Vrouwen en hun voeten

15-06-2011 15:40 259 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik loop al een tijdje met een vraag rond. Een hardnekkig vraagteken boven mijn hoofd

Waarom zijn Nederlandse vrouwen zo vies van hun voeten? Ik heb zelf een voetfetish, vind met name vrouwen met maat 41/42 vaak de moeite waard. Het komt vaak voor dat dames hun voeten erg verwaarlozen, dan begrijp ik de afkeer. Maar indien je een setje mooi gepedicuurde 42-jes hebt is dat toch super sexy?

Ben benieuwd naar jullie reactie. Zet er ook even je schoenmaat bij, misschien bestaat er een trend..
...
Alle reacties Link kopieren
Hierzo maat 39/40 en altijd strak in de lak, qua tenen.

Ik kan erg afknappen op onverzorgde voeten bij zowel man als vrouw.



Ben ik toch ook benieuwd wat maakt dat iemand een voetfetish heeft. Ik vind het op zich niet raar maar wel benieuwd naar het waarom erachter.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Sluit mij aan bij sprokklelientje, hoe zit dat eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Zet er even je schoenmaat bij.



Maat 45.



Ga je nou zitten fappen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat de dames denken dat ik lastig aan de vrouw kom ofzo fappen op een regel tekst? Geez Popje :D
Alle reacties Link kopieren
Sprokkelientje, ik kan d'r een boek over schrijven. Lezen?;)
..
...
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je een interessante beschouwing geven: de meeste creatievelingen hebben een voetfetish. Quentin Tarantino o.a.
Alle reacties Link kopieren
Maatje 36 te klein voor je? mmm...ik vraag me toch af...waar komt die voeten fetish vandaan? wat zie je er in? waar word je opgewonden van?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Buddhagirlie, tenzij je 8 bent of zo: hou eens op met dat gegiechel, word er nerveus van.
..
Alle reacties Link kopieren
quote:solemate schreef op 15 juni 2011 @ 16:18:

Ik kan je een interessante beschouwing geven: de meeste creatievelingen hebben een voetfetish. Quentin Tarantino o.a.Het kan aan mij liggen... maar wat is daar interessant aan?
Alle reacties Link kopieren
Jammer, heb 36,5 soms 37



Oja, ik ben zeker niet vies van mijn voeten, ik ben juist het type, verzorgen en mooi maken, maar goed ik werk in een zwembad, maar buiten dat ik vind het zelf gewoon prettig.
...
Alle reacties Link kopieren
De zolen, wanneer ze glad, zacht en kietelig zijn. Ik heb een keer een vrouw laten klaarkomen puur door haar voeten te kietelen. Hier aanmelden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maatje 39 en een kalknagel, nou ja...eigenlijk meerdere.. maar verzorg mijn voetjes verder wel goed, bij mij geen uitgedroogde hielen te bespeuren, voetreflexologie vind ik heeeeerlijk.
...
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat ze niet fakete?



Mijn voeten zijn het lelijkste aan mijn lichaam. Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar opgewonden van word...
Ik denk niet dat je veel kunt met mijn maatje 38, maar ik ben wel gezegend met mooie voeten. Ze zijn fijngebouwd en elegant, de tenen zijn klein, slank en recht en ze zijn zonder vieze kalknagels en dikke lagen eelt. Ik laat ze dus graag zien in de zomer in een open sandaaltje.



Ik snap dat niet iedereen mooie voeten heeft, maar soms vind ik ze echt onsmakelijk door de slechte verzorging ervan, vooral de dikke laag eelt aan de achterkant vind ik vreselijk. Sommige mensen lijken wel Shetlandpony's.
..
Alle reacties Link kopieren
ik vind voeten totaal niet sexy, die van mezelf helemaal niet. Mijn moeder is wel gek op voetjes, maar dat was ze vooral toen we klein waren, zat ze altijd aan onze voeten. Heb zelf maat 40/41. Maar vind ze absoluut niet sexy haha.
Hier maat 37; zomer en winter gelakte nagels en verzorgd. Ik vind mijn voeten mooi maar voor jou veeeeel te klein dus.
Alle reacties Link kopieren
Dove,ik zou zeggen ga naar het zwembad!! Kun je ongegeneerd naar voeten kijken in allerlei soorten en maten...



Ha,ha!! het moet toch niet gekker worden,hier..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Wachten we gezellie op de volgende, met een neusgaten-fetish

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven