Waarom hebben donkere mannen moeite met beffen???

25-03-2017 12:37 234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, ik fantaseer zeer veel over donkere mannen, en kom soms in de verleiding om hier een real date mee te hebben. Hier geef ik soms dan ook aan toe, via sex chatsites is het vrij makkelijk om als vrouw een minnaar te krijgen. Hier zitten weleens hele mooie blacks, maar telkens als het op een date uit draait verlangen ze wel dat ik ze pijp maar mij effe beffen ho maar. Terwijl blanke mannen hier nooit problemen mee hebben. Waar ligt dat aan??? Ben namelijk behoorlijk schoon op m'n poes. Die piemels van hun stinken veel meer. Is gewoon niet eerlijk vind ik.
quote:Emperor schreef op 25 maart 2017 @ 13:55:

[...]



zo zal iedereen zijn alarm wel persoonlijk ingesteld hebben.

ik heb beffen en explosies aangevinkt.



Je mag er drie volgens mij.

Bij mij gaat er ook nog een alarm af bij het Eurovisie songfestival.
quote:Lonnie26 schreef op 25 maart 2017 @ 15:05:

[...]





Dus eigenlijk moet ik ze steviger aanpakken om me te laten beffen

Gewoon vastbinden wanneer ze slapen.

En dan op hun gezicht gaan zitten
Alle reacties Link kopieren
quote:MissyV33 schreef op 25 maart 2017 @ 15:13:

[...]





????????????Gun ze ff tijd! ????Hoe doe jij dat dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lonnie26 schreef op 25 maart 2017 @ 15:23:

[...]





Hoe doe jij dat dan?Als ze niet gelijk willen beffen, dan ook niet pushen. Miss willen ze nog aan je wennen. Probeer iets anders wat je lekker vindt. Wie weet doen ze het dan wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 25 maart 2017 @ 15:19:

[...]



Gewoon vastbinden wanneer ze slapen.

En dan op hun gezicht gaan zittenHahaha
quote:Lonnie26 schreef op 25 maart 2017 @ 15:12:

[...]





Tja 6 van de 6........dan gaat het opvallen.

Dat je vooroordelen hebt?

Dat je rare aannames doet?

Dat je vreemd obsessief gedrag vertoont?

Dat je blij bent dat je tot 6 kan tellen?

Dat je slecht bent in het selecteren?



Wat?
Alle reacties Link kopieren
quote:MissyV33 schreef op 25 maart 2017 @ 15:31:

[...]





Als ze niet gelijk willen beffen, dan ook niet pushen. Miss willen ze nog aan je wennen. Probeer iets anders wat je lekker vindt. Wie weet doen ze het dan wel.Thnx! Maar gebeft worden vind ik wel hééél lekker. Zal wel kijken wat ik ermee kan!
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 25 maart 2017 @ 15:39:

[...]



Dat je vooroordelen hebt?

Dat je rare aannames doet?

Dat je vreemd obsessief gedrag vertoont?

Dat je blij bent dat je tot 6 kan tellen?

Dat je slecht bent in het selecteren?



Wat?6 van de 6 beft niet, dan verwacht je weinig van dat nr 7 het wel gaat doen.
Ik zou een trio doen. Een blanke en een donkere man
Alle reacties Link kopieren
quote:Lonnie26 schreef op 25 maart 2017 @ 12:49:

Krooien??????Ja, ik vraag me ook af, wat dat zijn...
World of Warcraft: Legion
quote:Miskotto schreef op 25 maart 2017 @ 14:45:

[...]





Dit is precies waarom ik bid dat mijn zoon nooit met een Nederlandse vrouw aan komt zetten.

Respectloos! En alles wat niet in hun straatje past word afgedaan als onzin, hysterisch, raar enz, maar die eetfestijnen waar ze gratis aan deel mogen nemen tijdens familie feestjes dat vinden ze dan weer geen onzin.

Maar goed , on topic



En tot wie bid je dan? De croolse god van ongestelde vleeseters? Ik vind je onzinnig, hysterisch, raar, enz, maar misschien kunnen we het een keer over hebben onder het genot van een genoeglijk hapje tijdens ons eerstvolgende gratis eetfestijn?



Maar goed, on topic.
quote:Lonnie26 schreef op 25 maart 2017 @ 15:41:

[...]





6 van de 6 beft niet, dan verwacht je weinig van dat nr 7 het wel gaat doen.Oh ik dacht dat gewoon dat het aan jou lag.
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 25 maart 2017 @ 15:46:

[...]



Oh ik dacht dat gewoon dat het aan jou lag.Met blanke mannen nooit dit probleem.gehad, dus vandaar mijn vraag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lonnie26 schreef op 25 maart 2017 @ 15:55:

[...]





Met blanke mannen nooit dit probleem.gehad, dus vandaar mijn vraag.Lonnie, ik begrijp jou wel hoor. Het klopt wel dat de donkere mannen niet snel een vrouw beft dat zeggen ze althans. Maar als het goed klikt doen ze het wel. Maak ze gek zodat ze je willen opeten dan letterlijk
quote:Lonnie26 schreef op 25 maart 2017 @ 15:55:

[...]





Met blanke mannen nooit dit probleem.gehad, dus vandaar mijn vraag.Ik snap het, maar ik denk gewoon dat het aan jou ligt.
Alle reacties Link kopieren
quote:MissyV33 schreef op 25 maart 2017 @ 16:02:

[...]





Lonnie, ik begrijp jou wel hoor. Het klopt wel dat de donkere mannen niet snel een vrouw beft dat zeggen ze althans. Maar als het goed klikt doen ze het wel. Maak ze gek zodat ze je willen opeten dan letterlijk Rare vraag misschien maar had je surinamers/antilianen of Afrikanen?
quote:shifty schreef op 25 maart 2017 @ 13:29:

[...]



Dat er mannen in witte jassen rondlopen wil nog niet zeggen dat het koks zijn ... ik heb een vermoeden dat je op de verkeerde afdeling terecht bent gekomen.
Heeft iemand al gezegd "niet alleen donkere mannen hoor" ?



Zo nee, hierbij, ik houd er ook niet zo van, en ben behoorlijk blank
Alle reacties Link kopieren
quote:Lonnie26 schreef op 25 maart 2017 @ 16:07:

[...]





Rare vraag misschien maar had je surinamers/antilianen of Afrikanen?Geen Afrikanen die van mijn zijn wel half bloedjes
Alle reacties Link kopieren
quote:MissyV33 schreef op 25 maart 2017 @ 16:21:

[...]





Geen Afrikanen die van mijn zijn wel half bloedjesMijne waren echt diep donker, geeft ook mooi contrast. Maar heb heel lang gedate met 1 van hun maar ook zijn tong kwam niet veel verder dan mijn mond en tepels. Vochtig maken kan ook met vingers zei hij altijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lonnie26 schreef op 25 maart 2017 @ 16:28:

[...]





Mijne waren echt diep donker, geeft ook mooi contrast. Maar heb heel lang gedate met 1 van hun maar ook zijn tong kwam niet veel verder dan mijn mond en tepels. Vochtig maken kan ook met vingers zei hij altijd.Dan op naar de volgende er zijn genoeg mannen die beffen hoor! Succes Meis!
quote:Uomo schreef op 25 maart 2017 @ 16:13:

Heeft iemand al gezegd "niet alleen donkere mannen hoor" ?



Zo nee, hierbij, ik houd er ook niet zo van, en ben behoorlijk blankMag ik vragen waarom niet (uit interesse, zonder oordeel) ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lonnie26 schreef op 25 maart 2017 @ 16:28:

[...]





Mijne waren echt diep donker, geeft ook mooi contrast. Maar heb heel lang gedate met 1 van hun maar ook zijn tong kwam niet veel verder dan mijn mond en tepels. Vochtig maken kan ook met vingers zei hij altijd.Ik ben zelf een donkere man en vind het heerlijk om te doen, overigens hebben donkere vrienden van mij er ook geen moeite mee zover ik weet.
Alle reacties Link kopieren
quote:MissyV33 schreef op 25 maart 2017 @ 16:32:

[...]





Dan op naar de volgende er zijn genoeg mannen die beffen hoor! Succes Meis!Hahaha hou je op de hoogte! Thnx meis!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lonnie26 schreef op 25 maart 2017 @ 16:44:

[...]





Hahaha hou je op de hoogte! Thnx meis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven