Waarom schrikken vrouwen altijd van plasseks

18-06-2012 17:56 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit eens een ervaring met plasseks gehad alleen daar is het bij gebleven, los van de lust om het nog eens te doen. Sinds ben ik een aantal vrouwen tegengekomen en heb ik het na verloop van tijd gevraagd alleen de reactie bleef afkeurend. Gek genoeg kom je op internet wel veel vrouwen tegen die zeggen dat ze er van kunnen genieten. Heb ik gewoon domme pech dat ik nooit de juiste tegenkom of heeft een vrouw een speciale aanpak nodig als het op zulke 'intieme' vragen aankomt??
Alle reacties Link kopieren
quote:pokkewijf schreef op 21 juni 2012 @ 02:53:

Maarre even on topic... als ik iemand een plezier kan doen door dr over heen te plassen? Raak er zelf niet bijzonder opgewonden van maar "kleine moeite groot plezier" toch?Haha..zo kan je er ook tegenaan kijken. Ergens heb je ook helemaal gelijk. Tenslotte is beffen ook iets wat/dat je doet om iemand anders te plezieren, misschien moet ik er ook wat meer zo tegenaan kijken.
quote:deacon schreef op 22 juni 2012 @ 12:28:

[...]



Tenslotte is beffen ook iets wat/dat je doet om iemand anders te plezieren, misschien moet ik er ook wat meer zo tegenaan kijken.



Mijn mannen vinden beffen helemaal the bomb en worden er zelf ook woest geil van. Als ze het enkel doen om mij te plezieren, laat dan maar....
Alle reacties Link kopieren
quote:plurque schreef op 19 juni 2012 @ 18:20:

[...]



Zo, da`s een grote-stappen-snel-thuis redenatie!

Hoe weet jij dat het willen hebben van plasseks dwangmatig is? Waar haal je dat vandaan?

Waar heb je dat gelezen? Of ken je mensen die dit dwangmatig nodig hebben?

Volgens mij zegt TO dat hij het eens heeft meegemaakt, dit razend opwindend vond maar omdat zijn vrouw er weinig aanvindt, hij dit niet meer doet met zijn vrouw.

Ik denk dat, als deze voorkeur (of fetish zoals jij het wilt noemen) een dwangmatige behoefte zou zijn bij TO, hij er schijt aan zou hebben dat zijn vrouw er niks aan vindt, als ze het maar doet!Dat is dus niet helemaal waar. Als ik had geweten dat zij er meer plezier aan beleefde was de drempel voor mij lager geweest het te vragen. Deze drempel werd juist alleen maar hoger waardoor ik de indruk kreeg wat ik vroeg als 'goor' werd bestempeld. Zoals je kan voorstellen is het niet prettig aan iemand iets te vragen, al beleef je daar zelf plezier aan, wat diegene vies vindt. Nu ben ik vrij monogaam en zal ik niet zo snel mij plezier maar ergens anders gaan halen alleen wel de behoefte houden. Dit creëert afstand binnen een relatie. Vandaar is het in zeker zin ook een dealbreaker...
Alle reacties Link kopieren
quote:jaakds schreef op 19 juni 2012 @ 09:38:

[...]



Plasseks is wellicht een van de minst vieze vormen van uitwisseling van lichaamsvloeistoffen. Bij "normale" seks met zoenen, klaarkomen, beffen, pijpen zijn de sappen die er vrijkomen niet even steriel. Zo bezien, is seks an sich dus iets vies, maar het hangt er natuurlijk van af hoe we er tegenaan kijken.



Maar plas stinkt..echt een dooddoener. De lucht van andere lichaamssappen vind ik dan wel weer erg opwindend.

Zo heeft ieder zijn eigen dingen waar hij geil van wordt. Moet er ook niet aan denken trouwens om aan iemands voeten te gaan lurken...al die bacterieen..maar ja, das een andere discussie
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 22 juni 2012 @ 12:37:

[...]





Mijn mannen vinden beffen helemaal the bomb en worden er zelf ook woest geil van. Als ze het enkel doen om mij te plezieren, laat dan maar....Je slaat de spijker op zijn kop. Zo voelt het voor mij dus ook. Als ze er geen plezier aan kunnen beleven, laat dan maar. Hoe zal jij een relatie ervaren waarbij een man je niet zal beffen?? Dan mist er toch wat?! P.S. ik vind beffen ook lekker hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:pandorab schreef op 20 juni 2012 @ 09:22:

[...]





Je spreekt jezelf nu wel tegen! Of doel je met bekrompen lieden op de mensen die plasseks, bdsm etc. walgelijk en gestoord noemen?



Het is in mijn ogen zo simpel. Zoveel mensen, zoveel voorkeuren. En als je een voorkeur hebt die wat minder gangbaar is, zul je meer moeite hebben om een gelijkgestemde te vinden. Succes daarmee, TO.Nuchter maar waar. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt ;)
Ik heb een zeer korte minnaar relatie gehad met een man die niet befte. Dat was prima, hij compenseerde dat met andere zaken. Als een man niet graag beft ga ik dat niet van hem vragen/eisen en ook niet roepen dat ik hem dan ook niet oraal bevredig, in sommige relaties "past" beffen niet.



On topic:

Plas"seks" onder de douche kan zeer intiem zijn. Maar dan alleen als ik iemand heel lief vind. Het "nou als jij dat zo fijn vindt zeik ik toch even over je heen" is niet aan mij besteed. Zoenen terwijl je "bestraald" wordt kan heel geil voelen.
Alle reacties Link kopieren
Gatverdamme. Zure pislucht over je heen, not my cup off tea:)
Alle reacties Link kopieren
On topic:

Plas"seks" onder de douche kan zeer intiem zijn. Maar dan alleen als ik iemand heel lief vind. Het "nou als jij dat zo fijn vindt zeik ik toch even over je heen" is niet aan mij besteed. Zoenen terwijl je "bestraald" wordt kan heel geil voelen.[/quote]



Maar dit is ook precies wat ik bedoel. Ik wil het ook niet ervaren van 'pis jij maar even over mij heen, dan heb ik mijn bevrediging wel'. Juist het idee dat een vrouw het met enige liefde doet en het ook geil vindt wind mij op. Er moet juist een bepaalde mate van intimiteit zijn om er echt van te kunnen genieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 20 juni 2012 @ 22:16:

Oeps, dat is mij ontschoten. De opmerking van Naara waar jij nu op reageert, over "bekrompen lieden" deel ik uiteraard niet. Zolang er geen wetten overtreden worden en de ander gerespecteerd wordt, oordeel ik niet over andermans gedrag, ook al is dat slechts neuken.Ik heb de berichten van Pandorab en Naara opnieuw nagelezen, en ik heb mij in het bovenstaande (de quote) vergist. Ik heb Naara in eerste instantie niet goed begrepen. Ik ben het daarom alsnog geheel met haar eens.
World of Warcraft: Legion
Deacon, ik vind het niet oké dat je mij quote en mijn post verandert. Zou je dat willen verwijderen?



Ben je je ervan bewust dat je werkelijk met elke wind meekletst? En daardoor jezelf inderdaad tegenspreekt?

Toen pokkewijf met het idee kwam om je dan maar even onder te pissen vond je het een oog-opener en nu is dat juist niet de bedoeling en heb je intimiteit nodig om ervan te genieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:deacon schreef op 22 juni 2012 @ 12:20:

Dat je niets hebt met plasseks, ok. Maar het meteen veroordelen als vies, dwangmatig, pervers, enz.... is wel heel erg kort door de bocht. EN respectloos.



Het is een beetje mens eigen je af te zetten tegen het onbekende. Dat iedereen er een eigen mening op na houdt is alleen maar goed. Alleen is het wel een beetje jammer dat er zoveel mensen tussen zitten die zonder iets te hebben geprobeerd het (negatief) beoordelen.



Gelukkig zitten er ook mensen zoals jou tussen Naara, weet ik iig dat ik niet helemaal gek ben ;)Ik snap wel dat je anderen niet moet veroordelen, en ik vind dat ook fout. Maar als ik een relatie zou krijgen met een vrouw die plasseks wil uitproberen, en het zou een deel van de seks worden, zeg ik helaas nee. Ik ben het dan met Xxxlondon eens. Iemand die dat elke keer wil mag dat doen met een ander, maar met mij is dan een relatie niet mogelijk.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:deacon schreef op 22 juni 2012 @ 12:28:

Haha..zo kan je er ook tegenaan kijken. Ergens heb je ook helemaal gelijk. Tenslotte is beffen ook iets wat/dat je doet om iemand anders te plezieren, misschien moet ik er ook wat meer zo tegenaan kijken.Dat geldt voor heel veel seksuele handelingen. Of dat een rare denkwijze van mij is of niet, ik vind beffen veel schoner. Urine ruikt en heeft bij mij veel meer een associatie met vies dan vaginaal vocht. Een vrouw die ik bef, ruik ik vrijwel niet als haar hygiëne goed is. Ik lik met alle plezier en vol overgave aan haar vagina. Maar plasseks? Sorry, daar moet ik echt niks van hebben.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 22 juni 2012 @ 13:28:

Deacon, ik vind het niet oké dat je mij quote en mijn post verandert. Zou je dat willen verwijderen?



Ben je je ervan bewust dat je werkelijk met elke wind meekletst? En daardoor jezelf inderdaad tegenspreekt?

Toen pokkewijf met het idee kwam om je dan maar even onder te pissen vond je het een oog-opener en nu is dat juist niet de bedoeling en heb je intimiteit nodig om ervan te genieten.



Het was niet de bedoeling je post te veranderen. Omdat ik twee reacties gaf werd een automatisch in je post geplaatst.Geen verkeerde intenties en ja, ik zal m dan wel verwijderen.



En ik vind niet dat ik mezelf tegenspreek. Wat ik al constant aangeef is dat ik een vrouw 'zoek' die er zelf ook van kan genieten (intimiteit). In ieder geval niet een vrouw die het zelf vies vindt en het met tegenzin doet. Daartussen zit nog een grijs gebied. Het kan zijn dat dit niet duidelijk is overgekomen alleen dat heb je wel vaker met blogs, chat e.d. Hier kan de intonatie en invalshoek nog wel een verkeerd worden geïnterpreteerd..
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 22 juni 2012 @ 12:37:

Mijn mannen vinden beffen helemaal the bomb en worden er zelf ook woest geil van. Als ze het enkel doen om mij te plezieren, laat dan maar....Kan me er wat bij voorstellen. Het voelt gewoon erg prettig op de tong (daarom ben ik ook een fan van zoenen).
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat gezeik (no pun) over sex nooit zo.



Je wilt plassex en nou moet er alleen nog een partner bij die dat ook wil of in ieder geval in de richting geduwd wordt.



Zo werkt het toch niet?



Je zoekt een partner uit omdat hij/zij de allerleukste is en dan is sex datgene waar je allebei plezier aan beleeft. De kans dat dat plassex is is niet zo groot. Nou, en? Doe je samen toch gewoon wat anders?



Wat is het probleem?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vies!
Alle reacties Link kopieren
Vroeger in mijn studententijd had ik een vriendje en we douchten altijd samen...en plasten dan over elkaars voeten. Onschuldig vermaak, had weinig met seks te maken. Nu, ik loop tegen de 40 inmiddels, heb ik met mijn vriend het plasseksen ontdekt. Is nu twee keer spontaan gebeurd en we vinden het allebei megageil.
Alle reacties Link kopieren
quote:pandorab schreef op 21 juni 2012 @ 08:23:

[...]





Ik had het in mijn laatste zin dan ook tegen TO, de topic-opener.Mis ik hier nou ergens een bericht??
Alle reacties Link kopieren
quote:Madame schreef op 22 juni 2012 @ 15:55:

Ik vind het vies!

Dat is je volste recht, en gelukkig denkt niet iedereen over alles het zelfde, want dan zou de wereld wel erg saai worden.



Maar het sterkt mijn vermoeden dat mensen toch dikwijls redelijk onlogisch en bevooroordeeld tegen iets aankijken. Kijk, als iemand over je heen plast en je vindt dat vies, is het dan niet even vies om op een natuurlijke wijze seks te hebben, waarbij de man in de vrouw klaarkomt? Dat is IN jou, die plas is slechts OVER je heen (wie weet misschien onder de douche of zo) en het gaat in beide gevallen over lichaamsvocht. Hoe vies is dan beffen? Likken en stimuleren met de tong in de buurt waar die vieze plas regelmatig naar buiten komt. En pijpen, eieieiek... Laat staan pijpen tot het einde, wat vies vies vies... En tot slot worden er hele topics opgevoerd over anale seks. Jawatte! Ook niet fris hoor. Leten we het liever netjes houden, en alleen over seks praten i.p.v. al die vieze perverse dingen ook daadwerkelijk te doen :-)



Snap je wat ik bedoel? Iemand vindt plasseks maar niets, dan wil ik dat natuurlijk respecteren want eenrichtingsverkeer in het seksuele genot interesseert me hoegenaamd niet. Maar als je het écht vies vindt, moet je m.i. toch eens leren om de dingen wat meer te relativeren.
Alle reacties Link kopieren
Hmm moet denken aan de aflevering van SATC waarin Carrie een man ontmoet die graag plassex met haar wil.

Ik denk dat de meeste mensen het gewoon vies vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:sparood2010 schreef op 24 juni 2012 @ 03:09:

Hmm moet denken aan de aflevering van SATC waarin Carrie een man ontmoet die graag plassex met haar wil.

Ik denk dat de meeste mensen het gewoon vies vinden.Kan best zijn hoor, maar ik denk dat heel wat mensen het vies vinden omdat ze vinden dat ze het vies moeten vinden. Zelfs op een anoniem forum komen de meesten niet graag vertellen dat ze niet afkerig staan tegenover dingen die maatschappelijk minder aanvaard worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind urine toch wel een penetrante geur hebben, i.t.t. sperma en vaginaal vocht. Vooral met ONSen en betaalde seks komt er toch géén sperma in de vagina, i.v.m. condoomgebruik. Als een vrouw plasseks wil (ongeacht of zij plast, of ik plas), is dat een dealbreaker. Geen plasseks voor mij.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Vers van de pers kan ik jullie mededelen dat urine echt niet stinkt en al helemaal niet vies smaakt! Vannacht proefondervindelijk vastgesteld..... En ja, dit ga ik natuurlijk niet op mijn werk vertellen :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:jaakds schreef op 24 juni 2012 @ 10:19:

[...]



Kan best zijn hoor, maar ik denk dat heel wat mensen het vies vinden omdat ze vinden dat ze het vies moeten vinden. Zelfs op een anoniem forum komen de meesten niet graag vertellen dat ze niet afkerig staan tegenover dingen die maatschappelijk minder aanvaard worden.Ik vind het ook vies. Neuken, pijpen, beffen en anaal vind ik niet vies. En ik hoef niets te relativeren, misschien moet jij de opmerkingen "volste recht" en "respect" wat minder in je berichten gebruiken, want je meent er niet zoveel van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven