Waarom schrikken vrouwen altijd van plasseks

18-06-2012 17:56 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit eens een ervaring met plasseks gehad alleen daar is het bij gebleven, los van de lust om het nog eens te doen. Sinds ben ik een aantal vrouwen tegengekomen en heb ik het na verloop van tijd gevraagd alleen de reactie bleef afkeurend. Gek genoeg kom je op internet wel veel vrouwen tegen die zeggen dat ze er van kunnen genieten. Heb ik gewoon domme pech dat ik nooit de juiste tegenkom of heeft een vrouw een speciale aanpak nodig als het op zulke 'intieme' vragen aankomt??
quote:joop_2000 schreef op 18 juni 2012 @ 18:16:

[...]



Wie heeft het over territorium afbakenen? Dat heeft er natuurlijk geen bal mee te maken.





[...]



De mens is gewoon een dier, en 99% van ons gedrag is sterk vergelijkbaar met veel andere zoogdieren.





[...]



Mensen doen wel meer "rare" dingen met elkaar in de slaapkamer, die ze niet met hun beste vrienden zouden doen.Tjonge Joop, wat ben je gevat vandaag.
Alle reacties Link kopieren
En dat is dan weer het nadeel. Iedere site die met dergelijke onderwerpen te maken heeft zitten (sorry voor mijn taalgebruik) sms-hoertjes die niks anders doen dan je enkel aan het lijntje houden. Dus iemand met vergelijkbare interesse vinden is en blijft een lastig verhaalquote:joop_2000 schreef op 18 juni 2012 @ 18:16:

[...]



Wie heeft het over territorium afbakenen? Dat heeft er natuurlijk geen bal mee te maken.





[...]



De mens is gewoon een dier, en 99% van ons gedrag is sterk vergelijkbaar met veel andere zoogdieren.





[...]



Mensen doen wel meer "rare" dingen met elkaar in de slaapkamer, die ze niet met hun beste vrienden zouden doen.
Alle reacties Link kopieren
Zo, lekkere binnenkomer.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:deacon schreef op 18 juni 2012 @ 18:20:

En dat is dan weer het nadeel. Iedere site die met dergelijke onderwerpen te maken heeft zitten (sorry voor mijn taalgebruik) sms-hoertjes die niks anders doen dan je enkel aan het lijntje houden. Dus iemand met vergelijkbare interesse vinden is en blijft een lastig verhaal





[...]

Ik denk dat je dit wel nader uit mag leggen, want in de context met de post waar je op reageert, slaat het helemaal nergens op. Tenzij het de bedoeling is dat ik me aangesproken voel.
Alle reacties Link kopieren
Daar wordt je matras zo vies van.



Urineren over anderen is in het dierenrijk een uiting van dominantie, van de ander in submissie brengen.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 18 juni 2012 @ 18:15:

[...]



Is het zó belangrijk voor je dat het een dealbreaker is?In zeker zin wel. Hiervoor ook een lange relatie gehad waarbij zij er niet voor open stond. Uiteindelijk begin in dan toch wat te missen wat voor een bepaalde onrust zorgt. Dus ja..het is denk ik wel een dealbreaker
quote:rionyriony schreef op 18 juni 2012 @ 18:25:

Daar wordt je matras zo vies van.



Urineren over anderen is in het dierenrijk een uiting van dominantie, van de ander in submissie brengen.Ja, precies.
Alle reacties Link kopieren
Joop_2000 schreef:

De mens is gewoon een dier, en 99% van ons gedrag is sterk vergelijkbaar met veel andere zoogdieren.



Ja hoor, ik ben ook twee maal per jaar in de rui, leg in april/mei een ei en ik heb nog nooit een olifant zien typen!



Groetjes, Tjiep.
Alle reacties Link kopieren
quote:rionyriony schreef op 18 juni 2012 @ 18:25:

Daar wordt je matras zo vies van.



Urineren over anderen is in het dierenrijk een uiting van dominantie, van de ander in submissie brengen.





De keren dat ik het zag bij stellen ging dat zelden op het matras, betegelde vloeren van bv badkamer of in de badkuip en bv buiten zijn meer de locaties waar men dit dan doet.



kan vorm van dominatie onderdanigheid zijn, maar zeker niet ieder stel had die gevoelens (of 1 van beide had ze niet) dan was het simpel warm en nat en vonden ze het lekker.



Vraag me nog af of deacon het wil ondergaan of bij een ander wil doen. Ook dit kan behoorlijk verschil maken of je een vrouw vind die er voor open staan, geven is vaak makkelijker als je er niets mee hebt dan bv ontvangen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rionyriony schreef op 18 juni 2012 @ 18:25:

Daar wordt je matras zo vies van.

Ik mag toch aannemen dat plasseks-beoefenaars dat niet in bed of op een matras doen he? (iemand toevallig ervaringsdeskundige?)



quote:Urineren over anderen is in het dierenrijk een uiting van dominantie, van de ander in submissie brengen.

Jep ik denk het ook, en een beetje met machtsverhoudingen spelen is een zeer gangbaar onderdeel in seks. De een doet het in wat extremere mate of op een afwijkendere manier dan de ander.



Plasseks wordt dan heel extreem of bizar gevonden, maar bij tijd en wijle een beetje aan elkaars haar trekken of een pets op de billen uitdelen is ook een (zij het wat mildere) uiting van machtsverhouding. En er zijn maar weinigen die daar niet van houden.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het helemaal geen teken van dominantie of grenzen afbakenen, ik vind plassex juist enorm intiem.



maar wat is in vredesnaam plassex?

ik heb wel es over mijn man geplast en hij over mij, in bad of onder de douche.

ik kom er niet klaar van, hij komt er niet klaar van, het is gewoon heel intiem om te doen en we moeten er vreselijk om lachen.

het is niet iets dat we standaard doen, gewoon als een lolletje tussendoor. als ik moet plassen en we liggen samen in bad, of als hij moet plassen en we staan onder de douche. dat is alles.

bovendien plassen duurt toch helemaal niet lang?
Honden en katten baken toch ook hun territorium af met plassen?

Echt, als er iemand is die graag plasseks wil en enkel wil ontvangen, dan heb ik daar niet zoveel moeite mee. Het scheelt uiteindelijk toch weer in mijn rekening van Vitens.

Alle reacties Link kopieren
quote:deacon schreef op 18 juni 2012 @ 18:26:

[...]





In zeker zin wel. Hiervoor ook een lange relatie gehad waarbij zij er niet voor open stond. Uiteindelijk begin in dan toch wat te missen wat voor een bepaalde onrust zorgt. Dus ja..het is denk ik wel een dealbreakerNou, als dat een dealbreaker is.........
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:kevin8 schreef op 18 juni 2012 @ 18:38:

Honden en katten baken toch ook hun territorium af met plassen?

Echt, als er iemand is die graag plasseks wil en enkel wil ontvangen, dan heb ik daar niet zoveel moeite mee. Het scheelt uiteindelijk toch weer in mijn rekening van Vitens.

Reken jij per plasbeurt af aan Vitens?
Alle reacties Link kopieren
Plassen over de tenen is goed voor wintertenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog dat op 1 feestje in ver verleden een bekende nederlander onder zo'n po stoel ging liggen en vrouwen daar op gingen zitten om hem onder te plassen, hij zal misschien die onderdandigheid hebben gevoeld de dames waren zeker niet alle dominant maar gunde hem dat pleziertje.



Weet ook mannen die graag mee gaan naar de badkamer als vrouwen aangeven even te moeten plassen en die dan in de badkuip gaan liggen of onder de douche gaan staan, met het verzoek het over hen heen te doen. Ook hierin geen dominatie of onderdanigheid bij alle partijen maar simpel iemand dat plezier gunnen.



Een vrouw die we ontmoette op cap d agde die gelijk mee ging toen mijn vriend naar toilet wilde gaan, zij was zeker niet onderdanig, vond het gewoon geil en lekker, wilde dat hij het over haar heen deed op de tegelvloer en zie haar er nog door heen "zwemmen" helemaal hilarisch gillend van de pret.



Ik vind het dus heel wat normaler omdat ik het zovaak tegen kwam..
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:Kareltje.uit.Tegelen schreef op 18 juni 2012 @ 18:42:

[...]





Reken jij per plasbeurt af aan Vitens?



Wel eens gemeten/gezien hoeveel water er in een toiletreservoir gaat?

Ik denk in deze tijden van recessie aan mijn knip en ben daarbij ook nog eens duurzaam...
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoeveel vrouwen jij tegenkomt, maar dit is nu eenmaal een taboe-achtige bezigheid waar niet iedereen zin in heeft. Geen wonder dat de meeste vrouwen niet staan te springen om het eens uit te proberen. Bovendien vermoed ik dat het als een afknapper kan worden ervaren als je er te snel of te abrupt over begint. Ik ben niet vies van experimenteren maar zou niet staan te juichen als iemand na twee dates opeens vraagt of ik zin heb om een keer een golden shower uit te proberen.



Heb je Fetlife wel eens geprobeerd? Daar hangen meer mensen rond die hiervan houden en kom je meer "serieuze" vrouwen tegen (die dus niet aan je willen verdienen).
"Plassen over de tenen is goed voor wintertenen."



Is tegen wratten toch? Dan vast ook tegen genitale wratten
quote:EvyBlissy schreef op 18 juni 2012 @ 18:00:

Er zijn ook niet veel mensen die opgewonden worden van het opeten van elkaars lichaamsdelen, maar als je goed zoekt op internet vind je ook daar liefhebbers voor. Lekker man!
Nevermind, niet aan mij besteed.
Alle reacties Link kopieren
Plassen en seks horen wat mij betreft niet in één zin. Ik vind de benaming dan wel weer erg grappig.



Alle reacties Link kopieren
Getver! Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik op deze man afknappen. En hem te beschouwen als een vieze maniak...

Dus nee, geen plassex.
Alle reacties Link kopieren
Bij een dergelijke ''extreme'' seksuele wens, waarbij een 'nee' ook nog eens een dealbreaker is voor een verdere relatie, zit er echt niets anders op dan vrouwen heel bewust op dezelfde fetish te selecteren. Dus niet willekeurig daten en hopen dat er één is die het leuk vind, maar uitzoeken óp die fetish, wetende dat ze 'm delen voor je uberhaupt aan daten begint. Je zal dus de juiste kanalen moeten vinden om met vrouwen in contact te komen die van plasseks houden. En tussendoor zal je inderdaad veel prostituees en andere dames van plezier ertussen hebben, je moet dus filteren.



Door deze ''dealbreaker'' maak je jezelf heel beperkt in je vrouwenkeuze, maar het is niet anders. Eindeloos daten en maar hópen dat ze het zien zitten word waarschijnlijk niks.
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven