Vrouwen en hun voeten

15-06-2011 15:40 259 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik loop al een tijdje met een vraag rond. Een hardnekkig vraagteken boven mijn hoofd

Waarom zijn Nederlandse vrouwen zo vies van hun voeten? Ik heb zelf een voetfetish, vind met name vrouwen met maat 41/42 vaak de moeite waard. Het komt vaak voor dat dames hun voeten erg verwaarlozen, dan begrijp ik de afkeer. Maar indien je een setje mooi gepedicuurde 42-jes hebt is dat toch super sexy?

Ben benieuwd naar jullie reactie. Zet er ook even je schoenmaat bij, misschien bestaat er een trend..
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, maar wat maakt een voet 'mooi'? Dat vraag ik me namelijk altijd af wanneer ik voetenthousiasten hoor over 'prachtige voeten'?
Alle reacties Link kopieren
quote:meandmy schreef op 05 mei 2012 @ 17:12:

Bedankt, maar wat maakt een voet 'mooi'? Dat vraag ik me namelijk altijd af wanneer ik voetenthousiasten hoor over 'prachtige voeten'?



Alles wat je op de foto's in dit topic ziet, maar bovenal, grote zachte en kietelige voetzolen ;)



mail je me?
Alle reacties Link kopieren
quote:solemate schreef op 05 mei 2012 @ 19:24:

[...]





Alles wat je op de foto's in dit topic ziet, maar bovenal, grote zachte en kietelige voetzolen ;)



mail je me?Hengel je hier nou?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk vrouwenvoetjes, ik ben een groot liefhebber.



Als een dame haar voetjes wil laten verwennen?

Contact me
-
Alle reacties Link kopieren
Sorry heren maar jullie zullen toch echt genoegen moeten nemen met die foto. Meer hoeven jullie niet van mij te verwachten.
Alle reacties Link kopieren
LOL
Alle reacties Link kopieren
hoi tamara,



maatje 37 is ook mooi hoor! heb jij daar ook een foto van? en zijn ze gevoelig?



groet feettickle
Alle reacties Link kopieren
foto van mijn voeten?!? Waarom in godsnaam?
Alle reacties Link kopieren
quote:feettickle schreef op 08 mei 2012 @ 09:33:

hoi tamara,



maatje 37 is ook mooi hoor! heb jij daar ook een foto van? en zijn ze gevoelig?



groet feettickle
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Niemand mag aan mijn voeten komen, zelfs mijn man niet. Ik kan er niet tegen. Het kriebelt en ik word er gillend gek van. Ik heb mooie voeten, laat ze ook graag zien, maar de eerste de beste die eraankomt onverwachts moet er op rekenen dat ik in een reflex per ongeluk zijn adamsappel naar binnen trap. Zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Ow daar heb ik absoluut geen problemen mee hoor, vind het wel lekker zelfs. Ik zal er in ieder geval geen adamsappels voor naar binnen trappen
Alle reacties Link kopieren
Wat een gehengel op de vroege morgen...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
gewoon omdat ik dat mooi vind.
Alle reacties Link kopieren
ok tamara het is ook lekker. gebeurd dat wel eens dan?
Alle reacties Link kopieren
Feettickle, ik zou zeggen: Lees het forum eens door dan weet je waar ik wel en niet van hou .. Geen zin om alles 20x te herhalen
Alle reacties Link kopieren
ok Tamara is goed hoor zo ver was ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
grappig dit.
Alle reacties Link kopieren
oud topic ook..
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Zelf vind ik het heerlijk om onder mijn voeten gekieteld te worden..vooral net onder, en tussen, mijn tenen..



meer vrouwen hier last van?
Alle reacties Link kopieren
hallo,



Mijn vriend houd ook zo van mijn voeten en ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind als hij aan me voeten zit hier moest ik eerst aan wennen maar als je het toe laat wind het heerlijk op!



Ik zorg ook dat me voeten schoon, en verzorgd zijn anders voel ik me er niet fijn bij, zelf vind ik voeten van andere mensen niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het slordig als ik iemand met onverzorgde voeten zie rondlopen, hielen met dikke eeltlaag, gatsie.

Ik heb een obsessie voor mijn haar en voeten die moeten er perfekt uitzien. Ik woon in de tropen en eindelijk 365 dagen op slippers rondlopen, ook veel Nederlandse stagiaires in den landen en die zie ik vaak op slippers lopen.

Mijn man heeft mooie voeten smal en maatje 41 ik vind ze sexy.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maat 41. Maar hamertenen en doorgezakte voeten. Do I need to say more?
Alle reacties Link kopieren
lol, dit is wel wat voor tootsiebook.com



Kun je betaald krijgen voor je voeten te laten zien.

Dragen we allemaal al teenslippers, dames?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven