Vrouwen en hun orgasme.

20-02-2017 18:33 357 berichten
Ik vroeg me af of je persee een orgasme moet hebben als je sex met een man hebt.

Heb wel met sommige partners aangename sex gehad maar zonder een orgasme. Dat is toch eigenlijk normaal of niet?
quote:Amand schreef op 20 februari 2017 @ 19:18:

Evolutionair gezien is het vrouwelijk orgasme echt volstrekt overbodig, dus no worries TO.Mannen inmiddels ook, maar hé, die zijn soms ook best leuk
Iemand zegt dat een vrouwelijk orgasme overbodig is. Nou, dan heb ik dus nooit iets gemist.

Maar je leest wel eens in die tijdschriften, en de Viva is één van die tijdschriften, dat een beetje goede bedpartner zijn vrouw een orgasme moet kunnen bezorgen. Vandaar.



En als opwinding hebben in de vorm van een versnelde ademhaling en een samentrekkende vagina geen orgasme bij een vrouw is wat zijn dan wel de kenmerken? Kan iemand me een vrouwelijk orgasme omschrijven?
Onzin. Mannen zijn niet overbodig geworden. Zaad is het wat jullie willen. En daar heb je nog steeds mannen voor nodig.



Last time I checked.



En wie gaat al die bruggen, wegen, webshops en fabrieken dan bouwen om jou die schoenen te bezorgen die je vanuit je door mannen gebouwde huis bestelt op het door mannen gebouwde internet?



Nou?

Nou?
Genoeg zaad in de diepvries. De rest kunnen we zelf, incl de seks. Die is lesbisch minstens zo leuk.



Misschien kunnen we mannen in een soort reservaten houden in de toekomst als er een zaadtekort dreigt
Alle reacties Link kopieren
Ik las laatst ergens dat een man met 1 zaadlozing alle vrouwen op de wereld kan bevruchten. ....mannen gaan ten onder aan hun succes
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 20 februari 2017 @ 19:24:

[...]



Mannen inmiddels ook, maar hé, die zijn soms ook best leuk
Ik heb nooit mee gemaakt dat een man met een Desert Eagle .50 op mij gericht stond 'en nu klaar komen' dus het moet niet per se. Maar het is wel leuk natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 20 februari 2017 @ 19:31:

Onzin. Mannen zijn niet overbodig geworden. Zaad is het wat jullie willen. En daar heb je nog steeds mannen voor nodig.



Last time I checked.



En wie gaat al die bruggen, wegen, webshops en fabrieken dan bouwen om jou die schoenen te bezorgen die je vanuit je door mannen gebouwde huis bestelt op het door mannen gebouwde internet?



Nou?

Nou?



Generaliseren mag niet he.



Ik hoor nog niks wat een vrouw of een goede vibrator niet kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Minimuiss schreef op 20 februari 2017 @ 19:35:

Ik las laatst ergens dat een man met 1 zaadlozing alle vrouwen op de wereld kan bevruchten. ....mannen gaan ten onder aan hun succesPraktisch gezien gaat m dat niet worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 20 februari 2017 @ 19:33:

Genoeg zaad in de diepvries. De rest kunnen we zelf, incl de seks. Die is lesbisch minstens zo leuk.



Misschien kunnen we mannen in een soort reservaten houden in de toekomst als er een zaadtekort dreigt



Invriezen.



Maar die van mij stofzuigt ook en doet boodschappen en Lassie is er niks bij, dus ik houd m.
quote:strikjemetstippels schreef op 20 februari 2017 @ 19:37:

Ik heb nooit mee gemaakt dat een man met een Desert Eagle .50 op mij gericht stond 'en nu klaar komen' dus het moet niet per se. Maar het is wel leuk natuurlijk.

Het is wel leuk natuurlijk? Dat er een man met een Desert Eagle op je gericht staat tijdens de seks?





Ik ben best ruimdenkend, maar poeh, dat is wel kinky
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 20 februari 2017 @ 19:40:

[...]





Invriezen.



Maar die van mij stofzuigt ook en doet boodschappen en Lassie is er niks bij, dus ik houd m.Verhaart ie zoveel joh? Gelukkig stofzuigt ie zelf... scheelt
quote:Rhae schreef op 20 februari 2017 @ 19:41:

[...]



Het is wel leuk natuurlijk? Dat er een man met een Desert Eagle op je gericht staat tijdens de seks?





Ik ben best ruimdenkend, maar poeh, dat is wel kinky





Red ik mij nog door te zeggen dat het een koosnaampje was voor een goed geschapen pik? Nee he?
Die Cynthiao is een grote troll, dat kan niet anders. En anders is dit echt diep, diep triest, dan moet ze zwakbegaafd zijn.



On topic, seks zonder orgasme is voor mij niet bevredigend. Ik wil een orgasme, iedere keer.
quote:strikjemetstippels schreef op 20 februari 2017 @ 19:42:

[...]







Red ik mij nog door te zeggen dat het een koosnaampje was voor een goed geschapen pik? Nee he? Nee. Ik heb nu beeld
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 20 februari 2017 @ 19:38:

[...]





Generaliseren mag niet he.



Ik hoor nog niks wat een vrouw of een goede vibrator niet kan.



Good luck with that.



Zaad is wat jullie willen. Zaad. En het liefst een beetje exclusief, wegens inteelt enzo.



Wel leuk om jullie zo te zien spartelen
Ik wil dat lulletje met z'n evolutietheorie wel wat kletsen verkopen dan.
quote:Amand schreef op 20 februari 2017 @ 19:31:

Onzin. Mannen zijn niet overbodig geworden. Zaad is het wat jullie willen. En daar heb je nog steeds mannen voor nodig.



Last time I checked.



En wie gaat al die bruggen, wegen, webshops en fabrieken dan bouwen om jou die schoenen te bezorgen die je vanuit je door mannen gebouwde huis bestelt op het door mannen gebouwde internet?



Nou?

Nou?Die van mij kan dat allemaal niet hoor. Die kan alleen goed koken en kopjes thee zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 20 februari 2017 @ 19:42:

[...]



Verhaart ie zoveel joh? Gelukkig stofzuigt ie zelf... scheelt



O zeker. Daarom houd ik deze ook. Hij apporteert ook nog. Bakkies thee uit de keuken.



quote:Amand schreef op 20 februari 2017 @ 19:43:

[...]





Good luck with that.



Zaad is wat jullie willen. Zaad. En het liefst een beetje exclusief, wegens inteelt enzo.



Wel leuk om jullie zo te zien spartelen Ik heb mijn honger naar zaad al wel gehad hoor snoes. Net als jij je tijd van het zaaien
Is het weer de week voordat je je naam eer aan gaat doen?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 20 februari 2017 @ 19:46:

[...]





O zeker. Daarom houd ik deze ook. Hij apporteert ook nog. Bakkies thee uit de keuken.



Apporteren? Dus dan smijt je een kop thee de keuken in en hij brengt hem terug?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 20 februari 2017 @ 19:46:

[...]





O zeker. Daarom houd ik deze ook. Hij apporteert ook nog. Bakkies thee uit de keuken.







Haha! Die van jou ook al!



Goed afgericht toch!
quote:Rhae schreef op 20 februari 2017 @ 19:46:

[...]





Ik heb mijn honger naar zaad al wel gehad hoor snoes.Je slikt niet meer?
quote:Amand schreef op 20 februari 2017 @ 19:43:

[...]





Good luck with that.



Zaad is wat jullie willen. Zaad. En het liefst een beetje exclusief, wegens inteelt enzo.



Wel leuk om jullie zo te zien spartelen

Je vergeet wel er bij te zeggen dat het van gespierde grote alfa kerels af moet komen. Evolutionair gezien. Beta cucks mogen dan stofzuigen en zo.



(als evolutionair mislukte hoef ik overigens geen kinderen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven