vriendin wil geen seks tijdens en na zwangerschap

18-08-2012 15:50 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee. En wat mij opvalt is dat als een man geen seks wil dat er geen begrip is maar andersom moet de man maar geduldig zijn en/of beter zijn best doen.



Dit is geen trol oid!



We zijn al jaren bezig met het krijgen van een baby en alle medische dingen gedaan waardoor ons seksleven mechanisch was. Alleen op het juiste moment of in een potje en elke keer een spanning of het gelukt was en dan toch weer een tegenvaller.



Seks was dus geen passie. Uiteindelijk opgegeven en we zouden weer passie in de relatie brengen. Vervolgens krijgt zij een schimmelinfectie en willen ze geen seks... Na 3 maanden weer gestart en werd ze zwanger. (positief natuurlijk) Maar direct heeft zij besloten geen seks meer te willen en nu geeft ze ook aan dat ze na de zwangerschap geen behoefte te hebben en zeker geen rare dingen (pijpen is voor haar nu al raar)



Ik ben nu redelijk gefrustreerd maar wat kan ik nog doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:joop_2000 schreef op 19 augustus 2012 @ 15:05:

Je kunt haar niet dwingen om tegen haar zin seks te hebben (moet je ook niet willen), zij kan jou ook niet dwingen om tegen je zin geen seks te hebben.



Dus geef aan dat je dit totale gebrek aan seks niet accepteert. En dat je dat 't liefst met haar doet, maar zo niet, dan zoek je je gerief ergens anders.



Als je een monogame relatie met elkaar hebt, ben je in feite van elkaar afhankelijk voor je seksuele behoeften. Als zij op dat gebied haar verantwoordelijkheid niet na komt, waarom zou jij dan nog monogaam blijven. Zij hoeft haar gebrek aan zin niet aan jou op te dringen.



En "zeker geen rare dingen" (waaronder blijkbaar zelfs pijpen valt), wat is dat voor frigide veroordelend gelul



Nogmaals, natuurlijk is ze nergens toe verplicht. En jij ook niet. Het moet wel uit vrije wil gebeuren. Dat geldt zowel voor het hebben van seks, als voor het afspreken van monogamie met elkaar.





Eens. Op een detail na.

Deze vrouw is 8 maanden zwanger van HUN eerste kind. Dit is niet de tijd om zo'n gesprek te hebben. Hij zal zich nog maar een tijdje langer zelf moeten helpen. Daarna kunnen ze er samen aan gaan werken.

Dat er iets moet veranderen dat zal nl niemand ontkennen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Wel eens met Saaaar dat je al veel eerder aan de bel had moeten trekken, niet nu pas. Vandaar dat ik ook de indruk had dat je hier veel te lang in bent meegegaan, of dat zij dus heel bepalend is in de relatie,en jij dit hebt toegelaten.
Alle reacties Link kopieren
Maakt volgensmij wel alle verschil of zij bereid is het erover te hebben/ eraan te werken. Als dat niet zo zou zijn, zou het voor mij wel ophouden.

Ze wil nu geen seks, maar is dus ook niet bereid TO op een andere manier af en toe te 'helpen'. Kom op zeg, ook al zou je even niet heel veel zin hebben, een keer iets doen voor je partner loop je ook geen trauma van op hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:glitglam schreef op 19 augustus 2012 @ 15:56:

Maakt volgensmij wel alle verschil of zij bereid is het erover te hebben/ eraan te werken. Als dat niet zo zou zijn, zou het voor mij wel ophouden.

Ze wil nu geen seks, maar is dus ook niet bereid TO op een andere manier af en toe te 'helpen'. Kom op zeg, ook al zou je even niet heel veel zin hebben, een keer iets doen voor je partner loop je ook geen trauma van op hoor.





Eens. Maar niet nu.

En ook niet na de geboorte.

Ik vind TO eigenlijk een lamzak. Wachten tot er een kind aan zit te komen en dan pas gaan 'dreigen'.

Zooooo not done.





En daarmee praat ik zijn vrouw niet goed. Maar voor een man als TO kan ik nul respect opbrengen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Eens met het gedeelte dat het nu niet het juiste moment is.
Alle reacties Link kopieren
Grappig van alle vrouwen. Wie zegt dat ik niet het al eerder heb aangekaart?



Ik begrijp jullie positie. Ik ben de loser had ik het maar eerder moeten aangeven. Geloof me dit is veel vaker besproken.



Maar nogmaals dank voor de tips en suggesties.



Ik wens iedereen een mooie zomeravond.
Alle reacties Link kopieren
Als je al voor de zwangerschap zo'n slechte sexuele relatie met haar had, en het beviel je toen al niet , waarom ben je gebleven en heb je meegewerkt om een kind te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke grappig. Wat een humor zeg.



Je moet je eigen postings een terug lezen, de schrik in je woorden dat het noch een half jaar zou kunnen duren.

Een half jaar nog niet te veel verwachten.

Je vrouw gaat potverdorie een kind op de wereld zetten, is nu hoogzwanger. Wat denk jij dat dat met je doet? Zowel fysiek als geestelijk.



En uitgerekend nu dat het kindje eraan komt, er bijna is ga jij op je strepen staan. Heb je enig idee hoe egoïstisch je nu bezig bent??



Ja, jij mag mopperen. Vind het hartstikke lullig voor je. Maar nu heb jij even geen enkel recht van spreken. Over een paar maanden is het weer anders en dan kunnen jullie samen! er wat aan gaan doen.

En ik mag hopen dat jullie er samen uit gaan komen.



'ja, mama wilde papa niet pijpen tijdens de zwangerschap en daarom is papa weggegaan, jammer he'

Een verantwoorde vader denkt beter na.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:ronniemitchel schreef op 19 augustus 2012 @ 17:08:

Als je al voor de zwangerschap zo'n slechte sexuele relatie met haar had, en het beviel je toen al niet , waarom ben je gebleven en heb je meegewerkt om een kind te krijgen?





Juist.



En waarom had je de illusie dat het beter zou gaan worden nadat er een kind kwam.

Meine gute, als er iets killing is voor je seksleven dan zijn het wel baby's/dreumessen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg, hoezo grappig en waarom reageer je zo beledigd?

Ik stel je een paar keer dezelfde vraag (lees maar terug; wat geef jij dan aan/wat antwoord zij,is ze bereid tot praten/compromis, heeft ze de broek aan etc) en reageer serieus op je post,waarin ik het grotendeels met je eens ben. Maar je geeft geen antwoord!
Alle reacties Link kopieren
Als seks belangrijk voor je is, en zij wil het niet meer, dan kun je of de relatie beëindigen, of vreemdgaan. In ieder geval lijkt me dit niet echt een gezonde relatie, en zou ik er een eind aan breien als met een gesprek dit niet wordt opgelost. Jammer dat ze zwanger is, maar goed, een kind kan ook opgroeien met gescheiden ouders.
Alle reacties Link kopieren
quote:kyungwhachung schreef op 19 augustus 2012 @ 17:57:

Als seks belangrijk voor je is, en zij wil het niet meer, dan kun je of de relatie beëindigen, of vreemdgaan. In ieder geval lijkt me dit niet echt een gezonde relatie, en zou ik er een eind aan breien als met een gesprek dit niet wordt opgelost. Jammer dat ze zwanger is, maar goed, een kind kan ook opgroeien met gescheiden ouders.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Jezus saaaar81, je typeert nu echt de opening van zijn stukje. Als de kerel geen zin heeft dan is ie niet goed wijs en hoe haalt ie het in zijn hoofd etc. Ik kan me hier topics herinneren dat de vrouwen er keihard op ingaan als een kerel geen zin heeft en er sv's op nahouden en nu het weer eens andersom is moet ie zijn bek maar houden en niet zeiken? Tuurlijk weten wij niet hoe het is om een kind bij je te dragen, maar anderhalf jaar zonder (enige vorm van) sex met degene waar je van houdt. Dan rukt ze hem maar een keer af ofzo. Ik zou me in dit geval zo ongelovelijk super gebruikt voelen, wel goed voor de spermacellen en verder niet? Uit je reactie kan ik trouwens opmaken dat jij der blijkbaar ook zo eentje bent.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man lacht je nu hartelijk uit



Even wat beter leren lezen, dan worden reacties toch zo veel logischer. Nergens schrijf ik dat seks niet belangrijk is of dat hij maar helemaal zonder moet.



Integendeel. Zoek maar, ik schrijf het echt.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:kyungwhachung schreef op 19 augustus 2012 @ 17:57:

Als seks belangrijk voor je is, en zij wil het niet meer, dan kun je of de relatie beëindigen, of vreemdgaan. In ieder geval lijkt me dit niet echt een gezonde relatie, en zou ik er een eind aan breien als met een gesprek dit niet wordt opgelost. Jammer dat ze zwanger is, maar goed, een kind kan ook opgroeien met gescheiden ouders.
Alle reacties Link kopieren
Geen zin is geen zin, en TO relax een beetje, heb eens geduld met haar.

Pijpen zou ik ook niet aan moeten denken zeg, word al misselijk terwijl ik niet eens zwanger ben
Alle reacties Link kopieren
quote:-no-nick- schreef op 19 augustus 2012 @ 18:30:

Geen zin is geen zin, en TO relax een beetje, heb eens geduld met haar.

Pijpen zou ik ook niet aan moeten denken zeg, word al misselijk terwijl ik niet eens zwanger ben En je hebt nog steeds een man??? Ongelofelijk zeg!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:soonpapa schreef op 19 augustus 2012 @ 17:00:

Grappig van alle vrouwen. Wie zegt dat ik niet het al eerder heb aangekaart?



Ik begrijp jullie positie. Ik ben de loser had ik het maar eerder moeten aangeven. Geloof me dit is veel vaker besproken.



Maar nogmaals dank voor de tips en suggesties.



Ik wens iedereen een mooie zomeravond.oh is al weg, nou
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 19 augustus 2012 @ 18:31:

[...]





En je hebt nog steeds een man??? Ongelofelijk zeg!Die gaat niet weg, krijg hem met geen 10 pijp stokken de deur uit. Vermoeiende vent zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:-no-nick- schreef op 19 augustus 2012 @ 18:34:

[...]



Die gaat niet weg, krijg hem met geen 10 pijp stokken de deur uit. Vermoeiende vent zeg. Die van mij is ook zo vasthoudend. Zelfs tijdens zwangerschappen en doorwaakte nachten met baby's. Heerlijke vent heb ik
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Da's wel erg makkelijk; Geen zin is geen zin.. En daar moet iemand het maar mee doen?! Zoals ik al eerder zei; een korte tijd/omstandigheden etc.. Maar als dat een heel lange tijd duurt dan heeft TO dus niets te willen, die moet maar 'relaxed' blijven? Dus als een vrouw aangeeft dat seks er niet inzit, later ook een lange tijd niet, dan is dat oke en heeft die man niets te zeggen? En pijpen is ook al vies..Wauw..
Alle reacties Link kopieren
Oh, iemand begrijpt mist een sarcasmebotje.

Moeten we even rekening mee houden no-nick.



Niemand zegt hier dat TO dikke vette pech heeft en dat zijn vrouw gelijk heeft in nooit meer seks hebben. En wanneer ze het wel zeggen dan menen ze het niet.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg, ik dacht echt dat het serieus bedoeld was, djeezz..ook gevoelig zeg..
Alle reacties Link kopieren
quote:glitglam schreef op 19 augustus 2012 @ 18:48:

Nou zeg, ik dacht echt dat het serieus bedoeld was, djeezz..ook gevoelig zeg..





Ja, zwanger he.



Oh nee, ik doe daar niet meer aan
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven