Waneer word ik weer ongesteld nadat ik bloede tijdens de sex

19-02-2017 19:48 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal

Ik had laatst seks met mijn vriend zon 3 weken gelden ik was toen op dag 17 van mijn menstruatie. Na de seks begon ik hevig te bloede dat duurde zon 8 dagen. Ik verwachte daarna gewoon weer ongesteld te worden. Ik ben nu 3 weken verder en ben nog niet ongesteld ik raak nu best in paniek dat er kans is dat ik miss zwanger ben :( weet iemand Waneer ik weer ongesteld word?
Alle reacties Link kopieren
Test en HA.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Heb je het veilig gedaan? Heb je een zwangerschapstest gedaan?
Ik zou even langs de HA gaan als ik jou was, daar kan je ook meteen een zwangerschapstest doen
Alle reacties Link kopieren




Over 53 uur exact
Maar to is nog niet over tijd toch?
Alle reacties Link kopieren
Als je 17 dagen ongesteld bent is het sowieso wel verstandig om even langs de huisarts te gaan.



En doe een test.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelleke schreef op 19 februari 2017 @ 19:52:

Heb je het veilig gedaan? Heb je een zwangerschapstest gedaan?Ja met condoom, toen we t bloed zagen zijn we maar gestopt, dus ik weet zeker dat ik niet bevrucht ben maar snap echt niet hoe ik niet ongesteld kan worden
okay, dus 21 dagen geleden was je al 17 dagen aan het menstrueren, en bloedde je nog 8 dagen door. Dus in totaal ben je 25 dagen ongesteld geweest. Nu ben je 21-8 = 14 dagen niet ongesteld. Het klinkt allemaal een beetje onlogisch.



Nog een keer. 21 dagen geleden had je seks en was je op de 17e dag van je cyclus? En daarna werd je 8 dagen ongesteld? Nu weer 21 dagen verder, waarin je 8 dagen ongesteld bent....



Ik denk dat je over 10 dagen weer ongesteld bent. En dat je cyclus in de war is. Of dat je jong en onregelmatig bent. Hoe dan ook: als je aan de pil gaat heeft dat 2 mooie effecten: je cyclus gaat een beetje op structuur, en je hebt een stuk minder kans om ongewenst zwanger te raken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 19 februari 2017 @ 19:54:

Als je 17 dagen ongesteld bent is het sowieso wel verstandig om even langs de huisarts te gaan.



En doe een test.Nee t was 17 dagen na m'n mensturuatie dus moest 2 weken later ongesteld worden maar bloede toen opeens en word nu nog niet ongesteld
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 19 februari 2017 @ 19:54:

Maar to is nog niet over tijd toch?Ik denk dat ze dag 17 van de cyclus bedoelt en niet van de menstruatie, anders zou ze niet schrikken van bloed, en als dag 17 drie weken geleden is is ze wel overtijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:-jolijn- schreef op 19 februari 2017 @ 19:56:

okay, dus 21 dagen geleden was je al 17 dagen aan het menstrueren, en bloedde je nog 8 dagen door. Dus in totaal ben je 25 dagen ongesteld geweest. Nu ben je 21-8 = 14 dagen niet ongesteld. Het klinkt allemaal een beetje onlogisch.



Nog een keer. 21 dagen geleden had je seks en was je op de 17e dag van je cyclus? En daarna werd je 8 dagen ongesteld? Nu weer 21 dagen verder, waarin je 8 dagen ongesteld bent....



Ik denk dat je over 10 dagen weer ongesteld bent. En dat je cyclus in de war is. Of dat je jong en onregelmatig bent. Hoe dan ook: als je aan de pil gaat heeft dat 2 mooie effecten: je cyclus gaat een beetje op structuur, en je hebt een stuk minder kans om ongewenst zwanger te raken.Ik hoop dat ik over 10 dagen dan ongesteld ben want toen ik bloede na de seks was het helder rood vloeibaar bloed totaal anders dan ongesteldheids bloed
tja, of ze was na dag 17 heel vroeg? die 8 dagen bloeden na de seks kunnen toch ook gewoon een menstruatie zijn?
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb over het 8 dagen bloeden heen gelezen. Ga naar de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
quote:-jolijn- schreef op 19 februari 2017 @ 19:59:

tja, of ze was na dag 17 heel vroeg? die 8 dagen bloeden na de seks kunnen toch ook gewoon een menstruatie zijn?Dat kan ook inderdaad. Ik weet niet hoe regelmatig ze normaal gesproken is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelleke schreef op 19 februari 2017 @ 20:01:

[...]



Dat kan ook inderdaad. Ik weet niet hoe regelmatig ze normaal gesproken is.Ik ben best wel regelmatig meestal begin van de maand maar ik had seks toen bloede ik 8 dagen dat stopte 4 feb het was heletijd helderrood bloed ik dacht dat ik de volgende week ongesteld zou worden maar ben nu 15 dagen verder en word het niet , Is het dan mogelijk dat ik over 2 weken het pas weer word want dsn is het een maand verder
Alle reacties Link kopieren
quote:Annoooo schreef op 19 februari 2017 @ 19:57:

[...]



Nee t was 17 dagen na m'n mensturuatie dus moest 2 weken later ongesteld worden maar bloede toen opeens en word nu nog niet ongesteld

Er staat van.



Test.
quote:Annoooo schreef op 19 februari 2017 @ 20:04:

[...]



Ik ben best wel regelmatig meestal begin van de maand maar ik had seks toen bloede ik 8 dagen dat stopte 4 feb het was heletijd helderrood bloed ik dacht dat ik de volgende week ongesteld zou worden maar ben nu 15 dagen verder en word het niet , Is het dan mogelijk dat ik over 2 weken het pas weer word want dsn is het een maand verderHet is nog geen maand dan. De maand zou voorbij zijn rond 25 februari. Dus volgende week.
Alle reacties Link kopieren
Sorry bedoel dag 17 van mijn cyclus
Maar doe gewoon een test. Zo moeilijk is dat niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 19 februari 2017 @ 20:08:

Maar doe gewoon een test. Zo moeilijk is dat niet.Ik ga morgen er een halen, maar stel dat het positief zou zijn wat moet ik doen want ik ben echt jong. En aftermorning pil is te laat kan je een abortus pil kopen bij de HA?
quote:Annoooo schreef op 19 februari 2017 @ 20:15:

[...]



Ik ga morgen er een halen, maar stel dat het positief zou zijn wat moet ik doen want ik ben echt jong. En aftermorning pil is te laat kan je een abortus pil kopen bij de HA?Volgens mij zijn abortuspillen verkrijgbaar in de apotheek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annoooo schreef op 19 februari 2017 @ 20:15:

[...]



Ik ga morgen er een halen, maar stel dat het positief zou zijn wat moet ik doen want ik ben echt jong. En aftermorning pil is te laat kan je een abortus pil kopen bij de HA?De huisarts kan je dat allemaal uitleggen.
Alle reacties Link kopieren
Als je een condoom hebt gebruikt en hij is ook nog eens niet klaargekomen kun je niet zwanger zijn. Als je schrijft dat je echt nog heel jong bent, denk ik eerder een onregelmatige cyclus. Dan wordt je dus drie weken na de bloeding ongeveer ongesteld. Wordt je het niet, dan testen. Te vroeg testen geeft nog geen uitsluitsel namelijk....
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:Annoooo schreef op 19 februari 2017 @ 20:04:

[...]



Ik ben best wel regelmatig meestal begin van de maand maar ik had seks toen bloede ik 8 dagen dat stopte 4 feb het was heletijd helderrood bloed ik dacht dat ik de volgende week ongesteld zou worden maar ben nu 15 dagen verder en word het niet , Is het dan mogelijk dat ik over 2 weken het pas weer word want dsn is het een maand verder

Weet je ook hoe lang je cyclus is? Want als je uitgaat van alleen begin van de maand dan ben je nu toch begin van de maand ongesteld geweest? Dan is er toch niks aan de hand?



Aan de andere kant komt 10 januari niet echt overeen met begin van de maand...



Ik denk dat je cyclus nog helemaal niet zo regelmatig is en dat je zelf ook nog niet goed weet hoe je cyclus in elkaar steekt. Doe een test, kijk het nog eventjes aan en je kunt altijd je huisarts bellen om te overleggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven