Vrouwenlichaam fascineert me

09-11-2014 14:22 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,



Als een vrouw sexy / schaars gekleed is, dan kan me dat heel erg opwinden. Bijvoorbeeld Hadise tijdens de presentatie van haar Songfestivallied Düm Tek Tek in 2009.



Ik vind het enorm sexy als vrouwen hun benen laten zien of als vrouwen iets dragen (een trui of een hemd) waarbij een (groot) deel van de rug en buik zichtbaar is. Ik kan daar heel vrolijk en opgewonden van worden.



Ik vind het moeilijk om uit te leggen, maar het vrouwenlichaam is mijns inziens een prachtig schepsel dat niet vergeleken kan worden met iets anders in de kosmos.



Mensen die dit gevoel delen?



Mvg.
Alle reacties Link kopieren
Word gynaecoloog !
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Nee, van de pakweg 3,5 miljard mannen op aarde is er niet één die dat denkbeeld deelt.
Alle reacties Link kopieren
is dit heel bijzonder dan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Gefeliciteerd. Je bent een doorsnee man.
Zoek hulp
Alle reacties Link kopieren
Waarvan akte.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mag ik de eerste zijn die zegt "ieuw", moet er niet aaan denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 09 november 2014 @ 14:24:

Word gynaecoloog ! ik zie me daar al liggen met eentje tussen m'n benen die niet onderzoekt maar kijkt naar hoe mooi het allemaal is daar.
Alle reacties Link kopieren
Geldt dit voor alle vrouwen die je ziet of alleen voor bepaalde vrouwen qua bv. bouw, leeftijd, kleding, loopje, haarkleur, uitstraling etc.?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ben je zelf een man? > Gefeliciteerd, je bent doorsnee en doet er lichtelijk hysterisch over.



Ben je een vrouw? > Gefeliciteerd, je geniet van iets moois, bent misschien bi of lesbisch, en doet er lichtelijk hysterisch over.



Niet herkenbaar trouwens, ik vind alleen sommige vrouwen en mannen erg mooi om naar te kijken maar 'mooiste van de kosmos', uh, nee.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 09 november 2014 @ 14:38:

Geldt dit voor alle vrouwen die je ziet of alleen voor bepaalde vrouwen qua bv. bouw, leeftijd, kleding, loopje, haarkleur, uitstraling etc.?Goede vraag. Dit geldt voor vrouwen in de leeftijd van 17-35 jaar (daar voel me ik als 25-jarige het meest toe aangetrokken). Persoonlijk val ik op slanke vrouwen (alhoewel sommige vrouwen met een maatje meer ook aantrekkelijk zijn) met lang haar. Sommige vrouwen kunnen een kort kapsel goed hebben, maar ik vind lang haar (stijl of krullend) erg mooi.
quote:nikonlover schreef op 09 november 2014 @ 14:49:

[...]





Goede vraag. Dit geldt voor vrouwen in de leeftijd van 17-35 jaar (daar voel me ik als 25-jarige het meest toe aangetrokken). Persoonlijk val ik op slanke vrouwen (alhoewel sommige vrouwen met een maatje meer ook aantrekkelijk zijn) met lang haar. Sommige vrouwen kunnen een kort kapsel goed hebben, maar ik vind lang haar (stijl of krullend) erg mooi.Ziek, zíek ben je!
Alle reacties Link kopieren
quote:nikonlover schreef op 09 november 2014 @ 14:49:

[...]





Goede vraag. Dit geldt voor vrouwen in de leeftijd van 17-35 jaar (daar voel me ik als 25-jarige het meest toe aangetrokken). Persoonlijk val ik op slanke vrouwen (alhoewel sommige vrouwen met een maatje meer ook aantrekkelijk zijn) met lang haar. Sommige vrouwen kunnen een kort kapsel goed hebben, maar ik vind lang haar (stijl of krullend) erg mooi.Wat vind je broer ervan?
Waarom is hij ziek? Gwn mega hetero!
Een stevig gesprek met een erg kundige psychiater lijkt me in jouw geval op z'n plek.
Wéreldschokkend dit ...!
Alle reacties Link kopieren
Vrouwenlijven zijn ook mooi, maar goedgevormde mannenlijven ook. Zat gisteren naar Angelina Jolie te kijken en die heeft gewoon z'on mooi gezicht ( vind ik) dat ik dat even moest delen met mijn man
Nou, applaus dan maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 09 november 2014 @ 16:01:

Vrouwenlijven zijn ook mooi, maar goedgevormde mannenlijven ook. Zat gisteren naar Angelina Jolie te kijken en die heeft gewoon z'on mooi gezicht ( vind ik) dat ik dat even moest delen met mijn man Zelf kijk ik liever naar mannenlichamen, maar sommige vrouwenlichamen kunnen ook mooi zijn.
Bah, vrouwen
Nee, sorry, ik ben de puberteit voorbij.
Alle reacties Link kopieren
vrees dat het nog uit een eerder stadium komt.....................



maar vrouwenlijven zijn natuurlijk wel gewoon erg lekker , dat dan weer wel
hoe ouwer, hoe gekker..............
Nou, volgens mij begint de therapie toch eindelijk zijn vruchten af te werpen.

Dit is de eerste keer dat TO uberhaupt iets positiefs over zijn medemensen te melden heeft.

Goed gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel eens een date gehad? Het komt allemaal een beetje wereldvreemd over.
I'm a long long way from home

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven