Vriendin wil seks met een vrouw

17-01-2015 17:15 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen, ik zit met een dilemma. En ik heb geen idee hoe hier mee om te gaan.

Nu is het zo, ik zit in een opstartende fase in een relatie, nu heeft zij mij gezegd, erg nieuwsgierig te zijn naar het hebben van seks met een vrouw. En eventueel mij erbij te betrekken. Ooit in een ver ver verleden, heb ik het eens spontaan ''bijna'' meegemaakt, seks met twee vrouwen, al bij het starten, rende ik met mn staart tussen mn benen het huis uit!!!

Nu dik twintig jaar verder, weet ik niet hoe ik hier in sta. Stiekem lijkt het mij wel spannend, maar toch ook heel eng!

Op dit moment denk ik , DOEN, om de doodsimpele reden, vind ik het niks, is deze relatie toch al ten dode opgeschreven.

Ontzettend gun ik haar ook deze fantasie te realiseren!!!!!

Vraag 1, moet ik het gewoon doen? (sorry we!!)

Vraag 2, hoe en waar ontmoeten we iemand om dit uit te proberen??

Gek eigenlijk, het is de droom van de meeste mannen, maar als je er voor staat.......!?

Oja daarbij is mn ''vriendin'' zeg maar volslank, en valt ook op volslanke dames. (ze weet overigens dat ik dit via een forum ging doen)



Een gelukzoeker
Alle reacties Link kopieren
Laat haar het regelen en geniet.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ik geef je wel gelijk, dit zou bij uitstek een goed moment zijn om het te proberen zonder risico op al te veel pijn en ellende. Van het hoe en waar heb ik verder geen verstand, maar ik wens je veel succes en plezier!
Oeh, een hengelaar! Ik vrees dat je topic hier niet lang blijft staan.



Nog even ontopic: ik heb wel MVV'tjes gedaan, maar dat ging dan spontaan en zo. Het lijkt me echt helemaal niks, zo'n ontmoeting met een wildvreemde internetdame met het vooropgezette doel met zijn drietjes te gaan seksen. Je kunt natuurlijk ook een professionele mevrouw inhuren. Kost wel wat, maar je hebt een stuk minder kans op gezeik achteraf (want daar heb ik ook al ervaring mee).
Alle reacties Link kopieren
En hoe ver gaat dat dan, dat jou er bij betrekken? Doe jij mee? Mag jij toe kijken? Is het de bedoeling dat het voornamelijk om vrouw-vrouw draait en verricht jij hand- en spandiensten of ben jij het middelpunt?





Waarom de toevoeging dat je vriendin volslank is en dat ook zoekt; hoop je dat vrouwen zich spontaan aanmelden door jouw topic?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Met die verkapte oproep....is je ik durf het niet zo goed meteen ongeloofwaardig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
gewoon doen



wellicht eens naar een parenclub gaan? daar ontmoet je wel iemand. Of naar een spannend feest?
Alle reacties Link kopieren
Die nick ook "via deze weg"
Alle reacties Link kopieren
Lees in plaats van 'vrouw' 'grote neger'. Zou je dan ook nog op zoek gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik schrik een beetje van sommige reacties, Nee het is geen oproep, ja we doen dit in overleg met elkaar!!!

De toevoeging is heel simpel, ZIJ wil dat ik het erbij zet.

Maar deze vragen meen ik erg serieus, ik heb geen benul in wat voor wereld ik me begeef, sorry voor de ongelovigen!!!
Alle reacties Link kopieren
Leuk willem!! Ik hoopte op serieuze reacties
Alle reacties Link kopieren
Wat ik bedoel, Viadezeweg, is, waarom zou je jouw vrouw seks willen laten hebben met een andere vrouw? Vind je dat niet bedreigend? Als ze een grote neger wilde, stemde je daar dan ook mee in?
Alle reacties Link kopieren
quote:Viadezeweg-71 schreef op 17 januari 2015 @ 17:31:



De toevoeging is heel simpel, ZIJ wil dat ik het erbij zet.

!!Zij hoopt op spontane aanbiedingen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Sorry begreep het verkeerd, weet je, zij zegt mij, op tijd, dat ze dit ooit graag wil.

Ik heb er veel met haar over gesproken, en kan alleen maar tot de conclusie komen, dat ik het haar gun.

En over die grote neger, tja, gun ik haar ook. (denk ik)
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 januari 2015 @ 17:24:

En hoe ver gaat dat dan, dat jou er bij betrekken? Doe jij mee? Mag jij toe kijken? Is het de bedoeling dat het voornamelijk om vrouw-vrouw draait en verricht jij hand- en spandiensten of ben jij het middelpunt?





Waarom de toevoeging dat je vriendin volslank is en dat ook zoekt; hoop je dat vrouwen zich spontaan aanmelden door jouw topic?Waarom alleen een antwoord op mijn laatste vraag?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Viadezeweg-71 schreef op 17 januari 2015 @ 17:31:

Ik schrik een beetje van sommige reacties, Nee het is geen oproep, ja we doen dit in overleg met elkaar!!!

De toevoeging is heel simpel, ZIJ wil dat ik het erbij zet.

Maar deze vragen meen ik erg serieus, ik heb geen benul in wat voor wereld ik me begeef, sorry voor de ongelovigen!!!



Kon je vriendin dan zelf dat oproep-gedeelte niet posten, onder een eigen account?



En wat voor wereld je je in begeeft, tja. Ik heb nou nooit het gevoel gehad dat ik in een bepaald wereldje zat, ondanks dat ik wel eens een triootje deed. Maar mijn triootjes kwamen spontaan, dat scheelt natuurlijk. Als je er een professionele mevrouw voor inhuurt of naar parenclubs gaat kom je denk ik wel in een bepaald gedoetje terecht, maar het is maar net aan jezelf in hoeverre je je daarin mee laat slepen (als je dat niet zou willen).
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet Bianca!! Wat ik zeg allemaal nieuw voor mij. Moet toch ergens beginnen
quote:willem1959 schreef op 17 januari 2015 @ 17:34:

Wat ik bedoel, Viadezeweg, is, waarom zou je jouw vrouw seks willen laten hebben met een andere vrouw? Vind je dat niet bedreigend? Als ze een grote neger wilde, stemde je daar dan ook mee in?



Waarschijnlijk komt een triootje met een tweede mevrouw hem aantrekkelijker voor dan een close encounter met een grote neger .



Ik bedenk me trouwens ineens wel dat TO gewag maakt van 'hem er eventueel bij betrekken'. Het kan dus ook wezen dat hij er niet bij betrokken wordt omdat zijn vriendin het wel gezellig genoeg vindt met die dame alleen, en of het dan nog zo'n vrolijke aangelegenheid voor hem is waag ik inderdaad te betwijfelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Viadezeweg-71 schreef op 17 januari 2015 @ 17:40:

Ik weet het niet Bianca!! En jullie spreken er zo veel over?!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Even uitgaande van een serieuze vraag, dan zou ik er voor gaan om haar met een andere dame, alleen die meeting te hebben.

Dus dat het werkelijk draait om haar behoefte.



En als jij je er daarna nog lekker bij voelt, dan eventueel een stop te nemen richting iets met zijn drieen. Alleen dan is wel de kans weer aanwezig dat die extra dame afhaakt, omdat jij wilt meedoen.
quote:Viadezeweg-71 schreef op 17 januari 2015 @ 17:40:

Ik weet het niet Bianca!! Wat ik zeg allemaal nieuw voor mij. Moet toch ergens beginnenMaar het risico bestaat dus wel dat je nu braaf voor je vriendin op zoek bent naar een leuke volslanke seksvriendin voor erbij, en dat je dan zelf niet eens mee mag doen. Als jij daar zelf verder geen problemen mee hebt is dat natuurlijk prima, maar ik vraag me dan wel af waarom je vriendin niet lekker zelf op zoek gaat.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wordt seks met een ander zo vaak gegund als het met hetzelfde geslacht is?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Haha dat gedeelte mij erbij te betrekken, is juist datgene wat me beangstigd. Geen idee of t kan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Viadezeweg-71 schreef op 17 januari 2015 @ 17:47:

Haha dat gedeelte mij erbij te betrekken, is juist datgene wat me beangstigd. Geen idee of t kan!Stel dat je een harde krijgt en houdt en je kan maar één keer klaarkomen en je doet dat nou net met die extra vrouw............probleem voor je vriendin? Kan ze er ook tegen als jij verschrikkelijk geniet van die andere vrouw?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja mooi verhaal, bianca, maar dit is wat ZIJ wil, ik heb het toch niet over andere mannen, dat is heel de issue niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven