vroegtijdig klaarkomen

08-05-2016 22:08 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zwaar weegt het voor jullie nu eigenlijk als een man vroegtijdig klaarkomt?



Als je nu uitgaat van de volgende situatie: erg leuke kerel ontmoet, knap, intelligent, goede baan, grappig, lief en attent, trouw, enz, de hele mikmak, maar de sex wordt wel gehinderd door het feit dat hij erg snel klaarkomt. Hoe een groot probleem zou dit voor jullie zijn als je met iemand een relatie aan gaat?
Alle reacties Link kopieren
Oh. Den penisdrager was me voor
...
Ik lees net dat het een pees is én dat ze dat vaak doorsnijden bij een besnijding . Arme mannen, want daar zit volgens mij veel genot bij de wrijving of aanraking door een hand of mond.
Dan staat de pc spier nog open. Anyone?
Alle reacties Link kopieren
Klopt. Maar als het allemaal wat aan de strakke kant is dan is enige ruimte daar wel fijn kan ik me zo voorstellen.

Even los van besnijdenis om geloofs en estetische redenen.
...
Echt geen idee. Ik heb de hele zaak nog eens goed aanschouwd onder fel lamplicht maar nee, geen idee.
quote:Rooss4.0 schreef op 26 mei 2016 @ 23:46:

Klopt. Maar als het allemaal wat aan de strakke kant is dan is enige ruimte daar wel fijn kan ik me zo voorstellen.

Even los van besnijdenis om geloofs en estetische redenen.Ja of ze halen hem geheel weg lees ik net. Het moet toch niet veel gekker worden
Alle reacties Link kopieren
https://tesnelklaarkomen.nl/pc-spier-tr ... efeningen/
...
Ik gok de spieren bij de aanhechting aan de bovenkant richting de buik of juist de spieren richting de anus, dus ik ben benieuwd....
Aha richting de anus dus. Weer wat geleerd voor het slapen gaan
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zou het niet zo'n probleem zijn. Niemand is perfect. Hij kan trouwens buiten zijn eigen orgasme om toch op andere manieren een geweldige minnaar zijn voor jou? Er gaat tijd overheen om elkaar écht te leren kennen. Misschien is het een soort faalangst die mettertijd verdwijnt als jij hem zelfvertrouwen weet te gegeven.....? Zo'n perfecte man zou ik om deze reden niet laten schieten.
Alle reacties Link kopieren
@Roos

PC spieren zijn 'dezelfde' spieren die je gebruikt om urine tegen te houden als je moet plassen.

Ik weet even niet of het hetzelfde is als de bekkenbodemspieren. Anyway, de spieren die bij het perineum (plek tussen anus en ballen) ligt.



Zelf ben ik (sinds babytijd) besneden, van een strakke voorhuid (dat er dus niet is) daar heb ik geen last van.

En om je vraag betreft masturberen te beantwoorden. Ik kan wel 4-5 achter elkaar masturberen, maar dat doe ik zelden. Meestal na 3 keer houd ik er mee op. Met een vrouw is het toch veel leuker en opwindender, dus dan wil ik ook vaker.
Alle reacties Link kopieren
johnson
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Wat maak het uit als je man vroegtijdig klaarkom,val hij dan gelijk in slaap erna?

Ga trainen voor een 2e of 3e ronde,maak er een spel van ga niet zitten zeiken zeg kom op.

En bedenk dat als hij ouder word dat het vanzelf overgaat.

Blijven oefenen.
Alle reacties Link kopieren
Namens mijn vriendin: een groot probleem Mannen die binnen een minuut klaarkomen heeft ze nooit een relatie mee aangeknoopt.
-
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan nog andere manieren om een orgasme uit te stellen.

Zelf gebruikte ik (als man uiteraard) een techniek om bij een naderend orgasme deze energie bel (wat het uiteindelijk qua gevoel is) weg te blazen. Dit doe ik door heel diep in en uit te ademen, op die manier kan ik heel rustig de boel weer onder controle houden.

Dit kan ik niet zonder dat het tempo omlaag gaat en soms tot een korte stilstand.

Het is eigenlijk een soort van diep wegpuffen van het orgasme. Het risico zit hem bij mij altijd in de eerste 5 minuten, en daarna kan ik op rustig tempo het orgasme tot een zeer lange tijd uitstellen (+/- 25 minuten).



Het vreemde is dat ik deze techniek nergens anders terug lees van andere mannen.

Iemand bekend met deze techniek ???
Alle reacties Link kopieren
Met alle respect, maar komen de meeste mannen niet snel klaar?

Ten tweede is het ook weer een goed teken dat hij snel komt, want als het lang duurt, is het vaak een teken dat hij niet erg geniet.
Alle reacties Link kopieren
Het is maar wat je snel noemt, ik hou niet van ontzettend lang neuken dus ik vind het prima dat hij met een minuut of 5 komt. Of 10, kweetniet, ik hou de tijd niet zo bij.

Maar er zijn mannen die het heel lang kunnen uitstellen, vaak denkend dat ze de vrouw daarmee een plezier doen
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 11 juni 2016 @ 17:12:

Het is maar wat je snel noemt, ik hou niet van ontzettend lang neuken dus ik vind het prima dat hij met een minuut of 5 komt. Of 10, kweetniet, ik hou de tijd niet zo bij.

Maar er zijn mannen die het heel lang kunnen uitstellen, vaak denkend dat ze de vrouw daarmee een plezier doen Dat valt me dan weer van je tegen.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Mooi zo. Houwen zo.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 11 juni 2016 @ 17:12:

Het is maar wat je snel noemt, ik hou niet van ontzettend lang neuken dus ik vind het prima dat hij met een minuut of 5 komt. Of 10, kweetniet, ik hou de tijd niet zo bij.

Maar er zijn mannen die het heel lang kunnen uitstellen, vaak denkend dat ze de vrouw daarmee een plezier doen Precies die denken dat het om eindeloos pompen gaat
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 11 juni 2016 @ 17:23:

[...]





Dat valt me dan weer van je tegen.Meisjes plagen, zoentjes vragen?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 11 juni 2016 @ 17:38:

[...]



Precies die denken dat het om eindeloos pompen gaat Ik weet niet wie ze heeft wijsgemaakt dat een halfuur pompen (moet altijd aan die roosvicee reclame denken) lekker is. Er zullen ongetwijfeld dames zijn die dat op prijs stellen, ik niet. Urenlang seksen, oh yes. Maar wel afwisselend. En daar hoort een goed robbertje neuken vanzelfsprekend bij!
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alles gelezen, maar heb wel een vraag. Wat is nu te snel, en wat zou voldoende zijn voor een vrouw, dus alleen penetratie? En niet de rest, daar kun je uren mee zoet zijn natuurlijk. Dus een algemene indicatie, dit kan voor veel mensen misschien een opsteker zijn.



Dit is om het wat concreter te maken. De een vind 10 minuten te snel, de ander 1 minuut, en weer een ander pas als de vrouw niet kan klaarkomen door een man vaginaal.. You get the picture :P
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel wanneer het te lang is ......

Wanneer de spinnenwebben om je heen hangen wordt het wel eens wat ...
Alle reacties Link kopieren
en te snel is dan voordat je je rits naar beneden hebt zeker ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven