Waarom hebben donkere mannen moeite met beffen???

25-03-2017 12:37 234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, ik fantaseer zeer veel over donkere mannen, en kom soms in de verleiding om hier een real date mee te hebben. Hier geef ik soms dan ook aan toe, via sex chatsites is het vrij makkelijk om als vrouw een minnaar te krijgen. Hier zitten weleens hele mooie blacks, maar telkens als het op een date uit draait verlangen ze wel dat ik ze pijp maar mij effe beffen ho maar. Terwijl blanke mannen hier nooit problemen mee hebben. Waar ligt dat aan??? Ben namelijk behoorlijk schoon op m'n poes. Die piemels van hun stinken veel meer. Is gewoon niet eerlijk vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn we eruit: Er zijn blanke en donkere mannen die niet beffen
koekies zijn lekker
Nou alleen weten hoe het zit met die winti-ok-sticker
Alle reacties Link kopieren
Gouden handel die stickers. je kan ze bij een vrouw op haar voorhoofd plakken als ze ongesteld is. Weet je meteen dat beffen op eigen risico is
koekies zijn lekker
Dit topic + reacties
Alle reacties Link kopieren
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:zoetjerminder schreef op 29 maart 2017 @ 09:29:

Volgens mij zijn we eruit: Er zijn blanke en donkere mannen die niet beffen Tsss, je moet wel wat meer in hokjes denken hoor.
Alle reacties Link kopieren
Zou Humberto Tan ook beffen bij Dionne Stax?
quote:shifty schreef op 26 maart 2017 @ 13:36:

[...]



Dat zei ik inderdaad al; dat je niet open staat voor de mening of visie van iemand anders.



Daarom, speciaal voor jou, zal ik het nog even toelichten:

Dat je een (bij-)geloof of een traditie waar je blij van wordt in stand wil houden snap ik best. En dat gun ik je van harte. Het sinterklaasfeest of het paasfeest is ook zo iets. Prima als je dat een mooi gebruik vindt. Het komt op mij wat vreemder over als je dan daadwerkelijk sinterklaas en de paashaas als reële en werkelijke waarheden gaat zien. Maar ook dat mag natuurlijk als je daar anderen niet mee lastig valt.



Maar als je vervolgens je zonen en dochters gaat inprenten dat ze zich moeten schamen en minderwaardig zijn door een natuurlijk iets in hun eigen lichaam, dan ben je naar mijn mening echt heel slecht bezig. Vrijwel Iedereen heeft vanuit vroeger bepaalde bekrompen ideeën heeft mee gekregen. Maar dat je dat klakkeloos door drukt in je eigen kinderen mag je gewoon kwalijk genomen worden hoor.



Jij hoopt dat ze net zo blijven zoals jij aangezien dat aan jouw eigen visie waarde geeft. Ik hoop dat ze een mooier en minder beperkt persoon worden die meer liefde en respect kunnen mee geven aan hun kinderen dan ze zelf van hun ouders gehad hebben.Nou dat hoop ik van harte met je mee!
quote:Eleonora-1 schreef op 26 maart 2017 @ 15:40:

[...]





Het lijkt mij dan weer geweldig als een van je kinderen met iemand uit een andere cultuur thuiskomt. Een waar lekker gekookt en gesekst wordt als een vrouw ongesteld is.

Gewoon omdat jij daar uiteindelijk niks over te zeggen hebt. Een volwassen kind kiest als het meezit voor een partner waar hij/zij van houdt, ongeacht ras/religie etc.

Hoop dat ze zich niet door jouw rare racisme laten beïnvloeden.



Dat jij niet kookt als je ongesteld bent moet je zelf weten.

Wat je in bed doet is helemaal je eigen zaak maar maak er geen racistisch issue van zeg, je lijkt wel gek.





En nog meer mee eens.
quote:sandra1905 schreef op 25 maart 2017 @ 12:56:

Om een kroi te verbreken zonder sporen moet de bonu van goede huize zijn. want psychisch kan je behoorlijk veel last van ondervinden. Je korte termijn geheugen wordt so wie so aangetast je geneest voor 95% als je te lang er mee gelopen heb. En de meeste mensen denken dat het niet zo is omdat ze denken dat het ze niet treft omdat ze in zich zelf geloven en een sterk geloof hebben vooral als ze lid zijn van een pinkster gemeente. Eind stand zoeken ze toch hulp buiten de deur. Als geesten demonen de shit bezit van een mens genomen heeft kan het niet anders. Maar is een verhaal dat tig keer in verschillende topics verschijnt. En als iemand bezeten is en je begint me zo iemand een relatie maar niet voor lang. Want licht en duister gaat niet. Als iemand niet clean is voel je het aan je theewater dan is het lusu inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 29 maart 2017 @ 10:33:

[...]



Tsss, je moet wel wat meer in hokjes denken hoor.



Straks moet ik iemand nog leren kennen voor ik hem/haar allerlei eigenschappen toeschrijf, weet je wel nie hoeveel tijd dat kost?

En tijd is geld.
Nu snap ik ook ineens de buitenvrouwen en waarom dat geaccepteerd word...

Die koken natuurlijk als de echtgenote ongesteld is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Haaz schreef op 29 maart 2017 @ 15:23:

Nu snap ik ook ineens de buitenvrouwen en waarom dat geaccepteerd word...

Die koken natuurlijk als de echtgenote ongesteld is.Hoppakee dat bedoel ik. Waar heb je sociologisch en antropologisch onderzoek naar het concept van monogamie voor nodig als je hokjes hebt? scheelt tijd en geld.
quote:cactusss schreef op 29 maart 2017 @ 15:25:

[...]





Hoppakee dat bedoel ik. Waar heb je sociologisch en antropologisch onderzoek naar het concept van monogamie voor nodig als je hokjes hebt? scheelt tijd en geld.
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 29 maart 2017 @ 09:36:

Nou alleen weten hoe het zit met die winti-ok-sticker Ik heb ´s ochtends altijd last van wintie, waar kan ik de stickers bestellen?
En hoe moet dat nou als je een ongestelde vraag hebt over wat je aan het koken bent?

Moet je die dan juist wel stellen zodat die vraag niet meer ongesteld is? Of moet je daar juist mee wachten tot het eten op is aangezien ongestelde vragen het recept kunnen verpesten? Of wordt het recept nou juist verpest omdat je de vraag niet gesteld hebt? Of is het een dilemma waar je nooit meer uit komt op het moment dat je überhaupt een ongestelde vraag hebt en kan je beter de hele wok in de vuilnisbak knikkeren om vervolgens een zakje winti-frietjes te halen? Of mag je die ongestelde vragen wel altijd aan je buitenvrouw stellen want buiten is het soweiso altijd een beetje wintiërig?



Pfffff lastig koken hoor, ik begin te snappen dat ze dat niet meer gratis doet als het zo ingewikkeld is allemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 29 maart 2017 @ 16:35:

En hoe moet dat nou als je een ongestelde vraag hebt over wat je aan het koken bent?

Moet je die dan juist wel stellen zodat die vraag niet meer ongesteld is? Of moet je daar juist mee wachten tot het eten op is aangezien ongestelde vragen het recept kunnen verpesten? Of is het een dilemma waar je nooit meer uit komt op het moment dat je überhaupt een ongestelde vraag hebt en kan je beter de hele wok in de vuilnisbak knikkeren om vervolgens een zakje winti-frietjes te halen? Of mag je die ongestelde vragen wel altijd aan je buitenvrouw stellen want buiten is het soweiso altijd een beetje wintiërig?



Pfffff lastig koken hoor, ik begin te snappen dat ze dat niet meer gratis doet als het zo ingewikkeld is allemaal.Mijn dochter zit vast ook in het 'complot' , die gaat nu een koksopleiding doen, en als zij in de keuken staat, ja dan zit met m'n ongestelde vragen. Ze is pas 16, en ja, dan zit je als moeder met die ongesteldheid op de bank. Laat staan dat ik haar vraag of zij ook ongesteld is, dan heb je dubbele ongesteldheid.
Toch mooi dat zo een topic leidt tot zoveel levenswijsheden over de verschillende culturen..
quote:Corona67 schreef op 29 maart 2017 @ 16:42:

Toch mooi dat zo een topic leidt tot zoveel levenswijsheden over de verschillende culturen.. Ik heb nochtans vastgesteld dat we toch mooi met veel gestelde vragen blijven zitten .. Of krijgen we alleen antwoorden op ongestelde vragen? Of is dat tegengesteld aan geen antwoorden op gestelde vragen?
quote:sprokkelientje schreef op 29 maart 2017 @ 08:55:

[...]





Had ik in die tien jaar moeten betalen dan als ik bij mijn toenmalige schoonouders ging eten?

Waar het mij om ging en gaat is dat ik erg veel moeite heb dat in religies, culturen en bij-geloven de vrouw als "onrein" wordt beschouwd als ze menstrueert en dat is heus niet alleen bij Surinamers zo...



Nee we mogen wel op feestjes dansen op de muziek van Trafassi die over punani zingen....je mag er alleen niet aan likken want dat is vies....bah!!!Dat mag jij ook vinden, Surinamers nemen ook geen blad voor de mond dat weet ik maar al te goed, maar om bepaalde culturele gebruiken nu compleet belachelijk te maken gaat mij ook tever. Het is behoorlijk respectloos en daar heeft miss kotto gewoon gelijk in.
quote:shifty schreef op 29 maart 2017 @ 16:53:

[...]



Ik heb nochtans vastgesteld dat we toch mooi met veel gestelde vragen blijven zitten .. Of krijgen we alleen antwoorden op ongestelde vragen? Of is dat tegengesteld aan geen antwoorden op gestelde vragen?



Ik denk dat de vragen die hier gesteld zijn vragen zullen blijven, omdat deze vragen niet eenduidig beantwoord kunnen worden, al zullen sommige beantwoordenaars(ters) hun antwoord wel duidelijk vinden en dus ook vinden dat het vraag dus wel beantwoord is, omdat zij zelf dit antwoord hebben gegeven. Daarentegen zullen zullen er ook antwoorden gegeven worden op niet gestelde vragen, maar zullen deze niet als zodanig herkend worden omdat de bijbehorende vraag niet gesteld is. Ook hier zal de beantwoordenaar(ster) van de ongestelde vraag het wel duidelijk vinden omdat dees persoon de vraag waarschijnlijk in zijn/haar hoofd gesteld heeft en dus zeker weet waar zowel ongestelde vraag als antwoord naar verwijst.



Ik hoop dat ik zo een duidelijk antwoord op jouw gestelde vraag heb kunnen geven..
quote:Corona67 schreef op 29 maart 2017 @ 17:23:

[...]





Ik denk dat de vragen die hier gesteld zijn vragen zullen blijven, omdat deze vragen niet eenduidig beantwoord kunnen worden, al zullen sommige beantwoordenaars(ters) hun antwoord wel duidelijk vinden en dus ook vinden dat het vraag dus wel beantwoord is, omdat zij zelf dit antwoord hebben gegeven. Daarentegen zullen zullen er ook antwoorden gegeven worden op niet gestelde vragen, maar zullen deze niet als zodanig herkend worden omdat de bijbehorende vraag niet gesteld is. Ook hier zal de beantwoordenaar(ster) van de ongestelde vraag het wel duidelijk vinden omdat dees persoon de vraag waarschijnlijk in zijn/haar hoofd gesteld heeft en dus zeker weet waar zowel ongestelde vraag als antwoord naar verwijst.



Ik hoop dat ik zo een duidelijk antwoord op jouw gestelde vraag heb kunnen geven..Helemaal helder .. maar ik geloof niet alles wat ik lees op internet (shifty)
quote:Bblientje schreef op 29 maart 2017 @ 17:18:

[...]





Dat mag jij ook vinden, Surinamers nemen ook geen blad voor de mond dat weet ik maar al te goed, maar om bepaalde culturele gebruiken nu compleet belachelijk te maken gaat mij ook tever. Het is behoorlijk respectloos en daar heeft miss kotto gewoon gelijk in.Joh draai jij lekker even de zaken om. Ze is zelf in de eerste plaats denigrerend, racistisch en respectloos ten aanzien van mensen die er anders in staan of anders over denken. Daarnaast gaat ze het gesprek niet aan, maar gaat ze juist het gesprek uit de weg. Dat bij elkaar is geen kwestie van 'gelijk hebben' of 'geen blad voor de mond nemen', dat is een kwestie van oor+oogkleppen op doen en vervolgens je eigen mening koppelen aan het omlaag halen van mensen met een andere mening of een andere cultuur. Het lijkt mij niet heel vreemd dat je niet serieus genomen wordt als je je als een klein kind gedraagt toch?
Niet mijn ervaring hoor. Alle donkere mannen die ik heb meegemaakt beften me met overgave
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 29 maart 2017 @ 17:18:

[...]





Dat mag jij ook vinden, Surinamers nemen ook geen blad voor de mond dat weet ik maar al te goed, maar om bepaalde culturele gebruiken nu compleet belachelijk te maken gaat mij ook tever. Het is behoorlijk respectloos en daar heeft miss kotto gewoon gelijk in.



Ik maak graag alle culturele gebruiken die indruisen tegen het vrouw zijn belachelijk. In mijn ogen zijn degenen die deze culturele gebruiken zelf hoog in het vaandel hebben staan belachelijk, denigrerend en respectloos.



Wat ik schets gaat een stapje verder dan wat graag wordt weggezet als rascisme of wat dan ook...de weg van de minste weerstand mijns inziens. Vrouwen en mannen zijn gelijk in mijn ogen (en die van mijn ex, wat voor lul dat verder ook is want het is niet voor niets een ex). Ik zie in dit leven en de mogelijke volgende levens die hierop volgen echt niet in met een bepaalde redelijkheid waarom pijpen WEL zou mogen en beffen NIET...dat krijg je gewoon niet aan mij uitgelegd sorry daar pas ik voor.



Vrouwen uit welke cultuur dan ook doe alsjeblieft je ogen open en laat je niet langer koeieneren door "culturele gebruiken" of religieuze gebruiken" die bedacht zijn door mannen ...een kut is niet vies..via een kut worden kinderen geboren, hoe de hell kan dit onrein zijn...please...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven