Vrouwen en hun voeten

15-06-2011 15:40 259 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik loop al een tijdje met een vraag rond. Een hardnekkig vraagteken boven mijn hoofd

Waarom zijn Nederlandse vrouwen zo vies van hun voeten? Ik heb zelf een voetfetish, vind met name vrouwen met maat 41/42 vaak de moeite waard. Het komt vaak voor dat dames hun voeten erg verwaarlozen, dan begrijp ik de afkeer. Maar indien je een setje mooi gepedicuurde 42-jes hebt is dat toch super sexy?

Ben benieuwd naar jullie reactie. Zet er ook even je schoenmaat bij, misschien bestaat er een trend..
Alle reacties Link kopieren
Je bent een man met een voetfetish en je wilt dat vrouwen hier in dit topic over hun voeten komen schrijven?



Had je naam trouwens niet 'soulmate' moeten zijn?
Alle reacties Link kopieren
Maatje 36/37.



Ben niet vies van mijn voeten, maar vind ze ook absoluut niet erotisch. Schoenen daarentegen
Alle reacties Link kopieren
quote:Dove schreef op 15 juni 2011 @ 15:42:

Je bent een man met een voetfetish en je wilt dat vrouwen hier in dit topic over hun voeten komen schrijven?



Had je naam trouwens niet 'soulmate' moeten zijn?Gezien het onderwerp vind ik solemate beter passen.
Alle reacties Link kopieren
Sole = soles. Ik zou het wel op prijs stellen als je niet meteen in de close minded modus gaat. Thank you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dove schreef op 15 juni 2011 @ 15:42:

Je bent een man met een voetfetish en je wilt dat vrouwen hier in dit topic over hun voeten komen schrijven?



Had je naam trouwens niet 'soulmate' moeten zijn?Sole als in voetzool
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Ik heb knokkige brede voeten in maat 39, ik vind mijn voeten ontzettend onsexy omdat ze vaak zeer doen, ik heb namelijk wel een grote voorliefde voor schoenen die niet bij mijn soort-van-zwemflippers passen.
Alle reacties Link kopieren
Haha duidelijk, zo had ik 'em nog niet bekeken.



@solemate, ik bepaal graag zelf in welke 'modus' ik ga. Thank you
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zeker niet vies van mijn voeten en ik vind ze zelfs wel mooi. Maar ik ben wel vies van andere voeten en ik wil al helemaaaaal niet aangeraakt worden aan mijn voeten brrr.

Maat 38-39 trouwens ;)
Ah know`t, tha shunt
...
Alle reacties Link kopieren
hier maatje 37, en ik vind voeten gewoon de meest lelijke dingen aan een lichaam. Het is dat je ze nodig hebt, maar ik zet ze liever op Marktplaats...voeten...pfff...
Alle reacties Link kopieren
@Dove have it your way
Alle reacties Link kopieren
Maat 40



En niet vies van voeten, ik vind alleen dat ik rare tenen heb. De 2e en 3e teen zitten aan allebei de voeten voor de helft aan elkaar vast.
Alle reacties Link kopieren
sorry maar ik kan ook echt niks erotisch zien/vinden bij voeten...friemelende tenen, hamertenen, eksterogen, blaren, eeltplekken, en zelfs zonder al die ongein zijn voeten voor mij anti-erotisch...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maat 39! lekker he... of niet groot genoeg?
Alle reacties Link kopieren
JA JAKKES, voeten !!

Ik heb er he-le-maal niks mee.

En tja, omdat ik er niks mee heb ga ik ze ook niet lakken (bbrrr) of heel mooi verzorgen. Dat gefriemel moet ik niet hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben absoluut niet vies van mijn voeten. Ik ben wel heel erg vies van mannen met een voetfetish!
Voeten kunnen, net als handen, mooi zijn. Wat me wel opvalt is dat hier in Nederland wel geld wordt uitgegeven aan schoenen maar niet veel aan verzorging. Daarnaast kopen veel vrouwen te kleine schoenen, puilt alles, hakken en tenen over de rand.
Alle reacties Link kopieren
Dat doe ik dan maar wel.. dan lijkt het nog wat, mooi schoentje aan en tadaaaa... maar kom niet aan mijn voeten.
Alle reacties Link kopieren
Voeten zijn wel heel belangrijk ze dagen je je hele leven, je loopt er kilometers mee, dan mogen ze ook wel eens extra aandacht, bv een pedicure, als je meer over voetverzorging wilt weten kun je me een berichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
Tadaa! Maat 42. Fijn dat jij er op kickt. Ik had liever maat 39 gehad.
Poep, wie heeft jou gescheten?
..
Alle reacties Link kopieren
Lol, bij voorbaat vies zijn van mannen met een voetfetish. Footboys are the best lovers ;)
....
Alle reacties Link kopieren
Serieus, elke man die een harde plasser krijgt van mijn voeten kan direct zijn plasser weer terugduwen waar ie zat. Er bestaat weinig meer dat zo'n gigantische afknapper is dan zoiets. Te sneu gewoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven