Waar te beginnen MVV/Swingen?

30-04-2015 22:51 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Na een aantal weken regelmatig dit forum bezocht te hebben in de hoop het perfecte antwoord te vinden, nu toch maar zelf de stoute schoenen aangetrokken. Mijn vriendin en ik hebben een gezamenlijke fantasie; trio MVV of met een ander stel samen. Nu lees ik hier vooral over parenclubs, maar wij zijn 24 en 23 en dit is niet wat we voor ons omdat dit net een stapje te ver gaat voor ons (nog niet in ieder geval). We willen graag een leuk stel online ontmoeten of een vrouw die er interesse in heeft maar we hebben geen idee waar te beginnen en hoe je iemand hier nou het beste in kunt benaderen.



We zouden het ook prima vinden om in een café iemand te ontmoeten, maar hoe begin je zoiets en hoe weet je of de ander er voor in is etc? Allemaal vragen die ons tegenhouden om die laatste stap te zetten. Hebben al op verschillende sites zoals sexjobs,kinky gekeken maar (niet om lullig te doen) valt dat een beetje tegen aangezien je er ook nog eens grof geld voor moet betalen. Er moet toch een manier zijn om mensen te vinden die hetzelfde willen? Herkennen jullie dit en hoe zijn jullie begonnen of raden jullie ons aan..
anoniem_204714 wijzigde dit bericht op 30-04-2015 22:53
Reden: Foutieve zin
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe heet die tent in Moordrecht, dat lijkt me juist een hele geschikte plek om je vertier te zoeken.
life's a beach and then you die
Alle reacties Link kopieren
Ik zal het wel nooit begrijpen, dat je je dame door een ander laat nemen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet
Alle reacties Link kopieren
Tja.....



Parenclubs zijn toch wel de relatief makkelijkste weg, dus die beslissing zou je nog eens moeten heroverwegen.



Open-minded mensen ontmoet je door ze op te zoeken. Café Stout in Arnhem is een optie.



Specifieke feesten is gezien de leeftijd ook wel een idee. Crazyland parties heeft een paar leuke in de aanbieding. Bitch is wel fetish maar zeker een aanrader.



En je can nog lid worden van een internet-dare club. Excitant is een leuke. Veilige omgeving. Geheel besloten.



Maar vooral; neem initiatief, heb lef en ga op ontdekkingsreis. Niet alleen op internet maar vooral ook in real life. Ontmoet mensen. Daar kan zomaar "de ware" tussen zitten. En wees niet bang om ook eens teleurgesteld te worden of een keer op je bek te gaan.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
quote:2east schreef op 30 april 2015 @ 23:07:

Tja.....



Parenclubs zijn toch wel de relatief makkelijkste weg, dus die beslissing zou je nog eens moeten heroverwegen.



Open-minded mensen ontmoet je door ze op te zoeken. Café Stout in Arnhem is een optie.



Specifieke feesten is gezien de leeftijd ook wel een idee. Crazyland parties heeft een paar leuke in de aanbieding. Bitch is wel fetish maar zeker een aanrader.



En je can nog lid worden van een internet-dare club. Excitant is een leuke. Veilige omgeving. Geheel besloten.



Maar vooral; neem initiatief, heb lef en ga op ontdekkingsreis. Niet alleen op internet maar vooral ook in real life. Ontmoet mensen. Daar kan zomaar "de ware" tussen zitten. En wees niet bang om ook eens teleurgesteld te worden of een keer op je bek te gaan.Excitant is wel een betrouwbare en geen fake profielen website? Heb je er namelijk nog al wat van als ik zo op een beetje research doe.. bedankt voor de tips : )
Alle reacties Link kopieren
quote:ferdinandje schreef op 30 april 2015 @ 23:07:

Ik zal het wel nooit begrijpen, dat je je dame door een ander laat nemen.Ik zal het wel nooit begrijpen, dat mensen denken dat vrouwen genomen worden.
Alle reacties Link kopieren
Het topic parenclub-swingen-thuisdate-vragen-en-ervaringen goed doorlezen, die staat vol met goede tips en aanmelden op www.sdc.com Dit waren voor ons de 2 beste tips!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
wij antwoorden op deze vraag, die wel vaker langskomt altijd hetzelfde: ga eens kijken bij de fun4two als er een gigolo-avond is. dan kun je eens rustig samen bekijken of het idee van een extra man erbij wel goed valt bij allebei. en vind je het niets, dan blijf je gewoon samen op zo een avond. je kunt dus eens rustig de kat uit de boom kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:ferdinandje schreef op 30 april 2015 @ 23:07:

Ik zal het wel nooit begrijpen, dat je je dame door een ander laat nemen.

Ik zou er ook gek van worden.

Ik zou hem nooit meer willen.

Ik denk dat parenruil een voorportaal is van een scheiding.

Misschien blijven ze nog even bij elkaar voor de kinderen, de auto, het huis en de hond, maar anders zou het vroeger of later gepiept zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Fun4two punt nl
life's a beach and then you die
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 01 mei 2015 @ 09:17:

wij antwoorden op deze vraag, die wel vaker langskomt altijd hetzelfde: ga eens kijken bij de fun4two als er een gigolo-avond is. dan kun je eens rustig samen bekijken of het idee van een extra man erbij wel goed valt bij allebei. en vind je het niets, dan blijf je gewoon samen op zo een avond. je kunt dus eens rustig de kat uit de boom kijken.Ze zoeken een extra vrouw, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2015 @ 09:27:

[...]





Ze zoeken een extra vrouw, hoor.



oeps :-)

dan wijzig ik mijn advies: ik zou dan niet naar de gigoloavond van de fun gaan...
In Mystique heb je eens per maand de Lovergirl-avond, zelfde idee als gigolo-avond, maar dan met extra vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 01 mei 2015 @ 09:22:

[...]



Ik zou er ook gek van worden.

Ik zou hem nooit meer willen.

Ik denk dat parenruil een voorportaal is van een scheiding.

Misschien blijven ze nog even bij elkaar voor de kinderen, de auto, het huis en de hond, maar anders zou het vroeger of later gepiept zijn.



Dat zou voor jou zo zijn....

Maar waarom zou dat zo moeten zijn voor anderen. Genoeg mensen die lust en liefde wel los kunnen zien. Laat mensen toch het leven leiden dat ze graag willen.



Genoeg swingers die een heel gelukkig leven leiden samen. Heel veel stellen die uiteindelijk uit elkaar gaan omdat hun relatie een sleur en lusteloos wordt.
love life
Alle reacties Link kopieren
quote:janmaat schreef op 30 april 2015 @ 23:15:

[...]





Excitant is wel een betrouwbare en geen fake profielen website? Heb je er namelijk nog al wat van als ik zo op een beetje research doe.. bedankt voor de tips : ).



Niet de grootste site, maar wel heel open voor stellen die op onderzoek uit zijn. En organiseren allerlei activiteiten voor de leden.

Totaal geen fake profielen, omdat de admins alle stellen checken.
love life
Alle reacties Link kopieren
Janmaat of vriendin M, ik ben niet gediend van hengelberichten in mijn inbox naar aanleiding van welke post dan ook hier op viva.

Prima dat je het vertikt om te betalen voor sites als SDC of weet ik veel maar viva is géén dating site en ik heb nergens laten weten voor een rendez vous open te staan met jullie of wie dan ook.



Geraffineerd ook, meneer Janmaat opent hier een topic en vriendinnetje M mag de dames benaderen.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 01 mei 2015 @ 12:26:

Janmaat of vriendin M, ik ben niet gediend van hengelberichten in mijn inbox naar aanleiding van welke post dan ook hier op viva.

Prima dat je het vertikt om te betalen voor sites als SDC of weet ik veel maar viva is géén dating site en ik heb nergens laten weten voor een rendez vous open te staan met jullie of wie dan ook.



Geraffineerd ook, meneer Janmaat opent hier een topic en vriendinnetje M mag de dames benaderen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
In een van zijn vorige posts is zijn vriendinnetje nog 20. Het kan snel gaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Rooss, er zat toch zeker wel een foto van beiden in je mailbox?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:LBstel schreef op 01 mei 2015 @ 11:03:

[...]





Dat zou voor jou zo zijn....

Maar waarom zou dat zo moeten zijn voor anderen. Genoeg mensen die lust en liefde wel los kunnen zien. Laat mensen toch het leven leiden dat ze graag willen.



Genoeg swingers die een heel gelukkig leven leiden samen. Heel veel stellen die uiteindelijk uit elkaar gaan omdat hun relatie een sleur en lusteloos wordt.plus 1
Alle reacties Link kopieren
Alleen van een paar niet noemenswaardige lichaamsdelen. Zien?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 01 mei 2015 @ 12:49:

Alleen van een paar niet noemenswaardige lichaamsdelen. Zien?





Laten we maar net doen alsof we discreet zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een parenclub als fun4two of Fata Morgana is geschikt, veel vrouwen daar zijn wel bi-curious in enige mate. Dus zolang je een stel erbij ipv een vrouw alleen ook een optie vindt, is dat perfect voor jullie.



Een vrouw alleen is een stuk lastiger te organiseren in de praktijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 01 mei 2015 @ 09:22:

[...]



Ik zou er ook gek van worden.

Ik zou hem nooit meer willen.

Ik denk dat parenruil een voorportaal is van een scheiding.

Misschien blijven ze nog even bij elkaar voor de kinderen, de auto, het huis en de hond, maar anders zou het vroeger of later gepiept zijn.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 01 mei 2015 @ 12:49:

Alleen van een paar niet noemenswaardige lichaamsdelen. Zien? Zien, zien!!!
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven