vrouw wil geen sex?

22-10-2014 11:49 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
graag advies!



ik ken nu een leuk meisje bijna 2 maanden. samen op veel dates geweest en zo. ken haar via via. ze zegt dat ze mij heel leuk vind, maar wil steeds niet met me naar bed.



vrienden van me kennen haar al eerder en weten dat ze met andere jongens wel sex heeft gehad maar wil niet met mij? hoe los ik dit op?
Alle reacties Link kopieren
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 12:49:

hoef ook niet met jou naar bed, beppie.



had graag oplossingen, niet kommentaar.Zij geeft anders wel het soort commentaar waaruit je de oplossing kunt halen, namelijk: wachten tot zij wil en niet na 2 maanden al lopen zeuren dat je sex wilt.



En dat zij al sex zou hebben gehad met anderen: hoe weten die vrienden van jou dat zo zeker? En die eventuele bedpartners hebben misschien ook wel een jaar moeten wachten?
Alle reacties Link kopieren
Je verwacht oplossingen (meervoud ook nog...) van een voornamelijk vrouwen forum, is het niet logischer dat je met haar gaat praten? Of voel je ook wel aan dat het wat drammerig overkomt als je haar steeds vraagt waarom ze niet met je wil neuken?

Wat had je in gedachte? Dat 'wij' als forum haar opdracht geven op haar rug te gaan liggen?
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Hij had waarschijnlijk verwacht dat we tips zouden geven over hoe hij haar tóch op de rug kan krijgen, terwijl ze dat eigelijk niet wil.
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
Ik zou haar dit topic op het viva forum laten lezen.
Geduld hebben en een held zijn in voorspel, anders gebeurt er sowieso niets natuurlijk.

Is dat een tip waar je iets aan hebt?
Of wilde je echt nuttige tips zoals:

- Vast binden

- Drogeren

- Geld bieden
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij dat ze er goed aan doet. Je kent haar net 2 maanden, jongens van jou / onze leeftijd zijn hartstikke onbetrouwbaar. Als meisje denk je wel 3 keer na voor je met iemand naar bed gaat of durft want straks is zij "de slet" terwijl ze dat helemaal niet is. En dat "mensen" zeggen dat ze met andere wel naar bed is geweest is waarschijnlijk onzin en als het wel zo is, is dat niet jou zaak! Zij hoeft toch ook niets van jou eerdere bedpartners te weten?! Gedraag je.
@jroen94



Het feit dat je er met je vrienden over praat dat je geen seks met haar hebt en dat je vrienden vertellen dat zij dat met anderen wel deed, vind ik eigenlijk absoluut niet kunnen.



Als jij echt gevoelens voor haar hebt dan had je dat absoluut niet gedaan, dan had je haar gerespecteerd.



Nu vind ik je een drammer die maar blijft proberen alleen om seks te hebben. Ik denk dat de jongedame dit feilloos aanvoelt en hiervoor past.



Chapeau voor de jongedame!
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 12:49:

hoef ook niet met jou naar bed, beppie.



had graag oplossingen, niet kommentaar.Het zou je ook niet zijn gelukt. En als je geen commentaar wenst, is het niet zo handig om je verhaal op deze wijze op een forum te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat zegt ze er zelf over?
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha
2 maanden is voor jou lang om te wachten? Puber..



Zo'n hekel aan van die jochies die dan wel als hardste schreeuwen dat een meisje een hoer een slet en makkelijk in bed is maar dan wel aandringen op seks als je na 2 maanden daten nog steeds je lul niet in d'r kwijt kan.
Alle reacties Link kopieren
ok zeurkousen, heb haar het gevraagd. zij zegt dat ze er gewoon nog niet klaar voor is, geen reden dus. bovendien zo ie zo onzin, want ze was het wel met andere mannen?
Alle reacties Link kopieren
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 20:03:

ok zeurkousen, heb haar het gevraagd. zij zegt dat ze er gewoon nog niet klaar voor is, geen reden dus. bovendien zo ie zo onzin, want ze was het wel met andere mannen?



Dus omdat ze al eens eerder zou hebben geneukt moet ze nou niet zo zeiken en haar benen van elkaar doen? En de reden die ze geeft die vind je ook al onzinnig?

Tsja,.....hele kleine kans dat jij hem er bij haar in mag hangen, hoor, als je net zo raar tegen haar doet als dat je hier reageert.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
waarom zeggen jullie domme dingen, jullie weten niks van mij, dus beter hou je gewoon kommentaar bij jezelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 20:03:

ok zeurkousen, heb haar het gevraagd. zij zegt dat ze er gewoon nog niet klaar voor is, geen reden dus. bovendien zo ie zo onzin, want ze was het wel met andere mannen?

Ten eerste is "er niet klaar voor zijn" een prima reden.

Ten tweede weet je niet of ze het met andere mannen heeft gedaan en zo ja, hoe lang die mannen hebben moeten wachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 20:06:

waarom zeggen jullie domme dingen, jullie weten niks van mij, dus beter hou je gewoon kommentaar bij jezelf.

Wij zeggen geen domme dingen, wij zeggen dingen die jij niet wilt horen.

En het klopt dat wij jou niet kennen, maar wij vrouwen weten wel hoe wij vrouwen denken!

En commentaar is met een c!
Gewoon doordouwen joh. Als ze anderen kan neuken, dan jou zeker. Alleen niet piepen als je een aanklacht wegens verkrachting aan je broek krijgt.
Alle reacties Link kopieren
ze heeft zo ie zo met die andere gedaan en die hebben niet eens haar meegenomen op date. ik betaal film en zo voor haar en ik krijg niks. is toch onzin
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze gewoon niet op je glijdt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Of ze doet het normaal wel snel, maar vindt jou niks an.



Waar ik me wel wat bij voor kan stellen. Je komt niet echt leuk over.
Alle reacties Link kopieren
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 20:16:

ze heeft zo ie zo met die andere gedaan en die hebben niet eens haar meegenomen op date. ik betaal film en zo voor haar en ik krijg niks. is toch onzinook maar eens een garageboxje regelen dan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
kommentaar is met k hoor, jij denkt aan engels

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven