Waarom hebben donkere mannen moeite met beffen???

25-03-2017 12:37 234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, ik fantaseer zeer veel over donkere mannen, en kom soms in de verleiding om hier een real date mee te hebben. Hier geef ik soms dan ook aan toe, via sex chatsites is het vrij makkelijk om als vrouw een minnaar te krijgen. Hier zitten weleens hele mooie blacks, maar telkens als het op een date uit draait verlangen ze wel dat ik ze pijp maar mij effe beffen ho maar. Terwijl blanke mannen hier nooit problemen mee hebben. Waar ligt dat aan??? Ben namelijk behoorlijk schoon op m'n poes. Die piemels van hun stinken veel meer. Is gewoon niet eerlijk vind ik.
Ik vraag me ook werkelijk af hoe die mensen dat in praktijk doen die vinden dat je niet mag eten wat iemand heeft aangeraakt die ongesteld is. Je kan dan ook geen eten kopen en ook niet uit eten gaan want je weet niet wie het klaargemaakt of aangeraakt heeft. Of is er een bepaald reinigingsritueel om voedsel van eventuele ongesteldheidsbesmetting te zuiveren? Of zijn er supermarkten met een ongesteldheidskeurmerk? Herkenbaar aan de winti-ok-sticker?



Hoe doe je dit? Help me me even.
quote:Magister schreef op 26 maart 2017 @ 21:11:

[...]



Als je al niet kan lezen, is een cursus psychologie voor beginners zinloos. Rest alleen nog je zelfbevredigende geshifte geschifty humor van de onderste plank...Ik snap dat je vindt dat ik reddeloos verloren ben, maar voel je vrij om het aan alle anderen uit te leggen. Wie weet wie er nog wel te redden is toch?
Alle reacties Link kopieren
Nooit van gehoord, ik dacht dat hun altijd de seks kings waren?
Alle reacties Link kopieren
quote:Magister schreef op 26 maart 2017 @ 21:11:

[...]



Als je al niet kan lezen, is een cursus psychologie voor beginners zinloos. Rest alleen nog je zelfbevredigende geshifte humor van de onderste plank...Echt, wat kom jij in godsnaam in dit topic doen?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Die mannen met vieze piemels mogen wel eten klaar maken hmzzz
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 26 maart 2017 @ 21:41:

Die mannen met vieze piemels mogen wel eten klaar maken hmzzz Dat geeft de saoto soep die typische smaak.
Alle reacties Link kopieren
quote:QuentinColdwater schreef op 26 maart 2017 @ 22:07:

[...]





Dat geeft de saoto soep die typische smaak.ik vind het bara boos whahha
you go girl
quote:Miskotto schreef op 25 maart 2017 @ 22:13:

[...]





Gelukkig staat wat jij vind niet ter discussie, goddank hebben broers, neven een ooms snel genoeg het licht gezien nadat ze in zee zijn gegaan met Nederlandse vrouwen, en zijn ze heel snel van koers veranderd

Het gros van de Surinamers heeft nu eenmaal de cultuur dat een vrouw niet kookt wanneer ze ongesteld is, zij word dan bestempeld als onrein, in veel culturen is dat zo, dus m.i niks mis mee.

Erg respectloos om dat stukje cultuur te bestempelen als zijnde onzin en hysterisch, en dat is een van de vele redenen dat een witte schoondochter voor ons een big nono is.

Die houding van ik -vind-het-onzin-en -dat-zal-ik laten-weten -ook, daar heb ik een broertje dood aan.

Wegwezen!Het spijt me maar dat is toch vreselijk generaliserend?
Alle reacties Link kopieren
quote:Saz schreef op 26 maart 2017 @ 22:34:

[...]





Het spijt me maar dat is toch vreselijk generaliserend?Sterker, het is gelul van de bovenste plank!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Wat een kuttopic wordt dit zeg..
Wat een klote opmerking
Leck mich am Arsch
shit man!
Waarschijnlijk vinden ze het niet fris, aangezien je wisselende sekspartners hebt. Sommige (donkere) mannen beffen alleen hun vriendin/vrouw en geen scharrels. Dat is tenminste wat ik hoor van mijn vriendinnen en exen.
quote:Saz schreef op 26 maart 2017 @ 22:34:

[...]





Het spijt me maar dat is toch vreselijk generaliserend?



Generaliserend? Het is gewoon mega racistisch.

Maar ondanks staffen wegens racisme staat die opmerking er nog steeds. Als het andersom was geweest ( een zwarte schoonzoon is voor mij echt een no go!) had diegene allang een waarschuwing/ban gehad.



Lekker hoor viva.
quote:YouWish schreef op 27 maart 2017 @ 06:06:

[...]





Generaliserend? Het is gewoon mega racistisch.

Maar ondanks staffen wegens racisme staat die opmerking er nog steeds. Als het andersom was geweest ( een zwarte schoonzoon is voor mij echt een no go!) had diegene allang een waarschuwing/ban gehad.



Lekker hoor viva.Racisme kan alleen door de meerderheid gebeuren jeweettog.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil je eigen man de komende tijd wat spraytannen?
Wat fijn dat alles steeds goed komt
quote:YouWish schreef op 27 maart 2017 @ 06:06:

[...]





Generaliserend? Het is gewoon mega racistisch.

Maar ondanks staffen wegens racisme staat die opmerking er nog steeds. Als het andersom was geweest ( een zwarte schoonzoon is voor mij echt een no go!) had diegene allang een waarschuwing/ban gehad.



Lekker hoor viva.



Racisme vind ik zo'n heftig woord.



Maar stellen dat alle blanke vrouwen andere culturen belachelijk maken en onzin vinden is natuurlijk dom. Laten we het maar op een domme post houden.
Alle reacties Link kopieren
Tjeempie zeg, heb wel wat losgemaakt zie ik haha! Het was nooit mijn bedoeling generaliserend te zijn maar 6 van de 6 deden het gewoon niet terwijl elke blanke man die ik had me wel befte, vandaar dat ik me dit afvroeg.
quote:Lonnie26 schreef op 27 maart 2017 @ 17:05:

Tjeempie zeg, heb wel wat losgemaakt zie ik haha! Het was nooit mijn bedoeling generaliserend te zijn maar 6 van de 6 deden het gewoon niet terwijl elke blanke man die ik had me wel befte, vandaar dat ik me dit afvroeg.Even voor de statistieken. Hoeveel waren er dat?
Alle reacties Link kopieren
3 keer zoveel ong....
3x6... 8 opschrijven 1 onthouden.. ehh dat ervoor..

18!!! Ohhhh
Alle reacties Link kopieren
Ja en?????
quote:shifty schreef op 26 maart 2017 @ 21:20:

Ik vraag me ook werkelijk af hoe die mensen dat in praktijk doen die vinden dat je niet mag eten wat iemand heeft aangeraakt die ongesteld is. Je kan dan ook geen eten kopen en ook niet uit eten gaan want je weet niet wie het klaargemaakt of aangeraakt heeft. Of is er een bepaald reinigingsritueel om voedsel van eventuele ongesteldheidsbesmetting te zuiveren? Of zijn er supermarkten met een ongesteldheidskeurmerk? Herkenbaar aan de winti-ok-sticker?



Hoe doe je dit? Help me me even.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miskotto schreef op 25 maart 2017 @ 14:45:

[...]





Dit is precies waarom ik bid dat mijn zoon nooit met een Nederlandse vrouw aan komt zetten.

Respectloos! En alles wat niet in hun straatje past word afgedaan als onzin, hysterisch, raar enz, maar die eetfestijnen waar ze gratis aan deel mogen nemen tijdens familie feestjes dat vinden ze dan weer geen onzin.

Maar goed , on topic



Had ik in die tien jaar moeten betalen dan als ik bij mijn toenmalige schoonouders ging eten?

Waar het mij om ging en gaat is dat ik erg veel moeite heb dat in religies, culturen en bij-geloven de vrouw als "onrein" wordt beschouwd als ze menstrueert en dat is heus niet alleen bij Surinamers zo...



Nee we mogen wel op feestjes dansen op de muziek van Trafassi die over punani zingen....je mag er alleen niet aan likken want dat is vies....bah!!!
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven