Waarom schrikken vrouwen altijd van plasseks

18-06-2012 17:56 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit eens een ervaring met plasseks gehad alleen daar is het bij gebleven, los van de lust om het nog eens te doen. Sinds ben ik een aantal vrouwen tegengekomen en heb ik het na verloop van tijd gevraagd alleen de reactie bleef afkeurend. Gek genoeg kom je op internet wel veel vrouwen tegen die zeggen dat ze er van kunnen genieten. Heb ik gewoon domme pech dat ik nooit de juiste tegenkom of heeft een vrouw een speciale aanpak nodig als het op zulke 'intieme' vragen aankomt??
Dat je niets hebt met plasseks, ok. Maar het meteen veroordelen als vies, dwangmatig, pervers, enz.... is wel heel erg kort door de bocht. EN respectloos.



Ik veroordeel jullie die alleen genieten van standaard recht-op-en-neer/vanillaseks toch ook niet?



(ik kan alleen maar medelijden hebben met dat soort bekrompen lieden, die niet hebben ervaren wat echte intimiteit is....)
Alle reacties Link kopieren
Eens met Naara. Ik veroordeel anderen daarom niet.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het met Naara eens: Persoonlijk heb ik niets met plasseks. Het spreekt mij gewoon niet aan, maar ik zal nooit zeggen dat mensen die er wel van genieten pervers zijn. Hetzelfde met hardcore SM. Ook dit trekt mij niet, maar er zijn genoeg mensen die het enorm lekker/fijn vinden. He-Le-Maal niks mis mee.

Laat iedereen aub gewoon in zijn/haar waarde
Alle reacties Link kopieren
quote:naara schreef op 20 juni 2012 @ 06:42:

Ik veroordeel jullie die alleen genieten van standaard recht-op-en-neer/vanillaseks toch ook niet?



(ik kan alleen maar medelijden hebben met dat soort bekrompen lieden, die niet hebben ervaren wat echte intimiteit is....)



Je spreekt jezelf nu wel tegen! Of doel je met bekrompen lieden op de mensen die plasseks, bdsm etc. walgelijk en gestoord noemen?



Het is in mijn ogen zo simpel. Zoveel mensen, zoveel voorkeuren. En als je een voorkeur hebt die wat minder gangbaar is, zul je meer moeite hebben om een gelijkgestemde te vinden. Succes daarmee, TO.
Alle reacties Link kopieren
quote:naara schreef op 20 juni 2012 @ 06:42:

Dat je niets hebt met plasseks, ok. Maar het meteen veroordelen als vies, dwangmatig, pervers, enz.... is wel heel erg kort door de bocht. EN respectloos.



Ik veroordeel jullie die alleen genieten van standaard recht-op-en-neer/vanillaseks toch ook niet?



(ik kan alleen maar medelijden hebben met dat soort bekrompen lieden, die niet hebben ervaren wat echte intimiteit is....)Sterk begin, jammer van dat stuk tussen haakjes. Iedereen ervaart seks op een andere manier, wat voor de een werkt kan voor de ander een afknapper zijn. Het toppunt van intimiteit bestaat voor jou misschien uit een bepaald soort seks, dat kan voor anderen weer anders zijn.
quote:pandorab schreef op 20 juni 2012 @ 09:22:

[...]





Je spreekt jezelf nu wel tegen! Of doel je met bekrompen lieden op de mensen die plasseks, bdsm etc. walgelijk en gestoord noemen?



Het is in mijn ogen zo simpel. Zoveel mensen, zoveel voorkeuren. En als je een voorkeur hebt die wat minder gangbaar is, zul je meer moeite hebben om een gelijkgestemde te vinden. Succes daarmee, TO.Ik ben al gevonden, dank je.
quote:maenade schreef op 20 juni 2012 @ 09:28:

[...]



Sterk begin, jammer van dat stuk tussen haakjes. Iedereen ervaart seks op een andere manier, wat voor de een werkt kan voor de ander een afknapper zijn. Het toppunt van intimiteit bestaat voor jou misschien uit een bepaald soort seks, dat kan voor anderen weer anders zijn.Inderdaad, dat is voor iedereen anders. Maar een ander daarom veroordelen, dat is toch te zot....
[quote]naara schreef op 20 juni 2012 @ 06:42:

Dat je niets hebt met plasseks, ok. Maar het meteen veroordelen als vies, dwangmatig, pervers, enz.... is wel heel erg kort door de bocht. EN respectloos.



Ik veroordeel jullie die alleen genieten van standaard recht-op-en-neer/vanillaseks toch ook niet?



(ik kan alleen maar medelijden hebben met dat soort bekrompen lieden, die niet hebben ervaren wat echte intimiteit is....)[/quote]



Oh, het viel niet alleen mij op.



Naara, jij veroordeelt met je opmerking tussen haakjes meteen net zo hard. Waar je in jouw posting anderen op aanspreekt, doe je nog geen twee zinnen later, zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 19 juni 2012 @ 16:08:

kun je daar geld mee verdienen? door over een man heen te zeiken? klinkt goed Yep, dat heet het huwelijk, als ik me niet vergis.
Alle reacties Link kopieren
quote:pandorab schreef op 20 juni 2012 @ 09:22:

Je spreekt jezelf nu wel tegen! Of doel je met bekrompen lieden op de mensen die plasseks, bdsm etc. walgelijk en gestoord noemen?Oeps, dat is mij ontschoten. De opmerking van Naara waar jij nu op reageert, over "bekrompen lieden" deel ik uiteraard niet. Zolang er geen wetten overtreden worden en de ander gerespecteerd wordt, oordeel ik niet over andermans gedrag, ook al is dat slechts neuken.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Sta ik in Amsterdam lekker wild te plassen in de Prinsengracht. Komt er een politieagent naar mij toe en vraagt: "Wat zijn wij aan het doen?" Antwoord: "ik sta te plassen maar jij gaat zeker zeiken"...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
= mopje hoor, maar mn smiley's doen t niet... ... oh ja ze doen t wel, quote liever niet, is al laat en net terug van feestje...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Maarre even on topic... als ik iemand een plezier kan doen door dr over heen te plassen? Raak er zelf niet bijzonder opgewonden van maar "kleine moeite groot plezier" toch?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Bah
Alle reacties Link kopieren
Laat ik me gewoon aansluiten bij vooral de laatste statements dat iedereen het vooral vooor zichzelf moet weten. Elk wel denkend mens heeft zo z'n voorkeuren, fantasien enz.



En nu wil ik het niet helemaal als hetzelfde categoriseren. Maar mensen hebben toch ook anale sex? Ik kan me best voorstellen dat bij de eerste initiatieven tot anale sex (met name vrouwen) ook een ietwat afwijzende reactie geven. Oke toegegeven; anale sex heeft natuurlijk wel een fysiek aspect wat plasseks dan weer niet heeft.



Persoonlijk heb ik geen ervaring met plasseks maar ik kan me wel iets voorstellen bij het mentale aspect ervan, iets van wat 'not done' is, kan eigenlijk nog wel eens heel spannend zijn.



Allemaal psychologie van de koude grond natuurlijk. Maar ik denk dat wij Nederlanders eens niet zo moeten denken in hokjes en alles zo gauw moeten afkeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:naara schreef op 20 juni 2012 @ 19:30:

[...]



Ik ben al gevonden, dank je.Ik had het in mijn laatste zin dan ook tegen TO, de topic-opener.
Alle reacties Link kopieren
quote:pokkewijf schreef op 21 juni 2012 @ 02:53:

Maarre even on topic... als ik iemand een plezier kan doen door dr over heen te plassen? Raak er zelf niet bijzonder opgewonden van maar "kleine moeite groot plezier" toch?Gezonde zienswijze. Als je weet dat je er niet bijzonder opgewonden door raakt, heb je het dus in ieder geval al geprobeerd. Ik heb de indruk dat er een aantal zijn die het vies vinden zonder het geprobeerd te hebben. Ik lust geen spruitjes, maar ik heb ze ook nog nooit geproefd.
Alle reacties Link kopieren
quote:plurque schreef op 19 juni 2012 @ 18:20:

[...]



Zo, da`s een grote-stappen-snel-thuis redenatie!

Hoe weet jij dat het willen hebben van plasseks dwangmatig is? Waar haal je dat vandaan?

Waar heb je dat gelezen? Of ken je mensen die dit dwangmatig nodig hebben?

Volgens mij zegt TO dat hij het eens heeft meegemaakt, dit razend opwindend vond maar omdat zijn vrouw er weinig aanvindt, hij dit niet meer doet met zijn vrouw.

Ik denk dat, als deze voorkeur (of fetish zoals jij het wilt noemen) een dwangmatige behoefte zou zijn bij TO, hij er schijt aan zou hebben dat zijn vrouw er niks aan vindt, als ze het maar doet!



Dat zegt ie toch zelf? Hij vindt zonder niet meer leuk genoeg en begint het te missen... Dealbreaker zegt ie zelfs.

IK geloof best dat er heus wel andere vormen van sex zijn, vanille of gewoon recht-toe-recht aan, maar wat ik begreep van dit forum is dat mensen met een "bijzondere"sexuele voorkeur, aardig gericht zijn op die voorkeur en dat a.h.w. hun hoofdmaaltijd is. En -zoals ik al schreef- moet je daar als partner trek in hebben.





quote:deacon schreef op 18 juni 2012 @ 18:26:

[...]





In zeker zin wel. Hiervoor ook een lange relatie gehad waarbij zij er niet voor open stond. Uiteindelijk begin in dan toch wat te missen wat voor een bepaalde onrust zorgt. Dus ja..het is denk ik wel een dealbreaker
Alle reacties Link kopieren
quote:jaakds schreef op 21 juni 2012 @ 09:41:

[...]



Gezonde zienswijze. Als je weet dat je er niet bijzonder opgewonden door raakt, heb je het dus in ieder geval al geprobeerd. Ik heb de indruk dat er een aantal zijn die het vies vinden zonder het geprobeerd te hebben. Ik lust geen spruitjes, maar ik heb ze ook nog nooit geproefd.



Ja, da's leuk en aardig. En ik geloof ook echt wel dat de meeste mensen "het" een keertje willen proberen en vaak is dat het probleem ook niet. Het probleem is dat één van de partners deze activiteit wil toevoegen aan hun sexleven. En geloof me -je kan de verhalen nalezen- dat is helemaal niet zomakkelijk als men doet voorkomen. Plassen of slaan is (voor mij dan) geen sexueel iets en ik zou daar moeite mee hebben dat stelselmatig te intergreren in mijn sexleven. Iemand die van plassex houdt zegt niet..."Nou schat, dit wil ik maar twee keer per jaar, eitje." Die wil dat echt als een onderdeel van zijn sexleven maken en dus ook van het mijne.... Bovendien geven deze mensen aan pas "echte"of "diepere" bevrediging te vinden als juist die activiteiten plaatsvinden of dat het onmisbaar is geworden in de opwindingsfase.

Is allemaal best pittig te behappen voor mensen die daar niks mee hebben en heel makkelijk als je vluchtige contacten hebt maar als je van plan bent 40 jaar met zo iemand getrouwd zijn. Dan moet je daar dus wat mee.... en met een keertje proberen ben je er dus niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:deacon schreef op maandag 18 juni 2012 17:56 Ik heb ooit eens een ervaring met plasseks gehad alleen daar is het bij gebleven, los van de lust om het nog eens te doen. Sinds ben ik een aantal vrouwen tegengekomen en heb ik het na verloop van tijd gevraagd alleen de reactie bleef afkeurend. Gek genoeg kom je op internet wel veel vrouwen tegen die zeggen dat ze er van kunnen genieten. Heb ik gewoon domme pech dat ik nooit de juiste tegenkom of heeft een vrouw een speciale aanpak nodig als het op zulke 'intieme' vragen aankomt??omdat het GOOR is misschien?!!
Alle reacties Link kopieren
@ naara



yeah right! Nee maar piesen in iemands bek is echte intimiteit. Stom dat ik dat nooit zo heb kunnen zien/voelen. Moet niet nog gekker worden! Me hoela echte intimiteit! Dan maar geen echte intimiteit.

Sowieso waarom bepaal jij, voor iedereen, dat dat alleen echte intimiteit is? Praat voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het denk ik ook geen intiem iets, maar zo kan iedereen het anders beleven, voelen.! ;)
@Naara: dus als je het niet opwindend vindt om bezeken te worden ben je een beklagenswaardige preutse trut die alleen van recht-op-en-neer houdt? Rare gedachtegang.



Ik heb het trouwens één keer uitgeprobeerd, en ik vond er niks van. Niet vies, maar ook niet geil. Zo, en nu ga ik me fijn wentelen in jouw innig medelijden met mijn gemankeerde seksleven.
Alle reacties Link kopieren
Dat je niets hebt met plasseks, ok. Maar het meteen veroordelen als vies, dwangmatig, pervers, enz.... is wel heel erg kort door de bocht. EN respectloos.



Het is een beetje mens eigen je af te zetten tegen het onbekende. Dat iedereen er een eigen mening op na houdt is alleen maar goed. Alleen is het wel een beetje jammer dat er zoveel mensen tussen zitten die zonder iets te hebben geprobeerd het (negatief) beoordelen.



Gelukkig zitten er ook mensen zoals jou tussen Naara, weet ik iig dat ik niet helemaal gek ben ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven