Vrouwen en hun orgasme.

20-02-2017 18:33 357 berichten
Ik vroeg me af of je persee een orgasme moet hebben als je sex met een man hebt.

Heb wel met sommige partners aangename sex gehad maar zonder een orgasme. Dat is toch eigenlijk normaal of niet?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat moet. Anders moet je een boete betalen van de orgasme-politie.
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er altijd drie. Dat is toch normaal?
Alle reacties Link kopieren
Veel vrouwen kunnen niet komen van penetratie, of niet altijd.



Of het normaal is, voor mij niet. Ik kom makkelijk van penetratie. Maar voor jou blijkbaar wel normaal.
Mijn leven is 1 groot orgasme, dus heb er tijdens de seks ook meestal wel een.
Duh, vrouwen kunnen natuurlijk helemaal geen orgasme hebben.
Of niet
O. Vrouwen kunnen geen orgasme hebben zegt iemand. Maar als het uit was met een partner met wie de sex lekker was dan had ik wel eens een bepaald gemis. En dan trok mijn vagina samen als ik aan hem dacht. Dat is dan toch een teken dat je een orgasme hebt???.

Anders dan het orgasme van een man natuurlijk want bij hun komt er gelijk sperma uit hun penis en is het overduidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Als je in een relatie nooit een orgasme krijgt zou ik dat wel jammer vinden. Maar perse een orgasme nee dat lijkt me niet wie bepaald dat dan?



Het samentrekken van je vagina als je aan een ex denkt lijkt mij eerder een teken van opwinding dan een direct orgasme. Maar jij kent jouw lichaam zelf toch het beste?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je, Cyntiao?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet normaal.
Oh, honey... Ik maakte een grapje.

Nu vind ik het wel sneu dat je me gelooft.



Kun je jezelf dus ook niet laten komen? Of heb je dat nog nooit geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Mijn orgasmes zijn echt niet te missen hoor. Een beetje samentrekken kan ik de hele dag door wel doen zonder geilheid of orgasme.
Alle reacties Link kopieren
Bij vrouwen gaat altijd het luchtalarm af bij een orgasme, gaan je oren rood gloeien en verschijnt er in neon "Orgasme!! Orgasme!!" Dus als dat niet het geval was bij jou, vrees ik dat je geen orgasme hebt gehad
Alle reacties Link kopieren
quote:mamamimo schreef op 20 februari 2017 @ 18:58:

Bij vrouwen gaat altijd het luchtalarm af bij een orgasme, gaan je oren rood gloeien en verschijnt er in neon "Orgasme!! Orgasme!!" Dus als dat niet het geval was bij jou, vrees ik dat je geen orgasme hebt gehadEddie Murphy kan het uitleggen: wooo



Het heeft wel consequenties.
IBIopviva, maar een orgasme is toch het toppunt van opwinding. Eigenlijk is opwinding toch synoniem voor orgasme?

Ik heb nooit wat gehoord over vrouwen en orgasmes totdat ik in de jaren 80 af en toe de Viva kocht en daar stonden dit soort zaken in. Verder zie je in films dat vrouwen gaan kreunen als ze een orgasme hebben. Dat is ook zoiets: mijn ademhaling gaat dan sneller maar ik kreun nooit. Moet dat eigenlijk?
Zelf vind ik seks zonder dat ik een orgasme heb gehad niet bevredigend.
Als dit serieus is dan heb je nog nooit een orgasme gehad. Samentrekkende vagijn als je aan hem denkt is een orgasme? Really?
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 20 februari 2017 @ 19:03:

IBIopviva, maar een orgasme is toch het toppunt van opwinding. Eigenlijk is opwinding toch synoniem voor orgasme?

Ik heb nooit wat gehoord over vrouwen en orgasmes totdat ik in de jaren 80 af en toe de Viva kocht en daar stonden dit soort zaken in. Verder zie je in films dat vrouwen gaan kreunen als ze een orgasme hebben. Dat is ook zoiets: mijn ademhaling gaat dan sneller maar ik kreun nooit. Moet dat eigenlijk?Als je een orgasme hebt,merk je het wel hoor... dat is geen samentrekkinkje als je ergens aan denkt. Kreunen hoeft niet, maar het gevoel is echt wel onmiskenbaar. Feit dat je twijfelt doet me vermoeden dat je er geen hebt. Masturbeer je weleens?
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 20 februari 2017 @ 19:03:

IBIopviva, maar een orgasme is toch het toppunt van opwinding. Eigenlijk is opwinding toch synoniem voor orgasme?

Ik heb nooit wat gehoord over vrouwen en orgasmes totdat ik in de jaren 80 af en toe de Viva kocht en daar stonden dit soort zaken in. Verder zie je in films dat vrouwen gaan kreunen als ze een orgasme hebben. Dat is ook zoiets: mijn ademhaling gaat dan sneller maar ik kreun nooit. Moet dat eigenlijk?



Natuurlijk moet dat niet, een orgasme is persoonlijk voor iedereen anders en het verschilt ook nog eens per keer.

Opwinding is zeker geen synoniem voor orgasme.



Speel je wel eens met jezelf en kom je dan wel echt klaar?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Dit kan niet echt zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ken je dat, dat je in een achtbaan zit. En dat hij eerst langzaam naar boven gaat? En dan even stilstaat voor hij met een rot vaart naar beneden gaat? Opwinding is de weg naar boven. Orgasme de rest van de achtbaan.
quote:montblanc schreef op 20 februari 2017 @ 18:52:

Hoe oud ben je, Cyntiao?Volgens haar andere topics is ze 56.
Evolutionair gezien is het vrouwelijk orgasme echt volstrekt overbodig, dus no worries TO.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 20 februari 2017 @ 19:18:

Evolutionair gezien is het vrouwelijk orgasme echt volstrekt overbodig, dus no worries TO.Nou, ik heb liever een man die me er wel een kan bezorgen. Daar zit een natuurlijke selectie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven