn eigen goesting staat op douchen appart zitten appart in de zetel slapen appart ik ben ten einde raad kan iemand mij helpen ?
Alle reacties Link kopieren
uitmaken en door naar de volgende.
very metal
Gewoon effe sjorren als ze slaapt
Alle reacties Link kopieren
Laten gaan....................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft sex met iemand anders die een grotere hardere penis heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er iets aan de hand is. Wat is er de laatste tijd veranderd? Heeft ze problemen?

Heb je het haar al gevraagd?

Vertel haar dat je haar leuk en lief vind en graag met haar wil knuffelen.
Alle reacties Link kopieren
Alleen nuttige dingen aub !
Alle reacties Link kopieren
Uitmaken en een nieuwe vriendin zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al proberen te praten maar ze zegt dat er niks aan de hand is en de laatste tijd is er niks gebeurd
Alle reacties Link kopieren
5 x per dag? Das 35 x per week. Djeez.
Oef, ernstig. Gebeurt normaal pas als je getrouwd bent.
Misschien heeft ze even geen zin, hoe lang gaat het al zo?
Nee dit is niet normaal, eens met King, door naar de volgende.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 27 juli 2016 @ 01:04:

5 x per dag? Das 35 x per week. Djeez.



Ja dan zou ik na 3 maanden ook kapot en versleten zijn.



Toch maar verder kijken. Jullie zijn nog piepjong en op deze leeftijd moet je lekker van de een naar de ander huppelen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lullige reacties hier

Simon, wil ze alleen geen seks meer of uberhaupt geen intimiteit? (Knuffelen, zoenen, etc?). Kan het zijn dat er in haar omgeving iets vervelends gebeurt is of dat seks voor haar misschien toch minder prettig is?

Bij onervaren stellen kan het soms in het begin even puzzelen zijn voordat je de juiste slag te pakken hebt, dus geef de hoop niet op.

Het beste kan je eens rustig met haar praten, haar laten merken dat je om haar geeft en dat je je best voor haar wil doen, maar dat je het idee hebt dat haar iets dwarszit en dat je graag wil doen wat je kan. Zo simpel kan het al zijn.
Alle reacties Link kopieren
5x per dag?? Wow daar zou mijn doos ook niet tegen kunnen. En werkelijkwaar ik zou moe en verzadigd zijn voor een poosje. Neem haar lekker mee uit, buiten de deur. Even wat anders dan alleen maar seks. Want dat is het, zij denkt oooh je hij zit weer aan me en wil wat van mij.
Alle reacties Link kopieren
Neem haar mee naar n goed restaurant en naar andere leuke dingen zonder op seks aan te sturen. Wellicht is ze die oversekstheid van je zat. En als dat niet werkt: next!
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Misschien vindt ze je niet meer zo leuk. Vraag het haar.
ZE is 19, geen 9 dus ze kan praten.

ZE geeft aan dat er niks is.

Nou, jij vindt dit niks.

Ik zou er nog 1 gesprek aan wagen.

Als zij zich gedraagt als een kennis en jou zo behandeld dan zou ik die status officieel maken. Dus niet meer logeren, verder kijken naar iemand met dezelfde sexdrive en af en toe gezellig een hapje met deze ex eten eventueel.
Alle reacties Link kopieren
Misschien helpt een cursus Nederlands wel een beetje?
quote:Simon007 schreef op 27 juli 2016 @ 00:54:

Alleen nuttige dingen aub !Als jij dat kan bepalen heb je geen vraag
Alle reacties Link kopieren
5x per dag? in mijn hele leven, en ik ben echt hééééél oud heb ik het niet 5x op een dag gedaan. 5x in de week heb ik tijdens hoogtijdagen misschien gehaald, maar ik kan het me werkelijk niet meer herinneren.



TO, ik denk dat je vriendin even moet herstellen van deze ietswat intensieve periode.
quote:EdwardLewis schreef op 27 juli 2016 @ 00:50:

Ze heeft sex met iemand anders die een grotere hardere penis heeft.Is dat jouw angst Eddie? Of werkelijkheid?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 27 juli 2016 @ 08:20:

[...]



Als jij dat kan bepalen heb je geen vraag true.
very metal
Alle reacties Link kopieren
Waarom wordt ze boos? Vraag het haar.

De rest van haar gedrag lijkt op passieve agressie.

Als ze zegt dat er nix is... dan is dat best erg apart.

Raak je haar alleen aan als je "meer" wil? Probeer het ook eens zonder die lading. Laat haar naar jou verlangen ipv jouw verlangen naar haar te pushen. Pushen werkt niet echt.... op de lange duur zeker niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven