Waarom schrikken vrouwen altijd van plasseks

18-06-2012 17:56 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit eens een ervaring met plasseks gehad alleen daar is het bij gebleven, los van de lust om het nog eens te doen. Sinds ben ik een aantal vrouwen tegengekomen en heb ik het na verloop van tijd gevraagd alleen de reactie bleef afkeurend. Gek genoeg kom je op internet wel veel vrouwen tegen die zeggen dat ze er van kunnen genieten. Heb ik gewoon domme pech dat ik nooit de juiste tegenkom of heeft een vrouw een speciale aanpak nodig als het op zulke 'intieme' vragen aankomt??
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat veel vrouwen het gewoon vies vinden, net als veel mannen.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn ook niet veel mensen die opgewonden worden van het opeten van elkaars lichaamsdelen, maar als je goed zoekt op internet vind je ook daar liefhebbers voor.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Het hoort bij mij niet bij standaard seks en ik denk voor meer mensen niet. Daarbij is er natuurlijk ook het aspect van het vies vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook niet van dat gezeik. Niet over mijn matras en al helemaal niet aan mijn kop.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik dus wil zeggen is: een vrouw is geen Google-search resultaat.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik denk dat er gewoon niet zoveel mensen zijn die het niet vies vinden.

Op internet is over alles wel te vinden dat het veel voorkomt. Vooral als je goed zoekt.
is toch ook gewoon vies???
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 juni 2012 @ 18:00:

Ik hou ook niet van dat gezeik. Niet over mijn matras en al helemaal niet aan mijn kop.







Denk dat er echt wel vrouwen en mannen zijn die hier van houden of dat dit bij een goede relatie met wederzijds vertrouwen bespreekbaar is. Maar: plasseks valt nu eenmaal niet onder "reguliere seks" net zo min als bdsm etc.. waarmee ik overigens niet wil zeggen dat het raar vies of afwijkend is want dat is wat mij betreft niets waarbij er sprake is van wederzijds goedvinden binnen een relatie of sekscontact waarbij partijen meerderjarig en "goed bij hun hoofd zijn" niet gedwongen worden etc...



Wellicht is TO gewoon tot op heden niemand tegengekomen die hier iets mee kan.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:mevrkimkim schreef op 18 juni 2012 @ 18:04:

is toch ook gewoon vies???





Urine is heel schoon hoor, steriel.



Ik hou alleen niet van zeikers.
Ik begrijp de drang niet om op zo'n manier je territorium te willen afbakenen, je bent toch geen hond? Of is de mens daar ook nog niet overheen ontwikkeld?
Alle reacties Link kopieren
Denk echt dat dit te maken heeft met het wel of niet hebben van specifieke voorkeuren. De kans dat een vrouw je pijpt is relatief gezien groter dan dat ze je onder wil plassen of zelf onder geplast wil worden.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik weet niet hoe het zit in de rest van Nederland, maar als hier gezegd wordt, ik pis op je, heb je niet met je beste vriend te maken.
Alle reacties Link kopieren
Als hij het graag zou willen, ben ik best bereid hem onder/in zijn mond te plassen, wil alleen zelf niet ondergeplast worden.



Dus misschien moet je een verschil maken tussen geven en ontvangen.
Zolang ze het niet doet terwijl ik haar aan het beffen ben, vind ik het best.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 18 juni 2012 @ 18:10:

Ik weet niet hoe het zit in de rest van Nederland, maar als hier gezegd wordt, ik pis op je, heb je niet met je beste vriend te maken.Nee klopt, maar dat heeft dan meer met een andere context te maken. Als je het betrekt op seks zou het voor sommige mensen een bepaalde voorkeur kunnen hebben, net als BDSM of andersoortige niet alledaagse seksuele handelingen of voorkeuren.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:mevrkimkim schreef op 18 juni 2012 @ 18:04:

is toch ook gewoon vies???

Mwoah, spoel je toch zo weer af. Dingen met poep, dát lijkt me nou echt heel smerig. Maar een beetje over elkaar heen plassen, zeker als je onder de douche staat, och.



Persoonlijk heb ik de behoefte totaal niet en er lijkt me ook niks aan. Maar mocht een vriendin er om vragen, of de fantasie hebben om een keer over me heen te pissen of ik over haar, nou ik zou er weinig problemen van maken hoor.
Alle reacties Link kopieren
Dat sommige mensen er niks mee kunnen kan ik mij voorstellen. Ik vind het nou eenmaal spannend. En wat 'evyblissy' zegt zit wel een kern van waarheid in 'een vrouw is ook geen google-search resultaat, zo benader ik ze ook niet. Maar, tegenwoordig is dat toch wel een manier hoe mannen en vrouwen elkaar treffen. Vooral voor de wat meer intieme onderwerpen. Het lastige is altijd (bij een 'normale' ontmoeting) dat je het gesprek niet graag begint met te vragen of ze van plasseks houdt...S:
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik zelf geen fan ben weet ik genoeg stellen die hier van genieten.



Ik denk alleen dat je hiervoor elkaar wel goed moet kennen om het minder vies te gaan vinden. (hoewel ik toch ook menig vrouw op een swingersfeestje zag die hierin mee ging als het ze op een feestje waren. Maar die zullen er dan wel eerder ervaring mee hebben gehad)



Misschien is je eerste reactie ook wel afkeuring, misschien vroeg je het toch iets te snel en in een relatie.



Ze zijn er dus wel maar blijkbaar ben jij ze nog niet tegen gekomen of wil je dit te snel in een relatie. Wat overigens niet hoeft te betekenen dat vrouwen er met de jaren makkelijker over gaan denken, het kan alleen wel veranderen als intimiteit groeit en je elkaar minder "vies" gaat vinden.



Een tip om het aan te pakken heb ik dus niet voor je, misschien toch die vrouw vinden die er al eerder ervaring mee had en er minder vreemd tegen aan kijkt. Of die vrouwvinden die uit liefde deze wens wel voor je wil vervullen, wat ik al zei, ze zijn er echt wel.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:deacon schreef op 18 juni 2012 @ 18:13:

Dat sommige mensen er niks mee kan ik mij voorstellen. Ik vind het nou eenmaal spannend. En wat 'evyblissy' zegt zit wel een kern van waarheid in 'een vrouw is ook geen google-search resultaat, zo benader ik ze ook niet. Maar, tegenwoordig is dat toch wel een manier hoe mannen en vrouwen elkaar treffen. Vooral voor de wat meer intiemere onderwerpen. Het lastige is altijd (bij een 'normale' ontmoeting) dat je het gesprek niet graag begint met te vragen of ze van plasseks houdt...S:Is het zó belangrijk voor je dat het een dealbreaker is?
quote:sprokkelientje schreef op 18 juni 2012 @ 18:12:

[...]





Nee klopt, maar dat heeft dan meer met een andere context te maken. Als je het betrekt op seks zou het voor sommige mensen een bepaalde voorkeur kunnen hebben, net als BDSM of andersoortige niet alledaagse seksuele handelingen of voorkeuren.Ik denk dat het te maken heeft met macht en territoriumdrang, van beide krijg ik de kriebels.
Alle reacties Link kopieren
quote:deacon schreef op 18 juni 2012 @ 18:13:

Dat sommige mensen er niks mee kan ik mij voorstellen. Ik vind het nou eenmaal spannend. En wat 'evyblissy' zegt zit wel een kern van waarheid in 'een vrouw is ook geen google-search resultaat, zo benader ik ze ook niet. Maar, tegenwoordig is dat toch wel een manier hoe mannen en vrouwen elkaar treffen. Vooral voor de wat meer intiemere onderwerpen. Het lastige is altijd (bij een 'normale' ontmoeting) dat je het gesprek niet graag begint met te vragen of ze van plasseks houdt...S:Nee, als dat je insteek is kom je wat betreft een eerste date met een potentiele nieuwe relatie niet ver, zou eerder afschrikken denk ik. Bij een seks-date waarbij e.e.a. aan voorkeuren de revue al is gepasseerd is, is de kans wellicht groter.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 18 juni 2012 @ 18:07:

Ik begrijp de drang niet om op zo'n manier je territorium te willen afbakenen

Wie heeft het over territorium afbakenen? Dat heeft er natuurlijk geen bal mee te maken.



quote:je bent toch geen hond? Of is de mens daar ook nog niet overheen ontwikkeld?

De mens is gewoon een dier, en 99% van ons gedrag is sterk vergelijkbaar met veel andere zoogdieren.



quote:Cateautje schreef op 18 juni 2012 @ 18:10:

Ik weet niet hoe het zit in de rest van Nederland, maar als hier gezegd wordt, ik pis op je, heb je niet met je beste vriend te maken.Mensen doen wel meer "rare" dingen met elkaar in de slaapkamer, die ze niet met hun beste vrienden zouden doen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 juni 2012 @ 18:00:

Ik hou ook niet van dat gezeik. Niet over mijn matras en al helemaal niet aan mijn kop.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat als we allemaal hetzelfde zijn als cateautje dat het eenb saaie bedoeling zal worden..quote:Anyco schreef op 18 juni 2012 @ 18:16:

[...]





Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven