vriendin wil geen seks tijdens en na zwangerschap

18-08-2012 15:50 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee. En wat mij opvalt is dat als een man geen seks wil dat er geen begrip is maar andersom moet de man maar geduldig zijn en/of beter zijn best doen.



Dit is geen trol oid!



We zijn al jaren bezig met het krijgen van een baby en alle medische dingen gedaan waardoor ons seksleven mechanisch was. Alleen op het juiste moment of in een potje en elke keer een spanning of het gelukt was en dan toch weer een tegenvaller.



Seks was dus geen passie. Uiteindelijk opgegeven en we zouden weer passie in de relatie brengen. Vervolgens krijgt zij een schimmelinfectie en willen ze geen seks... Na 3 maanden weer gestart en werd ze zwanger. (positief natuurlijk) Maar direct heeft zij besloten geen seks meer te willen en nu geeft ze ook aan dat ze na de zwangerschap geen behoefte te hebben en zeker geen rare dingen (pijpen is voor haar nu al raar)



Ik ben nu redelijk gefrustreerd maar wat kan ik nog doen?
Alle reacties Link kopieren
Hhahaah Nou, hier ook nog eens echt zwanger, maar denk/hoop dat ik niet ontoerekeningsvatbaar ben door de horrrrrrrmonen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen kinderen en hoef ze geloof ik ook niet meer ;)
Alle reacties Link kopieren
Kom je op z'n laatst over een aantal maanden wel achter of je dat nu bent

En proficiat!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:-no-nick- schreef op 19 augustus 2012 @ 18:30:

Geen zin is geen zin, en TO relax een beetje, heb eens geduld met haar.

En wel zin is wel zin, geldt het andersom ook?



Zij moet niks tegen haar zin doen. Maar hij moet ook niks tegen zijn zin laten. Wel t.o.v. haar natuurlijk, als zij niet wil, maar als er geen compromis mogelijk is moet hij zijn gerief buiten de deur zoeken. Waarom zou TO nog langer kiezen voor monogamiteit als dat hem totaal niet brengt wat hij wil.



quote:Pijpen zou ik ook niet aan moeten denken zeg, word al misselijk terwijl ik niet eens zwanger ben Iemand die daar wel waarde aan hecht zou dus nooit een monogame relatie met jou moeten beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Door dit topic, anoniem ?

Geloof me, hier hoogzwanger,maar geen last van Anti-Sex-Hormonen hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem39 schreef op 19 augustus 2012 @ 18:56:

Ik heb geen kinderen en hoef ze geloof ik ook niet meer ;)Joh, ik heb er 3 en een leuk seksleven Normaal gesproken komt alles wel weer goed hoor
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
@Saaaaar; Ik zal idd achteraf nog eens evalueren
Alle reacties Link kopieren
Dan mag die kerelvan jou in zijn handen knijpen. Een vrouw met zwangere buik lijkt mij uiterst opwindend, niet zomaar iedere vrouw natuurlijk, maar die buik waar jouw kindje inzit.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik ben 39, dus het zal er waarschijnlijk sowieso niet meer van komen
Alle reacties Link kopieren
@ Anoniem; maar jij bent dus een man? Dan kan dat toch nog wel als je wil en een iets jongere partner zou hebben? (en wil misschien ook nog wel als je partner niet jonger is)

Ik ben ook blij dat mijn man mn zwangere/dikkere lichaam nog steeds aantrekkelijk vind, wij hebben er beiden gelukkig helemaal geen moeite mee, behalve dan dat ik steeds minder flexibel word
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me juist lekker zo'n ronde strakke uitstekende buik waar dan jouw kindje inzit en alles wordt wat voller hè hahaha. Maar ik heb momenteel geen partner, dus wordt sowieso erg moeilijk :D
anoniem_146964 wijzigde dit bericht op 19-08-2012 19:15
Reden: spelVouten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ah,oke, zonder partner lukt het idd niet
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 19 augustus 2012 @ 18:59:

[...]





Joh, ik heb er 3 en een leuk seksleven Normaal gesproken komt alles wel weer goed hoor
Draait een relatie dan alleen maar om seks?

Als ze het eerste half jaar na de bevalling ook net wil dan verbreek je de relatie?

Vnd ik ronduit belachelijk, tuurlijk kun je niet alles op hormonen afshuiven en wat jouw vrouw doet is ook niet helemaal zoals het hoort, maar dan nog.

Ze is zwanger van jouw kind hoor, dat schuif je toch niet aan de kant als de sex bagger is?
Alle reacties Link kopieren
quote:mamajs schreef op 19 augustus 2012 @ 19:37:

Draait een relatie dan alleen maar om seks?







Nee.

Maar het is wel vaak het enige wat je niet met een ander dan je partner mag.

Het is voor sommigen het enige verschil met wat ze met een goede vriend(in) hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2012 @ 19:38:

[...]





Nee.

Maar het is wel vaak het enige wat je niet met een ander dan je partner mag.

Het is voor sommigen het enige verschil met wat ze met een goede vriend(in) hebben.Hmm oke zit wat in, maar een kind neem/krijg je toch ook niet bij een goede vriend(in), tenminste ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2012 @ 19:38:

[...]





Nee.

Maar het is wel vaak het enige wat je niet met een ander dan je partner mag.

Het is voor sommigen het enige verschil met wat ze met een goede vriend(in) hebben.Klopt. Maar dan nog ga je dan niet lopen stampvoeten wanneer je vrouw een kind gaat krijgen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:mamajs schreef op 19 augustus 2012 @ 19:42:

[...]





Hmm oke zit wat in, maar een kind neem/krijg je toch ook niet bij een goede vriend(in), tenminste ik nietEr zijn zat mensen die stukken minder voor hun partner voelen dan voor hun allerbeste vriend(in).
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 19 augustus 2012 @ 19:44:

[...]





Klopt. Maar dan nog ga je dan niet lopen stampvoeten wanneer je vrouw een kind gaat krijgen.



Ook niet als je zo gefrustreerd als wat bent? Ja, zou ik wel doen, denk ik. Dat zijn vrouw nu niet wil neuken houdt niet in dat ze bepaalde behoeftes die hij heeft niet zou kunnen bevredigen. Waarmee ik niet plichtmatig effe snel aftrekken bedoel.

Want behoefte aan sex gaat 9 van de 10 keer - ook - om andere dingen dan klaarkomen.

Sex is ook een manier om te tonen dat je van elkaar houdt. Het is op alle mogelijke manieren zo close mogelijk zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het helemaal met je eens. Behalve dat ik dan veel meer begrip zou hebben voor zo'n bijzondere omstandigheid. Zijn timing is gewoon achterlijk.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 19 augustus 2012 @ 19:50:

Ik ben het helemaal met je eens. Behalve dat ik dan veel meer begrip zou hebben voor zo'n bijzondere omstandigheid. Zijn timing is gewoon achterlijk.





Ze hadden net besloten vóór passie te gaan. Na jaren suffe, saaie sex. Wil ze maanden geen sex ivm schimmeltje, wordt ze zwanger.

Bovendien geeft ze nu aan dat hij na de zwangerschap al helemaal op niets lolligs hoeft te hopen.



Ik zou ook gaan stuiteren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Langdurig schimmeltje, trouwens; drie maanden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik zou dus al niet willen settelen met jaren duffe en saaie seks.

En al helemaal niet wanneer er geen kinderen zijn.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2012 @ 19:48:

[...]





Ook niet als je zo gefrustreerd als wat bent? Ja, zou ik wel doen, denk ik. Dat zijn vrouw nu niet wil neuken houdt niet in dat ze bepaalde behoeftes die hij heeft niet zou kunnen bevredigen. Waarmee ik niet plichtmatig effe snel aftrekken bedoel.

Want behoefte aan sex gaat 9 van de 10 keer - ook - om andere dingen dan klaarkomen.

Sex is ook een manier om te tonen dat je van elkaar houdt. Het is op alle mogelijke manieren zo close mogelijk zijn.Precies!
Alle reacties Link kopieren
quote:mamajs schreef op 19 augustus 2012 @ 19:37:

Draait een relatie dan alleen maar om seks?

Niet "alleen maar". Echter het is wel een essentieel onderdeel (voor veel mensen althans).



Net zoals de meesten ook geen relatie willen met iemand waar ze geen zinnig woord mee kunnen wisselen, terwijl een relatie ook niet alleen maar om praten draait.



quote:Ze is zwanger van jouw kind hoor, dat schuif je toch niet aan de kant als de sex bagger is?Wat schuift hij niet aan de kant? Hij kan toch nog wel bij haar blijven, maar aangeven niet langer monogaam te zijn, omdat het op dat gebied (d.w.z. seks) tussen hun twee al veel te lang niets meer voorstelt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven