Vrouwen en hun voeten

15-06-2011 15:40 259 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik loop al een tijdje met een vraag rond. Een hardnekkig vraagteken boven mijn hoofd

Waarom zijn Nederlandse vrouwen zo vies van hun voeten? Ik heb zelf een voetfetish, vind met name vrouwen met maat 41/42 vaak de moeite waard. Het komt vaak voor dat dames hun voeten erg verwaarlozen, dan begrijp ik de afkeer. Maar indien je een setje mooi gepedicuurde 42-jes hebt is dat toch super sexy?

Ben benieuwd naar jullie reactie. Zet er ook even je schoenmaat bij, misschien bestaat er een trend..
Alle reacties Link kopieren
quote:quattro35 schreef op 22 april 2012 @ 22:39:



[...]







Gezien jouw voorkeur zou je beter in een warm klimaat kunnen gaan wonen?



wordt aan gewerkt



als foot lover is Nederland echt het minst gunstige land inderdaad haha...oorzaken? 1) de missionaris nuchterheid en 2) het k-weer



Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 15 juni 2011 @ 15:58:

Tadaa! Maat 42. Fijn dat jij er op kickt. Ik had liever maat 39 gehad.Same here, 39 oogt toch stukken leuker onder kleding
Alle reacties Link kopieren
quote:Kier_V schreef op 22 april 2012 @ 22:55:

[...]





Same here, 39 oogt toch stukken leuker onder kleding



Maat 42 is prachtig bij een vrouw, mits goed verzorgd. Een mooie gewelfde wreef is als een sportauto.



Grote, zachte voetzolen zijn als hoofdkussens.



Lange, slanke tenen met nagellak zijn als zuurstokken.



Praise the big foot woman!
Alle reacties Link kopieren
Maat 39.



Ik vind de vorm van mijn grote tenen niet mooi, maar ik zie ze toch niet als mijn man er lekker op zuigt.
Maat 39.

Zelf vind ik ze mooi. Ze zijn breed, maar niet te. Tenen zijn niet heel lang en ze lopen keurig af van groot naar klein, zonder eigenwijze uitstekers.



Na vorig zomer te veel in te kleine bergschoenen te hebben gelopen, zijn mijn groteteennagels beschadigd en daar groeien nu weer nieuwe. Ze zijn bijna weer zoals ze horen en dan kan ik ze weer lakken.

Elke 6 weken ga ik naar de pedicure, tussendoor creme ik ze.



Ik ben blij met mijn voeten en ik snap wel dat ze iets erotisch kunnen hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:noppies schreef op 23 april 2012 @ 00:16:

Ik ben blij met mijn voeten en ik snap wel dat ze iets erotisch kunnen hebben.



Ben een man (43) maar vindt voeten ook "vies", zelfs mijn eigen voeten. 1x per 5 á 6 weken zijn mijn voeten een dag of 3 okee en dat is exact de dagen nadat ik naar (jawel) de pedicure ben geweest. Al jaren een gruwelijke likdoorn onder mijn hak, waardoor ik pijn heb bij het lopen. Maar ook overmatig eelt en ingegroeide nagels maken dat ik altijd graag naar de pedicure ga. En daarna zo'n 3 dagen geniet van mijn voeten. (Daarna wordt de eelt alweer voelbaar)



Nee een voetfetish is aan mij niet besteedt. Ik durf amper naar voeten te kijken. (anti-voetfetish)
Alle reacties Link kopieren
Grote vrouwenvoeten kunnen hypnotiserend werken..



MAAT 43
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag nog iets op het andere voeten topic geschreven, maar hier volgens mij echte liefhebbers, als ik het zo lees.



@ Soulmate, Prinses Maxima heeft toevallig ook maat 43, zo heb ik vernomen. Kan helaas geen foto vinden van haar blote voeten. Anders had ik die uiteraard even voor je geplaatst.



Zelf raak ik niet opgewonden van voeten, maar ik kan mooi gepedicuurde voetjes wel zeer waarderen. Voor mij dan liever een damesmaatje, in plaats van maat. Heerlijk om te masseren ook trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Doris, ja Maxima heeft flinke stappers inderdaad. Hoop dat ze wel regelmatig naar de pedicure gaat...want ze is natuurlijk wel Nederlandse nu he..en die laten dat vaak afweten..



Hier nog een juweeltje, iedere vrouw die deze pose maakt verdient een enkelbandje:



Alle reacties Link kopieren


Maat 42, veel plezier ermee..
Alle reacties Link kopieren
quote:meandmy schreef op 25 april 2012 @ 01:41:

[afbeelding]

Maat 42, veel plezier ermee..





Prachtig, MeandMy!



Bedankt voor je bijdrage. Mag ik je Viva-vriend worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:solemate schreef op 25 april 2012 @ 10:32:

[...]





Prachtig, MeandMy!



Bedankt voor je bijdrage. Mag ik je Viva-vriend worden?Een mannenhand is snel gevuld
Alle reacties Link kopieren
De meest voorkomende fetisj in Nederland is voeten fetisj.
Alle reacties Link kopieren
Deze dames houden er ook wel van

http://www.youtube.com/watch?v=rJQoCxRQK_o
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het ook wel mooi vinden hoor, een mooi verzorgd vrouwenvoetje.



Zelf vind ik mn voetjes wel mooi (tenen lopen netjes af van groot naar klein, nagels vrijwel altijd netjes gelakt, eeltvrij, netjes verzorgd)

maar 1 "groot" nadeel voor jou TO: Ik heb erg kleine voetjes. Geen maat 42-43 maar maat 37
Alle reacties Link kopieren
quote:Knots schreef op 26 april 2012 @ 07:08:

Deze dames houden er ook wel van

http://www.youtube.com/watch?v=rJQoCxRQK_o



Leuk filmpje:)



Dames van Nederland, vertel eens, waarom is dit onmogelijk met jullie nuchtere inslag?
Alle reacties Link kopieren
quote:tamara1234 schreef op 27 april 2012 @ 13:37:

Ik kan het ook wel mooi vinden hoor, een mooi verzorgd vrouwenvoetje.



Zelf vind ik mn voetjes wel mooi (tenen lopen netjes af van groot naar klein, nagels vrijwel altijd netjes gelakt, eeltvrij, netjes verzorgd)

maar 1 "groot" nadeel voor jou TO: Ik heb erg kleine voetjes. Geen maat 42-43 maar maat 37 Goed verzorgd gaat altijd boven formaat!
Alle reacties Link kopieren
vind mijn voeten wel sexy, zijn mooi slank en wel goed verzorgd.

Kan wel eens last hebben van zweetvoeten, maar zal daar niet de enigste in zijn lijkt mij..(40/41)
Alle reacties Link kopieren
quote:blootvoetje schreef op 30 april 2012 @ 14:39:

vind mijn voeten wel sexy, zijn mooi slank en wel goed verzorgd.

Kan wel eens last hebben van zweetvoeten, maar zal daar niet de enigste in zijn lijkt mij..(40/41)Klinkt interessant:) heb je toegevoegd
Alle reacties Link kopieren
Lang leve de zomer!



Groot en bloot!
Alle reacties Link kopieren
quote:solemate schreef op 22 april 2012 @ 22:57:

[...]





Maat 42 is prachtig bij een vrouw, mits goed verzorgd. Een mooie gewelfde wreef is als een sportauto.



Grote, zachte voetzolen zijn als hoofdkussens.



Lange, slanke tenen met nagellak zijn als zuurstokken.



Praise the big foot woman!



Jaja.... fijn dat jij dat enorm kunt waarderen.



Maar ik, met maat 42 loop over het algemeen met mijn goed verzorgde voeten en nagels, te klooien om leuk plat schoeisel te vinden dat er niet uitziet onder een strakke broek als maat: Titanic.



Kun je lullen wat je wil....
Alle reacties Link kopieren
quote:Kier_V schreef op 30 april 2012 @ 15:49:

[...]





Jaja.... fijn dat jij dat enorm kunt waarderen.



Maar ik, met maat 42 loop over het algemeen met mijn goed verzorgde voeten en nagels, te klooien om leuk plat schoeisel te vinden dat er niet uitziet onder een strakke broek als maat: Titanic.



Kun je lullen wat je wil....



De enige die dat niet waardeert ben jij dus zelf



Heeft er ooit iemand op straat een opmerking over gemaakt? Hoogstwaarschijnlijk niet..
Alle reacties Link kopieren
quote:solemate schreef op 30 april 2012 @ 15:50:

[...]





De enige die dat niet waardeert ben jij dus zelf



Heeft er ooit iemand op straat een opmerking over gemaakt? Hoogstwaarschijnlijk niet..



Krijg geregeld complimentjes over mijn schoenen en de OH's en Ah's wanneer ik mijn maat vertel. Zie je er niet aan af.



Nee.... inderdaad zie je dat er niet aan af, daar zorg ik dus voor.



Vind ze zeker niet afstotelijk of wat dan ook, maar had gewoon graag maat 39 gehad (en een bos met krullen, wat minder brede borstkas en wat dikkere bovenbenen)



En die maat zou ik bijna gehad hebben, ware het niet dat het 2e teentje zich wilde bewijzen en groot is uitgevallen.



Maar hey.... that's life!
Alle reacties Link kopieren
ok Kier dat is toch een mooie maat. en worden je voeten ook wel eens verwend?
Alle reacties Link kopieren
meandmy,



dat zijn ook mooie voeten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven