Waarom krijgt een vrouw een "naam" ?

29-08-2015 10:46 101 berichten
Ik vind dit zo frustrerend !!

Waarom mag een man wel meerdere sekspartners hebben en zou je als vrouw "een naam" krijgen ?

2 maanden geleden had ik wat met een man, dat is niets geworden omdat de sexuele aantrekkingskracht ontbrak, de sex was op zich niet slecht maar het verlangen naar ontbrak.

Daarna had ik wat met een ander, dat was het ook niet.

Toen een man ontmoet die sex en spanning uitstraalde, en dat ook waarmaakte, wauw, wat een man, wat een geweldige sex !!

Hij doet niet aan relaties, wil het leuk hebben zolang het duurt en dat is ok voor mij, ik zit ook niet te wachten op een vaste relatie.

We hebben dus sex maar claimen elkaar niet.

Maar........ik had het daar dus over met een vriendin en die vroeg zich af waar ik mee bezig was, wist ik wel dat ik op deze manier een naam zou krijgen ?

Ik ben een volwassen vrouw en ik geniet van sex, is dat zo slecht ?

Ik lig niet iedere week met een ander in bed, heb er geen 2 tegelijk, en al zou ik dat wel doen of hebben, is dat toch nog mijn eigen keuze ?
Alle reacties Link kopieren
Je vriendin zeurt. Niets van aan trekken, misschien is zij jaloers.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja,een naam zal je waarschijnlijk wel krijgen.

Nee, dat is heel oneerlijk.



Maarre,als jij het naar je zin hebt en je niemand vals voorlicht over je romantische bedoelingen, wat boeit het dan?



Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen zou een oudoom zeggen.
Omdat een groep mensen vindt dat vrouwen kuis moeten zijn.
Niet meer met haar erover hebben. Laat dr lekker lullen;) zo schokkend vind ik je verhaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Omdat andere vrouwen daar voor zorgen. Belachelijk idd.
Alle reacties Link kopieren
Een man krijgt ook een naam : player bijv.

Om de een of andere onduidelijke reden is die naam niet zo negatief als bij de vrouw.



Hou t bij mr player wel safe.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Oh nee, niet weer deze zinloze discussie over namen...



Je weet hoe het werkt, leer ermee dealen.
Alle reacties Link kopieren
Dat heeft een historische/culturele oorsprong.

De vader van je kinderen wil graag zeker weten dat zijn zuurverdiende geld ten goede komt aan zijn biologisch eigen kinderen.

Daarom wordt een promiscue vrouw bespot en veroordeeld.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Grappig... Als de OP in een andere context geplaatst zou worden zou iedereen er over vallen en haar idd een naam geven..



Maar eens met bovenstaande reacties..
Alle reacties Link kopieren
Zolang jij niets tegen jouw wil doet zie ik het zogenaamde probleem niet Smurfin

Dat die vriendin een probleem probeert te máken van jouw seksleven vind ik raar.



Die vriendin heeft geen enkel recht om jou met haar normenpakket op te zadelen.

Laat ze dat pakket toepassen op haar eigen seksleven ipv jou ermee te belasten.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Waar maak je je nou druk om



Ga gewoon lekker neuken
Het gaat niet over geld hoor, retrostar, maar over zekerheid dat die vrouw zijn kinderen baart. Zekerheid over afstamming dus.
Als jij het niet rondbazuint, hoe moet je dan een naam krijgen? Of zoek je ze allemaal uit in dezelfde kroeg?



Je vriendin zeurt, lekker genieten!
Ook eens met bovenstaande reacties, niets van aantrekken, jouw leven, jouw keuzes, geniet er van.
Dank voor de reacties !!

Ik trek me er ook niets van aan, maar na dat gesprek met haar moest ik even mijn frustratie kwijt.

Het voelt goed, en zolang het voor mij goed voelt is het ok.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 29 augustus 2015 @ 11:31:

Het gaat niet over geld hoor, retrostar, maar over zekerheid dat die vrouw zijn kinderen baart. Zekerheid over afstamming dus.

Komt op hetzelfde neer; zo'n koekoeksjong trekt alleen maar middelen weg van zijn eigen kinderen waardoor zijn eigen kinderen minder kansen krijgen, biologisch gezien.



Maar alles verandert geleidelijk aan. Hoewel de meesten liever een biologisch eigen kind hebben hebben steeds meer ouders geen bezwaar tegen een biologisch niet-eigen kind.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Jaloezie?

Laat gaan...geniet er lekker van!
Ik lig niet iedere week met een ander in bed, heb er geen 2 tegelijk, en al zou ik dat wel doen of hebben, is dat toch nog mijn eigen keuze ?



Drie in twee maanden is niet iedere week maar komt aardig in de buurt. En dan nog, zal mij boeien wat je doet en met wie, enjoy!
quote:badmeester schreef op 29 augustus 2015 @ 11:30:

Waar maak je je nou druk om



Ga gewoon lekker neukenMijn idee!
Alle reacties Link kopieren
Je doet het zelf ook, lees je laatste zin maar. Je probeert na je relaas de boel meteen te relativeren (ik lig niet met 2 mannen pw in bed). Hoe kun je verwachten dat je bij een ander geen naam krijgt als jij jezelf die naam al gegeven hebt?



Ik ben ook een sloerie en ben daar in de juiste setting best open over. Het kan mij echt serieus niet schelen als mensen me daardoor anders bekijken, dat zegt alles over hun, niks over mij.
...
Je vriendin is gewoon jaloers. Bovendien: hoe zou je een naam kunnen krijgen als je het zelf niet bekend maakt aan de wereld? Die meid dus gewoon laten lullen, en doe wat goed voelt voor jou.
quote:Justmaartje123 schreef op 29 augustus 2015 @ 12:21:

[...]





Mijn idee!Slet
quote:badmeester schreef op 29 augustus 2015 @ 14:29:

[...]





SletJa ik ben ook wel een beetje into smerige praat. Ga door.
Alle reacties Link kopieren
hahaha idd het blijft altijd hetzelfde. Ik ben ook niet de braafste geweest maar heb gewoon altijd tegen iedereen mijn mond gehouden. Gaat niemand wat aan. Nu heb ik een vaste relatie ben straal verliefd en we zijn bezig voor een kindje. Hij heeft geen probleem met mijn verleden dus gewoon lekker genieten. En altijd zorgen dat je zelf de touwtjes in handen houd mannen rennen voor je als je het goed aanpakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven