Vrouwen die meermalig klaarkomen?

25-10-2015 01:51 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor van mannen dat ze meerdere vrouwen meermalig kunnen laten klaar komen. Voornamelijk door te beffen komen 'hun' vrouwen wel drie keer achter elkaar klaar. Nu heb ik nog nooit een meermalig orgasme achter elkaar gehad, ik snap dat het mogelijk is, maar ik vraag me af hoeveel vrouwen er zijn die deze verhalen kunnen bevestigen?



Ik ben benieuwd. ..
Je had een polletje moeten maken
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 25 oktober 2015 @ 01:56:

Je had een polletje moeten maken Ach ja! Stom
Alle reacties Link kopieren
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
ik ken het niet, ik vind het ook raar dat meertalig klaarkomen

praat gewoon nederlands
Is Lassie weer even flink uitgelaten?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 oktober 2015 @ 01:59:

ik ken het niet, ik vind het ook raar dat meertalig klaarkomen

praat gewoon nederlandsMeermalig is gewoon een bestaand woord hoor
quote:sabbaticalmeds schreef op 25 oktober 2015 @ 01:59:

ik ken het niet, ik vind het ook raar dat meertalig klaarkomen

praat gewoon nederlandsNou ja, als je het met een buitenlander doet is het best handig.
Alle reacties Link kopieren
quote:[Moiren_ schreef op 25 oktober 2015 @ 02:05[/message]:

[...]



Nou ja, als je het met een buitenlander doet is het best handig.ik hoef ze niet te verstaan, dan klinkt het veel geiler.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 25 oktober 2015 @ 02:06:

[...]





ik hoef ze niet te verstaan, dan klinkt het veel geiler.Nou ja, als hij in het Swahili zegt "ik neem je nu in je kont" wil ik eigenlijk wel even weten wat hij zegt.
Ik kan het, meestal lukt drie keer wel maar ik kan er wel tien achter elkaar opwekken. Ik denk dat dat komt omdat het eerste orgasme bij mij nogal bewerkelijk is. Dat kan wel een uur duren. Dan is de boel zo gestimuleerd dat ik kan voortborduren op het eerste orgasme. Ik moet dan alleen wel in precies dezelfde positie blijven. Het lukt het best met handmatig masturberen, als ik het zelf doe.



Ik heb dat altijd al gekund, vanaf de eerste keer, het zal ook wel met anatomie te maken hebben oid. In mijn pubertijd deed ik geen uur over de eerste. Een keer ben ik voor een record gegaan en ben gestopt met tellen bij 50. Toen was ik een beetje moe.



Maar ik kan niet klaarkomen tijdens penetratie en ik kan het alleen zelf. Mijn vriend vindt dat niet zo erg want die mag kijken.



Alleen dat eerste orgasme blijft worstelen, komt ook door medicatie. Ik masturbeer liggend op mijn buik als ik het alleen doe, dat schijnt ook apart te zijn. Ik las een keer dat maar 10% van alle vrouwen het zo doet. Ik heb de zwaartekracht nodig voor extra stimulans, anders duurt het zo lang.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondiie90 schreef op 25 oktober 2015 @ 02:02:

[...]





Meermalig is gewoon een bestaand woord hoorDenk dat Meds de zinsopbouw bedoelt. Want die is ook heel erg.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 25 oktober 2015 @ 02:07[/message]:

[...]



Nou ja, als hij in het Swahili zegt "ik neem je nu in je kont" wil ik eigenlijk wel even weten wat hij zegt.Swahili vind ik niet zo sexy.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 25 oktober 2015 @ 02:07:

[...]



Denk dat Meds de zinsopbouw bedoelt. Want die is ook heel erg.Wat is dat gezemel toch over zinsopbouw
quote:valentinamaria schreef op 25 oktober 2015 @ 02:08:

[...]





Swahili vind ik niet zo sexy.

Helemaal niet praten is gewoon nog steeds de beste optie.



On topic, ik kan oneindig klaarkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:[Moiren_ schreef op 25 oktober 2015 @ 02:12[/message]:

[...]



Helemaal niet praten is gewoon nog steeds de beste optie.



On topic, ik kan oneindig klaarkomen.teveel praten is dodelijk voor meervoudige orgasmes, zowel door penetratie als beffen
wij slapen nooit.
Beffen is ook dodelijk vervelend.



En praten tijdens de seks ook. Op harder, dieper, zuigen na.
Alle reacties Link kopieren
maar to, het is dus niet zoals die mannen beweren, dat die meervoudige orgasmes door hun komen.

tuurlijk is een goeie minnaar daarvoor wel handig, maar het is niet hun prestatie alleen.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 25 oktober 2015 @ 02:15:

maar to, het is dus niet zoals die mannen beweren, dat die meervoudige orgasmes door hun komen.

tuurlijk is een goeie minnaar daarvoor wel handig, maar het is niet hun prestatie alleen.Eens.
dus hier zit iedereen
nou ja 3 mensen ofzo..
Een samenscholing.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondiie90 schreef op 25 oktober 2015 @ 02:10:

[...]





Wat is dat gezemel toch over zinsopbouw Eens. Als je andere domme opmerkingen op dit forum leest, is zinsopbouw nog het minste van mijn zorgen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:[]KingImmortal schreef op 25 oktober 2015 @ 02:22[/message]:

nou ja 3 mensen ofzo..en een grote hoeveelheid meervoudige orgasmes.
wij slapen nooit.
Weten die mannen trouwens zeker dat die vrouwen niet faken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven