Waarom nooit zin?

15-12-2014 15:54 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Hoe ziet jullie leven er verder uit? Heeft ze een heftige baan, hebben jullie een kind of kinderen?
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ze is vaak te moe, of wil gewoon slapen, geen zin, niet geschoren(wat trouwens vaker de rede is om niet intiem te zijn van haar)... Ik weet niet wat er is.. ik vraag vaak aan haar of ze nog wel van me houdt en nog wel opgewonden raakt vaak mij, dan is haar antwoord "ja".. maar er gebeurd niets.. :( is nu meer dan maand geleden gok ik



Ik gok dat jullie jong zijn en dat dit jullie eerste lange relatie is.



Probeer eens te stoppen met dat vragen om bevestiging, te stoppen met zoeken naar wat haar nou behaagt, en draai het eens om: Ga eens volledig uit van wat je zelf lekker lijkt. Vrouwen vallen sneller voor een zelfverzekerde dominante man, dan voor een schoothondje dat achter haar wensen aantrippelt.



Niet is irritanter dan die vragen om bevestiging of er nog van je gehouden wordt en of je nog opwindend bent. Verwacht je echt dat ze in goede gemoede nee zou kunnen zeggen? Dat soort vragen zijn een enorme turn off.



Wees een man, trommel met je vuisten op je borst enzo als je indruk wil maken. Het "lieve vriendje" is niet de spannendste rol in het toneelstuk dat Het Leven heet.
TO is ook vrouw, toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 15 december 2014 @ 16:07:

TO is ook vrouw, toch?Oh, is dat zo? Dan is dat borstroffelen misschien een minder slim idee.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Pfff klinkt als een zwaar leven. Ik zou zelf ook niet eens zin in seks hebben als ik zulke lange dagen maak.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, ik zie nu dat ik twee maanden geleden nog flink door je gedisst bent in een topic dat je had geopend over lingerie voor je vriend, tegelijk met een topic over je schoonfamilie die je al jaren kende. Dus vol verwarring over geslachtsvragen verlaat ik dit topic weer.
Hebben jullie op dezelfde dagen vrij? Een of twee dagen per week samen? Hoe verlopen die? Is er kans quality time te regelen?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
beide weekend vrij, die vaak al volgepland staan.

Excuses Kerol voor het verleden.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:kardoula schreef op 15 december 2014 @ 16:17:

beide weekend vrij, die vaak al volgepland staan.

Excuses Kerol voor het verleden.



Okay, zand erover.



Maar ik moet je wel echt eerlijk vragen waarom een topic van jou twee maanden geleden erover gaat, dat jij zelf nooit zin hebt, en het topic nu gaat over je vriendin die nooit zin heeft.



Ikm kan nog wel snappen dat je je vriendin veiligheidshalve een vriend noemt in een topic, maar zijn de rollen in jullie relatie nu twee maanden later echt volledig structureel omgedraaid dan?



Zit jij nu ineens vol zin en je vriendin niet meer, terwijl het twee maanden geleden nog omgekeerd was? Hoe heeft je vriendin dan opgelost waar je nu zelf mee worstelt?



Duidelijk n.a.v. je laatste post, opgelost.
Alle reacties Link kopieren
ik heb hetzelfde. De truckendoos om geen sex te hebben is groot. De enige optie is voor mij om het zelf maar te doen.

Troost je voor mij is het langer geleden. Als jullie bij elkaar willen blijven zal je elders op zoek moeten. of alleen je zelf bevredigen. Dat is trouwens ook heerlijk hoor.
weest eerlijk en oprecht.
Alle reacties Link kopieren
Uuuh dit is verwarrend: wie ben jij? De vriend of de vriendin of allebei?



Ik zou een vaste dag in het weekend nemen om q time met elkaar door te brengen. Bijv de zondag: ontbijtje op bed, filmpje op de laptop in bed beetje aan elkaar zitten etc.



Dat 1 dag in de week wanneer jullie beiden tijd hebben. Allebei er ook tijd voor maken cq. niets anders plannen.
Maar een relatie verloopt toch niet vanzelf? Het is toch belangrijk om in het weekend tijd voor elkaar vrij te maken? Samen iets leuks te doen? Jullie zijn geen huisgenoten van elkaar, maar hebben een relatie. Daar moet je m.i. wel in investeren, anders raak je elkaar kwijt.
En ik denk dat je ook best kunt onderhandelen over het huishouden. Als hij een handje meehelpt, kun jij lekker in bad/even tutten/je haar leuk doen/je persoonlijke verzorging bijwerken. Ben je daarna mogelijk meer in de stemming om hem alle hoeken van de slaapkamer te laten zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de vriendin en dit verhaal gaat over mij. Er is niets veranderd aan de situatie..
quote:kardoula schreef op 15 december 2014 @ 16:21:

ik heb geen tijd om mezelf te verzorgen en mooi te maken... ik baal er zo van



Ehm ik neem aan dat je nog wel doucht. Dan is er toch zo een scheermesje langsgehaald?



En soms moet je gewoon tijd en zin maken. Use it or lose it geldt vaak bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft over huisdieren - is dat wel handig als jullie beiden 50 uur per week weg zijn? Of moet ik in de categorie goudvissen denken?



Je beschrijft het zelf in ieder geval voornamelijk als een probleem van tijd en agenda. In dat geval zul je toch echt activiteiten moeten schrappen.



Maar het klinkt ook nogal alsof je er perfect tiptop uit wil zien voordat je aan seks kan denken. Maar dan zou je dus iets aan je zelfbeeld kunnen/moeten veranderen, dat is wel heel lastig natuurlijk, maar in ieder geval een handvat om een oplossing buiten de drukke agenda om te zoeken.



Het staat en valt natuurlijk in ieder geval allemaal met hoe jij dat precies aanvoelt, waar voor jou het kernprobleem ligt. Dat is lastig om voor een ander te bepalen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een verwarrend kuttopic. Laat deze lekker dichtgooien door de moderators en maak een nieuwe aan.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt vooral saai, veel werken, het huishouden moeten doen, een partner die alleen maar hangt, ik zou er ook lauw van worden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
niet geschoren(wat trouwens vaker de rede is om niet intiem te zijn van haar)...



Daar kun je samen wat aan doen. Samen naar de douche en scheren maar, en je kan van start. En verlies je ook niet te veel tijd aan eerst alles voorbereiden.
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er voor jou te veel lading zit op 'de daad'. Intimiteit is leuk, en iets waar je samen van kunt genieten. Misschien is het de stress die er voor zorgt dat je het gevoel hebt dat je het 'moet' doen.



Ik weet niet hoe lang jullie samen zijn, maar ik denk dat het je vriend echt niet zo veel uit maakt of je je haren gestyled hebt en je geschoren hebt. Hij wil gewoon intimiteit met je delen, hij houdt van je zoals je bent.



Je moet jouw onzekerheid niet de ruimte geven om je eigen plezier weg te nemen.
Live love life give love

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven