Waarom schrikken vrouwen altijd van plasseks

18-06-2012 17:56 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit eens een ervaring met plasseks gehad alleen daar is het bij gebleven, los van de lust om het nog eens te doen. Sinds ben ik een aantal vrouwen tegengekomen en heb ik het na verloop van tijd gevraagd alleen de reactie bleef afkeurend. Gek genoeg kom je op internet wel veel vrouwen tegen die zeggen dat ze er van kunnen genieten. Heb ik gewoon domme pech dat ik nooit de juiste tegenkom of heeft een vrouw een speciale aanpak nodig als het op zulke 'intieme' vragen aankomt??
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 juni 2012 @ 18:00:

Ik hou ook niet van dat gezeik. Niet over mijn matras en al helemaal niet aan mijn kop.





Ik ben ook vies van plas- en poepseks.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Iloveholiday schreef op 18 juni 2012 @ 20:08:

Getver! Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik op deze man afknappen. En hem te beschouwen als een vieze maniak...

Dus nee, geen plassex.Dat je er op afknapt ok...maar om dan meteen maar iemand weg te zetten als vieze maniak is ook weer overdreven vind ik.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 18 juni 2012 @ 18:33:

[...]





De keren dat ik het zag bij stellen ging dat zelden op het matras, betegelde vloeren van bv badkamer of in de badkuip en bv buiten zijn meer de locaties waar men dit dan doet.



kan vorm van dominatie onderdanigheid zijn, maar zeker niet ieder stel had die gevoelens (of 1 van beide had ze niet) dan was het simpel warm en nat en vonden ze het lekker.



Vraag me nog af of deacon het wil ondergaan of bij een ander wil doen. Ook dit kan behoorlijk verschil maken of je een vrouw vind die er voor open staan, geven is vaak makkelijker als je er niets mee hebt dan bv ontvangen.Ja, daar heb je gelijk in. Maar alleen een vrouw die geeft en er zelf niet echt van geniet is toch minder opwindend dan een vrouw die geeft en er zelf ook opgewonden van raakt. Dit geeft ook gelijk antwoord op wat mijn voorkeur geniet ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:sprokkelientje schreef op 18 juni 2012 @ 23:27:

[...]





Dat je er op afknapt ok...maar om dan meteen maar iemand weg te zetten als vieze maniak is ook weer overdreven vind ik.Dank je wel sprokkelientje. Iedereen zo zijn voorkeuren is het niet. Ik kan mij voorstellen dat sommige mensen het vies vinden. Maar dat diegene dat dan ook weer zo negatief en expliciet moet uiten vind ik dan weer een beetje jammer. En zo zijn we allemaal anders..;)
Alle reacties Link kopieren
Om mensen weg te zetten als vieze maniakken of goorlappen gaat mij ook wel ver. Ieder zijn meug zei de boer....



Maar voor mij persoonlijk gaan plas-. poep- en (eventueel) kotsseks net over de rand van wat ik nog leuk/plezierig/opwindend vind...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat heel het plasseks gebeuren hier te veel gezien wordt alsof je alleen iets met plas kan doen door voluit over elkaar heen te plassen. Het is allemaal zo persoonlijk, wat het voor jou inhoudt.



Ik heb het bij mijn vriendin leren kennen. We waren eens samen in de badkamer, en net voor we onder de douche gingen, duwde ze me zachtjes op het toilet. Toen ik neerzat, kwam ze bij me op schoot, haar gezicht naar me toe, benen gespreid. Ze deed mijn benen een beetje uit elkaar en ze plaste op mijn ballen. Dat was zo'n onverwachte en geile belevenis, dat we het nog af en toe wel eens doen. Daarna de douche in, en er is niks vies aan toch?



Gesterkt doordat die ervaring bij ons allebei zo opwindend was, heb ik het met mijn vrouw ook eens geprobeerd, en zij vond het helemaal niet raar of vies, maar ze vond er gewoonweg niets aan. Doen we dus niet meer. Ze wil mij wel dat pleziertje gunnen, maar omdat ik weet dat het voor haar niets voorstelt, is het ook voor mij helemaal niet geil op dat moment, en dus hoeft het niet.



En zo hoort het eigenlijk. Doe wat jullie beiden geil vinden, maar blijf niet zeuren als je partner er niets aan heeft.
Alle reacties Link kopieren
Alles wat buiten de norm valt, buiten hun eigen referentiekader, is slecht of verkeerd. We worden in sterke mate beinvloed door wat anderen zouden kunnen denken. Triest, maar waar.



Urine is een steriele en schone lichaamsvloeistof, dat maakt dat plasseks eigenlijk heel erg schoon is. Het heeft nu eenmaal een 'verkeerde' naam, dus bijna iedereen zal zeggen 'bah, vies, dat mag niet'.



Gelukkig is er een (klein) deel van de mensen die wel buiten de norm durft te denken. Die doen bijv. aan BDSM, swingen of plasseks.
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik al zei, is plas- en poepseks niks voor mij. Dan spreek ik alleen voor mijzelf. Wat anderen met seks doen is aan hun. Dus als zij aan plasseks doen, moeten zij dat zelf weten. Wie ben ik dan om daarover te oordelen? Maar dat gaat ook over andere vormen van seks. Als iemand seks heeft met kinderen of dieren veroordeel ik dat wel, want dat recht heeft hij niet. En ik vind (vrijwillige) incest trouwens ook verkeerd. Maar dat zijn dingen die door de maatschappij terecht veroordeeld worden.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Over je eigen voet plassen is goed tegen kwallenbeten toch? haha..



Nee sorry, ik heb er echt helemaal niks mee, met plasseks. Nooit gedaan en ook echt niet van plan.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_man schreef op 19 juni 2012 @ 06:48:

Urine is een steriele en schone lichaamsvloeistof, dat maakt dat plasseks eigenlijk heel erg schoon is. Het heeft nu eenmaal een 'verkeerde' naam, dus bijna iedereen zal zeggen 'bah, vies, dat mag niet'.

Plasseks is wellicht een van de minst vieze vormen van uitwisseling van lichaamsvloeistoffen. Bij "normale" seks met zoenen, klaarkomen, beffen, pijpen zijn de sappen die er vrijkomen niet even steriel. Zo bezien, is seks an sich dus iets vies, maar het hangt er natuurlijk van af hoe we er tegenaan kijken.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij valt zoiets onder fetish...ook iets dwangmatigs zit erin. Het moet erbij anders is het niet opwindend of bevredigend genoeg. Moeten, moeten, moeten

Tja, en daar moet je als partner nu net maar trek in hebben...altijd maar dat gepis, altijd maar dat gesla, gezweep en gemindplay, altijd maar dat leer of van die toneelstukjes...Altijd, moet altijd.



Wie het eerst is opgedroogd, mag zijn vinger opsteken.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_man schreef op 19 juni 2012 @ 06:48:

Alles wat buiten de norm valt, buiten hun eigen referentiekader, is slecht of verkeerd. We worden in sterke mate beinvloed door wat anderen zouden kunnen denken. Triest, maar waar.

.



Dat is helemaal niet waar. Van mij mag je je ieder weekend laten uitwonen en je tepels laten spiezen door wie dan ook. Heb ik geen enkele last van en geen enkel probleem mee....

Maar ga jij mij nou vertellen dat ik dat ook leuk zou moeten vinden?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het een fetisj is, maar ik hou specifiek niet van plasseks. En of ik een fetisj weet te accepteren hangt af wat die fetisj precies is.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:deacon schreef op 18 juni 2012 @ 18:18:

Ik denk dat als we allemaal hetzelfde zijn als cateautje dat het eenb saaie bedoeling zal worden..





[...]

Omdat we niet allemaal opgewonden raken van het idee om ondergezeken te worden?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
quote:mivida schreef op 18 juni 2012 @ 18:43:

Plassen over de tenen is goed voor wintertenen.Waar het allemaal wel niet goed voor kan zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:maenade schreef op 18 juni 2012 @ 19:11:

Ik weet niet hoeveel vrouwen jij tegenkomt, maar dit is nu eenmaal een taboe-achtige bezigheid waar niet iedereen zin in heeft. Geen wonder dat de meeste vrouwen niet staan te springen om het eens uit te proberen. Bovendien vermoed ik dat het als een afknapper kan worden ervaren als je er te snel of te abrupt over begint. Ik ben niet vies van experimenteren maar zou niet staan te juichen als iemand na twee dates opeens vraagt of ik zin heb om een keer een golden shower uit te proberen.



Heb je Fetlife wel eens geprobeerd? Daar hangen meer mensen rond die hiervan houden en kom je meer "serieuze" vrouwen tegen (die dus niet aan je willen verdienen).Bedankt voor de tip. Ik ga er eens kijken en wie weet kom ik wat tegen. Thanks
kun je daar geld mee verdienen? door over een man heen te zeiken? klinkt goed
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 19 juni 2012 @ 16:08:

kun je daar geld mee verdienen? door over een man heen te zeiken? klinkt goed



Ja joh, dan klinkt dit vast ook als muziek in je oren. Tegenwoordig kun je ook geld vragen voor gedragen onderbroeken maar als je dat te kinky vindt....dan kun je natuurlijk altijd nog geld vragen voor een wippie.

En weer een tevreden ondernemer geholpen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Iloveholiday schreef op 18 juni 2012 @ 20:08:

Getver! Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik op deze man afknappenKomt er dan ook vocht uit jou, als je afknapt? Geil!
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxlondon schreef op 19 juni 2012 @ 10:51:

Voor mij valt zoiets onder fetish...ook iets dwangmatigs zit erin. Het moet erbij anders is het niet opwindend of bevredigend genoeg. Moeten, moeten, moeten

Tja, en daar moet je als partner nu net maar trek in hebben...altijd maar dat gepis, altijd maar dat gesla, gezweep en gemindplay, altijd maar dat leer of van die toneelstukjes...Altijd, moet altijd.



Zo, da`s een grote-stappen-snel-thuis redenatie!

Hoe weet jij dat het willen hebben van plasseks dwangmatig is? Waar haal je dat vandaan?

Waar heb je dat gelezen? Of ken je mensen die dit dwangmatig nodig hebben?

Volgens mij zegt TO dat hij het eens heeft meegemaakt, dit razend opwindend vond maar omdat zijn vrouw er weinig aanvindt, hij dit niet meer doet met zijn vrouw.

Ik denk dat, als deze voorkeur (of fetish zoals jij het wilt noemen) een dwangmatige behoefte zou zijn bij TO, hij er schijt aan zou hebben dat zijn vrouw er niks aan vindt, als ze het maar doet!
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxlondon schreef op 19 juni 2012 @ 10:55:

Maar ga jij mij nou vertellen dat ik dat ook leuk zou moeten vinden?

Nee, dat beweert hij toch helemaal niet?

Alleen dat je er geen oordeel over hoeft te hebben als anderen het wel leuk vinden.



Wat je in je bericht daarboven zegt, over moeten moeten moeten, dwangmatig, etc (en dan ook nog allerlei dingen op één hoop gooien), vind ik een kortzichtige conclusie.



Als ik even voor mezelf spreek, ik hou ook van een beetje "rare" dingen zo nu en dan (niks extreems wat mij betreft, al zouden anderen daar misschien weer anders over denken). Maar dat is helemaal geen moeten of dwangmatige fetish. Gewoon geil om af en toe eens uit te leven, beetje experimenteren, maar heeft niks met "moet altijd" te maken en ook van gewone huis- tuin- en keukenseks kan ik enorm genieten.



Alleen in een vaste monogame relatie met een vrouw die per se nooit iets van dat soort dingen wil proberen, ja dan zou ik het wel gaan missen. Misschien heb jij dat zelf ook wel met je man bij bepaalde dingen (hoeft niet eens seks-gerelateerd te zijn).
Alle reacties Link kopieren
Deacon,



Ben je nu echt zo stompzinnig?



Plassex is simpelweg niet gangbaar, en wordt vaak als taboe gezien, waarom wil je dat niet zien?
Alle reacties Link kopieren
Riverman,



Waarom die vijandige toon?
hans66 wijzigde dit bericht op 19-06-2012 20:43
Reden: Sorry, viel in herhaling.
% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:riverman schreef op 19 juni 2012 @ 20:20:

Deacon,



Ben je nu echt zo stompzinnig?



Plassex is simpelweg niet gangbaar, en wordt vaak als taboe gezien, waarom wil je dat niet zien?Ho maar zeg, afgezien van de toon die je aanslaat, zou je je wel eens kunnen vergissen. Plasseks wordt meer gedaan dan je wellicht denkt (als je alle vormen ervan meerekent). Ik betwijfel of het een groter taboe is dan anale seks, en daar wordt hier regelmatig heel gewoon over gedaan. Trouwens, al diegenen die plasseks vies vinden, vinden die anaal dan ook vies?
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 18 juni 2012 @ 18:12:

Zolang ze het niet doet terwijl ik haar aan het beffen ben, vind ik het best.



"zoudt U misschien even kunnen urineren

zodat ik me kan oriënteren ?"



(bij een vrouw met veel schaamhaar)



Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven