Waarom zijn sommige mannen zo gemeen?

16-02-2015 12:01 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Tja gekken heb je overal tussen zitten. Je hebt hem geblokt. Nu gewoon weer doorgaan met je leven
Alle reacties Link kopieren
Waarom is dit belangrijk genoeg om je druk over te maken?
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Wel voorspel doen en daarna vrienden willen blijven is natuurlijk ook een beetje gek.



En waarom zou hij onzeker zijn? Hij wil seks en heeft daar allerlei horkerig gedrag voor over. Gelukkig zijn niet alle mannen zo. Geen energie meer aan verspillen, dat is echt zonde van je tijd.
Was je minder geschrokken als hij niet zo hoog opgeleid was?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn vrouwen zo gemeen? Ze zat me wel steeds op te geilen, maar toen het op seks aankwam piepte ze er tussenuit. Toen wilde ze ineens 'gewoon vrienden' zijn. Dat doe je toch niet met je vrienden, wat een weirde muts.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik snap vrouwen niet die wel aan voorspel doen, maar geen 'sex' willen omdat ze hem niet leuk genoeg vinden. Hou dan verdomme je broek aan. Nu geef je wel heel dubbele signalen.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:Keausje schreef op 16 februari 2015 @ 12:06:

Was je minder geschrokken als hij niet zo hoog opgeleid was?Lager opgeleiden staan erom bekend je met woorden als bitch, gek, instabiel en levenloos te verleiden toch?
Alle reacties Link kopieren
Voorspel is toch ook gewoon een vorm van seks?

Heel raar dat je tot vier keer toe tot voorspel liet komen, als je deze man toch niet zag zitten.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent trouwens net zo gemeen. Je geeft hem voorspel en daarmee schep je verwachtingen, om hem vervolgens af te wijzen. Dat is ook gewoon raar (en ook best gemeen)
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Wel voorspel, maar geen seks. Tja snap best dat hij je dan frigide vindt. Je bent toch geen 16 meer? Als je misselijk wordt bij de gedachten om seks met hem te hebben, waarom dan wel voorspel?



Daarnaast zou ik je niet afvragen waarom hij zo gemeen was, sommigen willen gewoon een trap na geven. Soit! Schouders ophalen en doorgaan.
quote:lilyofthevalley schreef op 16 februari 2015 @ 12:07:

[...]





Lager opgeleiden staan erom bekend je met woorden als bitch, gek, instabiel en levenloos te verleiden toch?







Oh, dat, ja als hoogopgeleiden tegenwoordig ordinaire straattaal hebben overgenomen van de lager opgeleiden waar moet TO dan nog een fatsoenlijke knul zien te vinden.
quote:GarciaCM schreef op 16 februari 2015 @ 12:14:

Jij bent trouwens net zo gemeen. Je geeft hem voorspel en daarmee schep je verwachtingen, om hem vervolgens af te wijzen. Dat is ook gewoon raar (en ook best gemeen)1x vind ik kunnen maar 4 x voorspel geven en daarna de boot afhouden moet wel erg frustrerend werken voor een man.
Ja duh, jij zit hem op te geilen met voorspelseks en gaat daarna zitten miepen dat je alleen vrienden wilt zijn. Waarom begin je met seks met iemand waar je helemaal geen seks mee wilt?

Zijn reactie is niet zo fraai, hij had beter de eer aan zichzelf kunnen houden, maar jij je broek aan.
Alle reacties Link kopieren
volgens mij ben jij gemener dan hij. Hoe zou jij het vinden als je iets wat je graag wilt bijna hebt, en het wordt dan afgepakt van je?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
De gedachte aan seks met die man maakte je misselijk maar voorspel niet?

Ik vind je maar een rare.
Alle reacties Link kopieren
Ach niet de reacties waar je op hoopte?
Alle reacties Link kopieren
OP weg, waren de antwoorden niet naar je zin?
Alle reacties Link kopieren
Kinderachtig hoor.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat wij ook gemeen zijn:-)
Alle reacties Link kopieren
Lang leve cache.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2015 13:14
Reden: Verwijderde OP verwijderd!
% gewijzigd
Ik zie het als voorspel.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar dat vrouwen nooit gemeen zijn. Is echt iets mannelijks, gemeen zijn.



Jij wou alleen vriendschap, hij wou meer. Jij wekte met die voorspellen ook de indruk meer te willen. Gemeen is in mijn ogen juist om de vriendschap in tact te houden, zonder aan zijn behoeften tegemoet te komen. Dan moet je een man vrouw zijn en het contact verbreken, in plaats van alleen je eigen plezier zonder seks aan hem op te blijven dringen. Er is weinig gemener, dan een verliefde of opgegeilde vlam te veroordelen tot de friendzone.
Alle reacties Link kopieren
Toch ben ik nu wel erg benieuwd naar haar verhaal, helaas verwijdert haha.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper heeft het speciaal voor jou nog een keer gepost.



ha--ha--ha.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven