Vriendin wil seks met een vrouw

17-01-2015 17:15 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen, ik zit met een dilemma. En ik heb geen idee hoe hier mee om te gaan.

Nu is het zo, ik zit in een opstartende fase in een relatie, nu heeft zij mij gezegd, erg nieuwsgierig te zijn naar het hebben van seks met een vrouw. En eventueel mij erbij te betrekken. Ooit in een ver ver verleden, heb ik het eens spontaan ''bijna'' meegemaakt, seks met twee vrouwen, al bij het starten, rende ik met mn staart tussen mn benen het huis uit!!!

Nu dik twintig jaar verder, weet ik niet hoe ik hier in sta. Stiekem lijkt het mij wel spannend, maar toch ook heel eng!

Op dit moment denk ik , DOEN, om de doodsimpele reden, vind ik het niks, is deze relatie toch al ten dode opgeschreven.

Ontzettend gun ik haar ook deze fantasie te realiseren!!!!!

Vraag 1, moet ik het gewoon doen? (sorry we!!)

Vraag 2, hoe en waar ontmoeten we iemand om dit uit te proberen??

Gek eigenlijk, het is de droom van de meeste mannen, maar als je er voor staat.......!?

Oja daarbij is mn ''vriendin'' zeg maar volslank, en valt ook op volslanke dames. (ze weet overigens dat ik dit via een forum ging doen)



Een gelukzoeker
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, wat ik zeg allemaal nieuw voor mij/ons
quote:Viadezeweg-71 schreef op 17 januari 2015 @ 17:50:

Ja mooi verhaal, bianca, maar dit is wat ZIJ wil, ik heb het toch niet over andere mannen, dat is heel de issue nietNou ja, het gaat er natuurlijk ook wel een beetje om wat JIJ wil he.
Alle reacties Link kopieren
quote:Viadezeweg-71 schreef op 17 januari 2015 @ 17:50:

Ja mooi verhaal, bianca, maar dit is wat ZIJ wil, ik heb het toch niet over andere mannen, dat is heel de issue niet



Ik heb het toch ook niet over andere mannen?

Ik vraag me alleen af waarom het wel gegund wordt als het dezelfde sexe betreft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Viadezeweg-71 schreef op 17 januari 2015 @ 17:51:

Geen idee, wat ik zeg allemaal nieuw voor mij/onsDan zou ik die vele, vele gesprekken maar eens die kant opsturen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal wel preuts zijn, maar ik zou het niet kunnen. Zou het niet kunnen aanzien dat mijn partner met een ander "bezig" is.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Wie zegt dat ik het haar niet gun om met een man wat te doen??
Alle reacties Link kopieren
Daarbij zit er een verschil tussen gunnen en kunnen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 januari 2015 @ 17:51:

[...]





Ik heb het toch ook niet over andere mannen?

Ik vraag me alleen af waarom het wel gegund wordt als het dezelfde sexe betreft.Als het vrouwen betreft ja. Als iemand hier een vriend heeft die ook wel eens een lekkere man wil lees ik toch een stuk minder begripvolle reacties.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 januari 2015 @ 17:55:

[...]





Als het vrouwen betreft ja. Als iemand hier een vriend heeft die ook wel eens een lekkere man wil lees ik toch een stuk minder begripvolle reacties.Dat is waar, ja.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat geloof ik graag
quote:Viadezeweg-71 schreef op 17 januari 2015 @ 18:00:

Dat geloof ik graagHoezo?
Alle reacties Link kopieren
Wat gunt je vriendin jou? Jij hebt toch ook wel eigen fantasieën?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja dat hoor je niet zo veel! En ik werk in de haven, geloof me, je hoort wel eens wat aan reacties. Als het gaat om mannen met elkaar
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, zij gunt mij ook wat ik wil. Maar ik ben nogal "gewoon"daarin
Alle reacties Link kopieren
quote:Viadezeweg-71 schreef op 17 januari 2015 @ 18:03:

Nou ja dat hoor je niet zo veel! En ik werk in de haven, geloof me, je hoort wel eens wat aan reacties. Als het gaat om mannen met elkaar



Eh............ja? Dat commentaar over mannen met mannen komt dan van mannen, neem ik aan?

En jij gelooft toch niet écht dat iedereen op zijn werk open en eerlijk is over zijn seksleven? Zou knap stom zijn, in ieder geval. A. gaat het niemand iets aan, B. heb je dan geen leven en C. doen mensen liever stoer of preuts dan hun ware gezicht te laten zien.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Viadezeweg-71 schreef op 17 januari 2015 @ 18:03:

Nou ja dat hoor je niet zo veel! En ik werk in de haven, geloof me, je hoort wel eens wat aan reacties. Als het gaat om mannen met elkaarToch komt het op hetzelfde neer uiteindelijk. Daar zit mijn probleem een beetje: ik heb eigenlijk helemaal niet de indruk dat je zelf zo veel zin hebt in al dat gedoe, en dat je dit topic (met niet-zo-erg-verkapte oproep) alleen maar geplaatst hebt om je vriendin ter wille te zijn. En dat lijkt me niet de basis om aan dergelijke fratsen te beginnen.
Alle reacties Link kopieren
MMMMM je hebt een punt, maar goed je leest net zelf ook, over mannen en mannen, jou reactie was ook ''dat is waar ja''
Alle reacties Link kopieren
Nee dat zie je verkeerd, door er veel over te praten, ben ik na gaan denken. En misschien vind ik het ook wel een ''fijne'' gedachte
Alle reacties Link kopieren
quote:Viadezeweg-71 schreef op 17 januari 2015 @ 18:09:

MMMMM je hebt een punt, maar goed je leest net zelf ook, over mannen en mannen, jou reactie was ook ''dat is waar ja''Ik bedoelde dat vrouwen hun mannen inderdaad niet vaak een andere man gunnen. Ik bedoelde totaal niet dat IK dat goor oid vind.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Viadezeweg-71 schreef op 17 januari 2015 @ 18:11:

Nee dat zie je verkeerd, door er veel over te praten, ben ik na gaan denken. En misschien vind ik het ook wel een ''fijne'' gedachteOok als je vriendin onderweg besluit jou er maar niet bij te betrekken?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een beginnende relatie en dan nu al dit soort gesprekken?

Ik ben vast een ontzettende kneus maar ik heb zeker in het begin tijd te kort om met mijn verse verkering het bed te delen.

Laat staan met een derde erbij
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ja jee, dat is juist wat uitgevonden moet worden. PFFF ik weet t ook niet hoor!
quote:Viadezeweg-71 schreef op 17 januari 2015 @ 18:14:

Ja jee, dat is juist wat uitgevonden moet worden. PFFF ik weet t ook niet hoor!Nou, daar zou ik dan toch duidelijkheid over willen voor ik actief op zoek ging naar een leuke seksmevrouw voor mijn kersverse vriendinnetje.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit nou weer ? Eng ? Een trio met 2 wijven is zo ongeveer de fantasie van elke man. Minimaal in de top 5. Man onwaardig dit sissy 1ste klas.
Alle reacties Link kopieren
We gaan nu ongeveer 10 weken met elkaar om, ik vind het ook snel, maar zij gaf het aan dat zij dit echt graag een keer wil.

Vroeg of laat doet ze het toch, zonder instemming van elkaar. Lijkt mij beter op deze manier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven