vriendin wilt bijna niet/ geen initiatief

25-04-2016 21:23 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeieavond !

ik zit met iets waar ik graag mening van andere bij wil..

ik ben 20 en mijn vriendin 19 (bijna 20)

wij hebben nu 2,5 jaar een relatie en het gaat erg goed tussen ons.

Het enigste is dat we bijna nooit meer seks hebben.



Het is al een tijdje aan de gang, en wil nu graag kijken wat andere mensen er van vinden.

Ik moet altijd het initiatief nemen dit doet zij niet.

stel, we liggen op bed en ik leg mijn hand op haar buik, schrikt ze gelijk een soort van. (bang dat ik wat ga doen ofso?)

als ik dan een keer probeer wat te doen dus met mijn hand verder naar beneden, is het gelijk of dat ze hoofdpijn of buikpijn en dergelijke heeft, of ze zegt gelijk niet doen ik heb geen zin.



Laatst hadden we toevallig weer is een keer seks. (wat je seks noemt) het was zo van ga je gang maar hup er in en er uit.

ze lag er nu ook echt bij (voorheen ook) als een dood bloempje. geen beweging geen geluid niks.

Omdat zij nooit begint, en ik het initiatief moet nemen en dus ook regelmatig word afgewezen, word ik hier best onzeker door.



Wat ik ook erg raar vond, dat is een maand ongeveer geleden. zitten we beneden op de bank en zit ze me uit te dagen enz. ik krijg zin, en vervolgens liggen we op bed en zegt ze, ik heb opeens geen zin meer??



Wat zou ik hier aan kunnen doen? ik heb er al over gepraat toevallig een paar dagen terug. en dan krijg ik te horen dat ik er te veel mee bezig ben? nu weet ik van mezelf dat dat niet zo is, maar wat ik wel weet is dat zij er helemaal NIET mee bezig is.



Wie kan me helpen? wie heeft tips?



Dankjewel alvast!
Als jouw idee van beginnen met seks is je hand vanaf haar buik naar beneden schuiven dan snap ik dat ze daar niet echt wild van wordt nee.



Dat is toch geen voorspel of manier om aan te geven dat je zin hebt?



En sommige mensen vinden seks leuk, anderen niet. Daar doe je weinig aan.
Alle reacties Link kopieren
ik gaf het ook alleen als voorbeeld.

goed dat je er over begint dat ben ik vergeten te zeggen.



Ze wilt alleen maar vluggertjes als we het een keer doen.

voorspel en alles wilt ze niet. dat was in het begin wel anders..



Mag niet aan der ... zitten enz.

als we het doen is het gewoon van zo snel mogenlijk klaar zijn..
Alle reacties Link kopieren
geef dat wijf een mep.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Toontjeb schreef op 25 april 2016 @ 21:27:

ik gaf het ook alleen als voorbeeld.

goed dat je er over begint dat ben ik vergeten te zeggen.



Ze wilt alleen maar vluggertjes als we het een keer doen.

voorspel en alles wilt ze niet. dat was in het begin wel anders..



Mag niet aan der ... zitten enz.

als we het doen is het gewoon van zo snel mogenlijk klaar zijn..





Ze vindt er dus geen reet meer aan.

Als jij het daardoor niet meer zo leuk vindt mag je het gewoon uitmaken, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zij vindt seks dus blijkbaar niet zo leuk of belangrijk. Jij duidelijk wel. Misschien dat zij nog verandert, misschien niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 25 april 2016 @ 21:29:

geef dat wijf een mep.

Twee.

Op 1 been kun je niet lopen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Tja... sommige mensen hebben gewoon niet zoveel zin in seks.

Lees het topic "laag libido partner, hoe ga ik daarmee om?" eens door.

Dat ze zelf geen initiatief neemt en de 'smoesjes' (buikpijn etc.) zijn erg herkenbaar.



Je kunt iemand niet veranderen. Zeker op dit topic niet.

Ik zou iemand zoeken die op seksueel gebied meer met je op 1 level zit.
Alle reacties Link kopieren
king, als je niet normaal kan reageren doe het dan ook niet...



ik ben nog veel te gek op deze meid, maar de seks is gewoon bijna weg...
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het een idee om eens een gesprek te hebben over wat jullie opwind/waarover jullie fantaseren? En het dan niet over de frequentie hebben of het als voorspel zien (niet lullig bedoeld, maar wanneer je het zo ziet straal je het vaak uit en dat nodigt niet uit tot een open gesprek als je snapt wat ik bedoel). Misschien kunnen jullie daarin iets vinden wat de passie een beetje terugbrengt.

Het kan natuurlijk ook dat haar libido gewoon wat lager is en dat je dat merkt nu je de eerste fase van halsoverdekop-verliefd en niet van elkaar af kunnen blijven voorbij bent, maar dan nog lijkt het mij dat kwaliteit boven kwantiteit moet gaan en het klinkt of dat nu allebei niet van toepassing is.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Is ze pas aan de pil ? Daar krijgen ook heel veel vrouwen zin in van alles behalve seks van.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
dankje voor de snelle reacties.

Ik vind het gewoon raar, allebij nog jong enz

in het begin was dit gewoon heel anders maar van de een op de andere dag is het opeens zoveel minder..

1 a 2 keer in de maand is veel..
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-04-2016 22:01
Reden: ongepaste opmerking
% gewijzigd
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Toontjeb schreef op 25 april 2016 @ 21:31:

king, als je niet normaal kan reageren doe het dan ook niet...



ik ben nog veel te gek op deze meid, maar de seks is gewoon bijna weg...Je zal toch moeten kiezen. Kans is klein dat je én de meid krijgt, en de hopen seks...
Alle reacties Link kopieren
Heel suf maar praat er eens over. En je dan niet de mond laten snoeren met 'je bent er teveel mee bezig'. Welke frequentie verschilt uiteraard per persoon wat 'gangbaar' is. Maar maak het wel kenbaar als je bijna zero seksdrive hebt. En ja, dan kan het gebeuren dat je ergens conclusies uit moet trekken. Wat weegt zwaarder, wat weer minder...



Lijkt mij ook helemaal niets als mijn man als een dood vogeltje op zijn rug zou liggen en knikken van 'toe maar, hebben we dat ook weer gehad'.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Toontjeb schreef op 25 april 2016 @ 21:31:

king, als je niet normaal kan reageren doe het dan ook niet...



ik ben nog veel te gek op deze meid, maar de seks is gewoon bijna weg...Als de seks bijna weg is kun je net zo goeds " best friends " worden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-04-2016 22:03
Reden: quote en reactie op quote verwijderd
% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
dormouse, dat is dus ook een punt.. er over praten wilt ze bijna niet.

en als ik over fantasieen ga beginnen is het sowieso gelijk afgelopen het gesprek..
quote:-KING- schreef op 25 april 2016 @ 21:29:

geef dat wijf een mep.Kon nog wel eens werken ook. Van dat gefriemel en de manier waarop ie zegt 'ik mag niet aan d'r .. zitten wordt een meisje ook niet warm van. Ik zou ook een pak slaag prefereren ipv dat halfzachte geaai.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 april 2016 @ 21:33:

[...]



Als de seks bijna weg is kun je net zo goeds " best friends " worden.Dat vind ik dan weer niet. Er zit heus nog wel een heel gebied tussen 'best friends' en romantische partners, ook zonder seks.
Niet iedereen houdt evenveel van seks...
quote:lemoos2 schreef op 25 april 2016 @ 21:33:

Heel suf maar praat er eens over. En je dan niet de mond laten snoeren met 'je bent er teveel mee bezig'. Welke frequentie verschilt uiteraard per persoon wat 'gangbaar' is. Maar maak het wel kenbaar als je bijna zero seksdrive hebt. En ja, dan kan het gebeuren dat je ergens conclusies uit moet trekken. Wat weegt zwaarder, wat weer minder...



Lijkt mij ook helemaal niets als mijn man als een dood vogeltje op zijn rug zou liggen en knikken van 'toe maar, hebben we dat ook weer gehad'.

Joh, het grietje is 19. Hij heeft ook nog geen ervaring, zij denkt waarschijnlijk dat seks iets voor mannen is en geeft eens in de zoveel tijd toe met zo weinig mogelijk toestanden, een vluggertje dus, zodat ze er weer ff vanaf is.

Waar ze zo geil als boter van wordt weet ze waarschijnlijk nog niet. Laat staan hij. Daar komt ze over een paar vriendjes wel achter.
Alle reacties Link kopieren
Rhaegal, heb ik ook al geprobeerd (geen gemep) maar dominant.

dat vind ze allemaal niks. ze staat er niet voor open..



nieuwe standjes? ook nooit. ...
Alle reacties Link kopieren
quote:Toontjeb schreef op 25 april 2016 @ 21:34:

dormouse, dat is dus ook een punt.. er over praten wilt ze bijna niet.

en als ik over fantasieen ga beginnen is het sowieso gelijk afgelopen het gesprek..Ja, kan ze wel niet willen maar in een relatie werkt het zo niet. Je kunt moeilijk twee vingers in de oren steken en heel hard 'tralalalaaa ik hoor je niet' gillen. Ik zou het niet zo 'casual' brengen of tussen bedrijven door. Gewoon eens mededelen: "Vanavond wil ik een en ander met jou bespreken".
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:nephthys schreef op 25 april 2016 @ 21:35:

[...]





Dat vind ik dan weer niet. Er zit heus nog wel een heel gebied tussen 'best friends' en romantische partners, ook zonder seks.

Niet als je zoals to 20 bent en de hormonen uit je oren vliegen. Dan is het een beetje te vroeg om te settelen voor een seksloze burgertruttenrelatie.

Dat grijze gebied komt wel als ie 45 is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven