Vrouwen en hun voeten

15-06-2011 15:40 259 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik loop al een tijdje met een vraag rond. Een hardnekkig vraagteken boven mijn hoofd

Waarom zijn Nederlandse vrouwen zo vies van hun voeten? Ik heb zelf een voetfetish, vind met name vrouwen met maat 41/42 vaak de moeite waard. Het komt vaak voor dat dames hun voeten erg verwaarlozen, dan begrijp ik de afkeer. Maar indien je een setje mooi gepedicuurde 42-jes hebt is dat toch super sexy?

Ben benieuwd naar jullie reactie. Zet er ook even je schoenmaat bij, misschien bestaat er een trend..
Alle reacties Link kopieren
@lionlily: sokken aanhouden dus, tijdens de seks.
Alle reacties Link kopieren
Voor degenen die nog nooit een footjob hebben gegeven/gekregen, hier een korte voetleiding: http://footalicious.com/free/2005lyngre ... easer2.wmv
Alle reacties Link kopieren
Wie vind het overigens lekker om gekieteld te worden onder z'n voeten? Dus niet de haters maar de lovers..
Alle reacties Link kopieren
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Is de vakantie nou nog niet voorbij?
Alle reacties Link kopieren
Doe niet zo hautain svp voetenBankje.



Evy, ik ben al voorzien voor zover je dat nog niet begreep.
Wat ik me afvraag bij een voetfetish (en iedere andere fetish trouwens ook): is diegene dan sexueel een paar voeten met toevallig ook nog een lijf er aan of stel je ook nog prijs op een sexuele match op ieder ander gebied? Is de sex alleen lekker met haar voeten erbij of kun je ook een lange tijd achter elkaar van haar genieten als je "gewone" sex hebt?
Alle reacties Link kopieren
Iris, de voeten zijn belangrijk maar uiteindelijk natuurlijk ondergeschikt aan de persoon zelf. Kun je wat met dit antwoord?
Niet helemaal, want de rest van de vragen staan nog open.



En vergeef me mijn nieuwsgierigheid (maar zo vaak spreek ik geen fetishist ): heb je haar later geïntroduceerd in deze voorkeur of heb je haar daar op uitgezocht?
Alle reacties Link kopieren
@Iris, gewoon vanaf het eerste moment eerlijk geweest. Ze vond het uniek en grappig! En nog steeds
Alle reacties Link kopieren
En dit is er wel een ;)
Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren




:P
Alle reacties Link kopieren
voor de shoppers onder ons...



Alle reacties Link kopieren
Ik vind niks vies aan voeten, ik geef vriendinnen ook wel eens een pedicure enzo..

Heb zelf mt 41, lak elke week/2weken mn teennagels en hou ze eeltvrij.



Dat scheelt al een hoop hoor, tussen 'niet mooi' en onverzorgd zit een groot verschil.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
quote:maaique schreef op 18 augustus 2011 @ 20:47:

Ik vind niks vies aan voeten, ik geef vriendinnen ook wel eens een pedicure enzo..

Heb zelf mt 41, lak elke week/2weken mn teennagels en hou ze eeltvrij.



Dat scheelt al een hoop hoor, tussen 'niet mooi' en onverzorgd zit een groot verschil.Top Maaike. Mooie grote maat ook! 41
Alle reacties Link kopieren
Om dit topic met een lach te beeindigen, hier een leuke behandeling voor de voeten in dit topic:

http://youtu.be/YfvzRmGy43g



;)
Alle reacties Link kopieren
quote:solemate schreef op 15 augustus 2011 @ 14:51:

@lionlily: sokken aanhouden dus, tijdens de seks.Absoluut niet. Mijn vriend vindt mij mooi en mijn voeten ook. Eczeem kan ik niets aan doen, ze zijn niet bewust onverzorgd. Dus gewoon vrije voeten, sokken werken averechts.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de topicstarter wel. Ik heb ook last van die ietwat vreemde obsessie :P Ik snap wel dat er mensen zijn die het raar vinden en schaam me er ook altijd wel een beetje voor, maar ik kan er niets aan doen en heb het altijd al gehad. Voor mij zijn vrouwenvoeten absoluut erotisch, mits ze wel verzorgd zijn. Ik ben alleen geen liefhebber van zweetvoeten.
Alle reacties Link kopieren
Ik tel niet mee vrees ik. Ik heb maat 37, waarvan er ook nog 1 in het gips zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het persoonlijk gaan opmeten om er op over te vallen. Dit alles in het kader van: "Meten is weten."
Alle reacties Link kopieren
O ja, nog even ter info voor jouw vermaak:



Maat 46/47, eeltknobbels die twee wekelijks een schraapbeurt nodig hebben en 9 kalknagels* waarvan een stucadoor spontaan klaarkomt.

Vaak is dit mooie tiental verpakt in onbespoteneigengebreidegeitenwollensokken in leren legerkisten.



* 1 nagel ontbreekt helemaal.
Alle reacties Link kopieren
Maat 41. Ik heb een gruwelijke hekel aan mijn (goedverzorgde) voeten. Ook heb ik een afkeer voor de voeten van anderen (behalve voor die van vogelkindje) en ik hou er ook niet van als iemand anders mijn voeten aan wil raken!
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem39 schreef op 18 februari 2012 @ 16:49:

Ik snap de topicstarter wel. Ik heb ook last van die ietwat vreemde obsessie :P Ik snap wel dat er mensen zijn die het raar vinden en schaam me er ook altijd wel een beetje voor, maar ik kan er niets aan doen en heb het altijd al gehad. Voor mij zijn vrouwenvoeten absoluut erotisch, mits ze wel verzorgd zijn. Ik ben alleen geen liefhebber van zweetvoeten.De zon breekt weer langzaamaan door..Vrouwen van Nederland, jullie moeten er weer aan geloven...bijwerken die tootsies!
Alle reacties Link kopieren
quote:solemate schreef op 22 april 2012 @ 22:32:

[...]



De zon breekt weer langzaamaan door..Vrouwen van Nederland, jullie moeten er weer aan geloven...bijwerken die tootsies!



Gezien jouw voorkeur zou je beter in een warm klimaat kunnen gaan wonen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven