vriendin wilt geen seks meer?

23-02-2017 19:31 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste,



ik heb nu 2 jaar een relatie, en we zijn heel gelukkig met elkaar.

het enige probleem is dat mijn vriendin bijna nooit meer seks wilt, en de keren dat we seks hebben ligt ze stijf in bed, verder wilt ze ook zelf niks ondernemen en ben ik degene die ergens mee moet beginnen.

ze gebruikt altijd als "smoes" dat ze heel moe is, of dat ze spierpijn heeft, ik heb hier heel erg moeite mee, want ik weet niet wat ik ermee moet... hebben jullie enige tips voor mij waardoor ze er misschien meer zin in heeft? alvast heel erg bedankt voor de reacties



Groet Bart
Dit is toch niet je echte naam he?! :\
Alle reacties Link kopieren
hahah nee hoor, wees maar niet bang
Ik denk dat ze meer zin heeft bij een andere man.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lief mijn vriendin ook zou zijn..

Ik zou het niet kunnen als man zijnde

En als je pas met elkaar omgaat dan zouden toch de vlammen ervan af moeten schieten/spatten..

Hoe zou het gaan als jullie over 10 jaar nog bij elkaar zijn?

Sterkte ermee
Heb je hier wel eens met haar over gesproken? Wat zegt ze dan zelf?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nav__ schreef op 23 februari 2017 @ 19:36:

Heb je hier wel eens met haar over gesproken? Wat zegt ze dan zelf?ja, het enige wat ze zegt is dat ze geen zin heeft in seks als we wel eens ruzie hebben, of omdat ze heel erg moe is.
Alle reacties Link kopieren
Je bent dus eigenlijk niet heel gelukkig met elkaar. Met 2 jaar relatie lijkt het me dat je nog wel zeer regelmatig seks moet hebben. Het lijkt er op dat je vriendin wellicht niet verder met je wil. Kaart je dit probleem alleen aan in bed of hebben jullie hier wel gewoon een gesprek over?
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:eric48 schreef op 23 februari 2017 @ 19:36:

Hoe lief mijn vriendin ook zou zijn..

Ik zou het niet kunnen als man zijnde

En als je pas met elkaar omgaat dan zouden toch de vlammen ervan af moeten schieten/spatten..

Hoe zou het gaan als jullie over 10 jaar nog bij elkaar zijn?

Sterkte ermeeklopt, dat is vanaf mijn kant ook, en de eerste 3/4 maanden ook bij haar... maar nu heeft ze dus bijna nooit meer zin, alleen als ik al ben begonnen word ze geil of krijgt ze zin
Alle reacties Link kopieren
Midalgan kopen en multivitamines. Elke ochtend haar insmeren en een pil geven. Zeikt ze dan nog ; haar inruilen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bart_westerveld schreef op 23 februari 2017 @ 19:35:

hahah nee hoor, wees maar niet bang Dus je neemt de echte Bart Westerveld hier op de hak?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:michelleobama schreef op 23 februari 2017 @ 19:38:

Je bent dus eigenlijk niet heel gelukkig met elkaar. Met 2 jaar relatie lijkt het me dat je nog wel zeer regelmatig seks moet hebben. Het lijkt er op dat je vriendin wellicht niet verder met je wil. Kaart je dit probleem alleen aan in bed of hebben jullie hier wel gewoon een gesprek over?ik ben hier meerdere keren over begonnen, maar het enige wat ze dus verteld is dat ze geen zin heeft omdat we wel eens ruzie hebben of omdat ze moe is, of spierpijn heeft.
Misschien vindt ze je niet meer leuk, maar durft ze dat niet te zeggen.
Waarvan heeft ze spierpijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivy_Signe schreef op 23 februari 2017 @ 19:42:

Waarvan heeft ze spierpijn?van haar werk, wat ze al meer als 2 jaar doet..
Alle reacties Link kopieren
Misschien is zij niet tevreden in bed. Je zou eens kunnen vragen wat ze fijn vindt.



Jullie kunnen een vibrator voor haar kopen? Misschien heeft ze moeite met klaarkomen, maar durft dat niet te zeggen. Daardoor heeft ze geen zin in seks.



Als je haar niet kwijt wilt, zou ik daar eens over praten.
Misschien moet je haar eens masseren, als ze steeds spierpijn heeft. Zou kunnen dat ze dan ontspant en zin in seks krijgt.
Hadden jullie in het begin van jullie relatie goeie seks en nam ze toen initiatief?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bart_westerveld schreef op 23 februari 2017 @ 19:43:

[...]





van haar werk, wat ze al meer als 2 jaar doet..Ze heeft dus last van haar kutsmoesjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:SnoopyLove schreef op 23 februari 2017 @ 19:44:

Misschien is zij niet tevreden in bed. Je zou eens kunnen vragen wat ze fijn vindt.



Jullie kunnen een vibrator voor haar kopen? Misschien heeft ze moeite met klaarkomen, maar durft dat niet te zeggen. Daardoor heeft ze geen zin in seks.



Als je haar niet kwijt wilt, zou ik daar eens over praten.we zijn altijd eerlijk tegen elkaar, en ze verteld me dat ze wel klaarkomt, en ook hebben we het er vaak over gehad over of ze het fijn vond of niet, en of ze dingen wilt proberen.
Ik denk dat de liefde weg is, want ze verzint smoesjes om maar niet intiem te hoeven zijn met je.
Het komt steeds vaker voor dat jonge mensen tot de ontdekking komen dat sex het niet echt voor ze is, maar dat ze zich er toch aan overgeven omdat het er nu eenmaal bijhoort. Kan me voorstellen dat als je niet zo sexueel ingesteld bent dat het dan vreselijk tegen gaat staan en de smoesjes dan de overhand krijgen.

Mocht dit het geval zijn bij je vriendin dan kan het erop wijzen dat ze je niet kwijt wilt, maar dan meer als vrienden samen wil leven.

Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, dus vraag het eens aan haar, wees open een eerlijk, wie weet is dat het wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivy_Signe schreef op 23 februari 2017 @ 19:46:

Hadden jullie in het begin van jullie relatie goeie seks en nam ze toen initiatief?in het begin hebben we goeie seks gehad ja, en ik masseer haar zowat elke avond als we bij elkaar zijn, zon 30 minuten :P
Alle reacties Link kopieren
quote:Bart_westerveld schreef op 23 februari 2017 @ 19:49:

[...]





in het begin hebben we goeie seks gehad ja, en ik masseer haar zowat elke avond als we bij elkaar zijn, zon 30 minuten :PAls ze dan nog steeds spierpijn heeft, dan zou ik ermee ophouden. Doe je iets niet goed.
Dat is lief, dat masseren.



Dus jullie praten open en eerlijk over de seks. Wat zou ze allemaal nog willen proberen en hebben jullie dat al waar gemaakt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven