Wappen ?

07-03-2007 02:13 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat het in de afdeling parenclubs/swingen thuis hoort ik heb geen idee eigenlijk.Tegenwoordig zijn er best veel mensen die swingen ,daten naar parenclubs gaan ect. ect.De laaste tijd zijn er ook steeds meer mensen die dan ook het wappen ontdekken. Wappen is dus het gebruiken van een pilletje,jointje,ghb, ballonnetje,snuifje enz enz tijdens het daten, hierdoor kunnen ze vaak wat makkelijker grenzen en hebben een intenser gevoel tijdens de sex.Er worden wat matrassen op de grond gegooit ,trancemuziek op de achtergrond en de avond/nacht/weekend verloopt vaak heel relaxt.Vaak met wat speed "bommetje" is het zo dat ze van vrijdag tot zaterdag door kunnen gaan....Ik was benieuwd of er hier ook mensen zijn die daar ervaring mee hebben ?? Noot van Viva:Het topic kan blijven bestaan, met als duidelijke waarschuwing dat het uitwisselen/vragen/hengelen/aanprijzen van en naar tips mbt harddrugs/verboden middelen niet is toegestaan. Daarvoor kan er verwezen worden naar een GGD oid. bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Verstandig gebruik van hard drugs?:o Lees je wel wat je schrijft? Hoe kan je in vredesnaam zelfs maar denken dat er een andere verstandige manier van omgaan met hard drugs dan het simpelweg niet te gebruiken?

Men heeft het over XTC, coke en god beware me zelfs GHB alsof om snoep gaat. Enig idee waarom ze coke de witte sloper noemen en GHB ook wel bekend staat als de rape drug?

Je promoot wel. Rekensommetjes en gebruiksvriendelijke adressen neerzetten is promoten.

En je kan wel blijven roepen dat men het anders wel van een andere site afhaalt, die sites vallen niet onder verantwoordelijk van Viva of wel?
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren


Verstandig gebruik van hard drugs?:o Lees je wel wat je schrijft? Hoe kan je in vredesnaam zelfs maar denken dat er een andere verstandige manier van omgaan met hard drugs dan het simpelweg niet te gebruiken?

Men heeft het over XTC, coke en god beware me zelfs GHB alsof om snoep gaat. Enig idee waarom ze coke de witte sloper noemen en GHB ook wel bekend staat als de rape drug?

Je promoot wel. Rekensommetjes en gebruiksvriendelijke adressen neerzetten is promoten.

En je kan wel blijven roepen dat men het anders wel van een andere site afhaalt, die sites vallen niet onder verantwoordelijk van Viva of wel?




Cijfers geven aan dat er meer doden vallen door gebruik van drank en tabac. Toch zal niet iedereen verslaafd raken of dood gaan door een borrel. er zijn mensen die er met mate en verstand mee omgaan.



Onderzoek geeft aan dat alcohol en tabac voor veel meer overlast zorgt, dit onderzoek is gedaan door zowel de gezondheidszorg, politie, als verslavingsdeskundige naar te vragen. De krant kopte na dit onderzoek zelfs 'xtc en wiet minder gevaarlijk dan drank en tabac" Ik zou niet weten waarom je dan op een forum een dergelijke discussie niet zou kunnen aangaan.



En door mijn ervaring en deze uitkomsten denk ik inderdaad dat er mensen zijn die (mits ze er zeer matig mee omgaan) inderdaad met verstand af en toe kunnen wappen. Dat is mijn mening. En die discussie wil ik graag aangaan.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Een discussie aangaan over drugsgebruik is heel wat anders dan wat ik aankaart en ik mag hopen dat je dat zelf ook snapt.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Het 'aanprijzen'  van verboden middelen is niet toegestaan. Persoonlijke ervaringen daarentegen zijn ook in het geval van wappen oke om te bespreken. De scheidingslijn tussen aanprijzen en positieve persoonlijke ervaringen is echter heel dun, dus is het voor ons moeilijk om een grens te bepalen......





 

Doddie, Bronny en Sandra doen hun best mensen te informeren. En ook al is de meeste info gewoon op internet te vinden, mits het discussiegewijs gebeurt is het ok.





Het topic kan dus blijven bestaan, met als duidelijke waarschuwing dat het uitwisselen/vragen/hengelen/aanprijzen van en naar tips mbt harddrugs/verboden middelen niet is toegestaan. Daarvoor kan er verwezen worden naar een GGD oid.



(Ik zal deze waarschuwing ook nog even in de OP vermelden!) 





Een aantal posts zal ik dus verwijderen (morgenavond wordt dat). En het topic zal ik in de gaten houden.
Alle reacties Link kopieren




quote: Zuss reageerde



Verstandig gebruik van hard drugs?:o Lees je wel wat je schrijft? Hoe kan je in vredesnaam zelfs maar denken dat er een andere verstandige manier van omgaan met hard drugs dan het simpelweg niet te gebruiken?

Men heeft het over XTC, coke en god beware me zelfs GHB alsof om snoep gaat. Enig idee waarom ze coke de witte sloper noemen en GHB ook wel bekend staat als de rape drug?

Je promoot wel. Rekensommetjes en gebruiksvriendelijke adressen neerzetten is promoten.

En je kan wel blijven roepen dat men het anders wel van een andere site afhaalt, die sites vallen niet onder verantwoordelijk van Viva of wel?

Cijfers geven aan dat er meer doden vallen door gebruik van drank en tabac. Toch zal niet iedereen verslaafd raken of dood gaan door een borrel. er zijn mensen die er met mate en verstand mee omgaan.



Onderzoek geeft aan dat alcohol en tabac voor veel meer overlast zorgt, dit onderzoek is gedaan door zowel de gezondheidszorg, politie, als verslavingsdeskundige naar te vragen. De krant kopte na dit onderzoek zelfs 'xtc en wiet minder gevaarlijk dan drank en tabac" Ik zou niet weten waarom je dan op een forum een dergelijke discussie niet zou kunnen aangaan.



En door mijn ervaring en deze uitkomsten denk ik inderdaad dat er mensen zijn die (mits ze er zeer matig mee omgaan) inderdaad met verstand af en toe kunnen wappen. Dat is mijn mening. En die discussie wil ik graag aangaan.

Dat er door alcohol meer doden vallen is te wijten aan twee feiten, ten eerste omdat mensen er misbruik van maken en geen gebruik en ten tweede omdat er verhoudingsgewijs veel meer mensen alcohol  gebruiken dus ook meer doden.



En een groot aantal mensen wordt gewoon 80 ondanks het feit dat ze dagelijks een wijntje drinken. Wordt zelfs aanbevolen door artsen, mits met mate.

Van de nieuwe drugs die er zijn is nog zo weinig bekend over de gevolgen op langere termijn dat je net zo goed een paar paddestoeln op kan eten uit het bos terwijl je helemaal niet weet of ze wel giftig zijn....



En er vallen meer doden met fietsen dan met bungyjumpen....simpelweg omdat veel meer mensen fietsen...



Zolang in dit topic beweerd wordt dat drugs en verstand samengaan, klimt Bronny Quichote op heur paard om in ieder geval de twijfelaars nog eens te laten nadenken....hopelijk.



En als ik één ding heb geleerd in het leven is het dit : het wordt naar mate je ouder wordt, steeds belangrijker om gezond en fit te blijven want met 80 en gezond is het leven nog heel plezierig. Dat zie ik in mijn direkte omgeving : echtparen van in de 70 die fit genoeg zijn om met de camper door Europa te trekken, om dat te kunnen moet je nu je verstand gebruiken....
Alle reacties Link kopieren
Die veronderstelling is een beetje natte vingerwerk bronny. Meermale zegt men hier niets nodig te hebben. Ik neem aan dat ik meer swingers ken dan jij en ze zitten alle in goede stabiele relatie's en hebben geen middelen nodig om met en van andere te kunnen genieten. Het zou zelfs tegenwerken. We hebben n.l enkele  keren gedate's met mensen waar dat minder sterk bij was en dat komt er dan juist uit. Ook die gevoelens worden juist versterkt. Voor ons een leerschool om zo iets zeker niet te doen met mensen die er niet achter staan of geen goede relatie hebben. Dat worden zoals wij dat noemen "riagg" date's.






Als ik hier lees dat er mensen zijn die het wappen nodig hebben om zich nog beter en relaxed te voelen denk ik dat ik er toch echt niet zo ver naast zit.

Ik heb nooit drugs nodig om op een optimale manier van een sekspartner te genieten, en heb genoeg aan het gevoel wat mijn heldere geest me geeft.

Want als ik me moet afvragen of het de drugs waren of de partner die mij goed deden voelen, dan hoeft het van mij niet meer.



Drugsgebruik is altijd een soort vlucht, proberen een hogere kick te zoeken, een onzekerheid verbloemen, ontsnappen aan de werkelijkheid.



Ik weet dat ik niets mis zonder drugs, zo zeker ben ik wel.
Alle reacties Link kopieren
Het woord nodig heb ik anders niet gezien en ook niet gebruikt. Bungie jumpen is ook niet nodig maar mensen nemen een risico om iets te beleven, iets te ervaren, waar ik misschien de risico's te groot vind en die ervaring niet hoef te hebben. Ik denk dat je het eerder zo moet zien. Men wil iets ervaren en beleven maar dat heb je niet nodig.



Er zijn meer drinkers en rokers, maar zeker ook meer xtc gebruikers dan die 50 doden in 20 jaar. Veel meer kan ik je vertellen. Alleen zullen die op maandag niet vertellen tegen collega's dat ze heerlijk uit hun dak zijn geweest bij Tiesto of with sensation met een pilletje op.



Als ik naar het aantal gebruikers kijk en het aantal gevallen dat het fout ging (ik ken er geen 1)  dan durf ik te zeggen dat het procentueel niet over het aantal doden ten gevolge van drank en tabac kan gaan.



Dat neemt niet weg dat er risico aan vast zit en juist daarom is het goed om dat aantal nog lager proberen te krijgen, door 'zo'n ervaring niet te willen hebben en niets te gebruiken of door als je toch wil experimenteren dat zo te doen dat het risico zo laag mogelijk wordt gehouden. Want veel van die ongelukken kwamen ook nog doordat men maar wat doet en maar wat neemt of combineerd.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Bronny, ik denk dat je het vergelijken kunt met eerst even een biertje achterover slaan voor je dat leuke grietje aanspreekt  , of even een wijntje voor je de dansvloer op durft.



De mensen die ik spreek zeggen dat  ze het niet doen omdat ze dan pas dingen durven ( en dat ze het niet nodig hebben kan ik beamen ) maar omdat het dan een héél ander soort avond is ..........de meesten die ik spreek zeggen ; minder geil , maar wel geweldig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Het effect van dat ene wijntje is toch al heel wat anders dan het effect van dat ene pilletje of snuifje.

Hoewel niet onschadelijk zitten er in alchohol geen onbekende stoffen en je weet nooit wat ze in je pil hebben gestopt.



Ondertussen heb ik wel geleerd dat praten met (hard) drugs gebruikers vechten tegen de bierkaai is, ze hebben allemaal dezelfde kutsmoesjes.

Herkenbaar hoor, want ik de tijd dat ik blowde riep ik precies hetzelfde.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Het effect van dat ene wijntje is toch al heel wat anders dan het effect van dat ene pilletje of snuifje.o, vást. Ik geef enkel aan dat de bedoeling die erachter zit hetzelfde kunnen zijn.

Hoewel niet onschadelijk zitten er in alchohol geen onbekende stoffen en je weet nooit wat ze in je pil hebben gestopt.



Ondertussen heb ik wel geleerd dat praten met (hard) drugs gebruikers vechten tegen de bierkaai is, ze hebben allemaal dezelfde kutsmoesjes.is dat niet met gebruikrs van álle verslavende middelen zo ? Of met gebruikers van alle genotsmiddelen ?

Herkenbaar hoor, want ik de tijd dat ik blowde riep ik precies hetzelfde.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


Het effect van dat ene wijntje is toch al heel wat anders dan het effect van dat ene pilletje of snuifje.

Hoewel niet onschadelijk zitten er in alchohol geen onbekende stoffen en je weet nooit wat ze in je pil hebben gestopt.



Ondertussen heb ik wel geleerd dat praten met (hard) drugs gebruikers vechten tegen de bierkaai is, ze hebben allemaal dezelfde kutsmoesjes.

Herkenbaar hoor, want ik de tijd dat ik blowde riep ik precies hetzelfde.





Een snuifje zal ik zelf niet gebruiken, dat zou volgens de nieuwste onderzoeken op nr 1 staan gelijk met heroine. Wat betreft dat ene pilletje en ene wijntje. Wat alcohol betreft ligt het voordeel dat dit legaal is en dus gecontroleerd. Bij pillen kunnen de doseringen erg verschillen en daar zit ook een groot gevaar in. Zou je dus inderdaad als beginner 1 half pilleetje nemen van bv 35 mg dan zou dat in risico en effect ook niet zo veel gevaarlijker zijn dan het ene glaasje wijn. Je zou er niets van voelen en je zou er niet van op de eerste hulp eindigen als je er wel overgevoelig op reageerd. Dan was het hooguit een onaangename ervaring.



De laatste alinea vind ik altijd wat flauw omdat je zo iedereen die gebruikt monddood maakt en niet meer serieus hoeft te nemen. Als je zo je gelijk wil hebben. Ik blijf ook beschaafd en netjes in deze discussie en wordt ook niet persoonlijk, tegen niemand hier. Maar jij blijkt dat wel steeds te moeten doen om je argumenten kracht bij te zetten. Ik vind dat eerder een teken van zwakte en gebrek aan goede argumenten als je het zo moet spelen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren


Het woord nodig heb ik anders niet gezien en ook niet gebruikt. Bungie jumpen is ook niet nodig maar mensen nemen een risico om iets te beleven, iets te ervaren, waar ik misschien de risico's te groot vind en die ervaring niet hoef te hebben. Ik denk dat je het eerder zo moet zien. Men wil iets ervaren en beleven maar dat heb je niet nodig.



Er zijn meer drinkers en rokers, maar zeker ook meer xtc gebruikers dan die 50 doden in 20 jaar. Veel meer kan ik je vertellen. Alleen zullen die op maandag niet vertellen tegen collega's dat ze heerlijk uit hun dak zijn geweest bij Tiesto of with sensation met een pilletje op.



Als ik naar het aantal gebruikers kijk en het aantal gevallen dat het fout ging (ik ken er geen 1)  dan durf ik te zeggen dat het procentueel niet over het aantal doden ten gevolge van drank en tabac kan gaan.



Dat neemt niet weg dat er risico aan vast zit en juist daarom is het goed om dat aantal nog lager proberen te krijgen, door 'zo'n ervaring niet te willen hebben en niets te gebruiken of door als je toch wil experimenteren dat zo te doen dat het risico zo laag mogelijk wordt gehouden. Want veel van die ongelukken kwamen ook nog doordat men maar wat doet en maar wat neemt of combineerd.




En dat is nou juist mijn punt. In  de tijd dat bijv GHB nog legaal gebruikt werd om mensen onder narcose te brengen, hadden ze daar een narcotiseur voor nodig en een hartbewakingsapparaat. Zijn ze mee gestopt omdat het spul te gevaarlijk was....

En wappers nemen dat gewoon ongestudeerd in een gegokte hoeveelheid, dat snap ik werkelijk de ballen van......
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat je dat niet snapt. Maar het is niet zo dat men dan gelijk zomaar wat in een glas gooit.



Uiteraard moet je daar voorzichtig mee zijn. Ik heb zelf daarvoor gebeld met de drugsinfolijn. Ik was nl ook als de dood iets verkeerd te doen. Had er veel over gelezen maar toch vond ik het nog eng. Ik kreeg toen als antwoord op al mijn vragen en opmerkingen dat ik zelf al heel veel erover gelezen had en als ik er zo mee om zou gaan ik hooguit in slaap kon vallen en even later weer wakker zou worden.



Maar doe je dat niet dan kun je inderdaad in coma raken. Ghb is iets om erg mee op te passen.



Op zich geeft het minder lichamelijke gevolgen dan xtc, het gevaar zit inderdaad in de (over) dosering en in combi gebruik.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Bronny ik ken dus de risico's en je kunt van me aannemen dat ik ook niet dood wil. En gelukkig blijk ik ook nog te leven.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
wat de narcotiseur betreft heb ik je vraag al eerder in dit topic beantwoord. Het gaat hier om een ander belang. Een narcotiseur moet zorgen dat je geen pijn hebt en weg bent. Het is dan heel vervelend als dat heel nauwkeurig moet gebeuren en de grens tussen te veel al snel tot coma kan leiden of juist niet genoeg weg bent om niets te voelen. Er zijn dan betere middelen waar men liever op over ging.



Bij wappen ligt dat andersom, je wil niet weg raken je wil er net voor blijven zitten, Het voorstabium dus. Men zoekt daar de ondergrens waar een narcotiseur de bovengrens moet zoeken.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
...en toch blijf ik vinden dat je de gevaren bagataliseert en enorme risiko's neemt met iets waarvan je geen verstand hebt (en kan hebben)...mijn twee keer een band wisselen maakt me nog geen monteur...en hoe het later loopt is voor jou een vraag en voor mij een weet...ik zal er nooit iets aan overhouden, simpelweg omdat ik er van af kan blijven.
Alle reacties Link kopieren
wel grappig dat we allebei steeds weer de discussie aangaan....:)
Alle reacties Link kopieren
Ik beweer toch ook niet dat ik narcotiseur ben? Ik snap echt wel dat 7 jaar studie meer inhoud dan weten hoe je met ghb moet omgaan. Dat het veel omvattender is.



Maar je zegt het goed, je hoeft geen automonteur te zijn om een band te kunnen verwisselen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is alles nu wel 10 x gezegd en herhaald zo langzamerhand.

Over wappen wil ik nog wel het volgende kwijt en dat is dat wappen totaal iets anders is dan hoe andere drugsgebruikers ermee omgaan vind ik.

Als ik op het hard drugsforum aan het lezen ben dan schrik ik me wild hoe licht men (voornamelijk jeugd) daar over het gebruik denkt. Stoere verhalen over het slikken van 7 xtc pillen en meer van dat soort ongein. Mss dat de tegenstanders van wappen het daarmee vergelijkt?
Alle reacties Link kopieren
...en toch blijf ik vinden dat je de gevaren bagataliseert en enorme risiko's neemt met iets waarvan je geen verstand hebt (en kan hebben)...mijn twee keer een band wisselen maakt me nog geen monteur...en hoe het later loopt is voor jou een vraag en voor mij een weet...ik zal er nooit iets aan overhouden, simpelweg omdat ik er van af kan blijven.




Bronny ik snap jouw overweging. Ik heb zelf een moeder gehad die dus nooit dronk en rookte en ook half verlamd eindigde in een verpleeghuis, terwijl ze altijd gezond geleefd heeft. Het geeft geen enkele garantie. Ik kan niets gebruiken en straks invalide worden en spijt hebben van wat ik niet heb gedaan en ik kan weten waarom ik er zo zit en een ervaring hebben gehad die ik anders niet had gehad.



Dat is mijn overweging. Ik heb geen garantie. En altijd gezond leven kan maken dat je heel gezond oud wordt maar net zo goed heb je ook pech.



Ik maak dus mijn overweging, snap de jouwe maar het is voor mij niet doorslaggevend, geeft mij gezien mijn ervaring geen enkele garantie op een oude gezonde dag. Misschien leef ik wel liever minder lang maar wel intens.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Wat ik mij al tijden afvraag;

:o

hoe vaak slikken jullie nu eigenlijk een pilletje en/of  ghb??? Is dat elk weekend, 1x per maand? En dan die twee samen of de ene keer xtc en andere keer ghb? En gebruik je dan verder nog iets anders, wiet of zo?



(Ikzelf heb in mijn ontzettend "heftige" leven 3x halve pil gebruikt en stuk of 5 keer ghb :D)
Alle reacties Link kopieren


Ik beweer toch ook niet dat ik narcotiseur ben? Ik snap echt wel dat 7 jaar studie meer inhoud dan weten hoe je met ghb moet omgaan. Dat het veel omvattender is.



Maar je zegt het goed, je hoeft geen automonteur te zijn om een band te kunnen verwisselen.
Nee, dat zei ik nou net niet. Ik zei dat een band kunnen verwisselen je nog geen monteur maakt en dat is precies het tegenovergestelde.



En ja ik maak de keuze om straks mezelf niets te hoeven verwijten, mocht ik ondanks mijn gezonde levensstijl toch in een rolstoel belanden.



En dan hoef ik me niet af te vragen of het nou die paar keer high wel waard was.
Alle reacties Link kopieren
Het is bij ons meer bij gelegenheid, is de gelegenheid er niet heb ik totaal geen behoefte aan wat dan ook.



Dit weekeind ben ik thuis en zit ik gewoon met een sinasje tv te kijken en drink een bak koffie.

Maar gaan we uit of zijn we op een prive feestje dan vinden we het wel prettig om iets te nemen.



Zelf matigen we dat in 1 x in het weekeind 1 pil of hooguit een halve erbij. We willen ook wel eens juist ghb nemen en geen pil omdat dat minder schadelijk is zeker als je al bv de nacht ervoor wat genomen hebt. We proberen dus wel er bewust mee om te gaan en wegen dat geregeld af.



De gelegeheden kunnen soms wekelijks zijn in het weekeind maar kan net zo goed eens in de 2 maanden zijn. Het ligt er maar net aan hoe vaak je je ertussen wil begeven.





Maar bij ons is het dus zeker niet zo dat we op een avond 3 tot 5 pillen slikken.



ghb zien we meer om het wap gevoel terug te halen (soms heb je met pillen wat nuchterdere momenten) of om juist niet nog een pil te willen nemen en toch nog even door te gaan. nadeel is dan wel weer dat je daar meer mee in slaap kan vallen op een gegeven moment.



(bronny jij zou je verwijten het aanje zelf te danken te hebben ik zou balen als ik altijd alles had gelaten vanwege mijn gezondheid en net als mijn moeder zou eindigen. Alles gelaten niets gedaan wat je wil en nog niet gekregen wat je voor ogen had. Ik heb meer dan veertig jaar heel gezond en matig geleefd nu doe ik ook eens gek, waar andere dat misschien rond hun jeugd doen. Ik heb geen spijt van deze periode en verwacht dat ook niet te krijgen. Ik had, en dat weet ik nu al, dit niet willen missen)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Bronny je snapt me niet, je zegt twee keer een band te hebben verwisselt maar geen monteur te zijn. Ik gebruik ghb en ben geen narcotiseur. Jij ging erook van uit dat je die band ondanks dat kon verwisselen, Dat hij er niet tijdens het rijden vanaf zou gaan. Je hebt het ook niet aan een deskundige overgelaten omdat je in schatte dat je dit veilig en goed kon doen. Dus conclusie, je hoeft geen monteur te zijn om een band te kunnen verwisselen.



In die zin zie ik dat net zo.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Muzze, wij wappen (ik zie wappen dus als een erotische avond/date met een ghb/xtc op) nog niet zo heel lang. Ik ben zelf nog steeds aan het uitvissen wat voor mij de juiste hoevelheid is. Ik zit er dus nog steeds bij als nuchtere henkie. Laatst hadden we pillen van een stel overgenomen waar 140-160 mdma in zou zitten dus ik nam een halve. Gebeurt er nix, een beetje (2,3) ghb was wel lekker. Toen nog maar weer een halve die weinig deed en daarna van een andere pil nog maar eens een halve die wel wat deed, alleen was het me toen veel te laat en was ik nergens meer voor in de stemming. Alleen mijn man wel! Die werd lekker wap van de 2 halfjes. Ik heb daarna een pil laten testen en ze vermoedden dat het om de pillen X gingen en daar kon onmogelijk meer in zitten dan mdma. ENfin de uitslag hoor ik morgen want deze pil zag er toch nog wat afwijkend uit dan op het plaatje en werd doorgezonden naar het lab.

Verder willen we er zuinig mee omspringen en is elk weekend dan ook geen optie. Op de drugsinfosite wordt 4 x per jaar als'het minst schadelijk gezien en ben je minder zuinig op je lichaam 1 x per 3 weken. Dus wij zijn echt voorzichtig. Alhoewel wij de 4 x per jaar makkelijk zullen overschrijden maar 1 x per 3 weken weer niet zullen halen.

Ik was ook wel gelijk 'rustig' (veel minder enthousiast)na de laatste keer dat ik weer eens te weinig nam, het zal nog wel ff blijven uitvogelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven