vrouw wil geen sex?

22-10-2014 11:49 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
graag advies!



ik ken nu een leuk meisje bijna 2 maanden. samen op veel dates geweest en zo. ken haar via via. ze zegt dat ze mij heel leuk vind, maar wil steeds niet met me naar bed.



vrienden van me kennen haar al eerder en weten dat ze met andere jongens wel sex heeft gehad maar wil niet met mij? hoe los ik dit op?
quote:vincedexa schreef op 22 oktober 2014 @ 21:00:

ik vind je argumenten niet echt overtuigend.



Weet je moeder wel dat je stiekem op internet zit?
Nogmaals jroen94, ze heeft je door en gaat er niet voor, jij wilt seks, zij geeft zich er niet voor. Nogmaals chapeau voor de jongedame. Zij heeft klasse, jij niet. Jij wilt gaan voor de platte seks, zij niet.
Alle reacties Link kopieren
Jou is in dit geval zonder w.

Nee hoor, geen namen nodig. ik was gewoon verbaasd dat er blijkbaar een vrouw is ( of misschien zelfs wel meerdere! boffert!) die zich iedere dag door jou laat verwennen.

Geilen? waarop dan precies? Ik denk eigenlijk dat er weinig is wat jij kan doen of zeggen dat mij op zal geilen. Ja, dat mag je persoonlijk opvatten.
Trahit sua quemque voluptas
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 21:12:

[...]



jullie vallen mij allemaal aan, dan ga ik toch verdedigen.Je roept rare dingen, heeft niets met verdedigen te maken.
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 21:00:

lekker gratis naar de film tochstakker
Alle reacties Link kopieren
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 21:00:

lekker gratis naar de film toch



En jij bijna gratis neuken.





Vrouwen koop je niet. Die verdien je.
Alle reacties Link kopieren
okee, jullie winnen hoor. zal geen sex meer met haar willen
Alle reacties Link kopieren
Goed zo! dag jeroentje.

veel plezier met je rechter hand.
Trahit sua quemque voluptas
Braaf zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 21:19:

okee, jullie winnen hoor. zal geen sex meer met haar willen Ik geloof er geen ruk van.
Alle reacties Link kopieren
quote:juubje schreef op 22 oktober 2014 @ 21:23:

[...]





Ik geloof er geen ruk van.goede woordkeus: ruk....
Trahit sua quemque voluptas
Het gaat niet om winnen vriend, het gaat erom dat jij inziet dat het leven anders in elkaar zit.



Jij denk dat dingen voor haar doen en/of betaalt, dat daar seks tegenover staat. Dat is niet zo. Moet je echt los van elkaar zien.



Ik snap best dat jij seks wilt. Maar begrijp ook dat een vrouw daar anders tegenover staat. Ik denk dus dat die vriendin dat feilloos in de gaten heeft.



Zij heeft best wel door dat jij seks wilt en dat de liefde op de tweede plaats komt, of zelfs niet.



Ik krijg dus nu ernstig de indruk dat je deze vriendin gaat dumpen en op jacht gaat naar een volgend exemplaar en voor de seks.



Je kunt vrouwen niet gebruiken! Je blijft je neus stoten als dit je motivatie is.



Ik weet dat het allemaal aannames zijn van mij maar ik denk ook dat ik niet ver van de waarheid af zit.
Alle reacties Link kopieren
Jeroen94, laat je niets wijsmaken, als jij 20 jaar bent is het heel normaal om sex te willen hebben. Zeker met een meisje dat je heel leuk vindt.



Maar als zij niet wilt, kun je niet verder.

Dat kun je beter een meisje zoeken die dat wel wil.



Met een geen-sex-willende vrouw verbreek ik snel het contact.
Alle reacties Link kopieren
quote:waffeltje schreef op 22 oktober 2014 @ 21:30:

Het gaat niet om winnen vriend, het gaat erom dat jij inziet dat het leven anders in elkaar zit.



Jij denk dat dingen voor haar doen en/of betaalt, dat daar seks tegenover staat. Dat is niet zo. Moet je echt los van elkaar zien.



Ik snap best dat jij seks wilt. Maar begrijp ook dat een vrouw daar anders tegenover staat. Ik denk dus dat die vriendin dat feilloos in de gaten heeft.



Zij heeft best wel door dat jij seks wilt en dat de liefde op de tweede plaats komt, of zelfs niet.



Ik krijg dus nu ernstig de indruk dat je deze vriendin gaat dumpen en op jacht gaat naar een volgend exemplaar en voor de seks.



Je kunt vrouwen niet gebruiken! Je blijft je neus stoten als dit je motivatie is.



Ik weet dat het allemaal aannames zijn van mij maar ik denk ook dat ik niet ver van de waarheid af zit.ja is goed zal mijn leven verbeteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 20:16:

ze heeft zo ie zo met die andere gedaan en die hebben niet eens haar meegenomen op date. ik betaal film en zo voor haar en ik krijg niks. is toch onzin



Dan kun je je geld dus beter naar de hoeren brengen.

Dan weet je wat je kwijt bent én je hebt neukgarantie.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 22 oktober 2014 @ 21:43:

[...]ar de hoeren brengen.

Dan weet je wat je kwijt bent én je hebt neukgarantie.kan sowieso wel meisje regelen hoor, hoef niet naar de hoerenwant ik zie er goed genoeg uit
Alle reacties Link kopieren
Wat maak je je dan druk als je deze ene niet krijgt ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Wie weet..heeft ze wel een hele vervelende ervaring achter de rug op het gebied van sex..dat ze daarom niet wil.......stel je voor dat dat inderdaad zo is.. Vind je jezelf dan niet erg respectloos bezig dat jij vind dat je wat terug moet krijgen als je naar de film gaat..onvolwassen.. Beter ben je empatisch naar haar toe, wie weet, scoor je punten..

Hoewel, als ze dit forum leest, scoor je 0,0 punten..!
Life is good!
Alle reacties Link kopieren
ik vind haar toch leuk, dat staat in mijn bericht.ik maak me ook niet druk, jullie maken me druk.
Misschien wil ze niet met je naar bed omdat je het elke dag met een ander doet?
Alle reacties Link kopieren
quote:ilonadenise schreef op 22 oktober 2014 @ 21:55:

Misschien wil ze niet met je naar bed omdat je het elke dag met een ander doet? als zij sex met mij wil hou ik toch op daar mee.
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 21:57:

[...]



als zij sex met mij wil hou ik toch op daar mee.Zo werkt het natuurlijk niet.
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 21:46:

[...]



kan sowieso wel meisje regelen hoor, hoef niet naar de hoerenwant ik zie er goed genoeg uit



Het gaat je dus echt om de seks, met wie maakt je niet uit.

Ben blij dat deze jongedame je door had.



Veel plezier met je jacht en mag je nog maar vaak je neus stoten. Onze meiden zijn echt niet gek!
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 21:57:

[...]



als zij sex met mij wil hou ik toch op daar mee.Maar voor veel vrouwen werkt het dus niet zo. Je gaat met iemand daten, om iemand te leren kennen. En als je dan die persoon leuk vindt én het idee hebt dat hij helemaal voor je gaat, dat je bijzonder voor hem bent, dan wordt er uiteindelijk (meestal) gesext. Wat jij laat zien door elke dag met een ander te sexen, is dat ze niet speciaal is, dat je intieme momenten met iedereen kan delen. Dus waarom zou ze zichzelf dan openstellen voor je? Je laat immers zien dat ze niets bijzonders is.
Alle reacties Link kopieren
en waarom wil ze dan wel op date met mij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven